Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
авторлық бағдарлама "Есеп шығарып үйренейік!"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарлама сабақтан тыс, оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған қосымша факультативтік курс ретінде ұсынылып отыр. Бағдарламаның міндеттерін іске асыру үшін дәріс, есептер құрастыру, оларды шығару практикумы, семинар, сайыс, білім байқаулары, ғылыми конференция түрінде 8,9 сыныптарда оқыту ұсынылады. Арнайы курс аптасына бір рет, жылына 34 сағат өткізуге есептелген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
794
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы Зеренді ауданыҚарлыкөл негізгі мектебі
(оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған 8-9 сыныптарға арналған арнайы курс бағдарламасы. )
2017 жыл
Есеп шығаруға үйренейік арнайы курс бағдарламасына РецензияБағдарлама авторы: Қарлыкөл негізгі мектебініңматематика және информатика пән мұғаліміЖетписова Бахытгүл Сабыровна Арнайы курс мемлекеттік стандартқа сай, жалпы білім беретін мектептің оқу бағдарламасы негізінде жасалған. Курс тақырыбы өзекті болып табылады, өйткені оқушының пән бойынша білім, білік, дағдыларының дамуына бағытталған практикалық жағы басым. Курсты меңгеру барысында оқушылардың математикалық сауаттылығы қалыптасады: бағалайды, түсінеді, жинақтайды, талдайды, қолданады. Курстың мақсаты мен міндеттері пәннің мазмұнына сай. Оның құрылымы оқушылардың коммуникативті құзіреттілігін дамытуға бағытталған оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін қамтиды. Бағдарламаны жалпы білім беретін мектептердің 8-9 сыныптарында факультативті курс ретінде жүргізу үшін бекіту ұсынылды. Зеренді аудандық білім бөлімі әдістемелік кабинетінің басшысы: Сүлейменова С.Ш. Әдіскер: Аубакирова К.А.
Түсінік хат Қазіргі білім саласында болып жатқан өзгерістердің басты мақсаты – ой-өрісі жаңашыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы қалыптасқан, кез елген іске икемді тұлға даярлау. Бүгінгі талап оқушыға білім берумен бірге білікті түрде қолдана алуына, оны дағдыға жеткізіп қана қоймай, баланың ақыл-ойын, қабілетін дамытуға, әрекет нәтижесінде белгілі тұжырым жасай алуға негізделеді. Сондықтан да оқушыларды математикалық есептерді шығаруға үйрету, оларды түрлі тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануға дағдыландыру сапалы түрде жүргізілген практикалық сабақтардың маңызы зор. Берілген тапсырманы түсініп оқып, белгілі -белгісіз жағдайларды анықтап алу, есептің сұрағы мен шартын зерделеп, өзінің іс-әрекетін жоспарлап барып, іске кірісуге үйрету сабақта көп уақыт талап етері сөзсіз. Бағдарлама сабақтан тыс, оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған қосымша факультативтік курс ретінде ұсынылып отыр. Бағдарламаның міндеттерін іске асыру үшін дәріс, есептер құрастыру, оларды шығару практикумы, семинар, сайыс, білім байқаулары, ғылыми конференция түрінде 8,9 сыныптарда оқыту ұсынылады. Арнайы курс аптасына бір рет, жылына 34 сағат өткізуге есептелген.
Курстың мақсаты: Негізгі мектеп түлектерінің математикалық сауаттылығын қалыптастырып, алған білімдерін тиімді қолдануға үйрету.Міндеттері:
- Математикалық білімдерін пысықтау;
- Математикалық есептердің түрлерін ажыратып, шығару жолдарын өз беттерінше таңдауға үйрету;
- Түрлі математикалық формулаларды есеп шығаруға орынды қолдануға үйрету;
- Есеп шығарудың тиімді тәсілдерін меңгерту;
- Логикалық, аналитикалық ойлау қабілеттерін дамыту, салыстыру, синтездеу, сараптау, жүйелеу дағдыларын қалыптастыру;
- Оқушылардың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру.
- Оқушылардың математикалық сауаттылығы қалыптасады;
- Оқушылар математикалық есептерді өз бетінше зерделеп, шығару жолын таңдап, жоспарлап, тиісті формулаларды, тиімді тәсілді таңдап, шығаруға үйренеді.
Бағдарламаның мазмұны
Бағдарлама білім беру стандартына сәйкес 5-9 сыныптардағы математиканың базалық курсына негізделген.Курс мына тақырыптарды қамтиды:
- Математикалық есеп деген не? Есептің құрамдас бөліктері. (4 сағ.) Бұл тақырып курсқа кіріспе ретінде басталады, одан әрі есептің шарты мен талабы, қысқаша, схема түрінде жазылуы түсіндірілетін дәріс пен практиканы қамтиды.
- Математикалық есептің шешуінің құрылымы(4сағ.) тақырыбында есепті шешу процесі қалай жүзеге асатыны көрсетіліп, шешу жолдарын іздеу жаттығулары орындалады.
- Математикалық есептердің түрлері.(2сағ.) Бұл тақырыпта есептердің түрлері, стандартты, стандартты емес есептер қарастырылады.
- Есеп шығару әдістері (8сағ.) тақырыбы түрлі есептердің тиімді тәсілдері қарастырылады. Есептеуге арналған тапсырмаларды орындаудың тиімді әдістері, теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу жолдары, теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешу жолдары, мәтіндік есептерді шығару жолдары көрсетіліп, практикалық сабақтар іске асады.
- Логикалық есептер және оларды шешудің жолдары.(6сағ.) Бұл тақырыпта оқушылар түрлі логикалық есептер мен олардың шығару жолдарын табуға үйренеді. Сонымен қатар олимпиадалық есептерді шығару жолдары қарастырылады.
- Тест тапсырмаларын орындаудың тиімді әдістері.(6сағ.) Мұнда оқушыларға білім тексеру үшін қолданылатын түрлі тест тапсырмаларын орындаудың оңтайлы әдістерін үйретуге болады.
- Есептеудің оңай жолдары(4сағ.) қорытынды тақырып болып табылады. Мұнда оқушылар есептеудің өздері іздеп, жинақтаған тиімді, жеңіл жолдарын жоба ретінде ұсына алатын тұсаукесерлер жасап, қорғайтын болады.
Нормативтік бөлім
№ | Тақырып | Сағат саны | Өткізу түрі | Күтілетін нәтиже | ||
барлығы | теория | практика | ||||
Математикалық есеп деген не?Құрамдас бөліктері, түрлері | ||||||
1 | Кіріспе | 1 | 1 | дәріс | Математикалық есептер туралы жалпы түсініктерін жинақтайды. | |
2 | Есептің құрамдас бөліктері | 3 | 1 | 2 | Дәріс практика | Есепті талдауға, қысқаша, схемалық түрде жазуға үйренеді. |
3 | Математикалық есептерді шешу процесінің құрылымы | 4 | 4 | практика | Есептердің шешімдерін дұрыс рәсімдеу дағдысы қалыптаса ды. | |
4 | Математикалық есептердің түрлері | 2 | 2 | дәріс | Оқушылар математикалық есептердің түрлерін ажырата алады. | |
Есеп шығару әдістері (8 сағат) | ||||||
5 | Есептеуге арналған тапсырмаларды орындаудың тиімді әдістері | 2 | 2 | практика | Ондық бөлшек, жай бөлшектермен берілген өрнектердің мәнін жылдам есептеу дағдысы дамиды. | |
6 | Теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу жолдары | 2 | 2 | практика | Теңдеулер мен теңделер жүйесін тиімді әдіспен шеше алады. | |
7 | Теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін шешу жолдары | 2 | 2 | практика | Теңсіздіктер мен теңсіздіктер жүйесін түрлі әдістермен шеше алады. | |
8 | Мәтіндік есептерді шығару жолдары | 2 | 2 | практика | Мәтіндік есептерді талқылап, теңдеу құру арқылы шығару жолдарын меңгереді. | |
Логикалық есептер және оларды шешудің жолдары.(6сағ.) | ||||||
9 | Логикалық есептер шығарудың тиімді жолдары | 3 | 3 | практика | Логикалық есептерді талдай алады, жауаптарын дәлелдей алады. | |
10 | Олимпиадалық есептерді шығару жолдары | 3 | 3 | практика | Олимпиадалық есептерді шешудің тиімді, оңай жолдарын таба біледі. | |
Тест тапсырмаларын орындаудың тиімді әдістері.(6сағ.) | ||||||
11 | Ашық тесттерді орындаудың жолдары | 2 | 2 | практика | Ашық тесттерді ажыратады, шығару дағдысы дамиды. | |
12 | Жабық тесттерді орындаудың жолдары | 2 | 2 | практика | Жабық тесттерді ажыратады, шығара алады. | |
13 | Бірнеше жауаптары бар тесттерді орындау жолдары | 2 | 2 | практика | Тесттің бірнеше жауабын түгел табуға табуға үйренеді. | |
Есептеудің оңай жолдары(4сағ.) | ||||||
14 | Есептеудің оңай жолдары | 3 | 3 | Жоба қорғау | Есеп шығарудың оңай жолдарын іздеп, жинақтайды, өз жобаларын қорғайды. | |
15 | Қорытынды сабақ | 1 | 1 | сынақ | Ой түйіндейді, рефлексия жасайды. | |
Барлығы: | 34 | 5 | 29 |
Курс бойынша оқушы білімін бағалау түрі:Курсты оқыту аяқталғаннан кейін оқыту нәтижесі мақсат-міндеттеріне сәйкес болуы керек. Берілген курс бағдарламасында қарастырылған тақырыптар бойынша оқушылардың білімі, біліктілігі мен дағдылары бағаланады. Әр сабақтың соңында рефлексия жасалып, оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейі анықталып отырылады.Ақырғы нәтиже:
- Оқушы анықтамалығы
- Жоба қорғау
Арнайы курс өткен оқу жылында мектептің әдістемелік бірлестігінде қаралып, 8 сыныпта факультативтік курс ретінде жүргізуге ұсынылды. Оқушылар арнайы курсқа қатысып, пәнге деген қызығушылық танытты, білім сапасының жоғарылауына пайдасы болды.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
- Как научиться решать задачи. Л.М.Фридман, Е.Н. Турецкий (Книга для учащихся старших классов средней школы) Москва, Просвещение 1989
- Учимся рассуждать и доказывать. И.Л.Никольская, Е.Е. Семенов (книга для учащихся 6-10 классов средней школы) Москва, Просвещение 1989
- Логикалық математика және ой дамыту. Тердікбай Күшай (5-7 сынып оқу-әдістемелік құрал)
- БАСТАУ Республикалық математикалық турнир «Дарын» Астана 2015 жыл
- Әдістемелік журналдар: «Математика, логика және информатика», «Алгорифм», «Математика Қазақстан мектептерінде»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)