Материалдар / Авиамодельдеу үйірмесінің сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Авиамодельдеу үйірмесінің сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Авиамоделизм-бұл авиациялық техниканы меңгерудің бірінші сатысы. Авиамодель үйірмелері спорттық-техникалық бағыттағы үйірмелерге жатады, онда V-XI сынып оқушылары айналысады. Қажеттілігін қанағаттандыруға оқушылардың әуес болуы авиамоделизмом және жасау модельдерін ұшақтар, планерлер, тікұшақтар, зымырандар бағытталған үйірмелер авиамоделизма. Модельдерді жасау барысында кружковцы әртүрлі өмірлік қажетті дағдыларға ие болады, ұшу аппараттарының конструкциясымен, аэродинамика және беріктік негіздерімен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2022
735
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ЗАЙСАН АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ ЗАЙСАН АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ

«ЗАЙСАН АУДАНЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ



Бекітемін:

Орталық директорының міндетін атқарушы:

______________ А.Иманкулов



Өзіндік жұмыс жоспары

2019-2020 оқу жылы


"Авиамодельдеу» үйірмесі








Аты-жөні: Акболов Даурен Имангалиевич

Қызметі: Үйірме жетекшісі

Санаты: І

Үйірме атауы: Авиамодельдеу



Педагогикалық кеңесте қаралды

_______________________________

Әдіскер

_______________________ Қ.Чайкинов







Мазмұны

1.Түсіндірме жазба........................................................................................3

2. 1 оқу жылының оқу-тақырыптық жоспары...........................................7

3.Бағдарламаның мазмұны 1 жыл оқыту....................................................8

4.1 оқу жылының күнтізбелік-тақырыптық жоспары..............................12

5.2 оқу жылының оқу-тақырыптық жоспары...........................................16

6.Бағдарламаның мазмұны 2 жыл оқыту...................................................17

7.2 жыл оқытудың күнтізбелік-тақырыптық жоспары.............................21

8. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

8.1 педагог үшін ұсынылатын әдебиеттер тізімі.......................................26

8.2 білім алушыларға ұсынылатын әдебиеттер тізімі................................27

4.Әдістемелік ұсыныстар.............................................................................28




































Түсіндірме жазба.

Авиамоделизм-бұл авиациялық техниканы меңгерудің бірінші сатысы. Авиамодель үйірмелері спорттық-техникалық бағыттағы үйірмелерге жатады, онда V-XI сынып оқушылары айналысады. Қажеттілігін қанағаттандыруға оқушылардың әуес болуы авиамоделизмом және жасау модельдерін ұшақтар, планерлер, тікұшақтар, зымырандар бағытталған үйірмелер авиамоделизма. Модельдерді жасау барысында кружковцы әртүрлі өмірлік қажетті дағдыларға ие болады, ұшу аппараттарының конструкциясымен, аэродинамика және беріктік негіздерімен танысады. Авиамоделизм сабағы-бұл аспанға ғашық ұлдарды өзіне және айналасына біріктіретін қызықты әлем. Ұшатын модельдерді жасау және олармен жарыстарға қатысу - қызықты техникалық спорт, соңғы уақытта жастар арасында сирек кездесетін. Ұшатын модельдерді іске қосқаннан кейін әуемоделизммен айналысатын ғана емес, сонымен қатар жанкүйерлер-көрермендердің назарын аудартады, нәтижесінде шығармашылық пен спорттың осы қызықты түрінің нәтижесінде барлық жаңа және жаңа жанкүйерлер пайда болады. Бағдарламаның ерекшелігі оның практикалық бағыты және жас авиамоделистің спорттық дайындығына ерекше назар аудару болып табылады.

Бағдарламаның өзектілігі айқын: сабақтарда алған білім, білік және дағды, оқушыларды конструкторлық-технологиялық қызметке дайындайды,мамандық таңдауға бағдар береді.

Жаңалығы бағдарлама жобалау іс-әрекетінің дағдыларын, көркем және эстетикалық талғамын, экологиялық мәдениетті дамытуға, үйірме оқушыларының дене дайындығын жетілдіруге бағытталған мазмұны болып табылады. Бағдарламаның бірегейлігі білім алушы тек модель құрастырып қана қоймай, әрбір модель үшін жеке сыртқы түрін дамытады. Авиамоделизм бойынша басқа бағдарлама авторларынан басқа тағы бір позиция: бірінші оқу жылынан бастап авиамоделистердің дене дайындығы жүзеге асырылады, өйткені жылдам сапа мен шыдамдылық спортшы жарысқа қатысу үшін қажет.

