Материалдар / Бала құқығы қалай қорғалады 9 сынып құқық негіздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала құқығы қалай қорғалады 9 сынып құқық негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2021
1472
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.3 
Отбасы мүшелерінің құқығы мен міндеттері
 


Мектебі: І.Жұмағұловатындағы орта мектебі

Күні:11.02

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:9

Қатысқандар:

Қатыспаған-дар:

Сабақтың тақырыбы

Бала құқығы қалай қорғалады

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.5.3.2 құқықтық актілерге сүйене отырып, қоғам мен отбасындағы балалар құқығын талдау

Сабақтың мақсаттары


құқықтық актілерге сүйене отырып, қоғам мен отбасындағы балалар құқығын талдай алады.

Бағалау критерийі

құқықтық актілерге сүйене отырып, қоғам мен отбасындағы балалар құқығын талдайды.

Тілдік мақсаттар



Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Балал құқықтары мен міндеттері,ата-анақұқықтары мен міндеттері.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының(6-бөлім )құндылықтарын негізге ала отырып,Ұлттық демократиялық-патриоттық ұстанымдарын бойына сіңіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы 5мин













Сабақтың ортасы


30 мин
































































Сабақтың соңы 5мин





Рефлекция

Ынтымақтастық атмосферасын орнату

Үй тапсырмасын сұрау «Оймышты ара» әдісі

Видео «Бала құқығы»

«ДЖИКСО»әдісі оқулықтан оқиды

1-тапсырма:Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі бойынша өз ойларын барынша жазып шығады(Ойлан).

Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік)

және соңында бәрі идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Қазақтың ұлы ойшылдары Абай Құнанбайұлы,Ыбырай Алтынсарин,Ахмет Байтұрсынұлы ,Шәкәрім Құдайбердіұлының тәрбие туралы қалдырған нақыл сөздерімен таныстыру.

2-тапсырма: 1. Баланың қандай құқығы бар?
- Еңбек етуге;
- Өз пікірін білдіруге;
- Баланың өз атын, әкесінің атын алуға;
- Мүлікке ие болу;
- Қорғалуға;
- Отбасында өмір сүруге, тәрбиеленуге;
- Ұлтын таңдауға;
- Дем алуға;
- Денсаулығын сақтауға құқылы. ».

2. «Заңға бағыну – адамзат міндеті».
Мен міндеттімін:
- білім алуға
- тәртіп сақтауға
- мектеп мүлкін сақтауға;
- үлкендерді сыйлауға;
- ана тілдің тазалығын сақтауға;
- әрдайым таза, ұқыпты жүруге;
- темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге.

3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай болады

1.Бала өзінің жеке даралығын сақтап қалуға болады.

2.Міндет.

3.Құқықбұзушылық

4.Алимент

5.Қазақтың ұлы ойшылдары.

6.Заң міндеттейді

4. тапсырма: Жылдар сөйлейді:
1948 жылы 10желтоқсанда БҰҰ – да «Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясы» қабылданды.

1959 жылы 20қарашада – БҰҰ – ның Бас Ассамблеясына «Балалар құқығы» декларациясы қабылданды.
1989 жылы «Бала құқығы туралы» конвенциясы қабылданды.
1993 жылы 28 қаңтарда егеменді еліміздің алғашқы Конституциясы қабылданды.
1995 жылы 30 тамызда референдум арқылы бекіткен екінші Конституциямызды қабылдадық.
2002 жылы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңы қабылданды.
Бағалау.

4-Тапсырма: «Дамино»
«Балаңды беске дейін ештеңеден тыйма,

Бестен он үшке дейін құлындай қина,
Он үштен ары сырласыңдай сыйла».
«Жақсы бала – сүйініш, жаман бала – күйініш».
1. Ананың көңілі -.....
Баланың көңілі -.......
2. Балалы үй -......
Баласыз үй қу........
3...... – балалы болғанда білерсің.

Заңның құрығы… анық бас
Ақырын жүріп… қорлық
Асыл тастан… жамандық болмайды
Ұрлық түбі… арлы бала
Жазасын тарпайтын… кешірген жөн
Әдепті бала… арты игі
Өш алғаннан гөрі… бәрінен ұзын
Әділ істің… өнер жастан

Бағалау.

«Бала құқығы» пирамида

Ынтымақтастық атмосферасын орнату













«ДЖИКСО»әдісі оқулықтан оқиды

1-тапсырма:Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі бойынша өз ойларын барынша жазып шығады(Ойлан).





2-тапсырма: 1. Баланың қандай құқығы бар?
- Еңбек етуге;
- Өз пікірін білдіруге;
- Баланың өз атын, әкесінің атын алуға;
- Мүлікке ие болу;
- Қорғалуға;
- Отбасында өмір сүруге, тәрбиеленуге;
- Ұлтын таңдауға;
- Дем алуға;
- Денсаулығын сақтауға құқылы. ».

2. «Заңға бағыну – адамзат міндеті».
Мен міндеттімін:
- білім алуға
- тәртіп сақтауға
- мектеп мүлкін сақтауға;
- үлкендерді сыйлауға;
- ана тілдің тазалығын сақтауға;
- әрдайым таза, ұқыпты жүруге;
- темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер ішпеуге.




















3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай болады

4-Тапсырма: «Дамино»







5-Тапсырма:. «Тәртіп орнат»
1. Құқық А – Еліміздің негізгі заңы.

2. Конституция Б – Мемлекет басшысы.
3. Мемлекет В – Негізгі саяси қоғамдық ұйым.
4. Азамат Г – Тәуелсіздік.
5. Құқық бұзушылық Д – Заңдар жинағы.
6. Президент Е – Заң шығарушы орган.
7. Парламент Ж – Заң жүйесін бұзу.
8. Егемендік З – Құқығы бар ел тұрғыны.
1 ---- 2 ---- 3 ----- 4 ------- 5 ------ 6 ----- 7 ------ 8
Д --- А ---- В ----- З ----- Ж ------ Б ---- Е ------ Г














Интер. Тақта

АКТ

Құқық негіздері

9-сынып

А.С.Ибраева.

С.Б.Гончарев



















































3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай болады

1.Бала өзінің жеке даралығын сақтап қалуға болады.

2.Міндет.

3.Құқықбұзушылық




3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай болады


1.Алимент

2.Қазақтың ұлы ойшылдары.

3.Заң міндеттейді





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!