Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





















    «Қазақстан тарихы»

    пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы 8-сынып

    2021-2022 оқу жылы




    МАЗМҰНЫ

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3

    3. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 8-сынып 3

    1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу

    ........................................................................................................Error! Bookmark not defined.

    1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5

    2. Модерация және балл қою 5

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ..Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

      1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


      1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы


      1. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 8-сынып Білу:

    • отан тарихында маңызды рөл атқарған тарихи қайраткерлерді;

    • тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениеттің маңызды жетістіктерін;

    • тарихи деректердің түрлерін.


    Түсіну:

    • тарихтың кезеңдері бойы отан тарихының дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен процестердің мәнін;

    • Қазақстанның қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуының сипатты белгілерін;

    • Қазақстан тарихындағы көрнекті тұлғалардың рөлі мен орнын.


    Қолдану:

    • тарихи ойлау дағдыларын: өмірлік міндеттер мен мәселелерді шешу үшін;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи картадағы өзгерістерді, түрлі нысандардың орналасуын анықтау кезінде;

    тарихи ойлау дағдыларын: Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау кезінде;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи тұлғаларды, оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді салыстыру кезінде;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи негізіне сүйене отырып, заманауи өмірдің құбылыстарына қатынасы бойынша өз ұстанымын анықтау кезінде.


    Талдау:

    • себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мақсатында тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді;

    • жалпы сипатты белгілері мен ерекшеліктерін анықтай отырып, елдердің тарихи дамуын;

    • тарихи тұлғалар қызметінің нәтижесі мен уәждерін;

    • Қазақстанның даму үрдістерін, қоғамдық, экономикалық, саяси және мәдени процестерін;

    • проблемалық сұрақтарға жауап беру үшін түрлі тарихи дереккөздерді;

    • бір тарихи оқиғаларға, құбылыстар мен процестерге түрлі көзқарастарды;

    -түрлі таңбалы жүйеде (мәтін, карта, кесте, схема, дыбыс-бейне қатары) ұсынылған ақпараттарды.


    Жинақтау:

    • жалпы заңдылықтарды анықтай отырып, тарихи құбылыстардың, процестердің сипатты белгілерін жіктеу, жүйелеу, жалпылау және саралау үшін түрлі дереккөздердегі ақпараттарды;

    • қоғамда болып жатқан қазіргі заманғы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерге бағдарлану үшін тарихи мәліметтерді.

    Бағалау:

    • тарихи оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды, тұлғаларды отандық тарихқа ықпалы тұрғысынан бағалайды, оларды әртүрлі түсіндіруді;

    • әртүрлі тарихи дереккөздердің анықтығын.


      1. Ойлау дағдыларының деңгейі

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Сипаттама

    Тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау, өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау.

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Қолдану

    1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау, деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Жоғары деңгей дағдылары

    XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру, 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру, Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау, «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау, XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру, Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау, Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру, деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау, Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау, ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау, Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау, Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру, қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


    қосқан үлесін бағалау, Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу



      1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу



    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    0

    0

    100%

    II

    0

    0

    100%

    III

    20 %

    0

    80 %

    IV

    20%

    0

    80%

    Барлығы:

    10%

    0

    90%


      1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білімалушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білімалушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.


      1. Модерация және балл қою

    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


    Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 45 минут Балл саны - 25


    Тапсырмалар түрлері:

    КТБ- Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларыны

    ң деңгейі

    Тапсырм а саны*

    Тапсыр ма№

    Тапсырман ың түрі

    Орындал у

    уақыты, мин

    Балл

    *

    Бөлімге берілеті н балл

    саны






    ХХ

    ғасырдың басындағы Қазақстан

    8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси

    процестерге баға беру

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    1

    ТЖ

    9

    6







    25

    8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың

    рөліне баға беру

    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    2


    ҚЖ


    9


    6

    8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін

    талдау

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    3

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмаева
    13 Мамыр 2024
    1262
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аттестатция құжаттары бақылау парағы 16 қосымша

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аттестатция құжаттары бақылау парағы 16 қосымша

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ТЖБ БЖБ 8-11 сыныптарга 4- токсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы





















    «Қазақстан тарихы»

    пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы 8-сынып

    2021-2022 оқу жылы




    МАЗМҰНЫ

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3

    3. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 8-сынып 3

    1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу

    ........................................................................................................Error! Bookmark not defined.

