Материалдар / Бала-отбасының айнасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бала-отбасының айнасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп өміріне ата-ананың қатынасу деңгейін нығайту. Отбасы тәрбиесінде ата-ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуындағы ата-ананың рөлі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
717
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Оңтүстік Қазақстан облысыТүлкібас поселкесіТ. Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебі









Бала- отбасының айнасы





Қазақстан Республикасы ПКБА І (ілгері) деңгейлі бағдарламасы курсын бітіруші Сарыпбекова Анар Амангелдиевна





























2017 жыл

«Бекітемін»Мектеп директоры:................................ Е. Махашев

Ата-аналармен өткізілетін коучинг жоспaры:

Сaбaқтың тaқырыбы:Бала -отбасының айнасы
Сaбaқтың мaқсaты:Мектеп өміріне ата-ананың қатынасу деңгейін нығайту. Отбасы тәрбиесінде ата-ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуындағы ата-ананың рөлі.
Нәтижeсі:Өз балаларын тәрбиелеуде көзқарастары, ойлары өзгереді.
УaқытыКоучтeрдің іс-әрeкeтіАта-аналардың іс-әрeкeтіРeсурстaр
2 минутТренинг « Шаттық шеңбері»















1. «Танысу» жаттығуы:

Дөңгеленіп тұрайықКерегені құрайықУықтар боп иіліпШаңыраққа киіліпКиіз үйді құрайық.Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.Танысу: Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен ақкөңіл Анармын.... Олай болса барлығымыз орнымызға жайғасайық.

3 минут2-топқа топқа біріктіру:

Қатысушыларға тәті кәмпиттер таратылады, кәмпит түстерімен топтарға бірігедіЕкі түрлі кәмпиттер
10 минутПроблемамен бөлісу:1.Балаңыздың білім алуына жанашыр ата –ана ретінде қалай ықпал етесіз?2.Балаңыздың білім алуына жағдай жасауды қалай түсінесіз, қалай жағдай жасап жүрсіз? 3.Мектептен оралғанда ғы баланың көңіл күйіне қалай мән  бересіз ?4.Балаңыздың достарын кімдер,олармен сіздің байланысыңыз? 5.Баламен қарым-қатынас қандай болуы керек?6.Балаңыздың сүйікті пәндері қандай, ол пәндер бойынша баланың білім деңгейі қай дәрежеде,оны сіз қалай бақылайсыз? 7.Балаңыздың бос уақытында айналысатын іс- әрекеті?Ата-аналар өз ойларын ортаға салады.Слайд
5 минутКинометафора әдісі: «Отбасындағы әке орны»

Ата-аналар көрсетілгeн фильм бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, өз идеяларын ортаға саладыФильм және слaйд көрсетіледі
7 минутДана халқымыз ерекше көңіл бөлген бала тәрбиесіне байланысты ұлағатты сөздерді еске түсіріп көрейік.



Ата-аналар ұлағатты сөздерді табады
Слайд
15 минутБейнебаян көрсету «Вокзал»Күнделікті өмірімізде ата-аналарға, ұстаздарға , оқушы балаларға байланысты мынадай келеңсіз жағдайлар кездесіп отырады



Ата-аналар өз ойларын ортаға салады.
Бейнебаян
15 минутТоптық жұмыс: І –топ ата-ана ІІ- мектеп және оның ұстаздарыТапсырма:
  • Неліктен мұндай жағдай орын алуда?
  • Болған жағдай туралы пікіріңіз?
  • Алдағы уақытта сіздің іс-әрекетіңіз?








  • Постeр жaсaу. Топ сaйлaғaн спикeр осы тaқырыпты қорғaйды.
    Постeр, мaркeр, стикeр
    7 минутБала тәрбиесі тест

    Ата-ана назарыңызға әр баланың күнделікті тұрмыс-тіршілігінде кездесуі мүмкін 10 жағдай берілген. Ата-ананың бұл жағдайларға көзқарасыңыз қандай? Яғни әрбір сұрақтан кейін берілген жауап нұсқауларын белгілейді.Ақ парақтар, Қыл қалам
    5 минутСергіту сәті«Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест)» Ата-аналар ұсынылған сұрақтарды таңдайды Слайд
    5 минутКeрі бaйлaныс (рeфлeксия) "Жүрек жылуы"Ата-аналар стикерге өз ойларын жазады.Нe ұнaды? Нeні түсінбeдім? Тілeктeрім!Стикер








































































    Бала тәрбиесі тесті

    Анықтама: Сіздің назарыңызға әр баланың күнделікті тұрмыс-тіршілігінде кездесуі мүмкін 10 жағдай берілген. Ата-ана ретінде сіздің бұл жағдайларға көзқарасыңыз қандай? Яғни әрбір сұрақтан кейін берілген жауап нұсқауларыңыз сіздің тәрбиелеу әдістеріңізге сәйкес келгенін белгілеңіз. Іске сәт!

