-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (V), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстары
Мектеп: №96 М.Әуезов атындағы ЖОББМ
Күні: 03.02.2020
Мұғалімнің аты-жөні: Ергешова Дилдора Махмуджановна
Сынып: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Азот. «Азот молекуласының моделі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.1.5-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар
-
Азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі
-
Азоттың қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін жазып, талдайды
Кейбір оқушылар
-
Азотқа тән реакция теңдеулеріне талдау жасап, қолдану аясын біледі.
Бағалау критерийі
-
Азоттың периодтық жүйедегі орнын анықтайды
-
Азоттың физикалық қасиеттерін сипаттайды
-
Азоттың химиялық қасиеттерін ажыратады
-
Азоттың табиғаттағы айналымын түсіндіреді
Тілдік мақсаттар
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Азоттың периодтық жүйеде ............. орналасқан
Азоттың физикалық қасиеттері -
Табиғаттағы азот айналымы -
Пәнге қатысты лексика мен терминология
қазақша
орысша
ағылшынша
Азот
азот
nitrogen
Химиялық элемент
Химический элемент
Chemical element
Физикалық қасиеттері
Физические свойства
Physical properties
Химиялық қасиеттері
Химические свойства
Chemical properties
Құндылықтарға
баулу
Сынып оқушыларының бір-бірімен ынтымақтастықта болуы, өмір бойы білім алу және еңбек пен шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық
байланыс
Биология, еңбекке баулу
Алдыңғы білім
8.3А - Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.
9.3А - 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
8.00-8.12
2 минут
2 минут
3 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, түгендеу)
Жағымды психологиялық ахуалды тудыру.
«Ыстық лебіз»
Балалар, бір-бірімізге алақан арқылы жүректің жылуын сезініп жылы лебіздерін айтамыз
Қима қағазын тарату арқылы топтарға бөлу
Қима қағаздардағы кеспе суреттер арқылы топтарға біріктіру.
1-топ: «Азот»
2-топ: «Аммиак»
Ребус пайдалана отырып топтардың атын шығару.(Rebus)



Үй тапсырмасын тексеру:
“Баспалдақтан көтерілу” әдісі
(Оқушылар күкірт және күкірт қосылыстары тақырыптары бойынша берілген сұрақтарға тек «иә» немесе «жоқ» деген жауаптарын береді)
Оқушылар баспалдақтан көтеріле отырып әр бір топ элементтерін айтып кетеді
ҚБ: «Мадақтау» әдісі
Ойлан да тап» әдісі бойынша оқушылармен өткен сабақты қайталау:H2SO4
VI топ
SO2
SO3
Типтік белсенді бейметалл
Сульфаттар
-
Күкірт қышқылының формуласы?
-
Күкірт қай топта орналасқан?
-
Күкірттің IV оксиді ?
-
Күкірттің VI оксиді ?
-
Күкірт қандай элемент?
-
Күкірт қышқылының тұздарын не деп атайды?
Химиялық эстафета
S
SO2 H2SO3 BaSO3
SO2
SO3
H2SO4Мына айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазу
-
S+O2 = SO2
-
SO2+H2O=H2SO3
-
H2SO3+BaCl2=BaSO3+ 2HCl
-
BaSO3=SO2+BaO
-
2SO2+O2=2SO3
-
SO3+H2O=H2SO4
Қызығушылықты ояту. «Жасырын элемент» әдісі
«Көп» сөзінің антониміне тілсіз жауды тіркесең, көз алдыңда өзгеремін, қажетті тыңайтқышқа айналамын. Мен қай элементпін?
Химиялық элементтердің
периодтық жүйесінде азот 2 периодта, 15 (V) – топтың негізгі
топшасында орналасқан.Сабақ тақырыбын жариялау: Азот
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
М
Азот
иға шабул (Brainstorming)
Постер қорғау
Әр бір топ өз тобының тақырыбы бойынша постер қорғайды
Жаңа сабақ. 1-тапсырма Сыныппен жұмыс (СЖ)
«Идеялар себеті» тақырып бойынша оқушылардың не білетінін қысқаша жаздыру. 3 сөйлем
Топқа бөлу
9- сынып оқулығы
http://www.myshared.ru/slide/1328838/
Сабақтың ортасы
8.13-8.34
5 минут
5 минут
Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Ергешова Дилдора Махмуджановна10 Ақпан 2021
1756
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізАзот. «Азот молекуласының моделі»
Тақырып бойынша 11 материал табылдыАзот. «Азот молекуласының моделі»
Материал туралы қысқаша түсінік9.2.1.5-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіруМатериалдың қысқаша нұсқасы-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (V), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстары
Мектеп: №96 М.Әуезов атындағы ЖОББМ
Күні: 03.02.2020
Мұғалімнің аты-жөні: Ергешова Дилдора Махмуджановна
Сынып: 9
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Азот. «Азот молекуласының моделі»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.1.5-азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар
-
Азоттың қасиеттерін және табиғаттағы азот айналымын түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі
-
Азоттың қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін жазып, талдайды
Кейбір оқушылар
-
Азотқа тән реакция теңдеулеріне талдау жасап, қолдану аясын біледі.
