1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
ІІ
2.1
| Сапқа тұру ,сынып физ-ң есебі, сәлемдесу , «ҚР Әнұранын» орындау, сабақтың дайындық бөлімінің міндеттерін түсіндіру , жаттығулардың техникалық ерекшеліктері ж/е алдын –ала сақтандыру ережелерімен таныстыру :Бұрылу түрлері :«Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен)- Жүру түрлері :- Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы , өкше және ішкі – сыртқы қырларына ауыса , мәнерлеп жүру;- Жүгіру түрлері :Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу жеңіл жүгіру , орта және бар екпінде жүгіру;ЖДЖ ( Жалпы даму жаттығулары)- Бүкіл тұла бойына арналған жаттығулар: 3-4 реттен қайталап жасату ;
№ 2 , 3 ,4 сабақтардың НЕГІЗГІ БӨЛІМІЕжелден тіршілігі мал шаруашылығына байланысты болған халқымызда асыққа байланысты атаулар мен сөз тіркестері жиі кездеседі.Асықпен ойналатыни ойын түрі де көп.Асық ойыны әсіресе балалардың, жастардың бойында көпшіл мінез, ептілік қалыптастыруда, денсаулығын шыңдауда өз қасиетін күні бұгінге дейін жойған жоқ. Республиканың көптеген мектептердің үзіліс кезінде, демалыс уақытында балаларға асық ойынын ойнататын тәжірибені кеңінен қолдануға әбден болады. Алайда, балалардың бәрі бірдей асық ойыны атауларын біле бермейді. Осы олқылықтың орнын толтыру үшін, этнограф Жағда Бабалықов ұсынған асыққа байланысты сөзтізбені бері отырмыз. Асық-төрт түлік мал мен кіибір аңдардың тілерсегінде болатын,қызметі аса күрделі,буынға біткен шымыр сүйек .қой,ешкі.сыиыр,түие асығы үлкен-ішілігіне қарамастан бір пішіндес келеді.Ал жылқы асығы басқа мүсінде болады. Асық ойындары «Хан атпақ», «Хан жақсы ма», «Ханды қара басты», «Хан –уәзір» , «Үйірмекіл», «Сасыр», «Атпақыл», «Қақпақыл», «Үштабан», «Омпы», «Алты атар», «Шық етер», «Тисін қабат», «Табан», «Төрт асық», «Ьес асық», және т.б түрлері байтақ қазақ даласында кең тараған.
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ :жаттығулар топтамасы Сабақты қорытындылау :Үй тапсырмасын беру , сыныппен қоштасу ; |
2 мин
2 мин
2 мин
4 мин
5 мин
-25 минут-
5 мин
| Оқушылар киіміне назар аудару
Бұйрықты дұрыс қабылдау ж/еорындыуы
Жүру кезінде қолмен дұрыс жұмыстар атқаруына бақылаулар жасау
Ентігіп қалмауына бақылау жасау
Жаттығуды бірдей тура жасауды қалыптастыру
Арнйы дайындық жаттығуларын дұрыс жасауын қалыптастыру
Жаттығуды дұрыс орындату қаталіктерін дер кезінде түзету . 5 -6 оқушыны бағалау!
Секірпемен 1 -2 мин |