Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ата - ана мен жұмыс
Материал туралы қысқаша түсінік
886 сөз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
378
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Бала тәрбиесіндегі ата – ананың рөлі»Мақсаты: қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата - ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым – қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру. Ата - аналардың балабақшамен, тәрбиешімен тығыз байланысын арттыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу сапасының аз да болса жоғарлауына ықпал ету.Тренинг бағдарламасы:1. «Танысу» жаттығуы.2. Топқа бөлу.3. Ой жинақтау.4. Ситуациялық сұрақтар.5. «Жанұя ойыны» сергіту жаттығуы.6. Тест «Бала тәрбиесі» 7. Қорытынды.8 «Ашық айтсам..» анкетасы.Сәлеметсіздер ме, құрметті ата - аналар! Бүгінгі біздің «Бала тәрбиесіндегі ата - ана рөлі» атты тренинг – сабағымызға қош келдіңіздер!1. Танысу жаттығуы.Ата - аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өзінің есімі мен және өмірлік ұстамы мен таныстырады. 2. Топқа бөлу.Ата – аналар екі топқа бөлініп отырады. Әр қайсысы өз топтарына ат қояды. Қағазға аттарын жазады. Топ атын қорғау. 3. Ой жинақтау.Қима қағаздар таратылады. Әсерлі әуендер арқылы қима қағаздар неше түрлі түстерге боялады. Боялған қима қағаздардан көрініс, сюжет жапсырады. Екі топ сюжеттерін бір – бірлеріне көрсетіп қорғап шығады. . Екі топ сюжеттерін бір – бірлеріне айырбастап ұсыныстырын айтып шығады. 4. Ситуациялық сұрақтар.Ата - аналар үстел үстінен үлестірмелі қағаздарды бөліп алып, сұрақтарға жауап береді.1. Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?2. Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер, Мысалы: түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады,..... деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да сондай сауалдарды көп қоятын болса, жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба? 3. Сізге тәрбиешіден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата - аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?4. Кейбір ата - аналардың баласының әрбір іс - әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың», - деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?5. Балаңыздың тәртібі жайлы білгіңіз келіп тұр. Тәрбиешісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?6. Балаңыз қандайда бір теріс іс - әрекеттер көрсетсе, сіз қандай шара қолданасыз? Қортынды . Ситуациялық сұрақтардың жауаптарынан қандай ойдасыз? Атана қандай болу керек?5. «Жанұя ойыны»сергіту жаттығуы:1. Балаңыздың туған күні?2. Тәрбиешісінің толық аты - жөні?3. Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді?4. Балаңыздың сүйікті асы қандай?5. Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?6. Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?7. Балаңызды еркелетіп қандай сөздер айтасыз?8. Балаңызға ашуланғанда, ең алдымен ауызыңызға қандай сөз түседі?9. Балаңыздың ең жақын досы кім?Ата - аналар ортаға шығып, берілген сұрақтарға тез жауап береді.6. Тест: "Сіз қандай ата - анасыз?"1. Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналыса аласыз ба?2. Балалардың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?3. Балаңызбен қарым - қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба?4. Өзіңіздің қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба?5. Балаңыз жасаған іс ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?6. Балаңыздың орнына өзіңізді қоя аласыз ба?7. Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма?8. Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба?9. Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба?10. Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез - құлқын ескере отырып уәдеңізді орындайсыз ба?11. Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік, бересіз бе?12. Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл аударасыз ба?13. Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?Жауабы:1. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл (иа)2. Кейде ғана келісемін – 2 балл3. Келіспеймін - 1 балл(жоқ)Сауалнаманы бағалау өлшемдері:0 - 16. Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз.16 - 30. Балаға қамқорлық жасау – бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызда тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек.30 - 39. Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз. 7. Қорытынды.Ата - анаға көз қуаныш,Алдына алған еркесі,Көңіліне көп жұбаныш.Гүлденіп ой - өлкесі,- деп Абай атамыз ата - ананың қуанышы, гүлденген үміт, арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен. Ендеше, ата - аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Адам да өмір сияқты, күлмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізге ұстайық: «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»,- деп ата - бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытыңда көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. Егер ата - ана балабақша және мектеп өмірінде өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл - қыздары жан - жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз.8. «Ашығын айтсам».Ата - аналарға төмендегідей бланкілер таратылып толтырылады.Менің тренинг барысында түйгенім ----------Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады -------------Жүргізушіге ұсыныс ---------Маған ең пайдалы, құнды болған ----------Мен бұдан да ашық, шынайы болар едім, егер ----------------Маған ұнамағаны --------------Ең жақсы ұнағаны --------------Келесі тренингте мен келесі жайттарды білгім келеді -------------------Тренинг жүргізуші сізге ұнады ма?--------------Тренинг жүргізушінің орнында мен болсам -------------Тренингті қорытындылау --------------------------Қолы ------------------------------------
№ 51 орта мектепТамыз кеңесі
Тақырыбы:«Бала тәриесіндегіата–ананың рөлі»
Тәрбиеші:Чоембаева Д.Ж.
Қордай 2013
№ 51 орта мектепТамыз кеңесі
Тақырыбы:«Бала тәриесіндегіата–ананың рөлі»
Тәрбиеші:Чоембаева Д.Ж.
Қордай 2013
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)