    1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5

    2. Модерация және балл қою 5

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ..Error!

    Bookmark not defined.

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ Error!

    Bookmark not defined.

      1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


      1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы


      1. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 8-сынып Білу:

    • отан тарихында маңызды рөл атқарған тарихи қайраткерлерді;

    • тарихи даму барысында қалыптасқан мәдениеттің маңызды жетістіктерін;

    • тарихи деректердің түрлерін.


    Түсіну:

    • тарихтың кезеңдері бойы отан тарихының дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен процестердің мәнін;

    • Қазақстанның қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуының сипатты белгілерін;

    • Қазақстан тарихындағы көрнекті тұлғалардың рөлі мен орнын.


    Қолдану:

    • тарихи ойлау дағдыларын: өмірлік міндеттер мен мәселелерді шешу үшін;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи картадағы өзгерістерді, түрлі нысандардың орналасуын анықтау кезінде;

    тарихи ойлау дағдыларын: Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау кезінде;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи тұлғаларды, оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді салыстыру кезінде;

    • тарихи ойлау дағдыларын: тарихи негізіне сүйене отырып, заманауи өмірдің құбылыстарына қатынасы бойынша өз ұстанымын анықтау кезінде.


    Талдау:

    • себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мақсатында тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді;

    • жалпы сипатты белгілері мен ерекшеліктерін анықтай отырып, елдердің тарихи дамуын;

    • тарихи тұлғалар қызметінің нәтижесі мен уәждерін;

    • Қазақстанның даму үрдістерін, қоғамдық, экономикалық, саяси және мәдени процестерін;

    • проблемалық сұрақтарға жауап беру үшін түрлі тарихи дереккөздерді;

    • бір тарихи оқиғаларға, құбылыстар мен процестерге түрлі көзқарастарды;

    -түрлі таңбалы жүйеде (мәтін, карта, кесте, схема, дыбыс-бейне қатары) ұсынылған ақпараттарды.


    Жинақтау:

    • жалпы заңдылықтарды анықтай отырып, тарихи құбылыстардың, процестердің сипатты белгілерін жіктеу, жүйелеу, жалпылау және саралау үшін түрлі дереккөздердегі ақпараттарды;

    • қоғамда болып жатқан қазіргі заманғы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерге бағдарлану үшін тарихи мәліметтерді.

    Бағалау:

    • тарихи оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды, тұлғаларды отандық тарихқа ықпалы тұрғысынан бағалайды, оларды әртүрлі түсіндіруді;

    • әртүрлі тарихи дереккөздердің анықтығын.


      1. Ойлау дағдыларының деңгейі

    Ойлау дағдыларының

    деңгейі

    Сипаттама

    Тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау, өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау.

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Қолдану

    1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау, деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Жоғары деңгей дағдылары

    XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру, 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру, Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау, «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау, XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру, Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау, Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру, деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау, Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау, ХХ ғасырдың 20–30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау, Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау, Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру, қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


    қосқан үлесін бағалау, Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу



      1. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу



    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    0

    0

    100%

    II

    0

    0

    100%

    III

    20 %

    0

    80 %

    IV

    20%

    0

    80%

    Барлығы:

    10%

    0

    90%


      1. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білімалушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отырыңыз.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білімалушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтініңіз.


      1. Модерация және балл қою

    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


    Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты – 45 минут Балл саны - 25


    Тапсырмалар түрлері:

    КТБ- Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

    І тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларыны

    ң деңгейі

    Тапсырм а саны*

    Тапсыр ма№

    Тапсырман ың түрі

    Орындал у

    уақыты, мин

    Балл

    *

    Бөлімге берілеті н балл

    саны






    ХХ

    ғасырдың басындағы Қазақстан

    8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси

    процестерге баға беру

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    1

    ТЖ

    9

    6







    25

    8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың

    рөліне баға беру

    Жоғары деңгей дағдылары


    1


    2


    ҚЖ


    9


    6

    8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін

    талдау

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    3

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Оқу жылы Барлық сыныптар
    13.05.2024
    1262
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмаева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации