Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ауа. Ауаның құрамы
Материал туралы қысқаша түсінік
Ауа туралы ақпарат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Мамыр 2018
627
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім: 7.2В Ауа .Жану реакциясы | ||
Күні:Сынып: 7 | Пән мұғалімі: Гафуров Т | |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы | Ауа.Ауаның құрамы.№6 Зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» | |
Оқу мақсаты : 7.3.1.1– ауа құрамын білу7.3.1.2 – заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатынын білу 7.3.1.3 – атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Ауаның құрамын, заттардың жану кезінде оттектің жұмсалатындығын біледі ,атмосфераға зиян келтіретін қосылыстармен танысады, атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді. | |
Көптеген оқушылар: Заттардың жануын зерттейді,жануда ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатынын біледі. | ||
Кейбір оқушылар:Атмосфералық ауаны ластанудан қорғау шараларын ұсынады | ||
Бағалау критерийі | 1.Ауаның мөлшерлік және көлемдік құрамын анықтайды.2.Атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жөнінде қорытынды жасайды.3.Заттардың жану шарттарын анықтап, өнімдерінкөрсетеді. | |
Тілдік мақсаттар | Атмосфера экологиясы туралы талқылау.Ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ауа,оттек,оксид,жану,сынау,тұтану,өртсөндіргіш | ||
Құндылықтарға баулу | Топтық жұмыс арқылы сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы кеңістік ойлау дағдысын дамыту.Топта өз бетімен жұмыс орындау кезінде қарым-қатынас жасау қабілетін нығайту,өмір бойы білім алуға дайын болу | |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану | |
Алдыңғы білім | 5.1.3.2 зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау5.3.3.1 кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру5.3.3.2 зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу. 5 сынып ЖаратылыстануЖер атмосферасы (Жаратылыстану 5-сынып) | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру 3 мин Сабақтың ортасы Ой қозғау5 минут Жаңа тақырыпты меңгеру15 минут Тапсырмалар орындау 1тапсырма3 минут 2-тапсырма 7 минут 3-тапсырма3 минут Сабақты бекіту2 минут | Жағымды ахуал қалыптастыру.Шаттық шеңбер оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.ынтымақтастық орнатуСабақтың тақырыбын жұмбақ жасыруарқылы ашыладыІ. Қызығушылықты ояту. Жұмбақ жасыруКөзге ілінбейді Жұтсаң білінбейді. Түссіз, дәмсізБарша адам сіміреді.Жинап әлді,Бойға куат сіңіреді. Түсі бар көрінбейтін, Бір тұтас бөлінбейтін. Тынысы ол тіршіліктің,Ешқашан жерінбейтін Тәулік бойы сіміріп, Бойға жүрем сіңіріп Сабақ тақырыбы ашылады.Оқушылар 5 сыныпта жаратылыстану пәнінен таныс екенін айтады.«БББ» кестесіне осыған дейін білетін мәліметтерін толтырады.Сабақ мақсаттарымен танысу. «Ауаны ластаушылары» видеоролик көру және оқулықпен жұмыс.- Ауаны ластаушы газдарға қандай газдар жатады?--Ол газдар қалай пайда болады? т.с.с 1тапсырма: Кестемен жұмыс (жеке жұмыс) Ауаның сапалық құрамын кестеге толтыр Дескриптор :-Ауаның құрамын кестеге толтырады- Ауаның құрамын көлемі бойынша кестеге толтырады 2-тапсырма №6 З.Т «Балауыз шамның жануы» (Топтық,жұптық жұмыс) Реактивтер мен құрал жабдықтар:-тұрғы-1 дана-стакан-1 дана-әк суы-балауыз шамы-1данаЖұмыстың барысы:Тұрғыға құрғақ стаканның аузын төмен қаратып бекітіп,астына жанган балауызды орналастырамыз.Стаканның қабырғалары буланады. Енді жанып тұрган балауызды алдын ала әк суымен шайылған стаканның астына орналастырамыз.Стаканның қабырғаларында лайланған су тамшылары пайда болады.2-тапсырма: Дескриптор. 3-тапсырма: Суреттер сөйлейді. (Жұптық жұмыс) Дескриптор :- Суреттен ауаның ластану көздерін атайды. -Ауаның тіршілік үшін маңызын түсіндіреді және оны қорғау шараларын ұсынады Жаңа сабақты бекіту «Сұрақты ұстап ал» әдісі. | Бағалау прақшалары.Периодтық жүйе Жұмыс дәптерлері «БББ» кестесі Оқулық. мадақтау БейнебаянОқулық. Жұмыс дәптерлері штатив, стақан, әк суы (кальцийгидроксиді) ерітіндісі, балауыз. Сурет |
Сабақтың соңы2 минут | Кері байланыс “БББ” кестесін аяқтау (жазбаша) Оқушыларды бағалау.“6” балл----өте жақсы,керемет,тамаша“4-5” балл----жақсы,талпын“3”-тен төмен балл---- көмек қажет Үйге тапсырма:§ 8. Aуа және оның құрамы. «Ауаның ластануының адам денсаулығына әсері» тақырыбында эссе жазу | «БББ» кестесіЖұмыс дәптеріКүнделік |
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулықжәне қауіпсіздік техникасынсақтау |
Әртүрлі деңгейдегі оқушыларды түгел қамту үшін “жеңілден күрделіге қарай” бағытталған топтық тапсырмалар арқылы жұмыс жасай отырып, қолдау көрсету1.Атмосфераның ластануы адам денсаулығына әсер ете ме? 2.Қазақстандағы экологиялық аймақтарға эссе жазу.3.Қышқыл жаңбыр дегеніміз не ? | ⃰Оқушылардың сабақ басындағы ауызша және жазбаша сұрақтарының жауаптарын бақылай отырып смайликтермен бағалау.Зертханалық жұмыста білу қабілеттерін атап, мадақтау.*Жеке,топтық бақылау жүргізеді.*Оқушылар өзара бақылайды. | Зертханалық жұмысты жасау барысына қауіпсіздік техникасының ережесін сақтауды қатаң талап етемін.Бөлмені желдету және түзу отыру. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||
Жалпыбаға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)? | ||
1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Бағалау критерийі | Тапсырма | Дескриптор | Балл |
Ауаның мөлшерлік және көлемдік құрамын анықтайды. | №1 | 1 1 | |
Заттардың жану шарттарын анықтап, өнімдерін көрсетеді | №2 | 1 1 | |
Атмосфералық ауаның ластанудан қорғау жөніндеқорытынды жасайды | №3 | 1 1 | |
Барлығы | 6 |
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Оңтүстік Қазақстан облысы Шардара ауданы «С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектебі»
Ауа.Ауаның құрамы.№6 Зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»
Химия пән мұғалімі:Гафуров Талғат 2017-2018 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)