Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ата-ана жиналысы. 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: “Ата-ананың беделі .”
Мақсаты: 1.Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.
Тақтаға ұлағатты сөздер жазған парақшалар ілінеді:
«Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын», «Балақан өсіру — Балапан ұшыру емес»,
Жиналыс барысы: (Ата-аналар үш топқа бөлініп отырады)
Кіріспе сөз
Мұғалім: — Құрметті ата-аналар! Бүгінгі“Ата-ананың беделі.” Атты жиналысына хош келіпсіздер! Бүгінгі жиналысымыздың негізгі мәселелері:
1.1- тоқсандағы оқушылардың оқу үлгерімі мен тәртібі туралы айту.
2 «Адамның бақыты балада» . Ой бөлісу, пікірталас
- Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен бастап ата-ана алдында нәзік те қиын, қыр-сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады. Ол — бала тәрбиесі. Бала тәрбиесінде алғашқы ұстаз — ата-ана. Бала үшін үй ішінен, ата-анадан артық тәрбиеші жоқ. Адамгершілік, бауырмалдық, татулық, қайырымдылық, әдептілік, инабаттылық сияқты қасиеттер — жанұяда тәрбие балаға сөзбен, теориямен дамымайды, үлкендердің үлгісімен сіңеді. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» дейді халық даналығы. Бала кішкентай кезінен-ақ әр нәрсеге әуестеніп үлкендерге көмектескісі келеді. Бұған кейбір әке-шеше «жұмысымды бөгейсің, істеп жатқан ісімді бүлдіресің» деп ұрысып жіберуі мүмкін. Бұл қате түсінік. Керісінше, өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызып, оның үйренуіне көмектескен орынды. Тіпті балаға берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулына төзімділікпен бақылау керектігін де ұмытпаған жөн. Өстіп баланың бірте-бірте еңбекке деген болашағына жол ашылады. Әрі істеген ісін ұқыпты да тындырымды орындауына бағыт бересіз. Баланың жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіріп отырса, ол да ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді. Орынсыз ұрысу,зеку, сұрақтарына дөрекі, келте жауап беру немесе әділ талап қоя алмау ата-ананың беделін түсіреді.Ата — ана — бала тәрбиесіндегі басты тұлға. Сондықтан әке де, шеше де балаларының жан дүниесіне үңіліп, мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білгені жөн. Балалармен әңгімелескенде олардың пікірімен де санасып отырған орынды. Өз баласымен ашық сөйлесе алмай, сырласа білмейтін ата — аналар «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» дегенді айтады. Бұл дұрыс емес. Баламен сөйлесуге тіпті арнайы уақыт бөлудің қажеті жоқ. Әке мен шеше ұл-өыздармен үй шаруасында жұріп-ақ әңгімелесіп, ой бөлісуге неге болмасқа. Жанұядағы жанжал, үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы, баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің сыртынан өсек айтуы балаға теріс әсер етеді. Бала алдында әке-шешесі немесе үй ішінің үлкендері әдептілік танытқаны жөн.
2.
- Сіздермен бас қосып пікір алысудағы мақсатымыз отбасындағы бала тәрбиесін дұрыс жолға қою, білімге деген ынтасын арттыру. Сонымен қатар ата-аналардың бала тәрбиесіндегі шешуі табылмай жүрген мәселелер болса, ойымызды ортаға салайық деп отырмыз.Осы бөлімді бастамас бұрын менің сіздерге қояр 1 сұрағым бар.
1. Балаңызға үлгі болатындай бойыңыздағы жақсы бір қасиетіңізді айтып берсеңіз? әр ата-ана өзінің бір жақсы қасиетін айтады.)
ІІІ. «Ассоциация» жазу
Сіздер әр отбастарыңыздың ұйытқысыздарысыздар. Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз? (үш топқа бірдей)
Әр топтың бір мүшесі қорғайды.
І топ.Егер ата-ана өз еңбегімен, өмірге деген саналы көзқарасы, тек жақсы қасиеттері арқылы сыйластықпен ғұмыр кешсе олар өз балаларына өнеге бола алады.
ІІ топ. Ата — ана өз баласына өнеге бола алады, егер өздері білімді, тәрбиелі, жауапкершіліктері мол адамдар болса.
ІІІ топ..Ата — ана өз баласына үнемі қолдау көрсетіп, барлық істерін қадағалап, бағыт беріп отырса нағыз өнегелі отбасы бола алады.
IV. Педагогикалық ойын
- Балаңыз сізді қуантқанда немесе ренжіткенде қандай сөз айтасыз?
Мақтау |
Ұрсу |
|
|
(Әр ата-ана өз баласына мақтау немесе ұрысқанда айтатын өз сөздерін жазады.)
V. Сөйлемді аяқтау. «Түйін сөз»
І топ
1) Егер баланы үнемі сынап отырса
............
(оқуға құлқы болмайды)
1) Балаға үнемі күлсе ................................
(бұйығы болып өседі)
2) Баланы қолдап отырса ...........................
(білімге деген ынтасы артады)
ІІ топ
1) Баланы қолдап отырса
.....................
(өз ісіне сенімді болады)
2) Бала төзімділікте өссе .................................
(адал болып жетіледі)
1) Бала қауіпсіз жағдайда өссе ..............................
(ол адамға сеніммен қарайды)
ІІІ топ
1) Бала кекшілдікте өссе
.............................
(ол қатыгез болып өседі)
2) Бала адалдықта өссе
...........................................
(әділ болып жетіледі)
3) Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе
........................
(бұл әлемнен махаббат табуға
үйренеді)
(Әр топтың бір мүшесі оқып береді)
VII. Білім сапасын көтерудегі ата — ана рөлі
«Біреулер құдайдан бала тілейді». Баланы не үшін өмірге әкеледі?
(ата-ана ойы)
— Орнымды бассын, — дейді.
— Қартайғанда асырасын, — дейді.
— Сіздер қалай ойлайсыздар?
— Білімді, жан-жақты тәрбиелі болсын т.б.
— Қандай білім алғанын қалайсыз?
— Сапалы білім
— Ал баланың сапалы білім алуы кімге байланысты?
Олардың әрқайсысына қандай талаптар қойылады? Талдау
-Сіздердің алдарыңызда күннің шуағы, гүл күлтелері мен жапырақтары жатыр. Соларға сіздер білім сапасын арттыру мен тәрбие алу үшін ата-анаға, мұғалімге, оқушыға қандай талаптар қоясыздар. Соны жазыңыздар?
(Әр ата-ана өз талаптарын жазған соң,тақтада көктем бейнесі шығады. )
Баланың сапалы білім алуы мұғалімге, балаға, ата-анаға байланысты екенін талдадық, соның ішінде білім негізі — стандарт талаптарын орындау, яғни күнделікті сабаққа дайындалу кезінде оқушыға мұғалім мен ата-ананың көмегі, қадағалауы, уақыт бөлуі міндетті түрде қажет.
«Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.» В.А.Сухомлинский
Қорытынды
Жоғарыдағы даналық сөзге сүйенсек, мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі үшін тек ата-анамен бірігіп жұмыс істеу керек екенін ескерткен. Сондықтан, балаңыздың тамағының тоқтығы мен көңілінің көктігіне қарайтын, құр асыраушысы рөлінен шығып, ендігі жерде, сіздің алдыңызда балаңыздың білім алу жолындағы серіктесі, қиналғанда көмекшісі болу міндеті тұр деп бүгінгі жиналысымызды аяқтағым келеді.
Жиналыс тақырыбы: «Оқушының сабақ үлгеруіндегі ата – ананың ролі»
Мақсаты: 1.Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру; ата-ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту; баламен дұрыс тіл табысуға, сөйлеу мәдениетін үнемі қолдауға ой салу.
Тақтаға ұлағатты сөздер жазған парақшалар ілінеді:
«Таяқтау оңай, тәрбиелеу қиын», «Балақан өсіру — Балапан ұшыру емес»,
Күн тәртібінде:
1.1- тоқсандағы оқушылардың оқу үлгерімі мен тәртібі туралы айту.
2 «Адамның бақыты балада» . Ой бөлісу, пікірталас
3. Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер
4. Қосымша мәселелер.
Жиналыс барысы: (Ата-аналар үш топқа бөлініп отырады)
Кіріспе сөз. Мұғалім: — Құрметті ата-аналар! Бүгінгі «Оқушының сабақ үлгеруіндегі ата – ананың ролі» атты жиналысына хош келіпсіздер! Бүгінгі жиналысымыздың негізгі мәселелері:
1.1- тоқсандағы оқушылардың оқу үлгерімі мен тәртібі туралы айту.
