Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    11.2СӨсу және даму

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Бағаналы жасушалар қасиеттерін анықтау

    Бағаналы жасушаларды алу әдістерін қолдану

    Адамдардағы ауруларды емдеуде бағаналы жасушалардың маңыздылығын түсіну

    Құндылыққа баулу

    Өмір бойы оқу

    1. Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенің түсінеді.

    Азаматтық жауапкершілік

    Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.



    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


    Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед




    Алдыңғы білім

    1. Биологиядағы басқару жүйелерін дұрыс көрсететін нұсқаны таңдаңыз


    A

    эндокринді жүйе

    қан айналым жүйесі

    жүйке жүйесі

    B

    қан айналым жүйесі

    жүйке жүйесі

    тыныс алу жүйесі

    C

    жүйке жүйесі

    қан айналым жүйесі

    иммундық жүйе

    D

    иммундық жүйе

    эндокринді жүйе

    жүйке жүйесі


    1. Басқару жүйесінің негізгі компоненттерінің сызбасын толықтырыңыз


    .Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 .......................... ...............................

    .Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 ...................... эффектор .......................




    Оқушылар сабаққа дайындалады.



    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





    Берілген тапсырманы орындайды. Кестеден дұрыс нұсқан таңдайды

    Сызба сызып түсіндіреді

    .









    Жақсы!

    Жарайсыңдар!







    Дескриптор:

    -Биологиялық басқару жүйесін табады-1балл

    -сызбаға дұрыс орналастырады-1балл

    Биология оқулығы,



    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/

    Сабақтың ортасы

    «Суреттен не айтасың» әдісі



    1.Бағаналы жасушалардың медицинада қолданылу мүмкіндігін түсіндіреді.2. Неліктен ғалымдар адам организмінен плюрипотентті жасушалар бөліп алуға тырысатынын дәлелдеңдер

    Бейнекөрсетілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді




    Оқушылар берілген суреттен бағанлы жасушалардың қандай мақсатта қолданатындығын болжамды жауаптарын ұсынады

    Дұрыс жауаптарын негіздеу үшін бейнені көреді



    Жарайсыздар

    Дұрыс жауап

    Өз жауаптарыңды негізде



    Тотық жұмыс

    «Топта талқыла» әдісі

    Оқушыларға тақырыптар ұсынады

    1-топ оқушылары  Эмбриондық және сомалық бағаналы жасушаларын ажыратады.

    2-топ оқушылары

    Бағаналы жасушалардың қайта жаңаруын сипаттайды

    3-топ оқушылары Бағаналы жасушаларды жіктейді

    Берілгентапсырманы топта талқылап 1-топ ұғымдар картасын бейнелейді

    2-топ Венн диаграммасына салады

    3-топ Үнпарақтар ұсынады

    Бағалау:

    Топтар бірін –бірі бағалайды

    Бағаналы жасуша ағашы әдісімен

    Жұптық жұмыс

    1. Реттелу жүйесіне сай тұжырымдамаларды кестеде «+» белгілеңіз.


    Тұжырымдамалар

    Жүйкелік

    Эндокриндік

    Иммундық

    Қандағы оттегі мен көміртегі диоксидінің деңгейі




    Эктотермді жануарлардың температурасы




    Жүрек жиырылуының жиілігі




    Сүт мөлшері (1 лактация үшін)




    Есту анализаторының




    Қан қысымы




    Несеп құрамы




    Қандағы глюкоза деңгейі




    Астың қорытылу жылдамдығы






    Оқушылар топта жұптасады берілген кесетні толтырады

    Тұжырымдамалрды талдайды

    Дескриптор:

    -Жүйкелікке тін тұжырымды табады + белгісін қояды-2балл

    -Эндокриндік тұжырыды анықтайды-2балл

    Иммундық тапса+ белгісімен белгілейді-2балл



    Бекіту тапсырмасы

    1.Бағаналы жасушалардың алу әдістерін патенттерге рұқсат етпейтінЕуропалық соттың үкімін айтып,дәлелдейді.



    2.Организимдегі бағаналы жасушалар қандай қызмет атқарды.






    Оқулықта берілген тапсырманы орындайды, , мысал, үлгі көрсетеді.

    Бір ауыз сөзбен тақырыптан түсінгендерін бекітеді

    Дескриптор:

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Тапсырманы дәлелдейді





    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Үй тапсырмасы








    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Педагогтің Т.А.Ә.



    Күні:



    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық


    Сабақтың оқу мақсаты

    11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты



    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-минут











    - Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.







    Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

    Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.








    шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





    ҚБ: «Жарайсың!»

    «Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





















    Сабақтың ортасы

    35-минут























































    Жеке жұмыс







    Функционалдық тапсырмалар








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    08 Желтоқсан 2023
    886
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    11.2СӨсу және даму

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Бағаналы жасушалар қасиеттерін анықтау

    Бағаналы жасушаларды алу әдістерін қолдану

    Адамдардағы ауруларды емдеуде бағаналы жасушалардың маңыздылығын түсіну

    Құндылыққа баулу

    Өмір бойы оқу

    1. Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенің түсінеді.

    Азаматтық жауапкершілік

    Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.



    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


    Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізед




    Алдыңғы білім

    1. Биологиядағы басқару жүйелерін дұрыс көрсететін нұсқаны таңдаңыз


    A

    эндокринді жүйе

    қан айналым жүйесі

    жүйке жүйесі

    B

    қан айналым жүйесі

    жүйке жүйесі

    тыныс алу жүйесі

    C

    жүйке жүйесі

    қан айналым жүйесі

    иммундық жүйе

    D

    иммундық жүйе

    эндокринді жүйе

    жүйке жүйесі


    1. Басқару жүйесінің негізгі компоненттерінің сызбасын толықтырыңыз


    .Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 .......................... ...............................

    .Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 ...................... эффектор .......................




    Оқушылар сабаққа дайындалады.



    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





    Берілген тапсырманы орындайды. Кестеден дұрыс нұсқан таңдайды

    Сызба сызып түсіндіреді

    .









    Жақсы!

    Жарайсыңдар!







    Дескриптор:

    -Биологиялық басқару жүйесін табады-1балл

    -сызбаға дұрыс орналастырады-1балл

    Биология оқулығы,



    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/

    Сабақтың ортасы

    «Суреттен не айтасың» әдісі



    1.Бағаналы жасушалардың медицинада қолданылу мүмкіндігін түсіндіреді.2. Неліктен ғалымдар адам организмінен плюрипотентті жасушалар бөліп алуға тырысатынын дәлелдеңдер

    Бейнекөрсетілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді




    Оқушылар берілген суреттен бағанлы жасушалардың қандай мақсатта қолданатындығын болжамды жауаптарын ұсынады

    Дұрыс жауаптарын негіздеу үшін бейнені көреді



    Жарайсыздар

    Дұрыс жауап

    Өз жауаптарыңды негізде



    Тотық жұмыс

    «Топта талқыла» әдісі

    Оқушыларға тақырыптар ұсынады

    1-топ оқушылары  Эмбриондық және сомалық бағаналы жасушаларын ажыратады.

    2-топ оқушылары

    Бағаналы жасушалардың қайта жаңаруын сипаттайды

    3-топ оқушылары Бағаналы жасушаларды жіктейді

    Берілгентапсырманы топта талқылап 1-топ ұғымдар картасын бейнелейді

    2-топ Венн диаграммасына салады

    3-топ Үнпарақтар ұсынады

    Бағалау:

    Топтар бірін –бірі бағалайды

    Бағаналы жасуша ағашы әдісімен

    Жұптық жұмыс

    1. Реттелу жүйесіне сай тұжырымдамаларды кестеде «+» белгілеңіз.


    Тұжырымдамалар

    Жүйкелік

    Эндокриндік

    Иммундық

    Қандағы оттегі мен көміртегі диоксидінің деңгейі




    Эктотермді жануарлардың температурасы




    Жүрек жиырылуының жиілігі




    Сүт мөлшері (1 лактация үшін)




    Есту анализаторының




    Қан қысымы




    Несеп құрамы




    Қандағы глюкоза деңгейі




    Астың қорытылу жылдамдығы






    Оқушылар топта жұптасады берілген кесетні толтырады

    Тұжырымдамалрды талдайды

    Дескриптор:

    -Жүйкелікке тін тұжырымды табады + белгісін қояды-2балл

    -Эндокриндік тұжырыды анықтайды-2балл

    Иммундық тапса+ белгісімен белгілейді-2балл



    Бекіту тапсырмасы

    1.Бағаналы жасушалардың алу әдістерін патенттерге рұқсат етпейтінЕуропалық соттың үкімін айтып,дәлелдейді.



    2.Организимдегі бағаналы жасушалар қандай қызмет атқарды.






    Оқулықта берілген тапсырманы орындайды, , мысал, үлгі көрсетеді.

    Бір ауыз сөзбен тақырыптан түсінгендерін бекітеді

    Дескриптор:

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Тапсырманы дәлелдейді





    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Үй тапсырмасы








    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Педагогтің Т.А.Ә.



    Күні:



    Сынып: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бағаналы жасушалардың түрлері: эмбрионалды және соматикалық


    Сабақтың оқу мақсаты

    11.2.3.1 - бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты



    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-минут











    - Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

    «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.







    Оқушылар мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді

    Оқушылар: ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат арасындағы байланысты түсіндіреді.








    шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары





    ҚБ: «Жарайсың!»

    «Жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





















    Сабақтың ортасы

    35-минут























































    Жеке жұмыс







    Функционалдық тапсырмалар








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    08.12.2023
    886
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Г.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации