Сабақ№________ Сыныбы___7______ Күні_________
Тақырыбы: Аустралияның географиялық
орны, жер бедері.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылар Аустралияның
географиялық орны, жер бедері мен пайдалы қазбалары, олардың
орналасуы жөнінде түсінді.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен
шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыланды. Өз ойларын еркін де
сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін
арттырады.
Тәрбиелік: Жан-жақтылық,
ізденімпаздық , тыңдай және сөйлей білу мәдениетін
дамытады.
Болжамдап отырған
нәтиже: Аустралия географиялық орны
жер бедері, пайдалы қазбаларымен танысқан
тұлға.
Сабақтың
типі: Жаңа білім беру
сабағы
Сабақтың
түрі: Өткен материалды бекіту
жаңа сабақты игеру
Сабақтың
әдісі: 1. Семантикалық
карта 4.Постер
жасау.
2. Әңгіме-дәріс.
3. Топтастыру.
Сабақтың
көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық,
кескін карта, атлас карта,слайд,видеоролик,маркер,бағалау парақшасы
т.б.
Сабақтың
жоспары:
І.
Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ.
Үй тапсырмасын тексеру.
-
«Екі шындық,бір жалған»
ойын
-
Семантикалық
карта
ІІІ. Жаңа
сабақ.
1.
«Менің білетін деректерім»
2.
«Менің мұны білгнім жөн»
3.
«Өзіне сен,өзіңді алып шығар білімің мен
еңбегін»
IV.
Жаңа сабақты бекіту.
1.
Географиялық диктант
V.
Қорытындылау, бағалау.
VІ.
Үйге тапсырма беру.
Сабақтың
барысы:
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
I.Оқушыларға
психологиялық ахуал туғызу
(3мин)
|
1.Көңілкүйлерін анықтау
(смайлктермен)
2.Сыныпты топқа бөлу.Карта
қиындыларын жинау арқылы бөлінеді.
|
Оқушылар көңіл күйлерін
білдіреді Оқушылар топтың атауын
білген соң, топ басшысын тағайындайды
|
II.Үй тапсырмасын
сұрау
(7мин)
|
1.« Екі шындық,бір жалған»
ойын ойнату арқылы сұрақ-жауаппен білімдерін
тексеру.
2. Семантикалық
карта
(Жеке
жұмыс)
1-қосымша
|
Оқушылар бір-біріне
сұрақтарға жауап береді
Картаны
толтырады.
|
III.Жаңа
тақырып
(20мин)
|
1.Тақырыпқа кіріспе:
презентация.(слайд)
2.»Менің білетін
деректерім»
3.Әр топ өздеріне берген
тақырыпты постер арқылы қорғайды,кескін карта
толтыру.
4.Видеоролик
|
Оқушылар ақылдаса отырып
.топтық,жеке жұмыстарын орындайды
|
IV.Сергітусәті
(3мин)
|
Интербелсенді тақтаға
«Скелет биі» биін қосып,оқушыларды
сергіту
|
Оқушылар би
билейді
|
IV.Қорытын-
дылау(5мин)
|
1.Оқушыларға жаңа сабақ
бойынша географиялық диктант
2-қосымша
2.Шығармашылық жұмыс:
«Коала»
3.Картамен
жұмыс
|
Жауаптарына
байланысты
бағалау
Нысандарды
табады
|
V.Бағалау
(5мин)
|
1.Оқушыларды критерий
арқылы бағалау
3.Рефлексия. «Жеміс
ағашы»
|
Өздерін,бірін-бірі,топ
жетекшелері бағалайды
Оқушылар көңіл күйлерін
білдіреді.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерінің ұнағаны,ұсыныстарын
стикерлерге
жазады
|
Үйге
тапсырма
|
53.198-200
бет.
Шығармашылық
жұмыс:Аустралияның зерттелу
тарихы
|
|
2-қосымша
№1
1.Аустралия жер шарындағы ең аласа материк,орташа
биіктігі-.......
2.Аустралияның солтүстіе шеткі нүктксі
–Иорк-......
3.Материктің негізгі бөлігіе .........ежелгі платформа алып
жатыр.
4.Аустралияның оңтүстік шығысында .........ірі кен орындары
бар.
5.Материк
атауының өзі латыншадан аударғанда ... ......деген мағана
білдіреді
№2
1.Жер
шарындағы ең құрғақ материк......
2.Аустралияның жағалауында жер шарындағы ең ірі маржандық
құрылым-..........
3.Аустралия солтүстігінде ........аралдарымен
жалғасады.
4.Материкте қалталы жануарлар..........тіршілік
етеді.
5.Шығыс
шеткі нүктесі-.......-153 0ш.б.
№3
1.Аустралия материгінің жерін бір ғана ел-.......алып
жатыр.
2.Материктің теңіз денгейінен ең төмен орналасқан
нүктесі-........деңгейі (-16м)
3.Аустралияда өсетін биік
ағаш..........(биіктігі100м)
4.Аустралияның жағалауларын........және .........мұхиттары
шайып жатыр.
5.Материктін ең биік нүктесі орналасқан
тау.........
№4
1.Аустралия елтаңбасында бейнеленген жануар мен
құс-...........
2.Аустралия материгін жан-жағынанмұхит сулары шайып
жатқанмен ол құрғақ.
Себебі
жағалау бойымен суық ағыстардың өтіуімен және
материктін
оңтүстік........үстіндегі орынмен
байланыстьы.
3.Аустралия-сөнбеген..........жоқ
материк.
4.Орталық
жазықтарда мұнай мен.........мол қоры бар.
5.Материктін ең биік
нүктесі-.........(2228м)
№5
1.Жұмыртқадан шығатын жануар-......
2.Оңтүстік шеткі нүктесі –Саут-Ист
Кейп-......
3.Ірі
аралы-......
4.Аустралия Альпісі деп аталатын тау
жотасы..........
5.Эвкалип
ағашының биіктігі-........
№6
-
қ андай пайдалы қазбаның шартты белгісі
?..........
2.Аустралия батыстан шығысқа ..........км созылып
жатыр.
3......Аустралия материгінде Сидней қаласында олимпиада
өтті.
4.Ең кіші
материк-......
5.Аустралияның жер бедері
онша.......емес.
Географиялық диктанттың кілті
№1
1.Аустралия 2.10 0
о.е.
3.гондванық 4.тас көмірдің 5.оңтүстік
№2
1.Аустралия 2.Үлкен Тосқауыл
рифі 3.азияның 4.кенгру,коала 5.Байрон
№3
1.Аустралия Одағы 2.Эйр
3.эвкалип 4.Үнді ,Тынық 5.Үлкен Суайрық жотасы
№4
1.Кенгуру,эму құсы 2.тропиктің
3.жанартау 4.газ 5.Косцюшко
№5
1.Үйректұмсық .
2.39 0о.е. 3.Тасман. 4. Үлкен
Суайрық жотасы 5.100м
№6
1.Көмір. 2.4000. 3.2000жылы.
4.Аустралия .5.күрделі
№1
1.Нигерияда халық саны 125
мил-нан асады
2.Шығыс Африка елдеріне
Намибия,Ботсвана,Зимбабве
3.Саванналар мен сирек
ормандар Африканың 40%-ға жуығын алып жатыр.
№2
1.Эфиопия кофенің
отаны.
2. Замбези өзені Ніл өзенінің
бастауы
3.1926-29 жылдары материктің
солтүстік-шығыс бөлігінде болған орыс ғалымы Н.И.Вавилов 6000-нан
астам өсімдіктер үлгілерін жинаған.
№3
1.Ніл өзенінің ұзындығы -6671
км
2.Африканың ең биік
нүктесі-Килиманджаро
3.Мадагаскарда лемур
маймылдарының 10 түрі кездеседі
№4
1.Намиб шөлінде вельвичия
өсімдігі өседі
2.Африкада жергілікті халық
хамада деп ылғалды экваторлық ормандарды атайды.
3.Материкте ең терең
көл-Танганьика (1470м)
№5
1.Жергілікті халық құрма
пальмасын өте қатты қадірлейді.
2.Каир 973 жылдан Египеттің
(Мысырдың) астанасы.
3.Африка материгінде ең салқын
деп есептелетін қиыр оңтүстікте ауаның температурасы
-20С-тан төмен
түспейді.
№6
1. Сахарада жылдық жауын
мөлшері 400мм
2.Нигерия
астанасы-Абуджа
3.Африкада 700-ге жуық
жергілікті тіл бар.
«Екі шындық,бір жалған» стратегиясының
кілті
№1 №2 №3 №4 №5
№6
(2) (2) (3) (2) (3)
(1)
1-қосымша
Семантикалық карта
№1
р\с
|
Атауы
|
Мұхит
|
Арал
|
Тау
|
Аста-
на
|
Өзен
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Чад
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Үнді
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Мадагаскар
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Атлас
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Каир
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Замбези
|
|
|
|
|
|
|
|
№2
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Тау
|
Шөл
|
Өзен
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Намиб
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Пигмей
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Лесота
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Кап
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Тана
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Кагера
|
|
|
|
|
|
|
|
№3
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Жанартау
|
Шөл
|
Сарқырама
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Сахара
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Бурлар
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Мали
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Климан
джаро
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Виктория
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Комор
|
|
|
|
|
|
|
|
№4
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Өсімдік
|
Түбек
|
Өзен
|
Шөл
|
Мемлекет
|
1
|
Сомали
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Бушмен
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Маниок
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Нигер
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Калахари
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Маскарен
|
|
|
|
|
|
|
|
№5
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Саяхатшы
|
Жануар
|
Түбек
|
Өзен
|
Арал
|
Мемлекет
|
1
|
Бербер
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Канар
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Сенегал
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Дромедар
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Юнкер
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Конго
|
|
|
|
|
|
|
|
№6
р\с
|
Атауы
|
Астана
|
Саяхатшы
|
Жануар
|
Түбек
|
Өзен
|
Көл
|
халық
|
1
|
Танганьика
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Тунис
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Хими
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Антилопа
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Васко да
Гама
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Ніл
|
|
|
|
|
|
|
|
Семантикалық
карта ( жауаптары)
№1
р\с
|
Атауы
|
Мұхит
|
Арал
|
Тау
|
Аста-
на
|
Өзен
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Чад
|
|
|
|
|
|
+
|
+
|
2
|
Үнді
|
+
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Мадагаскар
|
|
+
|
|
|
|
|
|
4
|
Атлас
|
|
|
+
|
|
|
|
|
5
|
Каир
|
|
|
|
+
|
|
|
|
6
|
Замбези
|
|
|
|
|
+
|
|
|
№2
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Тау
|
Шөл
|
Өзен
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Намиб
|
|
|
|
+
|
|
|
|
2
|
Пигмей
|
+
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Лесота
|
|
|
|
|
|
|
+
|
4
|
Кап
|
|
|
+
|
|
|
|
|
5
|
Тана
|
|
|
|
|
|
+
|
|
6
|
Кагера
|
|
|
|
|
+
|
|
|
№3
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Жанартау
|
Шөл
|
Сарқырама
|
Көл
|
Мемлекет
|
1
|
Сахара
|
|
|
|
+
|
|
|
|
2
|
Бурлар
|
+
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Мали
|
|
|
|
|
|
|
+
|
4
|
Климан
джаро
|
|
|
+
|
|
|
|
|
5
|
Виктория
|
|
|
|
|
+
|
+
|
|
6
|
Комор
|
|
+
|
|
|
|
|
|
№4
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Арал
|
Өсімдік
|
Түбек
|
Өзен
|
Шөл
|
Мемлекет
|
1
|
Сомали
|
|
|
|
+
|
|
|
|
2
|
Бушмен
|
+
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Маниок
|
|
|
+
|
|
|
|
|
4
|
Нигер
|
|
|
|
|
+
|
|
+
|
5
|
Калахари
|
|
|
|
|
|
+
|
|
6
|
Маскарен
|
|
+
|
|
|
|
|
|
№5
р\с
|
Атауы
|
Халық
|
Саяхатшы
|
Жануар
|
Түбек
|
Өзен
|
Арал
|
Мемлекет
|
1
|
Бербер
|
+
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Канар
|
|
|
|
|
|
+
|
|
3
|
Сенегал
|
|
|
|
|
|
|
+
|
4
|
Дромедар
|
|
|
+
|
|
|
|
|
5
|
Юнкер
|
|
+
|
|
|
|
|
|
6
|
Конго
|
|
|
|
|
+
|
|
|
№6
р\с
|
Атауы
|
Астана
|
Саяхатшы
|
Жануар
|
Түбек
|
Өзен
|
Көл
|
халық
|
1
|
Танганьика
|
|
|
|
|
|
+
|
|
2
|
Тунис
|
+
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Хими
|
|
|
|
|
|
|
+
|
4
|
Антилопа
|
|
|
+
|
|
|
|
|
5
|
Васко да
Гама
|
|
+
|
|
|
|
|
|
6
|
Ніл
|
|
|
|
|
+
|
|
|
Бағалау
парағы
Топ
жетекшісі:
р\с
|
Аты-жөні
|
Үй
тапсырмасы
|
Жаңа сабақты
меңгеу
|
География
лық
диктант
|
Карта
мен
жұмыс
|
Барлық
ұпай
|
Баға
сы
|
1тап
|
2тап
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21-25 ұпай-5 «өте
жақсы»
14-21 ұпай-4
«жақсы»
14-6 ұпай-3
«қанағаттанарлық»
6 төмен ұпай – 2
«қанағаттанарлықсыз»
Картамен жұмыс
1-топ
-
Аустралияның солтүстік шеткі нүктесі-Йорк
-
Үлкен
Аустралия шығанағы
-
Арафур
теңізі
-
Косцюшко
шыңы (2228м)
-
Тасмания
аралы
-
Үлкен
Виктория шөлі
2-топ
-
Шығыс
шетеі нүктесі-Байрон
-
Бассов
бұғазы
-
Үлкен
Суайрық жотасы
-
Ең төмен
нүктесі-Эйр (-16 м)
-
Үлкен
Тосқауыл рифі
-
Жаңа
Гвинея аралы