Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)
Материал туралы қысқаша түсінік
Бағаналы жасушалар ұғымы және олардың қасиеттері (қайта жаңаруы, жіктелуі)
Оқушылар
дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!»
секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа
деген қызығушылықтары артады.
Оқушылар 3
топқа бөлінеді.
Берілген
тапсырманы орындайды. Кестеден дұрыс нұсқан
таңдайды
1.Бағаналы жасушалардың
медицинада қолданылу мүмкіндігін түсіндіреді.2. Неліктен ғалымдар
адам организмінен плюрипотентті жасушалар бөліп алуға тырысатынын
дәлелдеңдер
Бейнекөрсетілім ұсынады
Мұғалім түсіндірме жүргізеді
Оқушылар
берілген суреттен бағанлы жасушалардың қандай мақсатта
қолданатындығын болжамды жауаптарын ұсынады
Дұрыс
жауаптарын негіздеу үшін бейнені көреді
Жарайсыздар
Дұрыс
жауап
Өз
жауаптарыңды негізде
Тотық
жұмыс
«Топта талқыла»
әдісі
Оқушыларға тақырыптар ұсынады
1-топ
оқушылары Эмбриондық және сомалық
бағаналы жасушаларын ажыратады.
1.Бағаналы жасушалардың алу әдістерін
патенттерге рұқсат етпейтінЕуропалық соттың үкімін
айтып,дәлелдейді.
2.Организимдегі бағаналы жасушалар қандай қызмет
атқарды.
Оқулықта
берілген тапсырманы орындайды, , мысал, үлгі көрсетеді.
Бір ауыз
сөзбен тақырыптан түсінгендерін бекітеді
Дескриптор:
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Тапсырманы дәлелдейді
Сабақтың
соңы
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
Білім беру ұйымының атауы
Бөлім:
Педагогтің Т.А.Ә.
Күні:
Сынып: 11
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Бағаналы жасушалардың түрлері:
эмбрионалды және соматикалық
Сабақтың
оқу мақсаты
11.2.3.1 - бағаналы
жасушалардың мамандану үдерісін және олардың практикалық
қолданылуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5-минут
-Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, оқушылардың
сабаққа қатысуын тексеру.
Психологиялық жағымды
ахуал қалыптастыру:
«Жылы
лебіз»әдісі
арқылы.
Оқушылар бір – біріне жақсы
сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік
тілейді.
Оқушылар
мұғадімдерімен амандасып, бір біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Топқа бөліну кезінде топ атауларына мән береді
Оқушылар:
ДНҚ моделін қолдана отырып белок синтезі мен генетикалық ақпарат
арасындағы байланысты түсіндіреді.
шеңбер болып, «Сен
білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір –
бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген
қызығушылықтары
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Жақсы» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Сабақтың
ортасы
35-минут
Жеке жұмыс
Функционалдық
тапсырмалар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз