Материалдар / Аумақтық жаһандану. Сөзжасамның тәсілдері. 10-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аумақтық жаһандану. Сөзжасамның тәсілдері. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2022
1503
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Ашық сабақтың әзірлемесі




Сабақтың тақырыбы: Аумақтық жаһандану. Сөзжасамның тәсілдері.




















Семей қаласы-2021 жыл

Ашық сабақ жоспары

Пән: Қазақ тілі

Уақыты:


Оқытушының аты-жөні:


Топ:

қатысқаны: қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Аумақтық жаһандану. Сөзжасамның тәсілдері.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)

Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

Сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

Сабақ мақсаты

Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге,

сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білуге үйрету.

Бағалау критерийлері

  • Тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлей алады;

  • сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: ғылыми және ғылыми-көпшілік стильдің тілдік ерекшеліктерін ажырата алады.

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: кітаби тіл, сөйлеу тілі, ғылыми-көпшілік стиль, терминдер т.б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, мен ... ойлаймын, ғылыми-көпшілік стильдің тілдік бірліктері ... т.б.

Құндылықтарды дарыту

Сабақ мазмұны арқылы академиялық адалдық, жеке/жұпта/топта жұмыс жасау, өзінің және өзгенің оқуына жауапкершілікпен қарау, көшбасшылық сияқты құндылықтар сіңіріледі. Жаһандық азаматтық «мәдениет», «өркениет» ұғымдарымен байланысады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, саясаттану

Алдыңғы білім

Оқушылардың төменгі сыныптан әдеби тілдің стильдері туралы түсінігі бар, ғылыми стильдің ерекшеліктерін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы































Жаттығу-тренинг. Оқушыларды шағын жұмыс топтарына бөлу.

1. Жаңа сабаққа оқушы назарын аудару.

Әдеби тіл, сөйлеу тілі туралы қысқаша ақпарат.

Ғылыми стиль мен ауызекі сөйлеу стилінің ұқсастығы мен айырмашылығын топ ішінде саралаңдар.

Ұқсастығы:

- функционалды стиль түрі;

- тақырыптық ерекшелігі.

Айырмашылығы:

Ғылыми стиль

Ауызекі сөйлеу стилі

- толық дәлел қажет;

- тақырып аясы кең;

- ақпаратты жеткізудің негізгі тілдік бірлігі – терминдер;

- кестелер, графиктер;

-диалог, монологқа құрылады;

- эмоциялы болады;

- диалект, қыстырма, қаратпа,одағай сөздер жиі қолданылады;

- көркемдік тәсілдер қолданылады;

- сұраулы, лепті сөйлемдер көп қолданылады.

2. Сабақ тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Бағалау критерийін оқушылар өздері құрастырады.

МД слайд





Венн диаграммасы












Кестелер

Сабақтың ортасы




















































3. Жаңа тақырыпты меңгерту.

Ж. Тыңдалым алдындағы тапсырма

Оқушылар жаһандық мәселелер көтерілетін «Хабар» арнасының қысқаша шолуын тыңдайды.

«Түртіп алу» стратегиясы арқылы қажетті ақпараттарды жазып алады, көтерілген мәселелер жөнінде шағын пікірлерін ортаға салады. Олар көкейтесті жаһандық мәселелер бар екендігін түсінеді.

ТЖ. Тыңдалым тапсырмасы

«Адамзат дамуының жаһандық мәселелері» тақырыбында топтар презентация қорғайды. Ол үшін көмекке кесте таратылады.

Адамзаттың жаһандық мәселелері

Кедейшілік


Азық-түлік


Демография


Жаһандық энергетика



Тапсырма. Әр топ бір тақырыпты

таңдап алып, мына сұрақтарға жауап іздейді.


  • Мәселенің туындау себебі неде?

  • Оған нақты фактілер бар ма?

  • Мәселенің шешімі неге тәуелді немесе неде?

Дескриптор

  • Айтылым алды талқылауға қатысады;

  • Презентация қорғайды;

  • Сұрақтарға жауап іздейді;

  • Қорғау барысында сөйлеу әдібін сақтайды, дұрыс сөйлейді.

ЖЖ. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Тыңдалым мәтінінен сөзжасамға мысалдар іздеп табады, түсіндіру кезінде сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды.


Бағалау. Топтар бір-бірінің жауабын критерийлер мен дескрипторларға сай бағалайды. Мұғалім кері байланыс береді.

















































6. Рефлексия «Менің пирамидам» Оқушылар өз әрекеттері мен ұстанымдарын жан-жақты қарастырады.

Мен ... білдім;

Мен үшін ... қызықты болды;

Менің ... білгім келеді.

стикерлер

Дифференциация

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау

Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтау















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!