Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтау
|
Сабақ
мақсаты
|
әдеби шығарманың жанрын,
фабуласын, сюжетін анықтайды
ЕБҚ: жұбының қолдауы
арқылы әдеби шығарманың жанрын,
фабуласын, сюжетін анықтайды
|
Ұйымдастыру
3
мин
Сабақтың
басы
10 мин тест
жұмысы
|
-
Оқушылармен амандасу,
түгендеу
-
Сабаққа назар
аударту
-
Өткен тақырып бойынша тест
жұмысы беріледі.
-
Ертегінің неше түрі
бар?
А.
3
В.
4
С.
5
Д.
6
-
Шыншыл ертегіні
тап
А. «Ұр,
тоқпақ»
В. «Ер
Төстік»
С. «Алтын
сақа»
Д. «Ғылым таппай
мақтанба»
3. Салт ертегсін
анықта
А. «Екі
еріншек»
В. «Күй
аңызы»
С. «Білгір
адам»
Д. «Екі
еріншек»
4.Қазақ ертегілерін жинап,
зерттеп, жинақ болып жарық көруіне үслек қосқан ғалымды
көрсет
А. Абай
Құнанбайұлы
В. Шоқан
Уәлиханов
С.Ыбырай
Алтынсарин
Д.Қадыр Мырза
Әлі
5.Ертегі айтушыны қалай
атайды?
А.
күйші
В.әнші
С.
жыршы
Д.
Ертегіші
6. Ертегілер Аңыз ертегілердің
ерекшелігін көрсет
А. Ақылды адам, пайдалы өсиет
туралы
В.қазақ халқының салт дәстүрі
туралы
С.қызықты оқиғаларға
құрылады
Д. Тарихта болған адамдар
жайында болады
7. Салт ертегілерінің
ерекшелігін анықтаңыз
А. Ақылды адам, пайдалы
өсиет туралы
В.қазақ халқының салт дәстүрі
туралы
С.қызықты оқиғаларға
құрылады
Д. Тарихта болған адамдар
жайында болады
8. Шыншыл ертегілерінің қанша
түрі бар?
А.
5
В.4
С.3
Д.2
Ой
қозғау.
«Адам туа жаман
болмайды, жүре жаман болады» ( пікірлерін ортаға
салады)
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
|
Мұғаліммен байланысқа
түседі
Тест жұмысын
орындайды
Пікірлерін ортаға
салады
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқулық 6- сынып,
ассоциация
|
Сабақтың
ортасы
36
мин
|
-
Мәтін бөлігін оқып, өз
топтарында талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі. Бастапқы
топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін
құрастырады.
-
«Оқиға тауы»
графикалық органайзер арқылы сюжет желісі бойынша сюжетік -
композициялық құрылысына талдау
жасаңыз.
-
Бекіту
тапсырмасы
ЖЖ«Шындық-жалған»
әдісі
Тапсырма
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Аяз би сынақтан
өтеді
|
|
|
Шөптің
жаманы-қарақоға
|
|
|
Хан наубайшының
баласы
|
|
|
Уәлібайдың қызы
Жаманға кесе, балта, күміс беріп жібереді
|
|
|
«Таудың басы-қырау
шалғаны» шаштың ағарғанын білдіреді
|
|
|
|
Мәтінмен танысады,
талқылайды
Композициялық талдау
жасайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор
-шығарма үзіндісін мұқият
оқиды
-өзара топта талқылай
алады
-бір-біріне
түсіндіреді
-шығарманың мазмұнымен
танысады
Кері
байланыс
Дескриптор: -оқиға
реттілігі сақталады -Сюжеттік композициялық жоспарын
құрады
Ынталандыру.Жарайсың! Тамаша!
|
Оқулық 6-сынып,
кесте
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Бүгінгі сабақ бойынша кері
байланыс орнатылады.
Рефлексия : Сабақта
сізге не маңызды болды?
Қандай тапсырма
қиындық келтірді?
Үйге тапсырма: ертегіні әрі
қарай оқу
|
Бүгінгі сабақ бойынша өз
пікірлерін білдіреді
|
|
|