Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Австралия
Материал туралы қысқаша түсінік
Австралия материгі бойынша ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
977
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ№________ Сыныбы___7______ Күні_________
Тақырыбы: Аустралияның географиялық орны, жер бедері.Мақсаты:Білімділік: Оқушылар Аустралияның географиялық орны, жер бедері мен пайдалы қазбалары, олардың орналасуы жөнінде түсінді.Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыланды. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттырады.Тәрбиелік: Жан-жақтылық, ізденімпаздық , тыңдай және сөйлей білу мәдениетін дамытады.
Болжамдап отырған нәтиже: Аустралия географиялық орны жер бедері, пайдалы қазбаларымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағыСабақтың түрі: Өткен материалды бекіту жаңа сабақты игеруСабақтың әдісі: 1. Семантикалық карта 4.Постер жасау. 2. Әңгіме-дәріс. 3. Топтастыру. Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, атлас карта,слайд,видеоролик,маркер,бағалау парақшасы т.б. Сабақтың жоспары:І. Ұйымдастыру кезеңі.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Сабақтың барысы:Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
2-қосымша
№11.Аустралия жер шарындағы ең аласа материк,орташа биіктігі-.......2.Аустралияның солтүстіе шеткі нүктксі –Иорк-......3.Материктің негізгі бөлігіе .........ежелгі платформа алып жатыр.4.Аустралияның оңтүстік шығысында .........ірі кен орындары бар.5.Материк атауының өзі латыншадан аударғанда ... ......деген мағана білдіреді
№21.Жер шарындағы ең құрғақ материк......2.Аустралияның жағалауында жер шарындағы ең ірі маржандық құрылым-..........3.Аустралия солтүстігінде ........аралдарымен жалғасады.4.Материкте қалталы жануарлар..........тіршілік етеді.5.Шығыс шеткі нүктесі-.......-153 0ш.б.
№31.Аустралия материгінің жерін бір ғана ел-.......алып жатыр.2.Материктің теңіз денгейінен ең төмен орналасқан нүктесі-........деңгейі (-16м)3.Аустралияда өсетін биік ағаш..........(биіктігі100м)4.Аустралияның жағалауларын........және .........мұхиттары шайып жатыр.5.Материктін ең биік нүктесі орналасқан тау.........
№41.Аустралия елтаңбасында бейнеленген жануар мен құс-...........2.Аустралия материгін жан-жағынанмұхит сулары шайып жатқанмен ол құрғақ.Себебі жағалау бойымен суық ағыстардың өтіуімен және материктіноңтүстік........үстіндегі орынмен байланыстьы. 3.Аустралия-сөнбеген..........жоқ материк.4.Орталық жазықтарда мұнай мен.........мол қоры бар.5.Материктін ең биік нүктесі-.........(2228м)
№5 1.Жұмыртқадан шығатын жануар-...... 2.Оңтүстік шеткі нүктесі –Саут-Ист Кейп-......3.Ірі аралы-......4.Аустралия Альпісі деп аталатын тау жотасы..........5.Эвкалип ағашының биіктігі-........
№6
2.Аустралия батыстан шығысқа ..........км созылып жатыр. 3......Аустралия материгінде Сидней қаласында олимпиада өтті. 4.Ең кіші материк-...... 5.Аустралияның жер бедері онша.......емес.
Географиялық диктанттың кілті
№11.Аустралия 2.10 0 о.е. 3.гондванық 4.тас көмірдің 5.оңтүстік
№21.Аустралия 2.Үлкен Тосқауыл рифі 3.азияның 4.кенгру,коала 5.Байрон
№31.Аустралия Одағы 2.Эйр 3.эвкалип 4.Үнді ,Тынық 5.Үлкен Суайрық жотасы
№41.Кенгуру,эму құсы 2.тропиктің 3.жанартау 4.газ 5.Косцюшко
№51.Үйректұмсық . 2.39 0о.е. 3.Тасман. 4. Үлкен Суайрық жотасы 5.100м
№61.Көмір. 2.4000. 3.2000жылы. 4.Аустралия .5.күрделі
№11.Нигерияда халық саны 125 мил-нан асады2.Шығыс Африка елдеріне Намибия,Ботсвана,Зимбабве3.Саванналар мен сирек ормандар Африканың 40%-ға жуығын алып жатыр.
№21.Эфиопия кофенің отаны.2. Замбези өзені Ніл өзенінің бастауы3.1926-29 жылдары материктің солтүстік-шығыс бөлігінде болған орыс ғалымы Н.И.Вавилов 6000-нан астам өсімдіктер үлгілерін жинаған. №31.Ніл өзенінің ұзындығы -6671 км2.Африканың ең биік нүктесі-Килиманджаро3.Мадагаскарда лемур маймылдарының 10 түрі кездеседі
№41.Намиб шөлінде вельвичия өсімдігі өседі2.Африкада жергілікті халық хамада деп ылғалды экваторлық ормандарды атайды.3.Материкте ең терең көл-Танганьика (1470м)
№51.Жергілікті халық құрма пальмасын өте қатты қадірлейді.2.Каир 973 жылдан Египеттің (Мысырдың) астанасы.3.Африка материгінде ең салқын деп есептелетін қиыр оңтүстікте ауаның температурасы -20С-тан төмен түспейді. №61. Сахарада жылдық жауын мөлшері 400мм 2.Нигерия астанасы-Абуджа 3.Африкада 700-ге жуық жергілікті тіл бар.
«Екі шындық,бір жалған» стратегиясының кілті
№1 №2 №3 №4 №5 №6 (2) (2) (3) (2) (3) (1)1-қосымша
Семантикалық карта
№1
№2
№3
№4
№5
Тақырыбы: Аустралияның географиялық орны, жер бедері.Мақсаты:Білімділік: Оқушылар Аустралияның географиялық орны, жер бедері мен пайдалы қазбалары, олардың орналасуы жөнінде түсінді.Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыланды. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттырады.Тәрбиелік: Жан-жақтылық, ізденімпаздық , тыңдай және сөйлей білу мәдениетін дамытады.
Болжамдап отырған нәтиже: Аустралия географиялық орны жер бедері, пайдалы қазбаларымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағыСабақтың түрі: Өткен материалды бекіту жаңа сабақты игеруСабақтың әдісі: 1. Семантикалық карта 4.Постер жасау. 2. Әңгіме-дәріс. 3. Топтастыру. Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, атлас карта,слайд,видеоролик,маркер,бағалау парақшасы т.б. Сабақтың жоспары:І. Ұйымдастыру кезеңі.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- «Екі шындық,бір жалған» ойын
- Семантикалық карта
Сабақтың барысы:Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3мин) | 1.Көңілкүйлерін анықтау (смайлктермен) 2.Сыныпты топқа бөлу.Карта қиындыларын жинау арқылы бөлінеді. | Оқушылар көңіл күйлерін білдіреді Оқушылар топтың атауын білген соң, топ басшысын тағайындайды |
II.Үй тапсырмасын сұрау(7мин) | 1.« Екі шындық,бір жалған» ойын ойнату арқылы сұрақ-жауаппен білімдерін тексеру.2. Семантикалық карта(Жеке жұмыс)1-қосымша | Оқушылар бір-біріне сұрақтарға жауап бередіКартаны толтырады. |
III.Жаңа тақырып(20мин) | 1.Тақырыпқа кіріспе: презентация.(слайд)2.»Менің білетін деректерім»3.Әр топ өздеріне берген тақырыпты постер арқылы қорғайды,кескін карта толтыру.4.Видеоролик | Оқушылар ақылдаса отырып .топтық,жеке жұмыстарын орындайды |
IV.Сергітусәті(3мин) | Интербелсенді тақтаға «Скелет биі» биін қосып,оқушыларды сергіту | Оқушылар би билейді |
IV.Қорытын- дылау(5мин) | 1.Оқушыларға жаңа сабақ бойынша географиялық диктант2-қосымша2.Шығармашылық жұмыс: «Коала»3.Картамен жұмыс | Жауаптарынабайланысты бағалау Нысандарды табады |
V.Бағалау(5мин) | 1.Оқушыларды критерий арқылы бағалау 3.Рефлексия. «Жеміс ағашы» | Өздерін,бірін-бірі,топ жетекшелері бағалайды Оқушылар көңіл күйлерін білдіреді. Оқушылар сабақтан алған әсерлерінің ұнағаны,ұсыныстарынстикерлерге жазады |
Үйге тапсырма | 53.198-200 бет.Шығармашылық жұмыс:Аустралияның зерттелу тарихы |
2-қосымша
№11.Аустралия жер шарындағы ең аласа материк,орташа биіктігі-.......2.Аустралияның солтүстіе шеткі нүктксі –Иорк-......3.Материктің негізгі бөлігіе .........ежелгі платформа алып жатыр.4.Аустралияның оңтүстік шығысында .........ірі кен орындары бар.5.Материк атауының өзі латыншадан аударғанда ... ......деген мағана білдіреді
№21.Жер шарындағы ең құрғақ материк......2.Аустралияның жағалауында жер шарындағы ең ірі маржандық құрылым-..........3.Аустралия солтүстігінде ........аралдарымен жалғасады.4.Материкте қалталы жануарлар..........тіршілік етеді.5.Шығыс шеткі нүктесі-.......-153 0ш.б.
№31.Аустралия материгінің жерін бір ғана ел-.......алып жатыр.2.Материктің теңіз денгейінен ең төмен орналасқан нүктесі-........деңгейі (-16м)3.Аустралияда өсетін биік ағаш..........(биіктігі100м)4.Аустралияның жағалауларын........және .........мұхиттары шайып жатыр.5.Материктін ең биік нүктесі орналасқан тау.........
