Материалдар / Атомдағы электрондардың қозғалысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атомдағы электрондардың қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
3550
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А Атомдағы электрондардың қозғалысы

Күні:

Сынып: 8

Мектеп: №26

Мұғалімнің аты-жөні: Рсалиева Н.

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы;


Атомда электрондардың таралуы

Осы сабакта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.1 – атомда электрондар ядродан арақашықтығы артқан сайын біртіндеп энергетикалық денгейлер бойынша таратылатынын түсіну

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар ; атомның қурамын біледі

Оқушылардың басым болігі ; атомдарда электрондардың орналасуын жаза алады

Кейбір оқушылар; атомдағы электрондардың орналасуы арқылы қасиеттерін сипаттай алады

Бағалау критерийі

Атомда электрондардың таралуы бойынша химиялық элементтерді анықтайды.

Тілдік мақсаттар






Оқушылар орындай алады;электрондардың атомда таралуын

Негізгі сөздер мен тіркестер;электронэнергиясы,энергетикалықденгей, электрон қабат, октет

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік тіркестер

Атом дегеніміз - .............

Молекула дегеніміз - ...............

Атомның ортасында .......... зарядталған ........... болады. Айналасында ........... зарядталған .................... айналады.

Құндылықтарға баулу

Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, құрметпен қарау және сыйластық, ынтымақтастық, белсенді болу.

Панаралық байланыс


Жаратылыстану,физика

Алдынғы білім

7.1.2.1.Атомдар және молекулалар айырмашылығын сипаттау

7.1.2.2.Атом элементтің ең кішкентай болігі

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу турлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин





5 мин



Ұйымдастыру кезені

Түсті қағаздар арқылы оқушылар

«Портон»,«Нейтрон»,«Электрон»

деген 3 топқа бірікеді.


Химиялық диктант. 7 – сыныпта өтілген тақырыпты еске түсіру бойынша берілген мәтіндегі қалып кеткен сөздерді толықтыру.


1.Атом ортасында оң зарядталған.......... болады


2.Ядро ............ және ..........деп аталатын бөлшектерден тұрады.


3.Ядро айналасында.......... зарядталған электрондар айналады.

4...........немесе............ саны арқылы элементтің периодтық жүйедегі орналасқан орнын анықтауға болады.



Дескриптор.

1.Анықтамларды еске түсіреді, бөлшектер түрін ажыратады

2.Химиялық элементтерге сипаттама береді

Тақтадан мәтіннің дұрыс жауабы

Көрсетіледі.«Сен маған мен саған» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.

«Портон»,«Нейтрон»,«Электрон»

Стикерлер








Үлестірме қағаздар


Сабақтың ортасы

10 мин





3 мин











5 мин












5 мин


















5 мин













Жаңа тақырып атом құрылысы тұралы бейнеролик көрсету арқылы ашылады.

Әрбір оқушыға оқулықпен жұмыс істеу тапсырылады.Мұғалім жаңа тақырыпты қосымша түсіндіреді,толықтырады.


1-тапсырма«Дұрыс,бұрыс»әдісі

1.Атом электр бейтарап бөлшек

2.Атомдағы оң зарядталған бөлшек -электрон

3.Электрон қабаттар саны элементтің нөміріне тең

4.Электрондардың энергиялары әр түрлі

5. 8 электроны болатын электрон қабат октет деп аталады

6.Энергиясы аз болған электрон ядродан алшақта орналасады


Дескриптор –аныктамаларды еске түсіреді, ия немесе жоқ деп жауап береді.


2-тапсырма.«Артығын алып таста» әдісі. Бұл жерде оқушылар берілген тапсырмадағы тақырыпта жоқ сөздерді немесе заттарды алып тастайды.


1.Протон,позитрон,нейтрон,электрон

2.Электрон қабат,электрон,октет, квартет

3. ) ) ) ) ) ) ) )

2 2 2 3 3 2 2 1

4. N а )) ) М g) ) ) S))) Р ) ) )

281 2 8 2 2 8 6 286


Дескриптор 1. Бөлшектердің сипаттамасын біледі

2. Электрондардың орналасу тәртібін анықтай алады


3 тапсырма . «Семантикалық карта» әдісі. Мұнда оқушыларға кесте ішіндегі тапсырма беріледі. Сол кестедегі тапсырманы орындау барысында, кестедегі бос орындарды толтыру.


Хим. Элем

Р

n

e

e-дың орналасуы

1

N

7



2 5

2



12

11


3

Fe




2 8 14 2


Дескриптор

-бөлшектер санын табады

-химиялық элементті анықтайды

-электрондардың орналасуын біледі






4 тапсырма «Сәйкестендіру» әдісіарқылы оқушылар кестеде берілген тапсырманы сәйкестендіреді.



Хим элем

P

n

e

e-дың орналасуы

1

Na

7

12

8

2 8 1

2

Fe

11

7

26

2 5

3

N

8

30

11

2 8 14 2

4

O

26

8

7

2 6


Дескриптор

-Бөлшектер санын анықтайды

-Электрондардың орналасуын біледі






Атомның құрылысы видеороликЮтуб және білімленд








Үлестірме қағаздар

Сабақтың соңы

4 мин















Үйге тапсырма. А нұсқаның 1- есебі.



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау



Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.



Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану.

Осысабақтақолданылатын

Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!