Педагогикалық орындылығы балалардың шығармашылық, танымдық, әлеуметтік белсенділігін дамыту. Педагогикалық тұрғыдан алғанда, балалардың модельдерді жасау және моделистер жарыстарына, көрмелерге қатысу фактісінің өзі ғана емес, балалардың осы жұмыс барысында алған техника мен кәсіби бағыттарға деген тұрақты қызығушылығының өзі маңызды.

Бағдарлама мектептен тыс мекемелер мен жалпы білім беретін мектептерге (Мәскеу, "ағарту", 1992 ж.) арналған үлгілік бағдарламаларға, техникалық шығармашылық үйірмелерінің және спорттың техникалық түрлерінің бағдарламаларына негізделеді.


Бағдарламаның мақсаты:таңдау бойынша жеке және дербес жұмыс арқылы баланың шығармашылық белсенділігін дамыту, әртүрлі ұшатын модельдерді жобалау және жасау. Арттыру, спорттық жаттығу ұшулары циклі арқылы және жарыстарға қатысу. Жоғарыда баяндалғанның негізінде үйірме қызметінің міндеттері былайша қалыптасады:

Білім беру:

- техникалық ойлауды дамыту;

- аэродинамика саласындағы білімді қалыптастыру;

- сөйлеуде дұрыс техникалық терминологияны, техникалық түсініктер мен мәліметтерді пайдалануға үйрету;

- әр түрлі материалдарды өңдеу кезінде құрал-саймандармен және құрал-саймандармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;

- авиамодельдерді құрастыру және дайындау мәселелерін өз бетінше шеше білуді қалыптастыру;

- жеке тұлға мен қоғам үшін маңызды және қажетті іс ретінде оқуға деген қарым-қатынасты ынталандыру.

Дамытушы:

- шығармашылық ойлауды дамыту;

- ақыл-ой еңбегінің дағдыларын дамыту (есте сақтау, талдау, бағалау және т.б.).

Тәрбиелік:

- қиындықтарды жеңуде, қойылған міндеттерге қол жеткізуде табандылыққа тәрбиелеу;

- ұқыптылықты, тәртіпті, тапсырылған іс үшін жауапкершілікті тәрбиелеу;

- әлеуметтік өмір сүру нормаларына баулу;

- патриотизмге тәрбиелеу.

  • Бағдарлама гуманистік қағидаттарға негізделген:

Природосообразности;

* Мәдениеттілік;

* Жас ерекшеліктерін есепке алу;

* Бейімделу;

* Балалар мен педагогтың балалармен және ата-аналармен ынтымақтастығы;

* Қарапайымнан күрделі;

* Жеке көзқарас

* Негізгі әдістер үйірмеде сабақ өткізу-практикалық жұмыс және жарыстар. Балалар теориялық білімдерін бекітіп, тереңдетеді, тиісті дағдыларды қалыптастырады, модельдерді іске қосуға жаттығады, оларды басқаруға үйренеді, өзара жарыстар өткізеді.

Практикалық жұмыс барлық курс барысында келесі негізгі кезеңдерден тұрады:

Сызбаларды, шаблондарды, айлабұйымдарды жасау.

  1. 1. Құрал-саймандар мен жабдықтарды таңдау.

  2. 2. Материалдарды дайындау және бастапқы өңдеу.

  3. 3. Үлгілерді жеке жоспарлар бойынша жасау.

  4. 4. Үлгілерді өңдеу.

  5. 5. Реттеу және сынамалық іске қосу. Анықталған кемшіліктерді жою.

  6. 6. Дайындаған үлгілер бойынша жарыстар.

Бастапқы кезеңде үлгілерді жасау үшін қолданылатын репродуктивті әдіс басым. Теориялық материалды баяндау және барлық түсініктемелер топтың барлық мүшелеріне де, жеке беріледі. Одан әрі негізгі әдіс ғылыми-танымдық әдіс болып табылады. Сабақтарды өткізу кезінде кеңес беру және техникалық, анықтамалық әдебиетпен, құралдармен жұмыс істеу әдісі қолданылады.

Бұл бағдарлама жеке-бағдарлы сипатқа ие және әрбір білім алушы нақты жұмыс объектісін, оған неғұрлым қызықты және қолайлы таңдау мүмкіндігіне ие болатындай етіп құрастырылады. Бағдарлама 11-18 жас аралығындағы балаларды оқытуға арналған. Оқыту балалардың жеке қабілеттерін, олардың білім деңгейін және іскерлігін ескере отырып жүргізіледі.

Сабақ өткізу тәртібі:

1 саты аптасына 2 рет 3 сағаттан (216 сағат))

2 саты оқыту-аптасына 3 рет 8 сағат (288 сағат))

Үйірмеде оқитындар саны 1 жылға – 10 адам, екіншісі - 7 адам.

Бірінші оқу жылының үйірмелері күрделі емес ұшу модельдерін жасау және іске қосу бойынша жұмысқа қажетті бастапқы білім мен дағдылар шеңберін қамтиды. Сабақтарда балалар ұшу теориясы, авиация тарихы бойынша бастапқы мәліметтермен танысады,еңбек іскерлігін алады. Оқытудың екінші жылында жұмыс авиациялық және модельдік техника, аэродинамика негіздері және күрделі емес техникалық есептерді жүргізу әдістемесі бойынша білімдерін кеңейтеді.

Үйірме оқушысы бірінші оқу жылы аяқталғаннан кейін:

  • БІЛУГЕ

* ҚТ және жабдықтың пайдалануын білу.

* Тораптар элементтерінің жұмыс принциптерін білу.

* Үлгіні жасау технологиясын білу.

* Өз еңбегін жоспарлауды меңгеру.

Орындау

*Орындау сапасын бақылауды жүзеге асыру.

* Техникалық есептерді шешу дағдысы болу.

* Модельдерді жасай білу және іске қосу.

Үйірме оқушысы екінші оқу жылы аяқталғаннан кейін:

БІЛУГЕ

  • * Сызу негіздерін білу және сызбалар мен техникалық суреттерді өз бетінше дайындау.

  • * Құрылғыны білу және станоктарда жұмыс істеу дағдысын меңгеру.

  • * Кәсіптік бағдар және мамандықтар туралы ақпаратты меңгеру.

  • * Тұлғаның конструктивті-болжамдық қасиеттерін меңгеру

  • * Кәсіби мәдениетті меңгеру.

  • * Еңбек объектісін талдау дағдыларын меңгеру.

  • * Экономикалық білім негіздерін меңгеру

Негізгі ұсталық және слесарлық құралдарды меңгеру: шабу, пышақ, лобзик, қол, балға.

* Модельді басқару техникасын меңгеру.

* Авиамоделизм саласындағы жаңа жетістіктерді білу.

* Компьютерде жұмыс істеу дағдысын меңгеру.

* Бірінші спорттық разряд немесе СШҮ разрядының болуы

Білу

* Әр түрлі материалдарды өңдей білу

* Техникалық және анықтамалық әдебиетті дұрыс пайдалана білу

* Қойылған міндеттерді шығармашылықпен шеше білу

* Жасалатын үлгілерге қойылатын техникалық талаптарды сақтай білу

* Ағаш тұқымдарын дұрыс анықтай білу

* Модельді өз бетінше құрастыру және құру

* Микродвигательге қызмет көрсете білу.

Күтілетін нәтиже.

Курс аяқталғаннан кейін бала ҚТ ережелерін, жұмыс орнын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, сызба құралдары мен айлабұйымдарды, сызбалардағы шартты белгілерді, геометриялық фигураларды, әртүрлі материалдардың қасиеттерін және оларды өңдеу тәсілдерін білуі тиіс. Сызба құралдары мен құрылғыларымен дұрыс жұмыс істей білу; сызбаны көбейту және азайту; шеңберді әр түрлі бөліктерге бөлу; әр түрлі белгілеулерді орындау; модельдердің конструкциясына өзгерістер енгізу; шаблондармен, үлгілермен жұмыс істеу; практикалық жұмысты өз бетінше орындау (соның ішінде сызба бойынша)); сөйлеуде техникалық терминологияны, техникалық ұғымдар мен мәліметтерді сауатты пайдалану.

















