Сабақтың
басы 5мин
Сабақтың
ортасы
30 мин
Сабақтың соңы
5мин
Рефлекция
|
Ынтымақтастық атмосферасын
орнату
Үй тапсырмасын сұрау «Оймышты
ара» әдісі
Видео «Бала
құқығы»
«ДЖИКСО»әдісі оқулықтан
оқиды
1-тапсырма:Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі бойынша өз ойларын
барынша жазып
шығады(Ойлан).
Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен
біріктіреді (Бірік)
және соңында бәрі идеяларын талқылауды
бастайды (Бөліс).
Қазақтың ұлы ойшылдары Абай
Құнанбайұлы,Ыбырай Алтынсарин,Ахмет Байтұрсынұлы ,Шәкәрім
Құдайбердіұлының тәрбие туралы қалдырған нақыл сөздерімен
таныстыру.
2-тапсырма:
1. Баланың қандай құқығы
бар? - Еңбек
етуге; - Өз пікірін
білдіруге; - Баланың өз атын, әкесінің атын
алуға; - Мүлікке ие
болу; -
Қорғалуға; - Отбасында өмір сүруге,
тәрбиеленуге; - Ұлтын
таңдауға; - Дем
алуға; - Денсаулығын сақтауға құқылы.
».
2.
«Заңға бағыну – адамзат
міндеті». Мен
міндеттімін: - білім
алуға - тәртіп
сақтауға - мектеп мүлкін
сақтауға; - үлкендерді
сыйлауға; - ана тілдің тазалығын
сақтауға; - әрдайым таза, ұқыпты
жүруге; - темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер
ішпеуге.
3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай
болады
1.Бала өзінің жеке даралығын сақтап қалуға
болады.
2.Міндет.
3.Құқықбұзушылық
4.Алимент
5.Қазақтың ұлы
ойшылдары.
6.Заң
міндеттейді
4. тапсырма: Жылдар
сөйлейді:
1948 жылы 10желтоқсанда БҰҰ – да «Адам құқықтарының жалпыға ортақ
декларациясы»
қабылданды. 1959 жылы 20қарашада – БҰҰ – ның Бас
Ассамблеясына «Балалар құқығы» декларациясы
қабылданды. 1989 жылы «Бала құқығы туралы» конвенциясы
қабылданды. 1993 жылы 28 қаңтарда егеменді еліміздің
алғашқы Конституциясы
қабылданды. 1995 жылы 30 тамызда референдум арқылы
бекіткен екінші Конституциямызды
қабылдадық. 2002 жылы 8 тамызда «Қазақстан
Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңы
қабылданды. Бағалау.
4-Тапсырма:
«Дамино»
«Балаңды беске дейін ештеңеден
тыйма, Бестен он үшке дейін құлындай
қина, Он үштен ары сырласыңдай
сыйла». «Жақсы бала – сүйініш, жаман бала –
күйініш». 1. Ананың көңілі
-..... Баланың көңілі
-....... 2. Балалы үй
-...... Баласыз үй
қу........ 3...... – балалы болғанда
білерсің.
Заңның құрығы… анық бас
Ақырын жүріп… қорлық
Асыл тастан… жамандық болмайды
Ұрлық түбі… арлы бала
Жазасын тарпайтын… кешірген жөн
Әдепті бала… арты игі
Өш алғаннан гөрі… бәрінен ұзын
Әділ істің… өнер жастан
Бағалау.
«Бала құқығы»
пирамида
|
Ынтымақтастық атмосферасын
орнату
«ДЖИКСО»әдісі оқулықтан
оқиды
1-тапсырма:Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі бойынша өз ойларын
барынша жазып
шығады(Ойлан).
2-тапсырма:
1. Баланың қандай құқығы
бар? - Еңбек
етуге; - Өз пікірін
білдіруге; - Баланың өз атын, әкесінің атын
алуға; - Мүлікке ие
болу; -
Қорғалуға; - Отбасында өмір сүруге,
тәрбиеленуге; - Ұлтын
таңдауға; - Дем
алуға; - Денсаулығын сақтауға құқылы.
».
2.
«Заңға бағыну – адамзат
міндеті». Мен
міндеттімін: - білім
алуға - тәртіп
сақтауға - мектеп мүлкін
сақтауға; - үлкендерді
сыйлауға; - ана тілдің тазалығын
сақтауға; - әрдайым таза, ұқыпты
жүруге; - темекі шекпеуге, спирттік ішімдіктер
ішпеуге.
3-тапсырма: Бұл жауабы болса,сұрағы қандай
болады
4-Тапсырма:
«Дамино»
5-Тапсырма:. «Тәртіп
орнат»
1. Құқық А – Еліміздің негізгі
заңы. 2. Конституция Б – Мемлекет
басшысы. 3. Мемлекет В – Негізгі саяси қоғамдық
ұйым. 4. Азамат Г –
Тәуелсіздік. 5. Құқық бұзушылық Д – Заңдар
жинағы. 6. Президент Е – Заң шығарушы
орган. 7. Парламент Ж – Заң жүйесін
бұзу. 8. Егемендік З – Құқығы бар ел
тұрғыны. 1 ---- 2 ---- 3 ----- 4 ------- 5 ------ 6
----- 7 ------ 8 Д --- А ---- В ----- З ----- Ж ------ Б ----
Е ------ Г
|
Интер.
Тақта
АКТ
Құқық
негіздері
9-сынып
А.С.Ибраева.
С.Б.Гончарев
|