Материалдар / Ата-аналармен тренинг "Отан отбасыдан басталады"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналармен тренинг "Отан отбасыдан басталады"

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланың бойындағы рухани – адамгершілік қасиеттерін ата-анаға сездіру. Ата-аналарға ата-аналар жиналысының өту барысы жайындағы көзқарастарын өзгерту. Бала, ата-ана, тәрбиеші арасындағы байланысты нығайту, жақсарту. Өзіндік шешім қабылдай алатын, білгір де, білікті жан- жақты дамыған, құзыретті тұлға ретінде қалыптастыруға ата-аналардың іс- әрекеттерін бағыттау мақсатындағы ата – аналар жиналысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ № 28


Күні:

Сынып: 8

Сабақтың тақырыбы: Қалқанша бездің қызметі бұзылуының аурулары: кретинизм, шырыштық ісік, базед ауруы т.б.

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабақ негізделген оқу

мақсаттары

Қалқанша бездің қызметі бұзылуының аурулары туралы түсінік беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Қалқанша бездің қызметі бұзылуының аурулары жайлы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

Гормонның мөлшерінің бір-бірінен айырмашылықтарын анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Адам организміне тироксин гормонының қаншалықты қажет екендігіне баға бере отырып, талдау жасайды.

Табыс критерийлері:

  • Қалқанша бездің атқаратын қызметінің түрлерін анықтайды;

  • Атқаратын қызметін талдайды;

  • Талдау жасай отырып, адам денсаулығын сақтау үшін гормонның қызметіне баға береді.

Алдыңғы оқу (Бірнеше

сөйлеммен: оқушылардың осы тақырып туралы

білгендерін еске түсіріп

жинақтау)

«Қалам ортада» әдісі арқылы өткен маліметтерді еске түсіреді.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Басы

Психологиялық ахуал тудыру:

«Көңіл күй күнделігі»



Топқа бөлу: «Түстер арқылы »

Тақтаға жабыстырылған «Көңіл күй күнделігіне» оқушыларға өз көңіл күйлері туралы жазуларын ұсынады.

«Қызыл, көк, қара» түсті маркерлермен тақтаға жазған оқушыларды үш топқа біріктіру.

Тақтадағы қағазға әр оқушы сол сәттегі өз көңіл күйін жазады.




Оқушылар қызыл, көк, қара түсті маркерді таңдап тақтаға жазған оқушы үш топқа бөлінеді.

Плакат, түрлі түсті маркерлер




Қызыл, көк, қара маркерлер

«Жалған, Ақақат»

әдісі.




Өзін-өзі бағалау «Смайликтер»

Өткен оқу жылындағы білімдерін тексеру үшін «Жалған. Ақиқат» әдісін қолдану.


«Бас бармақ» арқылы өз-өздерін бағалауды ұсыну.

Өткен оқу жылындағы тақырыптар бойынша не білетінін оқушылар берілген сұрақтардың дұрыс не бұрысына қарай денелерімен бұрылады.

Өзін-өзі «Бас бармақ» арқылы бағалайды.



Сабақтың мақсатын анықтау.

Жаңа тақырыптың мақсатын оқушылардың өздеріне анықтату.

Жаңа сабақ мақсатын құрастырады.


Табыстылық критерийін құрастыру.

Тақырыпқа байланысты табыстылық критерийлерін құрастыру.

Сабақта нені жүзеге асыратындары бойынша табастылық критерийлерін құрастырады.


Ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Интербелсенді тақтадағы слайдты, электронды оқулықты пайдалана отырып, жаңа тақырыпты түсіндіру.

Тақтада берілген мағлұматтарға назар аудара отырып, керекті жерлерін дәптерге тіркеп отырады.

Интербелсенді тақта, оқулық, электронды оқулық.

Аяқталуы

«Фишбоун» әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту












«Өзін-өзі бағалау

«Бағдаршам»












Кері байланыс

«Шеңбер»

«Фишбоун» әдісі арқылы адам туралы ғылымдарға

анықтама беріп, қызметін түсіндіріп, мысал келтіріп, қорытынды жасау.










«Бағдаршам» арқылы өз-өздерін бағалауды ұсыну.












Сабақ соңында әр оқушыға дөңгелек қима қағаз «Шеңер» кері байланысы беріледі.






Қалқанша бездің қызметі бұзылуының ауруларынасипаттама бере отырып, нақты бір қорытынды жасайды.

Өзін-өзі «Бағдаршам» арқылы бағалайды.


Қолдарындағы адам бейнесін тақатадағы шеңберге жабыстырады.

Интербелсенді тақтадан көрсетілім.

























Есімдері жазылған адам бейнесіндегі қима қағаз.

Қосымша ақпарат

8 сынып «Биология» электронды оқулық, интернет желісі





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!