Оқытудың 1 сатысының оқу-тақырыптық жоспары


Тақырыптың атауы

Сағат саны


теория

практика


барлығы

Кіріспе сабақ.

3


3

Қауіпсіздік техникасының жалпы ережелері. Материалдар мен аспаптар. Графикалық грамота.

3


3

Қарапайым ұшатын модельдер.


6

6

Парашют. Парашюттер модельдері.

2

4

6

Ауа шары

3

6

9

Ауа жыландары. Ауа жыландарының модельдері.

1

8

9

Тікұшақ. Тікұшақтардың модельдері.

2

10

12

Планер. Планерлер модельдері.

5

34

39

Ұшақ. Ұшақтардың модельдері.

6

51

57

Зымыран. Зымыран модельдері.

4

29

33

Планер моделі А-3.

3

33

36

Жарыстарды дайындау және өткізу.

3


3

Қорытынды сабақ " мен өнертапқыш!»

35

181

216


























Бағдарламаның 1 сатысының мазмұны:

1 тақырып. Кіріспе сабақ. 3 сағат

Авиация тарихымен, авиақұрылыс тарихымен, оны қолданумен, спортшылардың авиамоделизмі және авиамоделизм бойынша жарыстармен танысу. Үйірмедегі жұмыс және мінез - құлықтың жалпы ережелері.

2 тақырып. Қауіпсіздік техникасының жалпы ережелері.3 сағат

Үйірмелерді аспаптармен, станоктар мен жабдықтарда қауіпсіз жұмыс істеу ережелерімен таныстыру. Электр құралдарын пайдалану. Электр қауіпсіздігінің жалпы ережелері.

3 тақырып. Қарапайым ұшатын модельдер.6 сағат

Қарапайым ұшатын модельдер. Жиынтықтан немесе картоннан және рейкадан үлгілерді жасау. "Чиж" немесе "ұшу"типті планерлердің модельдері. Негізгі жазықтықтарды кесу: стабилизатордың қанаттары. Кильді кесу және фюзеляжды және модельді желімдеу.

Қанатты және тұрақтандырғышты фюзеляжға желімдеу және үлгіні теңгерімдеу. Ауырлық орталығын табу, жоспарлауға тиеу және реттеу. Сынамалық ұшулар және ұшу қашықтығына жарыстар өткізу. 4 тақырып. Парашют. Парашюттер модельдері. 6 сағат.

Парашют, парашют модельдері. Парашюттің құрылғысымен және әрекет принципімен танысу. Парашют күмбезін микалентті қағазды дұрыс салу және ұштарын кесу әдісімен кесу. Жіптерден ілмектерді жасау және оларды күмбезге жабыстыру. Жүк арқандарды ұзындығы бойынша байлау және өзін-өзі шығаруға арналған резеңкемен бекіту. Ұшу ұзақтығына парашюттерді іске қос.

5 тақырып. Ауа шары. 9 сағат

Ауа шары. Ауа шарының модельдері. Ауа балқу қағидасы мен тарихымен танысу. Аппараттардың құрылғысы ауадан оңай. Әуе шарын дайындауға арналған жолақтарды пішу.

Шардың "бөліктерін" желімдеу. Оларды орманмен салу және желіммен майлау. "Дошкаларды" бір-біріне салу және табан жүгі қысу.

Әуе шарының төменгі сақинасын жапсыру, жоғарғы қосалқы сақиналарды және шардың "қалпақшаларын" бекіту. Ұшу кезінде шарларды іске қосу.

6 тақырып. Ауа жыландары. Ауа жыландарының модельдері.

9 сағат

Ауа жыландары. Ауа жыландарының модельдері. Әуе жыланының пайда болу тарихымен, оның қолданылуымен және әрекет ету принципімен танысу. Жыланның құрылысы. Қорапты жылан құру, реек құрастыру.

Леер мен көтергіш жазықтықтарды бекіту. Әуе жыланының ұшуын реттеу.

Әуе почтальонын және оған парашют десантын дайындау. Әуе жыландарын іске қос.

Тақырып 7. Тікұшақ. Тікұшақтардың модельдері.12 сағат

Тікұшақ. Тікұшақтардың модельдері. Әуе винтімен және көтеру күшін құру принципімен танысу. Тікұшақтардың құрылымы және олардың ұшу принциптері. "Муха"тікұшағының қарапайым үлгісін жасау.

Тікұшақтың резиномоторлық моделін жасау. Тікұшақ бұрандасын дайындау. Қалақтарды кесу және оларды винт күпшесіне желімдеу.

Резеңкеден немесе олардың қағазынан немесе шыны матасынан резиномоторды дайындау. Модель резиномоторын құрастыру, бұранданың және резеңкенің жұмысын тексеру.

Үлгіні құрастыру: қағаздан немесе пенопласттың жұқа пластинасынан кесілген қанаттарды немесе тікұшақ контурын бекіту. Ұшудың ұзақтығына тікұшақтарды іске қос.

Тақырып 8. Планер. Планерлер модельдері. 39 сағат

Планер. Планерлер модельдері. Планерлердің тағайындалуы мен типтері. Қанаттың көтеру күшін құру принципі. Планер неге және қалай ұшады.

Планер моделін құрастыру. ""Схемалық". Қанаттың және тұрақтандырғыштың сызбаларын орындау.

Ұзындығы 850 мм және қимасы 9х8 ММ рейкадан жасалған модельді фюзеляжды дөңгелектеу.Қалыңдығы 8 мм тақтайшадан жүкті аралау және желім мен жіптердің көмегімен фюзеляжға бекіту.

5х4 қарағай реектерінен Қанаттың жиектері мен лонжеронын дайындау, 2х1,5 реектерінен нервюрлерді және бамбук реектерінен немесе алюминий сымнан қалақшаларды дайындау.

Қанатты құрастыру. Қанат бөліктерін "стапель" тақтасында дәл сызба бойынша желімдеу және бөліктерді түйреуішпен бекіту, кептіру.

8 мм Қарағайлы бөренеден қабаншаны дайындау. Жұмыс кезінде ҚТ арамен және кесетін аспапты.

Тұрақтандырғышты дайындау: жиектерін рейкадан айналдыру. Нервюралар мен аяқтарды жасау. Тұрақтандырғышты құрастыру: Негізгі бөлшектерді стапельде сызба бойынша желімдеу және түйреуішпен бекіту, кептіру. 2х1,5 сымнан немесе бамбук рейкасынан Киль жасау және оны микалентті қағазбен қаптау. Модельді микалентті немесе папиросты қағазбен немесе лавсанды пленкамен қаптау. Қаптаманы үтікпен немесе эмалитпен тарту. Модельді құрастыру. Қанаттың және тұрақтандырғыштың дұрыс бекітілуі, үлгіні орталықтандыру және теңгерімдеу, тиеу, жоспарлауға реттеу.

Жаттығу ұшулары және ұзақтығы жарыстарды өткізу. Леерден 50 м.3 тур 1 минуттан.

Тақырып 9. Ұшақ. Ұшақтардың модельдері. 57 сағат

Ұшақ. Ұшақтардың модельдері. История самолетостроения. Ұшақтың ұшу принципі, Можайский ұшағын құру. Сұлбаны, Қанат құлауын және негізгі өлшемдерді таңдау.

Қанаттың көтеру күшінің пайда болуы. Қанаттардың түрлері. Ұшу кезінде ұшаққа әсер ететін күштер. Модельдің жұмыс сызбасын орындау.Резиномоторлы модельдің ұшуы. 12х10 Қарағайлы өзендерден фюзеляжды дайындау және оларды 8х6 дейін құйрық бөлігіне дөңгелектеу. Жартысын желімдеу.

Қарағай өзендерінен алдыңғы және артқы жиектерін жасау. Нервюраларды профилі бойынша ыстықтай қалыптау әдісімен қалыптастыру. Электр тұрмыстық аспаптармен жұмыс істеу кезіндегі ҚТ.

Қанаттың бір жартысын стапельде құрастыру және кептіруге арналған түйреуіштермен бекіту. Қанаттың екінші жартысын құрастыру және кептіруге арналған стапельде түйреуішпен бекіту. Қанат жиектерін Рейкалардан немесе сымнан Қанат қаңқасына құрастыру және кептіру үшін бекіту. 170х15х8 бөренеден кабанчикті дайындау. Кабанчикті қанатқа құрастыру және қанаттың желімделг

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!