Психологиялық ахуал
туғызу 2 мин.
Топ мүшелеріне
мінездеме
От. Қай кезде де,
қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін
жандар.
Су. Жандары
жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар
адамдар.
Күн. Жанындағыларға
жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс
жасайтын адамдар.
Ай. Ойшыл да арманшыл, жаңалыққа жаны құмар,
шығармашыл жандар.
Ағаш. Ағаштай мықты, қиындықтарға мойымайтын төзімді адамдар.
2 «Адамның бақыты балада» . Ой бөлісу, пікірталас
- Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен бастап ата-ана алдында нәзік те қиын, қыр-сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады. Ол — бала тәрбиесі. Бала тәрбиесінде алғашқы ұстаз — ата-ана. Бала үшін үй ішінен, ата-анадан артық тәрбиеші жоқ. Адамгершілік, бауырмалдық, татулық, қайырымдылық, әдептілік, инабаттылық сияқты қасиеттер — жанұяда тәрбие балаға сөзбен, теориямен дамымайды, үлкендердің үлгісімен сіңеді. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» дейді халық даналығы. Бала кішкентай кезінен-ақ әр нәрсеге әуестеніп үлкендерге көмектескісі келеді. Бұған кейбір әке-шеше «жұмысымды бөгейсің, істеп жатқан ісімді бүлдіресің» деп ұрысып жіберуі мүмкін. Бұл қате түсінік.
Керісінше, өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызып, оның үйренуіне көмектескен орынды. Тіпті балаға берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулына төзімділікпен бақылау керектігін де ұмытпаған жөн. Өстіп баланың бірте-бірте еңбекке деген болашағына жол ашылады. Әрі істеген ісін ұқыпты да тындырымды орындауына бағыт бересіз. Баланың жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіріп отырса, ол да ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді. Орынсыз ұрысу,зеку, сұрақтарына дөрекі, келте жауап беру немесе әділ талап қоя алмау ата-ананың беделін түсіреді.Ата — ана — бала тәрбиесіндегі басты тұлға. Сондықтан әке де, шеше де балаларының жан дүниесіне үңіліп, мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білгені жөн. Балалармен әңгімелескенде олардың пікірімен де санасып отырған орынды. Өз баласымен ашық сөйлесе алмай, сырласа білмейтін ата — аналар «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» дегенді айтады. Бұл дұрыс емес. Баламен сөйлесуге тіпті арнайы уақыт бөлудің қажеті жоқ. Әке мен шеше ұл-өыздармен үй шаруасында жұріп-ақ әңгімелесіп, ой бөлісуге неге болмасқа. Жанұядағы жанжал, үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы, баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің сыртынан өсек айтуы балаға теріс әсер етеді. Бала алдында әке-шешесі немесе үй ішінің үлкендері әдептілік танытқаны жөн.
3. Бала мен қарым – қатынастағы кейбір қателіктер: ата-аналардың ойы
Баланың астар санасында қабылдануы : интербелсенді тақтадан оқу
Дұрысы: мұғалім кеңесі
4. Қосымша мәселелер
Сөйлемді аяқтау. «Түйін сөз»
І топ
1) Егер баланы үнемі сынап отырса
............(оқуға құлқы болмайды)
1) Балаға үнемі күлсе ................................(бұйығы болып
өседі)
2) Баланы қолдап отырса ...........................(білімге деген
ынтасы артады)
ІІ топ
1)
Баланы қолдап отырса .....................(өз ісіне сенімді
болады)
2) Бала төзімділікте өссе .................................(адал
болып жетіледі)
1) Бала қауіпсіз жағдайда өссе ..............................(ол
адамға сеніммен қарайды)
ІІІ топ
1) Бала кекшілдікте өссе
............................. (ол қатыгез болып өседі)
2) Бала адалдықта өссе ...........................................
(әділ болып жетіледі)
3) Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе
........................ (бұл әлемнен махаббат табуға
үйренеді)
Қосымша мәселелер:
Ай. Ойшыл да арманшыл, жаңалыққа жаны құмар, шығармашыл жандар.
Гүл. Гүлдей жайнаған, айналасындағыларға қуаныш сыйлайтын әдемі жандар.
Ағаш. Ағаштай мықты, қиындықтарға мойымайтын төзімді адамдар.
Құс. Құстай жылдам қимылдай білетін, биікке жетуге талпынатын адамдар.