Материалдар / Ашық тәрбие сағаты: «Менің мамандығым – менің болашағым» 10 сынып

Ашық тәрбие сағаты: «Менің мамандығым – менің болашағым» 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
7134
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысыКөкпекті ауданы, Шұғылбай ауылы«І.Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММИнформатика пәнінің мұғалімі: Танибаева Айнур АлтаевнаАшық тәрбие сағаты: «Менің мамандығым – менің болашағым». Сынып:10 Ашық тәрбие сағатының тақырыбы: «Менің мамандығым – менің болашағым».Білімділік: оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту;Дамытушылық: оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне сәйкес келуін нақтылау, өз - өзін танудың жалпы әзірлігін қалыптастыруТәрбиелік: мамандық таңдау мәселесін белсенді арттыру, мамандық әлемі туралы ақпарат алу арқылы және өзін тану шекарасын кеңейту арқылы мамандық бағытын таңдауда жауапты шешім қалыптастыру.Міндетіамандықтарды талдай және таңдай білуге үйрету;Оқушыны өзінің қабілетін, бейімін, қызығушылығын мамандыққа сай тани білуге үйрету;Оқушылардың бағдары мен құндылықтары туралы мәлімет беру;Оқушылардың құптап отырған мамандықтарына бағыт беру.Әдіс - тәсілдері: «Ми шабуылы», психологиялық тест, дидактикалық ойындар, тренингтер.Көрнекілік: мамандық туралы суреттер, мамандық аттары жазылған карточка, плакат, слайд көрсету.Сабақ барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:Құрметті оқушылар! Мына слайдта жазылған сөздерді оқып, өз ойларыңды айтыңдаршы.- Атақты ғұлама Әл – Фараби айтқандайІсім оңсын десеңіз,Сол істің маманы болыңыз.Даңқым шықсын десеңіз,Көпшіліктің адамы болыңыз.Бүгінгі сабақты біз екі топқа бөлініп өткіземіз. Мына үстелдегі карточкалар бойынша 1-топ « жеңіл өнеркәсібі», ал 2-топ « ауыр өнеркәсібі». реттелесіздер.2-кезең: Ойланайық, пікірлесейікМұғалім: Айтыңдаршы, мамандық дегеніміз не? Оқушыдардың жауаптары: Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі жақсы.• - Біздің болашағымыз – біздің мамандығымызда;• - адамның болашаққа апаратын жолы;• - адамның алдағы уақытқа қойған мақсатының бірі;• - мамандық бойынша адам жұмыс істейді;• - оқуды бітіргеннен кейін таңдайтын мамандық;• - ол белгілі бір кәсіпке ие болу бейімдігі, ұнату, таңдау, арманыңды іске асыру;• - мамандық сөзі ол жұмыспен сипатталады;• - келешекке қойған жоспары, мамандығын ойдағыдай бітірсе, игерсе сол• - адам жаны қалаған қабілеті бар кәсіпкерлік жұмыспен айналысады.Мамандық дегеніміз не?( слайдқа шығару)Кәсіп, Сүйікті іс, Шығармашылық, Қызығушылық, Еңбек көзі.«Мамандық» - Профессия - латын сөзінен шыққан, “professio”- анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді.Мамандық - қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.Мамандық таңдау - тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау.. Бұл өте жауапкершілікті және маңызды іс.Ал енді еңбек пен мамандықтың айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар?2 – оқушы: Еңбек – адамның қызметі материалдық және рухани жағдайын құруға бағытталған. Еңбек әрқашан мақсатты, яғни әрдайым нәтижелі болу керек.3 – оқушы: Ал мамандық – еңбек қызметнң түрі, ол арнайы біліктілік пен білімділкті талап етеді.4 – оқушы: Мамандық латын тілінен аударғанда ресми көрестілген іс. Мамандық иесі болу үшін әдейі оқу керекСұрақ: Мамандық таңдауда әр адам неге сүйену керек? Мамандық таңдауда әр адам өзінің қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына сүйену керек. Сондай - ақ өз мамандығының 10 - 20 жылға дейін өз сұранысын жоғалтпауына көңіл бөледі. Бұл мамандықтарға деген бірқалыпты тұрақты сұраныс деп аталады.Сұрақ: Сұранысын жоймаған кай мамандықтарды білесіздер?Өзінің сұранысын, қызығушылығын жоймаған кең тараған мамандықтарға дәрігер, мұғалім және құрылысшы мамандықтарын атап өтуге болады. Ал, өзекті мамандықтар қатарына жоғары технология, байланыс, коммуникация, әлеуметтік орта, экономиканы басқару мамандықтары және еңбек сұранысына қажетті жаңа мамандықтары жатады. 3-кезең: «Әріпті мамандық»- ойыны. Әр топқа бір әріптен беріледі. Қай топ сол әріптен басталатын мамандық аттарын көп тапса, сол топ жеңіске жетеді. Сонымен қатар өздері тапқан мамандықтарының қыр - сырын айту керек.І - топ: «А», ІІ - топ: «К».4-кезең:Осы аталған мамандықтарды игеру үшін кәсіптік білім алуымыз қажет.КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ:Болашақ мамандықты әр түрлі оқу орындарынан алуға мүмкіндік бар. Оның негізгі түрлері:* Бастауыш кәсіптік білім: профессионалды лицеилер, кәсіптік мектептерБұл оқу орындарында жұмысшы мамандықтарын даярлайды.* Арнаулы орта білім: техникумдар, колледждер. Бұл оқу орындарына жалпы орта, орта және бастауыш кәсіптік біліммен алуға болады.* Жоғары кәсіптік білім: ЖОО - ры (институттар, университеттер, академиялар). Бұл оқу орындарына орта біліммен және арнаулы орта білімнен кейін түсуге болады..5-кезең: «Қол мидың жалғасы». Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.Жауап.1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз.2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз.4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз.5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.6-кезең: «Ең жақсы» ойыны.Қатысушылар екі командаға бөлінеді. Әрбір командаға мынадай нұсқау беріледі, оқушылар берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айтулары керек. Мысалы, ең ақшасы көп мамандық. Қай мамандық ең ақшалы болып табылады.Қатысушыларға келесі мамандық мінездемелері ұсынылады:
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