Мотивациялық қозғаушы | І. Шаттық шеңберіБіз әдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз.Достарымызды көргендеҚуанып қарсы аламыз.Сәлем, сәлем басымСәлем, сәлем көзімСәлем, сәлем бетімСәлем,сәлем балалар!Сәлем, сәлем апайлар.ІІ. Таңғаларлық сәт.Сәлеметсіздер ме, балақайлар! Менің түстер әлеміме қош келдіңіздер! Мен осы түстер әлемінің еркесімін. Менің атым-Еркетай.Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Менімен саяхатқа шыққыларын келе ме? Бірақ біз жай саяхатқа шығып қана қоймай, оның тапсырмаларында орындауымыз керек.-Ендеше мына сиқырлы сөздерімізді айтып, бояулар әлеміне аттанайық.«Ахалай махалай. Бим салабим. Сиқырлы гүл бізді бояулар әлеміне апар.» |
Балалар қимыл іс-әрекет арқылы шаттық шеңберін орындайды.
Амандасады.
Иә, барамыз, орындаймыз.
Еркетаймен бірге сиқырлы сөздерді айтады. |
Ұйымдастырушылық ізденушілік | - Балалар, мынау хатты бізге кім тастап кеткен. Қане, ашып көрейік. -Балалар бұл хат Айша деген қыздан келген екен. Ол не деп жазған екен. Ертегі оқу.Ертеде Айша деген бір кішкентай қыз болыпты.Ол сурет салғанды өте жақсы көріпті.Айшаның туған күніне әкесі мен анасы сыйлыққа альбом, қылқалам және бояулар сыйлапты.Бұл қылқалам жай қылқалам емес сиқырлы қылқалам екен.Қылқалам: Мен жай қылқалам емес сиқырлы қылқаламмын.Айша мен саған сурет салуды үйретемін. Бірақ саған қояр шартым бар. Егер сен менің айтқанымды тыңдасаң, ойлансаң, жалқау болмай тырыссаң.Айша: Қайдағы сиқырлымын дейді ғой. Мен ол үшін ойлануым керек пе, тырысуым керек пе, жалқау болмауым керек пе?Жоқ! Егер сен сиқырлы болсаң бәрінде дұрыс жасай аласың.Мен сенсіз де бәрін біліп, сурет сала аламын.Қылқалам: Солай ма? Айша ендеше саған көмектеспеймін.Мен саған ренжідім, өзің білгендей сурет сала бер. Бірақ Айша қанша сурет салуға тырыссада түк шықпапты. -Енді, Айша бізден сиқырлы қылқаламын тауып беруді сұрайды.-Балалар оған көмектесеміз бе? Ендеше жолға аттанайық. -Бірақ та, алдымызда түрлі кедергілер бар екен. Бірақ біз оларды тапсырмаларды орындау арқылы өтетін боламыз. Ол тапсырмалар түстермен жасырынған. -Балалар сендер қандай түстерді білесіңдер?Сөздік жұмыс:Қызыл – красный – red, жасыл – зеленый – green, көк – синий – blue, сары – желтый – yellow.-Қай түсті таңдайық.(көк)1-тапсырма. «Қағазда не жасырынған»Мақсаты: Оны біз көк түспен бояу арқылы анықтаймыз.-Ал, жарайсыңдар балалар. Білесіңдерме бұл суретті Айша қарындашпен емес, майшаммен салыпты. Сондықтан, Айшаның суреті көрінбей қалды. Ал енді, келесі түсті таңдайық.(сары)2-тапсырма. «Сәйкесін тап»Мақсаты: Суреттерді түстеріне сәйкес орналастыру.Сергіту сәті:Гүлдер, гүлдер көп гүлдер,Қызыл гүлдер, көк гүлдерЖердің бетін басады.Жерге нұрын шашады.3-тапсырма: «Түстер сиқыры»Мақсаты: Бізге қызғылт сары және жасыл түсті алу қажет. Сары + қызыл = қызғылт сарыСары + көк = жасыл-Олай болса, біз сендермен түстерді араластыру арқылы, екі түстерді аламыз. -Мына түстер арасында осы түстер бар ма? (Түстердің қасына қосу)-Балалар мына жерде бір нәрсе жасырынып тұрған сияқты. Балалар мынау сиқырлы сандық ішінде не бар екен?-Балалар мынау Айшаның сиқырлы қылқаламы ғой.(Музыка жанады, Айша кіреді.)-Сәлеметсіздер ме, балалар. Менің атым Айша. Сендер менің қылқаламымды таптыңдар ма?-Иә, Айша біз сенің жазған хатыңды оқыдық. Қылқаламыңды тауып алдық. Мінекей. -Рахмет, мен сендерге ризамын. Менен шағын сыйлықтарымды қабыл алыңдар. Сау болыңдар.-Сау болыңыз. -Балалар біздің де бөбекжайға оралатын уақытымыз болды. «Ахалай махалай. Бим салабим. Сиқырлы гүл бізді бөбекжайға апар». |
Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Хатты мұқият тыңдайды.
Иә
Көк, сары, қызыл.
Үш тілде қайталайды.
Қылқалам арқылы жасырынған суретті табады.
Түстеріне сәйкес суреттерді жапсырады.
Балалар бойларын сергітіп алады.
Жоқ
Қарап, мұқият тыңдайды.
Айшамен амандасады
Иә.
Қуанады, сыйлықтарды қабыл алады.
|