Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бағдарлама"Сиқырлы әлем"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарлама мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін, саусақ маторикалар дамыту мақсатында ұйымдастырылып жоспарланған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1380
17 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Сиқырлы әлем»
2017 жыл
Құрастырушы: Магмурова Асель Бекетовна
Бағдарлама баланың қол сусақтарының ұсақ маторикасын дамытады. Қолдың ұсақ қол маторикалын дамыту балалардың сөйлеуінің дамуына апарытын жол. Балада сөйлеу кемшілігі қалыптасқан жағдайда саусақтын жаттығуына ерекше назар аудару керек, өйткені мидағы сөйлеу аймақтарының морфологиялық және функционалды қалыптасуы қолдың инпульстерінің әсерінен әрекетке қосылады.
Мазмұны
1.Түсініктеме .............................................................. 4 бет2. Бағдарламаның мазмұнын іс жүзінде игеру кезде қолданылатын әдіс-тәсілдер: ......................................6 бет
3. Балалардың білім дағдыларын бағалау әдісі........................................... 7 бет
4. Перспективті тақырыптық жоспары..................... 8 бет
5. Қолданылған әдебиеттер........................................ 12 бет
ТҮСІНІКТЕМЕ Қазіргі заманға сай білім беру жүйесінің басым бағыттарындағы өзгерістер қабілетті және шығармашыл, өз бетінше әрекет ететін бастамашыл, өз мүмкіндігін біліп,өз ойын іске асыра алатын жеке тұлғаны қалыптастыру мәселесін мақсат етіп қойып отыр. Бұл мақсаттар мектепке дейінгі тәрбие және білім беру стандартында белгіленген. Соның ішінде мектепке дейінгі мекемедегі « Шығармашылық» білім беру саласының маңызы зор. Шығармашылық саласының мақсаты -баланың шығармашылық ойлау мәдениетінің негізі ретінде оның сезімдік-эмоциялық саласы мен қиялын дамыту. Бекітілген оқу жоспары негізінде шығармашылық саласынан тыс "Сиқырлы әлем" атты вариативті компонент бөліміне бағдарлама құрылды. Бағдарламаның мақсаты: Тәрбиеленушіге қосымша білім беруде тәрбиеленушінің білімін, шеберлігін көрсету. Тәрбиеленушіні шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.Бағдарламаның міндеті: -Тәрбиеленушілерді шығармашылыққа тарта отырып жобаны тани білуге, он саусағынан өнері тамған баланы тәрбиелеу. - Баланың шеберлігін, білім мен еңбегін көрсету. -Іскерлік, икемділік қабілеттерін арттыру.-Тәрбиелік дағдысын жеткізіп, еңбектену жұмысына төзімділігін жеткізу.Бағдарлама 2 бөлімнен тұрады: "Сиқырлы алақандар"(36 сағат), "Сиқырлы жолақтар" (36 сағат) 1 -бөлім: "Сиқырлы алақандар" Мақсаты: балалар мен дәстүрлі емес сурет технологиясы арқылы қолдың ұсақ моторикасын және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Міндеттері:Түрлі материалдарды пайдаланып дәстүрлі емес техника мен әдістерін үйрету Түрлі кескіндеме жанрларымен таныстыру Кескіндер, түстер арқылы бейнелеу, қиялдау қабілетін дамытуБалалар шығармашылығын қолдау. Күтілетін нәтижелер:- жануарлардың пішінін бейнелей алады;-көлемі бойынша заттар мен нысандардың арақатынасын ескеріп, композициялар жасай алады;- жолаққа геометриялық пішіндер мен өсімдік өрнектерінен өрнектер жасай алады;-қайшыны дұрыс ұстайды және оны пайдалана алады; -ұжымдық жұмыстарды орындауға қатысады;2-бөлім: "Сиқырлы жолақтар" Мақсаты: "Квиллинг" қағаздан құрастырудың көркемдік әдісі ретінде, квиллинг техникасының қарапайым тәсілдерін меңгерту негізінде балаларды жан-жақты интеллектуалды және эстетикалық тұрғыда дамыту. Міндеттері:Оқытып-үйрету:
- Балалардың квиллингтің негізгі үлгілерімен және оның түсініктерімен таныстыру;
- Қағазбен жұмыс істеудің түрлі тәсілдерін үйрету;
- Ауызша нұсқаулықтарды қолдана білуге үйрету;
- Балаларды негізгі геометриялық түсініктерімен таныстыру: домалақ, шаршы, үшбұрыш, бұрыш, жақ, биіктік, төртбұрыш және т.б.
- Арнайы терминдермен баланың сөздік қорын жетілдіру;
- Квиллинг техникасында орындалған бұйымдар композициясын жасап шығару.
Бағдарламаның мазмұнын іс жүзінде игеру кезде қолданылатын әдіс-тәсілдер: Бағдарлама жұмысын жүргізу әртүрлі боладыДәстүрлі, дәстүрлі емес, құрамдастырылған және тәжірибелі, ойындар, сайыстар, жарыстар т.б.Әдіс-тәсілдер:Әдіс-тәсілдер жұмыстың жүргізілуіне байланысты таңдап алынады:Ауызша (әңгімелесу, әңгіме)Көрнекілік (суреттер, бақылау, көрсету) орындалуын), үлгі бойынша жұмыс т.б.Тәжірибелік (сызба, нұсқаулық карта т.б.)Балалардың қызмет деңгейінің негізгі тәсілі:Көрнекті-түсіндіру-балалар дайын ақпаратты қабылдайды.Репродуктивтік-балалар алған білімдері мен қызмет тәсілдерінің меңгеруі.Ішінара-іздестіру-балалар ұжымы алдарына қойған міндеттерді педагогпен бірлесіп іздестіру-балалардың шығармашылық жұмыстары.Балалар қызметін ұйымдастырудағы негізгі әдіс:Барлық балалармен бір уақытта жұмыс жүргізу.Жеке-ұжымдық-жұмыстың жеке және ұжымдық түрін алмастыруТоптық-топпен жұмысты ұйымдастыруЖеке тапсырманын жеке орындалуын т.б.Бағдарлма ққызметін іске асыру үрдісінде пайдаланылатын тәсілдердің арасында оқытудың күшеюідеп мынаны атауға болады:Оқыту дараландыру және жандандыру( білім алу белсенділіктерін арттыру)Ойын мен жағдаятШығармашылық жұмыс және т.б.Жұмыстың бағыттары:«Сиқырлы аландар», «Сиқырлы жолақтар»Квиллингтің техникасы бойынша жасауМерекелерге сыйлықтар дайындауҚұрастыруЖұмыстың түрлері:Жеке жұмыстар(әр бала өзінің жұмысын жасау керек)Топтық жұмыс(ұжымдық жұмыста орындағанда әр топқа тапсырма бөлініп беріледі)Ұжымдық жұмыс(ұжымдық бейнелерді құрастырғанда және дайындау үрдісінде балалар міндеттерін бөліспей бірлесіп жұмыс атқарады)Бағдарлама жұмысының үйрету жүйесі: оңайдан күрделіге қарайҚұралдар және керекті заттар. Ширатылған қағаздын әдемілігі.Ширатылған қағаз өнеоі, оған пайдаланылатын құралдармен және бұйымдар туралы әңгіме өткізіледі. Ширатылған, бұратылған қағаз көркем өнер арқылы ұзын және қысқа бұратылған қағаз жолақтарының түрін өзгерту және одан керекті пішін алу немесе алған бөлшектерден көлемді немесеи жазықтық композициялар құруға болады. Композиция құрастырған кезде сызғыш, желім, қарандаш пйдалануға болады. Квиллингке керек қағаз жолағы тығыз спиралге оралады. Саусақпен қағазды бір қалыпты орап, қағазды керек мөлшерге дейін ақырындап тартып, керекті пішінде жасауға болады. Квиллинг жасаудың жолы ораймыз, қысамыз қиялымызға сүйене отырып қарапайым бұйымдар жасау.Негізгі элементтерді үйрету: «Тамшы», «Бұйра», «Жебе», «Көз» т.б.
Балалардың білім дағдыларын бағалау әдісі:Бағдарламаның мақсаты: Тәрбиеленушіге қосымша білім беруде тәрбиеленушінің білімін, шеберлігін көрсету. Тәрбиеленушіні шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап көрсету, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.Күтілетін нәтижелер: Балалардың ширатылған қағаздан жасалған өсімдік және жануарлар әлемі туралы білім деңгейлерінің өсуі. Қолданбалы өнер шығармашылығымен етене танысу негізінде қызығушылыққа бөленіп, сұлулық пен әсемділікке тәрбиеленеді, олардың талғампаздылығы жетіледі. Эстетикалық қарым—қатынастар эмоционалдық сипатқа ие болғандықтан, өмір мен өнердің эстетикасын тану, эстетикалық күй кешу, сезіну арқылы жүзеге асырылады. Әсемдікті, ұлылықты қабылдау балаларды алуан түрлі сезімге бөлеп, жағымды әсер қалдырады. Шығармашылық икемділік дағдымен қатар өнер сүйгіштікке, өнер танушылыққа тәрбиелейді. Игерді:Білу керек:Ширатылған қағаздан жасалынатын бұйымдарды жасау үшін керекті негізгі құралдарды және ақпаратты.Жасай білу керек:Композицияға қоршаған ортаның әдемілігін, ширатылған қағаздың құпиясының көмегімен өздерінің көңіл күйі және сезімін көрсету және композицияның үйлесімділігін құру, олардың өлшемін, түсін, негізгі деректерін білу керек.
Жыл соңында "Мен шебермін" ұйымдастырылған оқу қызметінде жас ерекшеліктерін ескере отырып әр балаға бағдарлама бойынша тапсырма беріледі. Балалардың жасаған шығармашылық жұмыстарын (көркемділігін, орындалуын, жұмысын тақырыпқа сай көркемдеуі, ұқыплығына т.б.) бағалау.
Мониторинг арқылы бағдарламаны игеру нәтижесін бағалау.
Қосымша 1Перспективалық жұмыс жоспары
Р/С | Бөлімдері | Тақырыбы | Мақсаты | Сағат саны | күні |
1-2 | "Сиқырлы алақан" | «Аққу» | Балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру. Балаларға алақаннан үзінділер құрып, картонға жапсыру ережелері туралы үйрету. | 2 | |
3-4 | «Сиқырлы жолақтар» | . Кіріспе сабақ. Материалдар мен құралдар. | «Квиллинг» технологиясымен танысу, құралдармен жұмысжасау барысында қауіпсіз ережелерін сақтау. | 2 | |
5-6 | "Сиқырлы алақан" | «Ара» | Түрлі геометриялық фигуралардан сурет құрастыруға үйретеміз. Аралар суретіндегі «жылы» түстер (сары, қызғылт, қызыл) танысу. картонға қағаздың бөліктерін жабыстыруға үйрету | 2 | |
7-8 | «Сиқырлы жолақтар» | «Сиқырлы жолақтар» | Қағазбен жұмыс істеу ережелерімен таныстыру.Квиллинг технологиясының « орау». әдісімен таныстыру. Стерженге жолақты орауды үйрету. Пішіндер туралы балалар білімін бекіту. Құралдар мен материалдарды таныстыру: түрлі ұзындықта жолақтарды, әртүрлі кескіндер орау үшін. Ересек көмегімен орындау, содан кейін өз бетінше. | 2 | |
9-10 | "Сиқырлы алақан" | «Күрке тауық». | Әдемі суретті құруға қызығушылық тудыру. Ұқыптылыққа және өз бетінше жұмыс жасауға үйрету. | 2 | |
11-12 | «Сиқырлы жолақтар» | Негізгі пішіні - «спираль». | Стержень басына түрлі түсті қағаздан қиылған дөңгелектерді ширатуды үйрету. Дөңгелек пішінді туралы балалар білімін бекіту. Желімді қолдану ережелерін сақтауға дағдыландыру. | 2 | |
13-14 | "Сиқырлы алақан" | Ұжымдық жұмыс«шырша» | Балаларға ұжымен жұмыс жасауды үйрету. Қолдың ұсақ моторикасын, зейінің дамыту. | 2 | |
15-16 | «Сиқырлы жолақтар» | «Түрлі түсті шарлар». | Қағазбен жұмыс жасау қызығушылықтарын арттыру. Балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеуЖолақтарды дұрыс орауды және желіммен жапсыру уйрету. | 2 | |
17-18 | "Сиқырлы алақан" | «Піл » | алақанды ойып пайдаланып мәнерлеп суретті жасауды үйрету. Кескіннің сәндік дизайн арқылы балалардың қызығушылығын арттыру. | 2 | |
19-20 | «Сиқырлы жолақтар» | «Светофор». | Негізгі түстер туралы білімдерін бекіту. Өзбетінше жұмыс жасауға уйрету. Светофор туралы білін жетілдіру | 2 | |
21-22 | "Сиқырлы алақан" | «Бұғы» | алақан суретті арқылы образдар жасау үйрету. Жапсыру сабағына қызығушылығын арттыру. | 2 | |
23-24 | «Сиқырлы жолақтар» | Жұлдыз құрт | Шығармашылық қабілеттерін арттыру және жәндіктер туралы білімдерін жетілдіру. Қарапайым заттарды жасауда қызығушылықтарын арттыру. | 2 | |
25-26 | "Сиқырлы алақан" | «қысқы ағаш » | Жыртылған қағаз бөліктерін алақан үстіне жапсыру әдісін үйрету | 2 | |
27-28 | «Сиқырлы жолақтар» | Шырша | балалардың өз қолдарыңмен жұмыс істеу қабілетін дамыту, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | 2 | |
29-30 | "Сиқырлы алақан" | «Кірпі» | Балаларға негізгі түстерді атуға үйрету: қызыл, жасыл, сары: Жұмыс жасау кезінде желім, клеенка, орамалды қолдануға үйрету | 2 | |
31-32 | «Сиқырлы жолақтар» | Аққала | Балаларға әртүрлі ұзындықтағы жолақтармен жұмыс жасауды үйрету. Желіммен жұмыс кезінде ұқыптылыққа тәрбиелеу. | 2 | |
33-34 | "Сиқырлы алақан" | «Құс» | Алақаннан образ құру дағдыларын дамыту. | 2 | |
35-36 | «Сиқырлы жолақтар» | «Торт әшекелеу» | Қағазбен жұмыс жасау іскерлігіне қызығушылығын, шығармашылық қабілетін арттыру | 2 | |
37-38 | "Сиқырлы алақан" | «Қоян» | Алақан суреттері арқылы шығармашылыққа қызығушылығын арттыру | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |