Материалдар / Атымтай Жомарт 5- сынып

Атымтай Жомарт 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ барысында қмж құрғанда септігін тигізеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
409
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІМектеп:
Күні: Сынып: 5 АМұғалімнің аты-жөні:
Сабақ тақырыбы: Атымтай Жомарт
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Т/Ж2.Әдеби шығарманың тұжырымдамасы.А/И1. Әдеби шығарманың композициясы.

Сабақ мақсаттары5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
Тілдік мақсат Әбірет алу, кем-кетікке жәрдем

Бағалау критерийлері
  • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;
  • Шығарманың мазмұнын түсінеді;
  • Шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
  • Құндылықтар-ды дарытуӨмір бойы білім алуЫнтымақтастықАзаматтық жауапкершілік
    Пәнаралық байланыстарӘдебиет, тарих
    АКТ қолдану дағдыларыНоутбук
    Бастапқы білімЫ. Алтынсарин « Дүние қалай етсең табылады»
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тар
    Сабақтың басы













    Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

















    Сабақтың соңы



    Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Әңгіменің тақырыбына қарап «Жомарт» - адамға тән қасиет, «Атымтай» - адамның есімі деп ойлауымыз мүмкін. Алайда Атымтай Жомарт – түрлі халық фольклорында кездесетін, әрдайым жағымды образ ретінде сипатталатын кейіпкер. Оның нақты қай жылдары өмір сүргені белгісіз, алайда ғалымдар арасында VI ғасырда өмір сүрген деген болжам бар. Аталған кейіпкер Шығыс халықтары фольклорында хикаяттық, қиял-ғажайып ертегі, тұрмыс-салт ертегі сынды үш түрлі сипатталады. Жоғарыда жазылған Ыбырай Алтынсарин әңгімесі оның өмірі мен жомарт болу себебін нақты баяндайтындықтан, осының алғашқысына жатады. Бұл әңгіме жас өрендерді еңбекке баулып, маңдай термен табылған нанның тәтті болатындығын баяндайды. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" - жас, жігіт, "мард" - адам деген мағынаны білдіреді.
  • «Атымтай Жомарт» әңгімесініңмазмұнымен танысып, әңгіменің тақырыбы мен идеясын, анықтайды. «Фишбоун» әдісі арқылы.
  • Кестемен жұмыс жасайды.
  • Дискриптор:1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды;2.Өз пікірін нақты, дәлелді жеткізеді;3.Мәтіндегі үзінділерден көркем ой табады.

    1-топ:«Бақыт»вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны













    смайликтер





    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



    Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы







    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Оқу ісінің меңгерушісі:



    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!