Материалдар / Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2023
649
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

11.2СӨсу және даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Бағаналы жасушалар қасиеттерін анықтау

Бағаналы жасушаларды алу әдістерін қолдану

Адамдардағы ауруларды емдеуде бағаналы жасушалардың маңыздылығын түсіну

Құндылыққа баулу

Өмір бойы оқу

  1. Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенің түсінеді.

Азаматтық жауапкершілік

Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.



  1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед




Алдыңғы білім

  1. Биологиядағы басқару жүйелерін дұрыс көрсететін нұсқаны таңдаңыз


A

эндокринді жүйе

қан айналым жүйесі

жүйке жүйесі

B

қан айналым жүйесі

жүйке жүйесі

тыныс алу жүйесі

C

жүйке жүйесі

қан айналым жүйесі

иммундық жүйе

D

иммундық жүйе

эндокринді жүйе

жүйке жүйесі


  1. Басқару жүйесінің негізгі компоненттерінің сызбасын толықтырыңыз


.Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 .......................... ...............................

.Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 ...................... эффектор .......................




Оқушылар сабаққа дайындалады.



Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





Берілген тапсырманы орындайды. Кестеден дұрыс нұсқан таңдайды

Сызба сызып түсіндіреді

.









Жақсы!

Жарайсыңдар!







Дескриптор:

-Биологиялық басқару жүйесін табады-1балл

-сызбаға дұрыс орналастырады-1балл

Биология оқулығы,



Презентация,

https://www.classtools.net/random-group-generator/

Сабақтың ортасы

«Суреттен не айтасың» әдісі



1.Бағаналы жасушалардың медицинада қолданылу мүмкіндігін түсіндіреді.2. Неліктен ғалымдар адам организмінен плюрипотентті жасушалар бөліп алуға тырысатынын дәлелдеңдер

Бейнекөрсетілім ұсынады

Мұғалім түсіндірме жүргізеді




Оқушылар берілген суреттен бағанлы жасушалардың қандай мақсатта қолданатындығын болжамды жауаптарын ұсынады

Дұрыс жауаптарын негіздеу үшін бейнені көреді



Жарайсыздар

Дұрыс жауап

Өз жауаптарыңды негізде



Тотық жұмыс

«Топта талқыла» әдісі

Оқушыларға тақырыптар ұсынады

1-топ оқушылары  Эмбриондық және сомалық бағаналы жасушаларын ажыратады.

2-топ оқушылары

Бағаналы жасушалардың қайта жаңаруын сипаттайды

3-топ оқушылары Бағаналы жасушаларды жіктейді

Берілгентапсырманы топта талқылап 1-топ ұғымдар картасын бейнелейді

2-топ Венн диаграммасына салады

3-топ Үнпарақтар ұсынады

Бағалау:

Топтар бірін –бірі бағалайды

Бағаналы жасуша ағашы әдісімен

Жұптық жұмыс

  1. Реттелу жүйесіне сай тұжырымдамаларды кестеде «+» белгілеңіз.


Тұжырымдамалар

Жүйкелік

Эндокриндік

Иммундық

Қандағы оттегі мен көміртегі диоксидінің деңгейі




Эктотермді жануарлардың температурасы




Жүрек жиырылуының жиілігі




Сүт мөлшері (1 лактация үшін)




Есту анализаторының




Қан қысымы




Несеп құрамы




Қандағы глюкоза деңгейі




Астың қорытылу жылдамдығы






Оқушылар топта жұптасады берілген кесетні толтырады

Тұжырымдамалрды талдайды

Дескриптор:

-Жүйкелікке тін тұжырымды табады + белгісін қояды-2балл

-Эндокриндік тұжырыды анықтайды-2балл

Иммундық тапса+ белгісімен белгілейді-2балл



Бекіту тапсырмасы

1.Бағаналы жасушалардың алу әдістерін патенттерге рұқсат етпейтінЕуропалық соттың үкімін айтып,дәлелдейді.



2.Организимдегі бағаналы жасушалар қандай қызмет атқарды.






Оқулықта берілген тапсырманы орындайды, , мысал, үлгі көрсетеді.

Бір ауыз сөзбен тақырыптан түсінгендерін бекітеді

Дескриптор:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Тапсырманы дәлелдейді





Сабақтың соңы

Рефлексия

Үй тапсырмасы








Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә.



Күні:



Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық


Сабақтың оқу мақсаты

11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут











- Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Жылы лебіз» әдісі арқылы.

Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.







Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.








шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





ҚБ: «Жарайсың!»

«Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





















Сабақтың ортасы

35-минут























































Жеке жұмыс







Функционалдық тапсырмалар








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!