Бағалау критерийі
-
Азоттың периодтық жүйедегі орнын анықтайды
-
Азоттың физикалық қасиеттерін сипаттайды
-
Азоттың химиялық қасиеттерін ажыратады
-
Азоттың табиғаттағы айналымын түсіндіреді
Тілдік мақсаттар
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Азоттың периодтық жүйеде ............. орналасқан
Азоттың физикалық қасиеттері -
Табиғаттағы азот айналымы -
Пәнге қатысты лексика мен терминология
қазақша
орысша
ағылшынша
Азот
азот
nitrogen
Химиялық элемент
Химический элемент
Chemical element
Физикалық қасиеттері
Физические свойства
Physical properties
Химиялық қасиеттері
Химические свойства
Chemical properties
Құндылықтарға
баулу
Сынып оқушыларының бір-бірімен ынтымақтастықта болуы, өмір бойы білім алу және еңбек пен шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық
байланыс
Биология, еңбекке баулу
Алдыңғы білім
8.3А - Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.
9.3А - 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
8.00-8.12
2 минут
2 минут
3 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, түгендеу)
Жағымды психологиялық ахуалды тудыру.
«Ыстық лебіз»
Балалар, бір-бірімізге алақан арқылы жүректің жылуын сезініп жылы лебіздерін айтамыз
Қима қағазын тарату арқылы топтарға бөлу
Қима қағаздардағы кеспе суреттер арқылы топтарға біріктіру.
1-топ: «Азот»
2-топ: «Аммиак»
Ребус пайдалана отырып топтардың атын шығару.(Rebus)



Үй тапсырмасын тексеру:
“Баспалдақтан көтерілу” әдісі
(Оқушылар күкірт және күкірт қосылыстары тақырыптары бойынша берілген сұрақтарға тек «иә» немесе «жоқ» деген жауаптарын береді)
Оқушылар баспалдақтан көтеріле отырып әр бір топ элементтерін айтып кетеді
ҚБ: «Мадақтау» әдісі
Ойлан да тап» әдісі бойынша оқушылармен өткен сабақты қайталау:H2SO4
VI топ
SO2
SO3
Типтік белсенді бейметалл
Сульфаттар
-
Күкірт қышқылының формуласы?
-
Күкірт қай топта орналасқан?
-
Күкірттің IV оксиді ?
-
Күкірттің VI оксиді ?
-
Күкірт қандай элемент?
-
Күкірт қышқылының тұздарын не деп атайды?
Химиялық эстафета
S
SO2 H2SO3 BaSO3
SO2
SO3
H2SO4Мына айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазу
-
S+O2 = SO2
-
SO2+H2O=H2SO3
-
H2SO3+BaCl2=BaSO3+ 2HCl
-
BaSO3=SO2+BaO
-
2SO2+O2=2SO3
-
SO3+H2O=H2SO4
Қызығушылықты ояту. «Жасырын элемент» әдісі
«Көп» сөзінің антониміне тілсіз жауды тіркесең, көз алдыңда өзгеремін, қажетті тыңайтқышқа айналамын. Мен қай элементпін?
Химиялық элементтердің
периодтық жүйесінде азот 2 периодта, 15 (V) – топтың негізгі
топшасында орналасқан.Сабақ тақырыбын жариялау: Азот
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
М
Азот
иға шабул (Brainstorming)
Постер қорғау
Әр бір топ өз тобының тақырыбы бойынша постер қорғайды
Жаңа сабақ. 1-тапсырма Сыныппен жұмыс (СЖ)
«Идеялар себеті» тақырып бойынша оқушылардың не білетінін қысқаша жаздыру. 3 сөйлем
Топқа бөлу
9- сынып оқулығы
http://www.myshared.ru/slide/1328838/
Сабақтың ортасы
8.13-8.34
5 минут
5 минут
Жүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx10.02.20211756Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі -
-











