Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығыс Қазақстан облысы
Көкпекті ауданы, Мамай ауылы
«Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
Мұғалімі: Идришева К.А
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 2-бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы» Сынып: 5 қазақ әдебиеті Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» |
|
|
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.1.1.1 Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау 5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
|
|
|||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар орындайды: Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын айта алады Көпшілік оқушылар орындай алады: «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Әңгіменің идеясына негіз болатын маңызды эпизодтына мақал-мәтел жазады. |
|
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: отыз үйлі тобыр, барымта, кетпен алып, арық қазып, қорған, кенттер, жамағат, |
|
|
|||||||||||||||
Диалог құруға,шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Бай болды, маңдай терімен тапқан, тауарын айырбастап |
|
|
||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Сейітқұл елі үшін не ойлады? Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады? Сейітқұлдың орнында болсаң, сен не істер едің? Сейітқұлдың ағасы бай болу үшін не істеді? |
|
|
||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам мен жоғары руханият. Әңгіменің айтар негізгі түйінді ойы арқылы еңбекке деген құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтарына, рухани өрлеуге баулу |
|
|
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану |
|
|
|||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар автор туралы біледі, шығарманың мазмұнымен танысқан. Өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады. |
|
|
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
||||||||||||||
Сабақтың басы (5 мин) 2 мин 1 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезені. Психалогиялық ахуал: «Тілекті тізбек» әдісі Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне тілектерін білдіреді Топқа бөлу: «Мақал-мәтелдердің жалғасын тап» әдісі Еңбек ерлікке жеткізер/ ерлік елдікке жеткізер К Еңбегіне қарай құрмет/жасына қарай ізет К Еңбек етпей елге өкпелеме/егін екпей/ жерге өкпелеме Е 1-топ: Егінші 2-топ: Кәсіпкерлік Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі арқылы білімдерін тексеру . Сұрақтар: Бұл кісі кім? Қайда дүниеге келген? Қандай шығармаларын білесіңдер? Неге ағартушы дейміз? Шығармаларының тақырыптары қандай? |
|
|
|
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут 8 мин 1мин 8 1мин 12 мин 1 мин Сабақтың соңы (5мин) 1 мин 4 мин |
Т.1- тапсырма .«Оқиғаны ретте» әдісі Әңгімені сюжеті бойынша ретімен орналастыр
Дескриптор:
ҚБ: бас бармақ әдісі Ж.2-тапсырма Әңгіме желісі бойынша талда.
Дескриптор: - Кесте негізінде шығарманың сюжеттік желісі бойынша жоспар құрады. Қ.Б. «бағдаршам» тәсілі Т.Ж. 3-тапсырма. «ПОПС» формуласы әдісі . Әңгіменің тақырыбын белгілеп, идеясын өз көзқарастарыңыз негізінде түсіндіріңіздер.
Бірінші
сөйлем:
«Біздің ойымызша,...» Үшінші сөйлем: «Оны біз мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламыз...» мынадай қорытындыға келдік...»
Дескриптор: - Әңгіме тақырыбының нұсқаларының ішінен әңгімеге сай келетін тақырыпты белгілейді; - Бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анықтайды; - Екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсіндіреді; - Үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты әңгімеден 2 дәлел келтіреді; - Төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды Қ.Б. «Дақылдар » тәсілі Бидай -керемет Жүгері –жақсы Тары -талпын Үй тапсырмасы: 1. әңгіме бойынша 2жіңішке, 1жуан сұрақ жазу. 2. Сейітқұл мен ағасын салыстыру . Рефлексия: «3 Қ» әдісі құнды. қиын қызықты. |
Парақтар Парақтар Таныстырылым Кері байланыс |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||
Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнін сабағыма байланыстырамын Сергіту сәтінде топқа бөлу сәтінде техникалық қауіпсіздік басты назарда ұстау. «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (6- құндылық ) негізінде туған жерінің тарихын білуге, бойына адмгершілік қасиеттерді сіңіруге, «жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» қасиеттерін білуге тәрбиелеу. |
|
|
||||||||||||||
Мақсат бойынша саралау: оқушылардың басым бөлігі, көпшілігі, кейбір оқушылар үшін орындалуы қолжетімді тапсырмалар сараланды. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі үшін Кейбір оқушылар үшін «Нәтижеге немесе жауап арқылы саралау «Тапсырма бойынша саралау» Ресурс немесе мәтін бойынша саралау Таңдау бойынша саралау Оқушылар өзі үшін қызықты және өз мүмкіндігіне сай орындау үшін үй тапсырмасына үш тапсырма бердім. 1.Ертегіінің сюжеттеріне сұрақ жазу. 2.Кейіпкерлерге мінездеме беру 3. Ойдан ертегі
құрастыру. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |