Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Кикымбекова
Мейрамгүл Кайруллина
|
Пән/Сынып:
|
2-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
50-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
«Дені саудың-жаны сау»
бөлімі.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
« Байлық пен
ақыл»
(Оқулық 4-6 бет, Алматы
«Атамұра» баспасы, 2017 ж.)
|
Оқу
мақсаты:
|
2.2.6.1 кейіпкердің
сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
|
Бағалау
критерийі:
|
-
Ертегінің мазмұнын
меңгереді,негізгі идеясын
ұғынады.
-
Ақыл мен байлық сөзінің
мағынасын түсінеді.
-
Кейіпкердің сыртқы келбетін
сипаттайды.
-
Мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалайды
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Зерттеу күнделігін
жүргізу
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
2
минут
|
Ұйымдастыру
|
-Сәлеметсіздер ме, балалар!
Қазір әдебиеттік оқу сабағын бастаймыз. Оқулық, дәптер, қаламымызды
алып, сабаққа дайын болайық.
|
|
|
Презентация
№
|
8
минут
|
Өткен сабақты еске
түсіру
Жаңа
сабақ
|
«Ой шақыру»
әдісі
Кіріспе
әңгіме:
Ертегі – халық ауыз
әдебиетінің атадан балаға ауыз екі сөйлеумен жеткен әдеби өнердің
бірі.
Бүгінгі өтетін тақырыбымыз
«Байлық пен ақыл» ертегісі, шыншыл ертегі түріне жатады. Мен
етегіні дауыстап оқиын, сендер мұқият тыңдап, түсініп алуға
тырысыңдар.
|
Ойлану, саралау дағдыларын
арттыру
|
|
Презентация
№1
Презентация
№2
|
6
минут
|
Оқулықпен
жұмыс
Сөздік
жұмысы
Ой
қозғау
Суретпен
жұмыс
Дебат (
пікір-талас)
Қорытынды
Үйге
тапсырма
Кері
байланыс
|
Әшекей-өрнек, сәнді
ою
Мұрагер- орын басушы, дүниеге ие
болушы
-
Ертегінің авторы
болмайды.
-
Қиял-ғажайып әңгімелер
араласып отырады.
-
Ертеде, баяғыда деп
басталады.
«Байлық пен ақыл» ертегісін
оқу;
Шал мен төрт ұлының арасында
болған әңгімеге диалог құруға
дайындалу;
«Ақыл мен байлықтың байланысы
қандай?» тақырыбына эссе жазу
Осы сабақта
білгендерім
|
Ең ұнаған
сәт
|
|
|
|
Мәтін мазмұнын сұрақтарға
жауап беру арқылы ашады
Өз бетінше жұмыс жасау,
ойлану, түсінгенін қорыту дағдылары
артады.
|
Мәтінді мұқият
оқиды;
|
Презентация
№3
Презентация
№4
Презентация
№5
Презентация
№6
|