Оқытудың
нәтижесі
|
Түсінеді, талдайды, білімін қолданады,
әртүрлі ақпаратты анықтайды, ақпараттарды ажырата алады, ақпарат
түрлерін практикада қолданып, жұмыс жасайды, жаңа ұғымдарды
меңгереді.
|
I.Кіріспе бөлім
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Взвод командирі
оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу,
түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.
Оқушыларды арқылы топқа бөлу. Оқушыларды
бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар сапқа тұрады, амандасады
|
3
мин
5
минут
|
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау
|
Оқушылар
тізімі, қима қағаздар, бағалау критерийлері.
|
II.Негізгі
бөлім
|
Бөлімшенің жазылма сабы бір қатарлы немесе екі қатарлы болуы мүмкін.
Бөлімшені бір қатарлы (екі
қатарлы) сапқа тұрғызу: «Бөлімше, бір қатарға (екі қатарға) – саптал!» пәрмені бойынша жүргізіледі.
Саптық тұрысты қабылдап және пәрмен беріп, бөлімшенің командирі сапқа тұрудың маңдай шебіне қарама – қарсы тұрады; бөлімше штатқа сәйке командирден солға қарай сапқа тұрады.
Сапқа тұру басталғанда, бөлімшенің командирі саптан шығады және бөлімшенің сапқа тұруын қадағалайды.
Төрт және одан да аз бөлімше әрқашан да бір қатарға тұрады.
Бөлімшені орнында түзету үшін «Түзел!»
немесе «Солға түзел!»
пәрмендері
беріледі.
«Түзел!»
пәрмені бойынша оң жақ шетте тұрғаннан басқасының барлығы бастарын оңға бұрады.
«Аяққа» күйіндегі карабинмен түзелу кезінде, сонымен қатар орындалатын пәрмен бойынша сүңгі өзіне беріледі және оң бүйірге қысылады.
Түзелу аяқталған соң әскери қызметшілердің барлығы бастарын жылдам тік ұстайды, ал карабиндер бұрынғы күйге келтіріледі, «Тіктел!»
пәрмені беріледі.
Бөлімшені бір қатардан екі қатарға сапқа тұрғызу үшін алдын – ала «Бөлімше,
бірінші
және
екіншіге
– санал!»
пәрмені бойынша бірінші және екінші болып санау жүргізіледі. Осы пәрмен бойынша, оң жақ қапталдан бастап
әскери қызметші кезек бойынша жылдам өзінің сол жағында тұрған
әскери қызметшіге қарай басын бұрып өзінің нөмірін айтады және
басын тез тік ұстайды; сол жақ қапталдағы басын
бұрмайды.
Жалпы
нөмірлеу «Бөлімше
ретімен санал!» пәрмені бойынша жүргізіледі. Қатардың сол жақ
шетіндегі тұрған санау аяқталғаннан кейін «Санақ бітті!» деп баяндайды.
Екі
қатарлы сапта екінші қатардың сол жақ шетіндегі тұрған санау
аяқталғаннан кейін «Толық!» немесе «Толық емес!» деп баяндайды.
Содан
соң «Бөлімше, екі
қатарға – сапқа тұр!» пәрмені беріледі. Орындалатын пәрмен бойынша
екінші нөмірлер сол аяқтан бастап артқа бір адым жасап, оң аяғын
қоймастан бірінші нөмірдің ту сыртында тұру үшін оңға бір адым
жасайды және сол аяғын қояды.
Бөлімшенің
өз орнында екі қатарлы тығыз саптан бір қатарлы сапқа тұруы үшін
бөлімше алдын ала бір адымға сиреңкірейді, содан кейін,
«Бөлімше, бір қатарға –
сапқа тұр!» пәрмені беріледі.
Орындалатын пәрмен бойынша екінші нөмірлер сол
аяғымен солға қарай бір адым жасап, оң аяғын қоймастан алға бір
адым жасайды және сол аяғын қойып, біріншілердің сызығына
шығады.
|
Оқушылар сабақты мұқият тыңдап,
түсінеді.
Берілген тапсырмалар бойынша
жұмыстанады.
Сұрақтар тапсырмасы бойынша жұмыс жасау.
|
10
минут
5
минут
7
минут
3
минут
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Смайлик
аркылы
|
Таратпалы
қағаздар.
|
III.Қорытынды
Бағалау
|
Сұрақтар мен
тапсырмалар:
-
бөлімшенің жазылма сабы қандай болуы мүмкін?
-
бөлімшені 1 немесе 2 қатарлы сапқа тұрғызу қандай пәрмен бойынша
жүргізіледі?
-
бөлімше құрамын 1 немесе 2 қатарлы сапқа тұрғызу ретін
айтыңдар.
-
қозғалыста бас киіммен және бас киімсіз әскери сәлемдесуді қалай
орындайды?
|
Оқушылар
сабақ үстінде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап
береді.
|
3
мин
2
мин
|
Оқытушы сабақта белсенділік танытып, сұрақтарға
жауап беріп отырған оқушыларды Ақша бірліктері арқылы
бағалайды.
|
|