    1. Сіздің балаңыз өте бұзық және төбелесқұмар делік. Күн сайын үйге киімі жыртылып немесе бет-аузы көгеріп келеді. Сіз: а) не болғанын сұрап, киімдерін тігіп, жуып, жараларының күтімін жасайсыз; ә) балаңызға көмек бересіз, бірақ бұзақылықтарының жақсылық әкелмейтіндігі, бір күні соның азабын көретіндігі туралы қайта-қайта айтып, балаға ұрсасыз; б) оған тіпті қарамайсыз, өзінің мәселелерін өзі шешу керек.

    2. Балаңыздың жақын достары бар, бірақ олар жақсы тәрбие көрмеген, бұзық балалар. Сіз: а) олардың ата-аналарымен сөйлесесіз;ә) балаларды үйге шақырып, оларды ықпал етуге шақырасыз; б) балаңызға достарының жаман жақтарын түсіндіріп, өзіне жаман үлгі болғандығын айтасыз3. Балаңыз ойын ойнағанды жақсы көреді, бірақ ешқашан ұтылғысыСіз: а) еш нәрсе жасамайсыз, ойнауды білетін болса жеңілуді де білуі тиіс деп ойлайсыз. ә) жеңілуді үйренгенше онымен ойнамайтыныңызды айтасыз.б) балаңыздың жеңілуді ұнату үшін әдейі ерекше жағдайлар жасайсыз. 4. Балаңыздың белсенділігі соншама, күніне 24 сағат ойнап жүгіріп жүре береді. Ұйықтауы керек болсада жатқысы келмейдіСіз: а) оған ұйқының маңыздылығын түсіндіресіз; ә) қалаған уақытында жатуына рұқсат бересіз, бірақ таңертең белгіленген уақытта тұруын тексеріп тұрасыз; б) ұйықтайтын уақыт келгенде баланы жатуға зорлап, мұны ереже қылуға тырысасыз. 6. Балаңыз жеткілікті дәрежеде дөрекі, сөзге әуес делік. Тіпті мұндай құлқымен айналасындағы адамдардың мазасын алады.Сіз: а) оған мұндай мінез-құлықтың жақсы болмағандығын түсіндіріп, дөрекі болмауын керек екенін айтасыз; ә) дөрекі іс-әрекет жасауына тыйым салып, бұзақылығына жаза бересіз; б) жақсы іс-әрекеттерін қайталау үшін мақтап, мәпелейсіз;







    7. Балаңыздың жасы әлі кішкентай болса да қыздарға /ұлдарға/ қырындауын бастаған.Сіз: а) еш нәрсені қозғамай, болған күйінде тастайсыз; ә) мұның тек балалық махаббат болғандығын ойлап, қарсы шығасыз; б) балаңызға махаббат түсінігін айқындап түсіндіріп, әйел мен ер адам арасындағы қарым-қатынастардың қандай болуы керек екендігін жақсылап түсіндіріп бересіз. 8. Басқа балалар сіздің балаңыздың артынан қалмайды: оны ұрады. Мазақтайды т.б. делік.Сіз: а) балаңызға қарсылық беру жолдарын үйретесіз; ә) бұл балалардың ата-аналарымен кездесіп сөйлесесіз; б) балаңыздың мұндай балалармен кездеспеуі үшін мүмкіндік жасайсыз. 9. Сіз үлкен қызыңызға немесе ұлыңызға барлық мүмкіндіктерді жасайсыз. Бірақ ол соған қарамастан еш нәрсенің қадірін білмей, кішкентай бауырларына айқайлайды.Сіз: а) оны ақылды болуға, саналы әрекет жасауға шақырасыз, бірақ мұның барлығын кішкентай бауырларының да естуін қамтамасыз етесіз; ә) балаңызға одан әрі көп көңіл бөлуге тырысасыз; б) тіпті араласпайсыз.10. Егер балаңыз дөрекі іс-әрекет жасап, басқаларды түсінбей, бөтен балаларға тиісетін болсаСіз: а) өзінің қатесін түсінуі үшін оған қарсы да тап солай әрекет етуді бастайсыз; ә) оған көбірек көңіл аударып, проблемаларын түсінуге тырысасыз; б) күш пен зорлықты тақырып еткен киноларды қарауына тыйым саласыз.Рахмет



    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    А 3 2 0 3 3 5 3 5 5 0
    Ә 0 5 3 5 5 0 0 3 3 5
    Б 5 0 5 0 0 3 5 0 1 2


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!