ТҮСІНІК ХАТ
«Тарих-өткеннің сабағы, алдыңғының кейінгіге өнегесі»
Н.Ә.Назарбаев
Егемен еліміздің бүгінгі ұрпағына тарих пәніен білім беруде, тәуелсіздіктің бізге оңай келмегендігін, ұзақ жылдар бойы ата-бабамыздың жанкешті ерлігінің арқасында ұлан байтақ жеріміздің жаулардан азат болғанын тарихтың шынайы беттерін парақтай отырып түсінгеніміз абзал.
Бағдарламаның мақсаты: ерте ортағасырлық мемлекеттер тарихы мектеп бағдарламасында оқытылғанымен, бұл бағдарлама 34 сағатқа негізделіп, тақырыптар тереңдетіліп оқытылады. Сол арқылы оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылықтары артып, қосымша ізденіс жұмыстарына баулу негізі мақсатымыз болып табылады. Тарих парақтарында жазылған деректермен молынан таныса келе, оқушалрды елжандылыққа, отансүйгіштікке баулуды көздейміз.
Бағдарламаның міндеттері. Жоғарыда көрсетілгендей мақсатты жүзеге асыру үшін төмендегідей міндеттер орындалуы тиіс:
-
Бағдарламаның мазмұнына сай алынған тақырыптар жөнінде оқушыларға толық теориялық ақпарат беру, оқытудың технологияларын пайдалана отырып, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру.
-
танымдық деректі фильмдер көрсету;
-
библиографиялық көрсеткіштермен жұмыс жасау;
-
көне түркілер,ерте ортағасырлық мемлекеттер жайлы ғылыми жобалар әзірлеу:
-
оқушыны отансүйгіштікке, елжандылыққа баулу;
Күтілетін нәтиже: оқушылар көне түркілер, ерте ортағасырлық мемлекеттер жайлы тереңірек білетін болады, тәуелсіздіктің нағыз ел бақыты екендігін шынайы сезінеді, болашақта өз елінің дамуына дамуына үлес қосуға дайын азаматтар тәрбиеленеді.
Оқушылар білуі керек:
-
ел тәуелсіздігі жайлы жалпы ақпаратты;
-
мұғалімді тыңдау және оның ұсынған тапсырманы орындауы;
-
сыныптастарымен тіл табыса білуді;
Оқушылар иегруі керек:
-
Курс мазмұнына қатысты теориялық мәліметті күнделікті өмірде шығармашылық тұрғыда пайдалана білуді;
Оқушының құзіреттілігіне тән талаптар:
-
ақпараттық құзіреттілік
-
коммуникативтік құзыреттілік;
-
проблеманың шешімін табу құзыреттілігі қалыптасады.
Жүргізу формасы: танымдық сабақ, зерттеу сабағы, дискуссия, сұхбаттасу, экскурсия,тренинг, конференция т.б.
Барлығы: 34сағат, аптасына 1 рет
Көне түркілер (ерте ортағасырлық мемлекеттер)
қолданбалы курсының күнтізбелік-тақырыптық жоспары:
10-сынып
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Енгізулер |
|
І тарау Түркі кезеңіндегі Қазақстан тарихы (ҮІ-ІХ ғасырдың басы) |
||||
|
1 |
Көне түркі дәуіріне қысқаша сипаттама.Түрік этнониміне түсінік |
1 |
|
|
|
2 |
Түркітану ғылымының қалыптасуы мен дамуы |
2 |
|
|
|
3 |
Түрік қағанатының құрылуы мен дамуы |
1 |
|
|
|
4 |
Түрік қағанатының әлеуметтік құрылымы, ішкі және сыртқы саясаты.Қағанаттың ыдырауы (552-603 жылдар) |
1 |
|
|
|
5 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
6 |
Батыс Түрік (603-704 жылдар) қағанатының қалыптасуы |
1 |
|
|
|
7 |
Батыс Түрік қағанатының шаруашылығы,экономикалық,саяси,әлеуметтік қатынастары |
1 |
|
|
|
8 |
Шығыс Түрік қағанатының өмір сүруі (682-744 жылдар) |
1 |
|
|
|
9 |
Түргеш қағанаты (704-756 жылдар) |
1 |
|
|
|
10 |
Атлах шайқасы.Қағанаттың құлауы |
1 |
|
|
|
11 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
12 |
Қарлұқ қағанатының құрылуының ерекшеліктері (756-940жылдар) |
1 |
|
|
|
13 |
Оғыз мемлекетінің құрылуы және саяси тарихы (ІХ-ХҮ ғасырдың ортасы) |
1 |
|
|
|
14 |
Оғыздардың шаруашылығы, экономикасы
|
1 |
|
|
|
15 |
Оғыз тайпаларының қазіргі түркі халықтарының қалыптасуына қосқан үлесі |
1 |
|
|
|
16 |
Қимақ қағанытының құрылуы мен мемлекеттік құрылымы (ІХ ғасырдың соңы – ХІ ғасырдың басы) |
1 |
|
|
|
17 |
Қимақ қағанатының шаруашылығы мен мәдениеті, саясаты |
1 |
|
|
|
18 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
ІІ тарау Көне түркі дәуірі мәдениетінің тарихы (ҮІ-ІХ ғасырлар) |
||||
|
19 |
ҮІ-ІХ ғасырлардағы түркілердің шаруашылығының негізгі түрлері |
1 |
|
|
|
20 |
Қала мәдениетінің қалыптасуы және ондағы Ұлы Жібек жолының маңызы (ҮІ-ІХ ғасырлар) |
1 |
|
|
|
21 |
ҮІІ-ІХ ғасырлардағы сәулет өнерінің ерекшеліктері |
1 |
|
|
|
22 |
Оңтүстік Қазақстан қалаларының қалыптасу ерекшеліктері |
1 |
|
|
|
23 |
Көне түркі дәуіріндегі жазудың пайда болуы |
2 |
|
|
|
24 |
Көне түркі жазба ескерткіштерінің зерттелуі және оның тарихи маңызы |
2 |
|
|
|
25 |
Білге қаған мен Тоныкөкке, Күлтегіннің құрметіне арналған жазба ескерткіштер |
2 |
|
|
|
26 |
Көне түркілердің діни наным-сенімдері |
1 |
|
|
|
27 |
Түркілердің арасында діннің әр-алуан болуы. Буддизм. Манихейлік және зороастризм. Христиан діні. |
1 |
|
|
|
28 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
29 |
Қорытынды сабақ |
2 |
|
|
|
|
Барлығы |
34 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Авторлық бағдарлама "Көне түркілер"
Авторлық бағдарлама "Көне түркілер"
ТҮСІНІК ХАТ
«Тарих-өткеннің сабағы, алдыңғының кейінгіге өнегесі»
Н.Ә.Назарбаев
Егемен еліміздің бүгінгі ұрпағына тарих пәніен білім беруде, тәуелсіздіктің бізге оңай келмегендігін, ұзақ жылдар бойы ата-бабамыздың жанкешті ерлігінің арқасында ұлан байтақ жеріміздің жаулардан азат болғанын тарихтың шынайы беттерін парақтай отырып түсінгеніміз абзал.
Бағдарламаның мақсаты: ерте ортағасырлық мемлекеттер тарихы мектеп бағдарламасында оқытылғанымен, бұл бағдарлама 34 сағатқа негізделіп, тақырыптар тереңдетіліп оқытылады. Сол арқылы оқушылардың тарих пәніне деген қызығушылықтары артып, қосымша ізденіс жұмыстарына баулу негізі мақсатымыз болып табылады. Тарих парақтарында жазылған деректермен молынан таныса келе, оқушалрды елжандылыққа, отансүйгіштікке баулуды көздейміз.
Бағдарламаның міндеттері. Жоғарыда көрсетілгендей мақсатты жүзеге асыру үшін төмендегідей міндеттер орындалуы тиіс:
-
Бағдарламаның мазмұнына сай алынған тақырыптар жөнінде оқушыларға толық теориялық ақпарат беру, оқытудың технологияларын пайдалана отырып, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру.
-
танымдық деректі фильмдер көрсету;
-
библиографиялық көрсеткіштермен жұмыс жасау;
-
көне түркілер,ерте ортағасырлық мемлекеттер жайлы ғылыми жобалар әзірлеу:
-
оқушыны отансүйгіштікке, елжандылыққа баулу;
Күтілетін нәтиже: оқушылар көне түркілер, ерте ортағасырлық мемлекеттер жайлы тереңірек білетін болады, тәуелсіздіктің нағыз ел бақыты екендігін шынайы сезінеді, болашақта өз елінің дамуына дамуына үлес қосуға дайын азаматтар тәрбиеленеді.