№41.Аустралия елтаңбасында бейнеленген жануар мен құс-...........2.Аустралия материгін жан-жағынанмұхит сулары шайып жатқанмен ол құрғақ.Себебі жағалау бойымен суық ағыстардың өтіуімен және материктіноңтүстік........үстіндегі орынмен байланыстьы. 3.Аустралия-сөнбеген..........жоқ материк.4.Орталық жазықтарда мұнай мен.........мол қоры бар.5.Материктін ең биік нүктесі-.........(2228м)
№5 1.Жұмыртқадан шығатын жануар-...... 2.Оңтүстік шеткі нүктесі –Саут-Ист Кейп-......3.Ірі аралы-......4.Аустралия Альпісі деп аталатын тау жотасы..........5.Эвкалип ағашының биіктігі-........
№6
- қандай пайдалы қазбаның шартты белгісі ?..........
2.Аустралия батыстан шығысқа ..........км созылып жатыр. 3......Аустралия материгінде Сидней қаласында олимпиада өтті. 4.Ең кіші материк-...... 5.Аустралияның жер бедері онша.......емес.
Географиялық диктанттың кілті
№11.Аустралия 2.10 0 о.е. 3.гондванық 4.тас көмірдің 5.оңтүстік
№21.Аустралия 2.Үлкен Тосқауыл рифі 3.азияның 4.кенгру,коала 5.Байрон
№31.Аустралия Одағы 2.Эйр 3.эвкалип 4.Үнді ,Тынық 5.Үлкен Суайрық жотасы
№41.Кенгуру,эму құсы 2.тропиктің 3.жанартау 4.газ 5.Косцюшко
№51.Үйректұмсық . 2.39 0о.е. 3.Тасман. 4. Үлкен Суайрық жотасы 5.100м
№61.Көмір. 2.4000. 3.2000жылы. 4.Аустралия .5.күрделі
№11.Нигерияда халық саны 125 мил-нан асады2.Шығыс Африка елдеріне Намибия,Ботсвана,Зимбабве3.Саванналар мен сирек ормандар Африканың 40%-ға жуығын алып жатыр.
№21.Эфиопия кофенің отаны.2. Замбези өзені Ніл өзенінің бастауы3.1926-29 жылдары материктің солтүстік-шығыс бөлігінде болған орыс ғалымы Н.И.Вавилов 6000-нан астам өсімдіктер үлгілерін жинаған. №31.Ніл өзенінің ұзындығы -6671 км2.Африканың ең биік нүктесі-Килиманджаро3.Мадагаскарда лемур маймылдарының 10 түрі кездеседі
№41.Намиб шөлінде вельвичия өсімдігі өседі2.Африкада жергілікті халық хамада деп ылғалды экваторлық ормандарды атайды.3.Материкте ең терең көл-Танганьика (1470м)
№51.Жергілікті халық құрма пальмасын өте қатты қадірлейді.2.Каир 973 жылдан Египеттің (Мысырдың) астанасы.3.Африка материгінде ең салқын деп есептелетін қиыр оңтүстікте ауаның температурасы -20С-тан төмен түспейді. №61. Сахарада жылдық жауын мөлшері 400мм 2.Нигерия астанасы-Абуджа 3.Африкада 700-ге жуық жергілікті тіл бар.
«Екі шындық,бір жалған» стратегиясының кілті
№1 №2 №3 №4 №5 №6 (2) (2) (3) (2) (3) (1)1-қосымша
Семантикалық карта
№1
р\с | Атауы | Мұхит | Арал | Тау | Аста-на | Өзен | Көл | Мемлекет |
1 | Чад | |||||||
2 | Үнді | |||||||
3 | Мадагаскар | |||||||
4 | Атлас | |||||||
5 | Каир | |||||||
6 | Замбези |
№2
р\с | Атауы | Халық | Арал | Тау | Шөл | Өзен | Көл | Мемлекет |
1 | Намиб | |||||||
2 | Пигмей | |||||||
3 | Лесота | |||||||
4 | Кап | |||||||
5 | Тана | |||||||
6 | Кагера |
№3
р\с | Атауы | Халық | Арал | Жанартау | Шөл | Сарқырама | Көл | Мемлекет |
1 | Сахара | |||||||
2 | Бурлар | |||||||
3 | Мали | |||||||
4 | Климанджаро | |||||||
5 | Виктория | |||||||
6 | Комор |
№4
р\с | Атауы | Халық | Арал | Өсімдік | Түбек | Өзен | Шөл | Мемлекет |
1 | Сомали | |||||||
2 | Бушмен | |||||||
3 | Маниок | |||||||
4 | Нигер | |||||||
5 | Калахари | |||||||
6 | Маскарен |
№5
р\с | Атауы | Халық | Саяхатшы | Жануар | Түбек | Өзен | Арал | Мемлекет |
1 | Бербер | |||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |