Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
«Көңіл- күйімді тап»
жаттығуы
Оқушыларды
түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын
дайындайды.
Қатысушыларға
әртүрлі көңіл-күй мен эмоциядағы суреттер таратылады. Қатысушы тез
арада сұраққа жауап беруі тиіс: «Бұл қандай эмоция және көңілкүй,
адамдарда мұндай көңіл-күй қайдан болады? Сенде осындай көңіл-күй
болды ма?» Осындай көңіл-күйді пантомимо арқылы көрсету, біреу
көрсетеді, қалғандары
қайталайды.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Тыңдалым
2-тапсырма.
Айтылым
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Оқылым
Топтық
жұмыс
4-тапсырма
Жұптық
жұмыс
|
Ғибратты
сөз
Ата өнері – балаға
мұра.
Өнер көзі –
халықта
Мақал-мәтел
Мәтінді тыңдап,
тақырыбын анықта
Тыңдалым мәтінінің
соңғы жолдарын қайта тыңдап, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу
мәнері арқылы негізгі ойды
анықта.
Мәтінді оқып,
сұрақтар құрастыр. Топта
талқылаңдар.
Мысалы:
-
Қазақ құдайы қонақты
қалай қарсы алады?
-
Құрманғазынығ бірден
өзін таныстырмауынан, үй иесінің сұрақ қоймауынан қазақтың қандай
мінезі танылады?
-
«Адай», «Серпер»
күйлерін асыл мұрамыз деп айта аламыз
ба?
Мәтінде аталған
күйлер туралы энциклопедия, газет-журналдан оқыған деректерің
туралы әңгімелеп, авторына сілтеме
жаса.
|
Дескриптор:
-мәтін тақырыбын,
негізгі ойын анықтайды;
-оқылым мәтіні
бойынша топтық жұмыс жасайды
-мәтін бойынша проблемалық
сұрақтар құрастырады
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
.
|
ӘТН
5-тапсырма.
Тілдік
бағдар.
Топтық
жұмыс
6-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
|
Оқушылар ережені
оқып, жұппен талқылайды, «Түртіп алу» әдісі бойынша осы шақ
етістіктерінің жасалу жолдарын дәптерге
жазады.
Етістіктерге жұрнақ
жалғап не қалып етістіктерін тіркестіріп ауыспалы және нақ осы шақ
тұлғасында жаз. Әр шақтағы сөйлемдер топтарға бөлініп беріледі. Топ
арасында бірін-бірі
тексереді.
«Кім жылдам?»
ойыны
Оқылым мәтінінен ауыспалы осы
шақ етістіктерін тауып, сөйлемдерді көшіріп
жаз
|
Дескриптор:
-осы шақ
етістіктерініңң жасалу жолдары туралы
біледі;
-ауыспалы осы шақ етістіктерін
табады;
- етістіктерді
ауыспалы және нақ осы шақ тұлғасында
жазады
ҚБ..
Топтар бір-бірін
«Әлеуметтік желі» әдісі арқылы
бағалайды
Инстаграм, тик-ток,
ватсап 3 топқа бөлініп беріледі. Топтар бір-біріне лайк басу арқылы
бағалайды, яғни қай топтың жауабы көбірек ұнаса, сол топқа лайк
басады.
«Қолпаштау»
әдісі
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту сәті. «Орныңды
тап»
|
Оқушылардың қолына қазақ
әріптері беріледі, жүргізуші сөзді атаған соң оқушылар сөздегі
орындарын тауып тұра қалу
керек.
|
|
|
Сабақты
бекіту
|
8-тапсырма.
Жазылым
Грамматикалық
тақырыпты пысықтау
https://learningapps.org/
интернет платформасында
ойын
|
Көркемдегіш
құралдарды орынды қолданып, мәтінді жалғастырып, мақала
жаз
Күй – көне жанр.
Оның сан ғасырлық тарихы бар. Қалыптасқан дәстүрлері мен мектептері
бар.
Күй мазмұны – халық
өмірінң айнасы.
Күй тілі ана тілімен
бірдей. Құрманғазының күйлерін тыңдаған кез келген қазақ баласының
неге делбесі қозып, көзі от шаша бастайды?
Себебі...
|
Дескриптор:
-көркемдегіш
құралдарды орынды қолданады;
- мәтінді жалғастырып, мақала
жазады;
-нақ осы шақ пен
ауыспалы осы шақты ажыратады
|
https://learningapps.org/37858853
|
Үй
тапсырмасы
|
8-тапсырма.
|
Мақалдарды пайдаланып, оқылым
мәтініне қорытынды жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы
рефлексия
|
Рефлексия
«Бөлмедегі заттар»
әдісі
|
Сабаққа рефлексия жасау үшін
әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады. Қағаздар жиналып,
әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың атынан бүгінгі
сабақ, өзінің оған қатысы туралы
сөйлейді.
|
|
|