Оқушылар білуі керек:
-
ел тәуелсіздігі жайлы жалпы ақпаратты;
-
мұғалімді тыңдау және оның ұсынған тапсырманы орындауы;
-
сыныптастарымен тіл табыса білуді;
Оқушылар иегруі керек:
-
Курс мазмұнына қатысты теориялық мәліметті күнделікті өмірде шығармашылық тұрғыда пайдалана білуді;
Оқушының құзіреттілігіне тән талаптар:
-
ақпараттық құзіреттілік
-
коммуникативтік құзыреттілік;
-
проблеманың шешімін табу құзыреттілігі қалыптасады.
Жүргізу формасы: танымдық сабақ, зерттеу сабағы, дискуссия, сұхбаттасу, экскурсия,тренинг, конференция т.б.
Барлығы: 34сағат, аптасына 1 рет
Көне түркілер (ерте ортағасырлық мемлекеттер)
қолданбалы курсының күнтізбелік-тақырыптық жоспары:
10-сынып
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Енгізулер |
|
І тарау Түркі кезеңіндегі Қазақстан тарихы (ҮІ-ІХ ғасырдың басы) |
||||
|
1 |
Көне түркі дәуіріне қысқаша сипаттама.Түрік этнониміне түсінік |
1 |
|
|
|
2 |
Түркітану ғылымының қалыптасуы мен дамуы |
2 |
|
|
|
3 |
Түрік қағанатының құрылуы мен дамуы |
1 |
|
|
|
4 |
Түрік қағанатының әлеуметтік құрылымы, ішкі және сыртқы саясаты.Қағанаттың ыдырауы (552-603 жылдар) |
1 |
|
|
|
5 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
6 |
Батыс Түрік (603-704 жылдар) қағанатының қалыптасуы |
1 |
|
|
|
7 |
Батыс Түрік қағанатының шаруашылығы,экономикалық,саяси,әлеуметтік қатынастары |
1 |
|
|
|
8 |
Шығыс Түрік қағанатының өмір сүруі (682-744 жылдар) |
1 |
|
|
|
9 |
Түргеш қағанаты (704-756 жылдар) |
1 |
|
|
|
10 |
Атлах шайқасы.Қағанаттың құлауы |
1 |
|
|
|
11 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
12 |
Қарлұқ қағанатының құрылуының ерекшеліктері (756-940жылдар) |
1 |
|
|
|
13 |
Оғыз мемлекетінің құрылуы және саяси тарихы (ІХ-ХҮ ғасырдың ортасы) |
1 |
|
|
|
14 |
Оғыздардың шаруашылығы, экономикасы
|
1 |
|
|
|
15 |
Оғыз тайпаларының қазіргі түркі халықтарының қалыптасуына қосқан үлесі |
1 |
|
|
|
16 |
Қимақ қағанытының құрылуы мен мемлекеттік құрылымы (ІХ ғасырдың соңы – ХІ ғасырдың басы) |
1 |
|
|
|
17 |
Қимақ қағанатының шаруашылығы мен мәдениеті, саясаты |
1 |
|
|
|
18 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
ІІ тарау Көне түркі дәуірі мәдениетінің тарихы (ҮІ-ІХ ғасырлар) |
||||
|
19 |
ҮІ-ІХ ғасырлардағы түркілердің шаруашылығының негізгі түрлері |
1 |
|
|
|
20 |
Қала мәдениетінің қалыптасуы және ондағы Ұлы Жібек жолының маңызы (ҮІ-ІХ ғасырлар) |
1 |
|
|
|
21 |
ҮІІ-ІХ ғасырлардағы сәулет өнерінің ерекшеліктері |
1 |
|
|
|
22 |
Оңтүстік Қазақстан қалаларының қалыптасу ерекшеліктері |
1 |
|
|
|
23 |
Көне түркі дәуіріндегі жазудың пайда болуы |
2 |
|
|
|
24 |
Көне түркі жазба ескерткіштерінің зерттелуі және оның тарихи маңызы |
2 |
|
|
|
25 |
Білге қаған мен Тоныкөкке, Күлтегіннің құрметіне арналған жазба ескерткіштер |
2 |
|
|
|
26 |
Көне түркілердің діни наным-сенімдері |
1 |
|
|
|
27 |
Түркілердің арасында діннің әр-алуан болуы. Буддизм. Манихейлік және зороастризм. Христиан діні. |
1 |
|
|
|
28 |
Қайталау |
1 |
|
|
|
29 |
Қорытынды сабақ |
2 |
|
|
|
|
Барлығы |
34 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













