Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шығыс Қазақстан облысы

    Көкпекті ауданы, Мамай ауылы

    «Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

    Мұғалімі: Идришева К.А


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы»

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысқандар: Қатыспағандар:



    Сабақ тақырыбы

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.1.1.1 Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

    5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау




    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар орындайды:

    Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын айта алады

    Көпшілік оқушылар орындай алады:

    «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Әңгіменің идеясына негіз болатын маңызды эпизодтына мақал-мәтел жазады.



    Бағалау критерийі

    • Шығарманың мазмұнын түсінеді, тұжырым жасайды

    • Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды

    • Әңгіменің сюжеттік құрылымын анықтайды, маңызды эпизодтына мақал-мәтел жазады.




    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: отыз үйлі тобыр, барымта, кетпен алып, арық қазып, қорған, кенттер, жамағат,



    Диалог құруға,шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Бай болды, маңдай терімен тапқан, тауарын айырбастап



    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сейітқұл елі үшін не ойлады?

    Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады?

    Сейітқұлдың орнында болсаң, сен не істер едің?

    Сейітқұлдың ағасы бай болу үшін не істеді?




    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам мен жоғары руханият.

    Әңгіменің айтар негізгі түйінді ойы арқылы еңбекке деген құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтарына, рухани өрлеуге баулу



    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану



    Алдыңғы білім

    Оқушылар автор туралы біледі, шығарманың мазмұнымен танысқан. Өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.



    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    (5 мин)


    2 мин



    1 мин







    2 мин

    Ұйымдастыру кезені.

    Психалогиялық ахуал: «Тілекті тізбек» әдісі

    Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне тілектерін білдіреді

    Топқа бөлу: «Мақал-мәтелдердің жалғасын тап» әдісі

    Еңбек ерлікке жеткізер/ ерлік елдікке жеткізер К

    Еңбегіне қарай құрмет/жасына қарай ізет К

    Еңбек етпей елге өкпелеме/егін екпей/ жерге өкпелеме Е

    1-топ: Егінші

    2-топ: Кәсіпкерлік


    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі арқылы білімдерін тексеру

    .

    Сұрақтар:

    Бұл кісі кім?

    Қайда дүниеге келген?

    Қандай шығармаларын білесіңдер?

    Неге ағартушы дейміз?

    Шығармаларының тақырыптары қандай?















    https://www.youtube.com/watch?v=RV82rvYfqe0



    Сабақтың ортасы

    30 минут


    8 мин










    1мин


    8














    1мин







    12 мин

















    1 мин








    Сабақтың соңы

    (5мин)

    1 мин


    4 мин




    Т.1- тапсырма .«Оқиғаны ретте» әдісі

    Әңгімені сюжеті бойынша ретімен орналастыр

    1. Сейітқұлдың ойы

    2. Қабырға өзені бойына қоныстануы

    3. Егін егуі

    4. Артық астықты малға айырбастауы

    5. Сейітқұл елінің 400 үйге жетуі

    6. Қауіпсіздік шаралары

    7. Базар ашуы

    8. Сейітқұл жұртының бай болуы

    Дескриптор:

    • Әңгіменің мазмұнын еске түсіреді.

    • Сюжеттік желімен орналастырады

    ҚБ: бас бармақ әдісі

    Ж.2-тапсырма Әңгіме желісі бойынша талда.

    Композициялық элементтер

    Мазмұндық жоспары

    Басталуы


    Дамуы


    Шиеленісуі


    Шарықтау шегі


    Шешімі



    Дескриптор:

    - Кесте негізінде шығарманың сюжеттік желісі бойынша жоспар құрады.

    Қ.Б. «бағдаршам» тәсілі

    Т.Ж. 3-тапсырма. «ПОПС» формуласы әдісі .

    Әңгіменің тақырыбын белгілеп, идеясын өз көзқарастарыңыз негізінде түсіндіріңіздер.

    Бірінші сөйлем: «Біздің  ойымызша,...»
    Екінші сөйлем: «Себебі, біз оны былай түсіндіреміз...»

    Үшінші сөйлем: «Оны біз мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей

    аламыз...»
    Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты біз

    мынадай қорытындыға келдік...»


    Дескриптор:

    - Әңгіме тақырыбының нұсқаларының ішінен әңгімеге сай келетін тақырыпты белгілейді;

    - Бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анықтайды;

    - Екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсіндіреді;

    - Үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты әңгімеден 2 дәлел келтіреді;

    - Төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды

    Қ.Б. «Дақылдар » тәсілі

    Бидай -керемет

    Жүгері –жақсы

    Тары -талпын


    Үй тапсырмасы:

    1. әңгіме бойынша 2жіңішке, 1жуан сұрақ жазу.

    2. Сейітқұл мен ағасын салыстыру

    .

    Рефлексия: «3 Қ» әдісі

    құнды.

    қиын

    қызықты.




    Парақтар
















    Парақтар














    Таныстырылым




















    Кері байланыс












    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

    Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнін сабағыма байланыстырамын

    Сергіту сәтінде топқа бөлу сәтінде техникалық қауіпсіздік басты назарда ұстау.

    «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (6- құндылық ) негізінде туған жерінің тарихын білуге, бойына адмгершілік қасиеттерді сіңіруге, «жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» қасиеттерін білуге тәрбиелеу.




    Мақсат бойынша саралау: оқушылардың басым бөлігі, көпшілігі, кейбір оқушылар үшін орындалуы қолжетімді тапсырмалар сараланды.

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Оқушылардың көпшілігі үшін

    Кейбір оқушылар үшін

    «Нәтижеге немесе жауап арқылы саралау


    «Тапсырма бойынша саралау»


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау

    Таңдау бойынша саралау

    Оқушылар өзі үшін қызықты және өз мүмкіндігіне сай орындау үшін үй тапсырмасына үш тапсырма бердім.

    1.Ертегіінің сюжеттеріне сұрақ жазу.

    2.Кейіпкерлерге мінездеме беру

    3. Ойдан ертегі құрастыру.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Юсупова Жанат Есимжановна
    02 Ақпан 2023
    365
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ыбырай Алтынсарин жайлы ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шығыс Қазақстан облысы

    Көкпекті ауданы, Мамай ауылы

    «Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

    Мұғалімі: Идришева К.А


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    2-бөлім. «Тәрбиенің қайнар бұлағы»

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысқандар: Қатыспағандар:



    Сабақ тақырыбы

    Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.1.1.1 Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

    5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау




    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар орындайды:

    Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуын айта алады

    Көпшілік оқушылар орындай алады:

    «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтай алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Әңгіменің идеясына негіз болатын маңызды эпизодтына мақал-мәтел жазады.



    Бағалау критерийі

    • Шығарманың мазмұнын түсінеді, тұжырым жасайды

    • Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды

    • Әңгіменің сюжеттік құрылымын анықтайды, маңызды эпизодтына мақал-мәтел жазады.




    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: отыз үйлі тобыр, барымта, кетпен алып, арық қазып, қорған, кенттер, жамағат,



    Диалог құруға,шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Бай болды, маңдай терімен тапқан, тауарын айырбастап



    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сейітқұл елі үшін не ойлады?

    Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады?

    Сейітқұлдың орнында болсаң, сен не істер едің?

    Сейітқұлдың ағасы бай болу үшін не істеді?




    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам мен жоғары руханият.

    Әңгіменің айтар негізгі түйінді ойы арқылы еңбекке деген құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтарына, рухани өрлеуге баулу



    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану



    Алдыңғы білім

    Оқушылар автор туралы біледі, шығарманың мазмұнымен танысқан. Өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.



    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    (5 мин)


    2 мин



    1 мин







    2 мин

    Ұйымдастыру кезені.

    Психалогиялық ахуал: «Тілекті тізбек» әдісі

    Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне тілектерін білдіреді

    Топқа бөлу: «Мақал-мәтелдердің жалғасын тап» әдісі

    Еңбек ерлікке жеткізер/ ерлік елдікке жеткізер К

    Еңбегіне қарай құрмет/жасына қарай ізет К

    Еңбек етпей елге өкпелеме/егін екпей/ жерге өкпелеме Е

    1-топ: Егінші

    2-топ: Кәсіпкерлік


    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі арқылы білімдерін тексеру

    .

    Сұрақтар:

    Бұл кісі кім?

    Қайда дүниеге келген?

    Қандай шығармаларын білесіңдер?

    Неге ағартушы дейміз?

    Шығармаларының тақырыптары қандай?















    https://www.youtube.com/watch?v=RV82rvYfqe0



    Сабақтың ортасы

    30 минут


    8 мин










    1мин


    8














    1мин







    12 мин

















    1 мин








    Сабақтың соңы

    (5мин)

    1 мин


    4 мин




    Т.1- тапсырма .«Оқиғаны ретте» әдісі

    Әңгімені сюжеті бойынша ретімен орналастыр

    1. Сейітқұлдың ойы

    2. Қабырға өзені бойына қоныстануы

    3. Егін егуі

    4. Артық астықты малға айырбастауы

    5. Сейітқұл елінің 400 үйге жетуі

    6. Қауіпсіздік шаралары

    7. Базар ашуы

    8. Сейітқұл жұртының бай болуы

    Дескриптор:

    • Әңгіменің мазмұнын еске түсіреді.

    • Сюжеттік желімен орналастырады

    ҚБ: бас бармақ әдісі

    Ж.2-тапсырма Әңгіме желісі бойынша талда.

    Композициялық элементтер

    Мазмұндық жоспары

    Басталуы


    Дамуы


    Шиеленісуі


    Шарықтау шегі


    Шешімі



    Дескриптор:

    - Кесте негізінде шығарманың сюжеттік желісі бойынша жоспар құрады.

    Қ.Б. «бағдаршам» тәсілі

    Т.Ж. 3-тапсырма. «ПОПС» формуласы әдісі .

    Әңгіменің тақырыбын белгілеп, идеясын өз көзқарастарыңыз негізінде түсіндіріңіздер.

    Бірінші сөйлем: «Біздің  ойымызша,...»
    Екінші сөйлем: «Себебі, біз оны былай түсіндіреміз...»

    Үшінші сөйлем: «Оны біз мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей

    аламыз...»
    Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты біз

    мынадай қорытындыға келдік...»


    Дескриптор:

    - Әңгіме тақырыбының нұсқаларының ішінен әңгімеге сай келетін тақырыпты белгілейді;

    - Бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анықтайды;

    - Екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсіндіреді;

    - Үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты әңгімеден 2 дәлел келтіреді;

    - Төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды

    Қ.Б. «Дақылдар » тәсілі

    Бидай -керемет

    Жүгері –жақсы

    Тары -талпын


    Үй тапсырмасы:

    1. әңгіме бойынша 2жіңішке, 1жуан сұрақ жазу.

    2. Сейітқұл мен ағасын салыстыру

    .

    Рефлексия: «3 Қ» әдісі

    құнды.

    қиын

    қызықты.




    Парақтар
















    Парақтар














    Таныстырылым




















    Кері байланыс












    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

    Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Қазақстан тарихы, қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнін сабағыма байланыстырамын

    Сергіту сәтінде топқа бөлу сәтінде техникалық қауіпсіздік басты назарда ұстау.

    «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (6- құндылық ) негізінде туған жерінің тарихын білуге, бойына адмгершілік қасиеттерді сіңіруге, «жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» қасиеттерін білуге тәрбиелеу.




    Мақсат бойынша саралау: оқушылардың басым бөлігі, көпшілігі, кейбір оқушылар үшін орындалуы қолжетімді тапсырмалар сараланды.

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Оқушылардың көпшілігі үшін

    Кейбір оқушылар үшін

    «Нәтижеге немесе жауап арқылы саралау


    «Тапсырма бойынша саралау»


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау

    Таңдау бойынша саралау

    Оқушылар өзі үшін қызықты және өз мүмкіндігіне сай орындау үшін үй тапсырмасына үш тапсырма бердім.

    1.Ертегіінің сюжеттеріне сұрақ жазу.

    2.Кейіпкерлерге мінездеме беру

    3. Ойдан ертегі құрастыру.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 10 сынып
    02.02.2023
    365
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Юсупова Жанат Есимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации