Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық семинар сабақ 0 сынып Сауат ашу пәнінен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы |
Қатынас |
|||||
Педагогтің аты - жөні |
Батирова Гульчихра |
|||||
Күні |
24.02.2022ж |
|||||
Сынып: 0«Ә» |
Қатысушылар саны:10 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Пәні |
Сауат ашу негіздері |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Өө дыбысы және әрпі |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
0.1.1.2. Сөздердегі дыбыстарды олардың түрлері ( дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.1.1. Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу және сөзсіз жеке айту. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар : Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін, түстерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Жаңа білімді толығымен меңгере алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ тың кезеңі /уақыты |
Тәрбиешінің іс - әрекеті
|
Балалардың іс -әрекеті |
Бағалау
|
Ресурс тар
|
||
Сабақ тың басы |
Балалар бүгін біздің сабағымыға көптеген қонақтар келіпті, қане қонақтарымыз бен амандасып алайық. 1.Мотивациялық – қозғаушылық Шаттык шенбері құрамыз. Дөңгеленіп тұрайық, Шеңберді біз құрайық, Қол ұстасып бәріміз Ақ тілекті жолдайық. Балаларды кеспе суреттермен (балықшалармен ) 2 топқа біріктіреміз. 1 – топ: «Балақай» 2 – топ: «Алақай» «Ой қозғау» әдісі : -- Балалар кәзір бізде қай сабақ екен? --Сауат ашу сабағында біз нелерді үйренеміз?
--Қолымызда ненің суреті екен? --Балықтардың суреті. ---Балықтар туралы не білеміз, балықтар қай жерде өмір сүреді? --Суда, ал үйде балықтарды аквариумде бағамыз. 2.«Аквариум» әдісінен пайдаланып, өтілген сабақтарды қайталау мақсатында, балаларға әр әріпке бір сөз айтқызу, балықтарды аквариумге жапсыру. Жаңа сабақ: Жаңа сабақты ашу үшін балаларға жұмбақ жасырамын.
“Өрікте”– сөздің
басында Тақтада Өө әрпі көрсетіледі. Өрік сөзі қай дыбыстан басталып тұр? --- Өөөөө Өө дыбысы қалай айтылып тұр? Созылып кедергіге ұшырамай айтылса, ол қандай дыбыс болады дедік? Ө әрпі қай әріпке ұқсайды? ---О дыбысы мен Ө дыбысының айырмашылығын тапқызу. Ауада жазып көрсету.
1 - тапсырма: «Шапалақ» әдісі Интербелсенді тақтада «Өө» дыбысына суреттер көрсетіледі, сол сөздерді буынға бөліп айтады. 2- тапсырма: «Дыбыстарды түстейміз» Суреттегі заттардың аттарын оқиды, бос төркөздерге дыбыстарды дауысты немесе дауыссызына қарай, түстерге ажыратады. |
Біз балдырған баламыз, Өсті ақыл санамыз. Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз. Сәлеметсіздерме құрметті қонақтар! Шаттык шенбері: Біз балдырған тең басқан, Досқа құшағын ашқан, Тілегіміз тыныштық Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз Бәрімізде біргеміз. --Сауат ашу сабағы. -- Дыбыстарды, әріптерді үйретеді. --Дыбыстарды – тыңдаймыз, айтамыз. --Әріптерді – оқимыз. Жазамыз. --Дыбыстар 2 түрге бөлінеді: дауысты және дауыссыз.
Оқушылар тақтаға шығып,балықтарда қай әріп жазылған болса, сол әріпке сөз айтады. А – ата – ана, Н - нан, М –мысық Т – тарақ, тауық К – көлік, Ж –жұмыртқа Ғ – ғарышкер П – парта Г – гүл Ә – әтеш, С - сағат Оқушылар ойланып жұмбақтың жауабын айтады.
Бірге айту: ----Өөөөөөөөөө ---Созылып кедергіге ұшырамай айтылады. ---Дауысты дыбыс, қызыл үйшікке кіргіземіз. --- О дыбысына. Балалар мұғалімның айтқандарын қайталайды. Интербелсенді тақтада «Өө» дыбысына суреттер көрсетіледі, балалар сол сөздерді, шапалақтап, бұынға бөліп, қанша буын екенін сандар жазылған таяқшалар арқылы көрсетеді. Өзен, өрік, өрнек, өшіргіш, көз, көйлек, өркеш суреттері көрсетіледі. 1 – топ:
2 – топ: |
«Керемет», «Жарайсыңдар» жылы сөздері Дескриптор: 1.Әріптердің атауын айта алады. 2.Әріптен басталатын сөз айта алады. Бағалау: Әр бір сөз айтқан оқушы смайликтермен бағаланады. Дескриптор: 1.Оқушылар жұмбақ туралы ойланып, оның шешуін табады.
Дескриптор: 1.Жаңа әріппен танысады. 2.Өө дыбысын айта алады. 3.Дауысты дыбыс екенін ажырата алады. Дескриптор: 1.Суретте көрсетілген заттың не екенін айта алады. 2.Буынға бөле алады, неше буын екенін айтады. Смайликтермен бағалау Дескриптор: 1.Заттарды атайды. 2.Сөздерге дыбыстық талдау жасады. « Өзін-өзі қошеметтеу» әдісімен бағалайды |
Кеспе қағаздар, кесілген балықшалар
«Керемет» «Жарай- сыңдар» жылы сөздерімен және «Шапалақ» әдісімен бағалау.
А-3, клей, суреттер |
||
|
3 - тапсырма: Топтық жұмыс «Тез ойла» ойыны Оқушылардың алдына Ө дыбысы жапысқан плакат беріледі, суреттер арасынан Ө дыбысы бар сөздерді теріп жапсыру. Рефлексия: Балалардан сабақ қалай өткендігі туралы сұралады? «Сиқырлы кітапша» әдісімен бағаланады. |
Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |