Материалдар / Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктері.

Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша психологтарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

СұАта-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың ерекшеліктері.

Қуанышкереева Нұрайша ҚуанышкерейқызыАтырау обылысы,Исатай ауданы, Жанбай селосы№10 «Балдәурен» балабақшасы. II-санатты педагог-психологы.

Мақсаты:Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынастың  ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар  арқылы көрсету.Көрнекіліктері:Слайд, қағаздар, шам, жаднама, карточкалар.Тренинг бағдарламасы:1. Есімдер аллитерациясы.2. Баяндама. «Отбасы – өмір аясы».3. «Біз біргеміз!» жаттығулар.4. Cіздің өміріңізде бала қандай орынға ие? (Сауалнама).5. « Суретті аяқта» жаттығуы.6. «Қай ағашты таңдайсыз».7. «Өз жұлдызыңызды табыңыз».8. «Тілек шамы». 9. Ой- толғаныс.Тренинг барысы:І. Ата-аналарды тіркеу. Бағдарламамен танысу.1.2. Есімдер аллитерациясы.Мақсаты:Ата-аналарды бір-бірімен таныстыру.Шарты: Жаттығу танысу үшін жасалынады. Әркім кезекпен өз есімін атап, есіміне қоса өзінің бойындағы қасиетін айтады.Әр адамның таныстыру сөзінен кейін қалғандары үш рет қол соғып қошеметтеп қояды.ІІ. Баяндама. «Отбасы – өмір аясы».         Адамның жеке басының алғашқы қалыптасуы  отбасынан  басталады. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілер отбасында қалыптасады, сондықтан да туған үйдің жылуы – оның көкірегінде көп жылдар бойы сақталып, мәңгі есінде жүреді. Ақын сөзімен айтқанда:        «Отбасы – табиғат сыйлаған кереметтердің бірі», - десек артық емес. Жеке адамның бойындағы ар-ұяты, ақыл-ойы, адамгершілігі, басқа адамдармен  қарым-қатынаста, мәдениеттілікті тәрбиелеуде  отбасы алғашқы қадам. Сондықтан, отбасы өте қажетті, басқадай ешнәрсемен өзгертуге (ауыстыруға) болмайтын баспалдақ. Отбасы – сыйластық, жарастық орнаған орта. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы.Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала.  Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының әсері мол. Отбасының әрбір мүшесі, өзара сөйлесіп, не болмаса ата-ананың, баланың міндетін атқару ғана емес береке-бірлік, сүйіспеншілікпен араласса, босағасы берік, шаңырағы биік отбасына айналары сөзсіз.       Адамдар арасындағы қарым-қатынаста адамгершілік, әдеп-инабат үрдістерінің қаншалық кең жайылып, терең тамырлануы, ең алдымен, олардың жекелеген отбасында өркен жаюына, яғни баланың ата-анасын жан-жүрек қалауымен, саналы түрде  ардақтап, құрметтеуіне, инабат тағылымын үлкендерден үйрене отырып, олардың өздеріне деген қарым-қатынстарында  мүлтіксіз жүзеге асырып отыруларына байланысты.         Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі  - баланың ата-анасын     ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең алдымен, адамшылығының белгісі.         Бала – ата- ана өмірінің жалғасы.    Бала тәрбиесі – қызығы мен қиыншылығы қатар жүретін күрделі процесс. Жазушы – педагог Ж.Аймауытов: «Баланы тәрбиелеу үшін әрбір тәрбиешінің өзі тәрбиелі болуы керек. Себебі, бала айтып ұқтырғаннан гөрі, көргеніне көп еліктегіш келеді. »Баланы жастан бақпасаң,Жамандықтан қақпасаң.Қадірден жұрдай қасқа бопКешкенің өмір босқа тек - дегендей, баланың ыстық суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл – ертеңгі әке, ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз – ертеңгі ана, ол шешеге қарап өседі, бойын түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушы, демеуші ата-ана.         Сондықтан да ата-аналардың педагогикалық білімін жетілдіру, мәдениетін арттыру, бала тәрбиесіне белсене араластыру, соның нәтижесінде ата-ананы баланың алғашқы ұстазына айналдыру мақсатында ұйымдастырылатын семинар тренингтердің маңызы орасан зор.ІІІ. « Біз біргеміз!»  жаттығуларМақсаты: Отбасындағы қарым –қатынасты нығайтуға өзара түсінушілікте ата-аналар мен балаларға қолдау көмек көрсету.Қызықты сұрақтар  /доп беру арқылы ата-ана жауап береді/:1.     Балаңыздың туған күні?2.     Тәрбиешісінің толық аты- жөні?3.     Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді?4.     Балаңыздың сүйікті асы не?5.     Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?6.     Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?7.     Балаңыз балабақшаға қай жылы қабылданды?8.     Балаңызды еркелетіп қандай сөз айтасыз?9.     Балаңыз 1-ші сыныпқа қашан барады?10.Балаңызға орыс тілі пәнінен кім сабақ береді?11.Балаңыз сізді ренжіткенде ең алдымен қандай сөз аузыңызға түседі?12. Балаңызға дене тәрбиесінен кім сабақ береді?13.Балаңыздың бірге ойнайтын досы кім?14.Балаңыздың сүйікті ойыншығы?15.Сіздің балаңыз агрессивті ме?16.Балаңызбен қарым-қатынасыңыз  екі жаққа бірдей қанағаттандырарлық па?17.Балаңызды болашақта кім болады деп елестетесіз?18. Балаңыздың сүйікті мультфильмі?19.Балаңыз балабақшаға неше жасында келді?20.«Балам үшін барлығына дайынмын» деп ойлайсыз ба?IҮ . Cіздің өміріңізде бала қандай орынға ие? ауалнама).(Қолыңыздан келе ме?)   Шарты: зейін қойып сұрақтарды оқыңыз және шын мәніндегі жауапты беруіңізді сұраймыз. а) қолымнан келеді және әр кезде солай жасаймын .ә) қолымнан келеді, алайда әр кезде солай істей алмаймын .б) қолымнан келмейді .1.  Кез-келген жағдайда жұмысыңыздың барлығын тастап, балаңызбен айналысу қолыңыздан келе ме? 2.  Баланың жас ерекшелігіне назар аудармай, ақылдасу қолыңыздан келе ме? 3.  Баланың алдында жасаған қателігіңізді мойындау қолыңыздан келе ме? 4.  Өзіңіз қателескеніңіз үшін баланың алдында кешірім сұрау қолыңыздан келе ме? 5.  Егер баланың қылығы Сіздің ашуыңызды келтірсе, өзіңізді ұстау қолыңыздан келе ме? 6.  Өзіңізді баланың орнына қою қолыңыздан келе ме? 7. Бір уақытқа өзіңізді ертедегі қайырымды ханша немесе би ретінде елестете алу қолыңыздан келе ме? 8. Бала кезіңізде болған оқиғаны тәрбиелік мәнімен айтып беру қолыңыздан келе ме? 9. Баланың жүрегіне ауыр тиетін сөздерді әрқашан айтпау қолыңыздан келе ме? 10.  Баланың жақсы тәртібі үшін оның арманын орындап беру қолыңыздан келе ме? 11. Не істесе дағы өз білгенін жасауына балаға бір күн бөлу қолыңыздан келе ме? 12. Егер де Сіздің балаңыз басқа бір баланы ұрып не итеріп жіберсе немесе күнәсіз жазаласа, елеп-ескермеу Сіздің қолыңыздан келе ме? 13. Балаңыз егер де бір нәрсені алып бер деп жылап сұрап тұрса, Сізден осыған ұстамдылық ете білу қолыңыздан келе ме? Кілті: а – 3 ұпай; б – 2 ұпай; в – 1 ұпай 16 ұпайға дейінбаланы тәрбиелеуде Сізде үлкен мәселелер бар. Сізге не білімділікке, не ойға
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