Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бабалар сөзі - даналық көзі. Мәңгілік сарын.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
43
|
Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы «Жамбыл жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны Коммунальное государственное предприятие на ПХВ «Жамбылский высший медицинский колледж» управления здравоохранения акиматаЖамбылской области
|
Сабақ жоспары Поурочный план |
ЦӘК-СМЖ/ЦМК-СМК 10-02-КТО/4-03/1 |
4 беттің 4 беті cтр 4 из 4 |
Сабақтың тақырыбы: Бабалар сөзі - даналық көзі. Мәңгілік сарын. |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалимова З.И. Күні: № 23 |
|||||
Курс: І |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||
Бөлімнің атауы |
Қазақстан бейнесі. Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер. Орфография. Ғылыми стиль |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Мәңгілік сарын идеясы туралы мағлұмат беру, Бабалар сөзін ұғындыру, мәтіндерді құрылымы мен тілдік ерекшеліктерін түсу; |
|||||
Сабақ нәтижесі: |
Кітаппен жұмыс жасап диолог құрастырады. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктерін иегеріп,тілдік құралдар арқылы мәтін стилін ажыратуға дағдыланады. Үштұғырлы тілді қолданады, пәндермен байланыстырады. |
|||||
Бағалау критерийі |
Барлығы орындай алады: «Бабалар сөзі – даналық көзі» балалар сөзіне үзінді келтіріп, талдай алады. Көпшілігі орындай алады: сөйлеу мәдениетін меңгереді. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтай отырып сұхбат құрастырып, әңгімені жалғастырады, өмірмен байланыстырып жаза алады. Кейбірі орындай алады: мәтінмен жұмыс жасап, мәңгілік сарын идеясын жан – жақты талдай алады. |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну |
|||||
Тілдік құзіреттілік |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бабалар сөзіне үзінді келтіріп, талдау. |
|||||
Құндылықтарға баулу |
«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы бойынша «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана» бөлімінің «Ұлттық бірегейлікті сақтау» тармағы негізінде отаншылдыққа, бірлікке тәрбиелеу. |
|||||
Әдіс- тәсілдер |
"Борт журналы", "Домино", "Сұрақтар алаңы", "Категориялы топтастыру", фронтальды сұрау. |
|||||
АКТ |
Бейнефильмдер, интербелсенді тақта, презентация |
|||||
Пәнаралық байланыс |
қазақ әдебиеті , тарих |
|||||
Алдыңғы оқу |
Ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт. Уық шаншылған Ұлытау |
|||||
Сабақтың жоспары |
||||||
Басталуы Ортасы Сабақтың соңы. Кері байланыс |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу; Түгендеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру; Студент зейінін сабаққа аудару; ІІ. Үй тапсырмасы: Ұлт тарихындағы кеңістік пен уақыт. Уық шаншылған Ұлытау Оқулық бойынша 5 – тапсырма. Қажетті ақпараттарды орынды қолданып, Ұлытаудың туризм орталығына айналдыруға қатысты дискуссивті эссе жазу. «Т» кестесі арқылы тыныс белгісі дұрыс қойылған сөйлемдер мен бұрыс қойылған сөйлемдерді бөліп жазыңыздар.
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру: Бабалар сөзі - даналық көзі. Мәңгілік сарын. Атырау мен Алтай, Алатау мен Арқа аралығындағы халқымыздың басына түскен тауқыметтерін бірге тартып, ел үшін еңіреп туған ерлер шоғыры исі қазақ жұртында жеткілікті көп болғанын ешкім де жоққа шығармайды. Небір жақсылар мен жайсаңдар іргелі еліміз бен ұлан-ғайыр жеріміз үшін түн қатып, түстері қашып, мұз төсеніп, қар жамылып жүріп халқымыздың бақытты өмір сүруі үшін небір жанпидалықтарға да барғаны аңыз-әңгіме, әфсана-миф, жыр-дастан, қисса-өлең, шежірелер арқылы бүгінгі ұрпаққа жетіп отыр. Иә, халықтың зейін-зердесінде ғасырлар бойы сақталған асыл тұлғалар аз емес. Әрине, оларды ешқандай бұйрық, жарлықпен жоя алмайсыз. Өйткені олардың есімдері де, ерлік істері де, ұлағатты сөздері де ұрпақтан ұрпаққа жетіп, жүректерге берік ұялап қалған. Қай халықтың болмасын тарихы бар, тағылымды істері бар. Олардың қол бастаған батырлары да, сөз бастаған ақындары да, көріпкел көсемдері де болған. Небір ісмер, іскер, білімпаз, білікті ойшылдары да өткен. Жазиралы Жетісу өлкесі – ел жүрегінде ұялаған ұлдар мен қыздардың Отаны. Арғыны айтпағанның өзінде, қазақ хандығы – мемлекеті дүниеге келген XV ғасырдан бергі уақыт ішінде небір сұрапыл соғыстарды бастан кешіп, еліміз бен жерімізді басқыншы жаулардан қорғап өткен батыр бабаларымыз, данагөй данышпандарымыз, кемелді кемеңгерлеріміз қаншама?! 2 – тапсырма. (оқулық бойынша 11 – бет) ІY. Жаңа сабақты бекіту:
«Өзіңді тексер» әдісі. Зерттеушілердің пікірінше, шешендік өнердің кезеңдерін атаңыз? Оқытушы студенттер жауабын тексереді. Дұрыс жауабы: Зерттеушілердің пікірінше, шешендік өнер 5 кезеңге бөлінеді: 1. 11-13ғ.-Майқы би мен Аяз биден басталады. 2. 14-16ғ.-Асан қайғы мен Жиренше кезеңі. 3.
17-18ғ.
Т Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |