Сабақ
№ 28
|
Күні:
|
Сынып: 8
|
Сабақтың
тақырыбы: Қалқанша бездің қызметі
бұзылуының аурулары: кретинизм, шырыштық ісік, базед ауруы
т.б.
|
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаттары
|
Қалқанша бездің қызметі
бұзылуының аурулары туралы түсінік
беру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Қалқанша бездің қызметі
бұзылуының аурулары жайлы
біледі.
|
Оқушылардың басым бөлігі
орындай алады:
|
Гормонның мөлшерінің
бір-бірінен айырмашылықтарын анықтай
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Адам организміне тироксин
гормонының қаншалықты қажет екендігіне
баға бере отырып, талдау
жасайды.
|
Табыс
критерийлері:
|
-
Қалқанша бездің
атқаратын қызметінің түрлерін
анықтайды;
-
Атқаратын қызметін
талдайды;
-
Талдау жасай отырып, адам
денсаулығын сақтау үшін гормонның қызметіне баға
береді.
|
Алдыңғы
оқу (Бірнеше
сөйлеммен:
оқушылардың осы тақырып
туралы
білгендерін еске
түсіріп
жинақтау)
|
«Қалам ортада» әдісі
арқылы өткен маліметтерді еске
түсіреді.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
тудыру:
«Көңіл күй
күнделігі»
Топқа бөлу: «Түстер арқылы
»
|
Тақтаға
жабыстырылған «Көңіл күй
күнделігіне» оқушыларға өз көңіл күйлері
туралы жазуларын
ұсынады.
«Қызыл, көк, қара» түсті
маркерлермен тақтаға жазған оқушыларды үш топқа
біріктіру.
|
Тақтадағы қағазға әр
оқушы сол сәттегі өз көңіл күйін
жазады.
Оқушылар қызыл, көк, қара
түсті маркерді таңдап тақтаға жазған оқушы үш топқа
бөлінеді.
|
Плакат, түрлі түсті
маркерлер
Қызыл, көк, қара
маркерлер
|
«Жалған,
Ақақат»
әдісі.
Өзін-өзі бағалау
«Смайликтер»
|
Өткен оқу жылындағы
білімдерін тексеру үшін «Жалған. Ақиқат» әдісін
қолдану.
«Бас бармақ» арқылы өз-өздерін
бағалауды ұсыну.
|
Өткен оқу жылындағы
тақырыптар бойынша не білетінін оқушылар берілген сұрақтардың дұрыс
не бұрысына қарай денелерімен
бұрылады.
Өзін-өзі «Бас
бармақ» арқылы бағалайды.
|
|
Сабақтың мақсатын
анықтау.
|
Жаңа тақырыптың мақсатын
оқушылардың өздеріне
анықтату.
|
Жаңа сабақ мақсатын
құрастырады.
|
|
Табыстылық критерийін
құрастыру.
|
Тақырыпқа байланысты
табыстылық критерийлерін
құрастыру.
|
Сабақта нені жүзеге
асыратындары бойынша табастылық критерийлерін
құрастырады.
|
|
Ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
|
Интербелсенді тақтадағы
слайдты, электронды оқулықты пайдалана отырып, жаңа тақырыпты
түсіндіру.
|
Тақтада берілген мағлұматтарға
назар аудара отырып, керекті жерлерін дәптерге тіркеп
отырады.
|
Интербелсенді тақта, оқулық,
электронды оқулық.
|
Аяқталуы
|
«Фишбоун» әдісі
арқылы жаңа сабақты бекіту
«Өзін-өзі
бағалау
«Бағдаршам»
Кері
байланыс
«Шеңбер»
|
«Фишбоун» әдісі
арқылы адам туралы
ғылымдарға
анықтама беріп,
қызметін түсіндіріп, мысал келтіріп, қорытынды
жасау.
«Бағдаршам» арқылы
өз-өздерін бағалауды ұсыну.
Сабақ соңында әр
оқушыға дөңгелек қима қағаз «Шеңер» кері байланысы
беріледі.
|
Қалқанша бездің
қызметі бұзылуының ауруларынасипаттама бере отырып, нақты
бір қорытынды жасайды.
Өзін-өзі «Бағдаршам»
арқылы бағалайды.
Қолдарындағы адам
бейнесін тақатадағы шеңберге
жабыстырады.
|
Интербелсенді
тақтадан көрсетілім.
Есімдері жазылған адам
бейнесіндегі қима қағаз.
|
Қосымша
ақпарат
|
8 сынып «Биология» электронды
оқулық, интернет желісі
|