Материалдар / Балабақшада балаларды тамақтануға қызықтыру әдістері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балабақшада балаларды тамақтануға қызықтыру әдістері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада балаларды тамақтануға қызықтыру әдістері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Балалардың тамақтануға деген қызығушылығын

арттыратын әдістер


Тақырыптың өзектілігі - қазіргі әлемде тартымды көрінетін тәттілердің көптігі, тез тамақтану. Уақыттың жетіспеушілігі жағдайында тамақтанудың бұл әдісі көптеген отбасыларда қолданылады және біздің диетадан пайдалы тағамдарды ауыстыруға тырысады. Бұл өсіп келе жатқан бала ағзасына өте зиянды. Балалар чипсы, кока кола қуана жейді, ботқа мен көкөніс салаты мүлдем тартымды емес сияқты. Балалар күннің көп бөлігін балабақшада өткізетіндіктен, балалардың пайдалы тағамдарға деген қызығушылығын қалыптастыруда тәрбиешілер маңызды рөл атқарады.

Әрине, сіз ешқандай жағдайда баланы тамақтануға мәжбүрлей алмайсыз деп санайтын педагог-психологтардың пікірімен келісе алмайсыз. Күш арқылы тамақтандырудың денсаулыққа пайдасы жоқ. Зерттеулер көрсеткендей, күшпен тамақтандырылған балалар асқазан-ішек жолдарының бұзылуынан зардап шегеді, неврозға бейім. Кез келген жағдайда, тәбеті нашар баланың мәселесін шешетін тәрбиешілер, ата-аналарымен бірге себептері мен шешімдерін іздеуі керек. Бұл мақалада мен практикалық тәжірибемен бөліскім келеді және балабақшада тамақтануға деген қызығушылықты ынталандыратын ойын әдістерімен бөліскім келеді.


1. Әдемі қызмет көрсету. (сервировка)


Әдемі қызмет көрсету балалардың тамақтануға деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі.

Өздеріңіз білетіндей, тәбет көбінесе тағамның «дәмді» көрінуіне, үстел үстінде әдемі орналасунына байланысты.


2. Кезекшілік.


Мектеп жасына дейінгі балалар үстелге арналған әртүрлі тапсырмаларды орындағанды ұнатады, кезекшілер тәрбиеші көмекшісіне үстелді дайындауға көмектеседі.


3.Хабарландыру мәзірі.


Кезекшілер барлық балалар үстел үстінде болған кезде және «жағымды тәбет» Сыпайы сөз тіркесін күткен кезде мәзірді жариялауға байсалды қарайды. Бұл дәстүр өте маңызды: ол ыдыс-аяқтың атауларымен танысу арқылы балалардың көкжиегін дамытады, сөйлеуді дамытуға, сөздерді дұрыс қолдануға ықпал етеді: таңғы ас, түскі ас, түскі ас, кешкі ас және оларды күннің бөліктерімен байланыстыру, бір-бірін тыңдай білуге тәрбиелейді және тамақтануға дайындайды.


4. «Сиқырлы сызғыш».


Ешбір жағдайда балалардың назарын тәбетінің жетіспеушілігіне аударуға болмайды, «сез тамақ ішпейсең – сен кішкентай болып, өспей қаласың» деген сияқты жағымсыз сипаттамаларды қолданыңыз.

Керісінше, бала жақсы тамақтанған кезде ынталандыру керек. Мен «сиқырлы сызғышты» жиі қолданамын: мен жақсы тамақтанған баланы өлшеймін:

міне, Ерсұлтан бүгін бүкіл сорпаны ішіп, бірден өсіп кетті деп, сызғышты көрсетсе. Содан кейін басқа балалар белсенді тамақтанады және оларда

«мені де, мені де қаншалықты өскенімді өлшеңіз» деп сұрайтын болады.


5. «Кейіпкерді қуантайық».


Мен бұл әдісті ерте жас топтарда қолдануды ұсынамын. Таңғы асқа немесе түскі асқа балаларға ойыншық «көжек» келеді немесе көңілсіз кейіпкердің суреті пайда болады. Тәрбиеші: көжек өте көңілсіз, өйткені балалар сүйікті сәбіз салатын жақсы жемейді.

Біз көжекті қуантамыз, қалай жеуге болатындығын көрсетеміз. Балалар көңілсіз көжекті қуантуға тырысады, тамақтану соңында кейіпкер көңілді болады.


6. «Тәрелкедегі тосын сый».


Тамақтануға қызығушылығын арттыруды жүзеге асыру үшін тәрелкеде жануар немесе мультфильм кейіпкері бейнеленген бірнеше басқа суреттер болуы керек. Ойынның шарты: егер сен барлық ботқаны жесең, тәрелке түбінде тосынсый пайда болады.

Менің тәрелкемде көңілді қонжық. Ол көрінді. Мен бәрін тауысытып жеймін.


7. «Кәне, - жауап берейік».


Мен мүлде тамақтанғысы келмейтін балалармен қарапайым ереже туралы балалармен келісемін жасауға болады: «егер сен тамақтанғың келмесе, сен қанша жаста болсаң, сонша ас қасық жеп қой». Бала тамақтың жеп көреді. Немесе атаң үшін, әжең үшін, анаң үшін тағы бір қасық жеп көр, ал енді досың үшін тағы бір қасық жеп көр деп ынталандыруға болады. Өзіне жақын адамдарды сайлауға шақырады.


8 «Біз аспазшының көмекшілеріміз».


Балалар өздері дайындаған тағамды жеуге дайын. Егер балалардың балабақшада тамақ дайындауы мүмкін болмаса, онда оны дайындауға кішкентай аспазшылар қатыса алады. Мысалы, жарма түрлерін айтамыз, жармалардың пайдасын айтамыз. Сосын аспазшыға жарманы сұрыптап реттеуге көмек сұрайтынын айтамын. Сосын жарманы балалармен бірге сұрыптауға болады. Келесі күні таңертең балалар өздері сұрыптаған жарма ботқасын жеуге дайын. Бұл жаттығу ұсақ моториканы дамытады, жауапкершілікті және өз жұмысын және ересектердің жұмысын бағалай білуге тәрбиелейді. Осылайша макарондардарды да сұрыптауға болады. Күзде мектеп жасына дейінгі балалар кішкентай бақта көкөністер жинауға көмектеседі және мақтанышпен айтады:

«Бұл қызылша борщы біздің бақшадан». Балалар терезеде өсірген пияз енді оларға өте ащы болып көрінбейді.


9. Кітап пен мультфильм кейіпкерлерінің жағымды мысалы.


«Балалар, Геркулес ботқасын жеп, Геркулес сияқты күшті болады». Балық тағамдарын ұсыну кезіндемен түсініктеме беремін: балық жейтін ұлдар балықшы болады, ал қыздар кішкентай су перісі (Русалкалар) сияқты әдемі болады және т. б.


10. Пайдалы өнімдер туралы әңгімелер.


Алдыңғы әдіс кіші топтарда тиімді, үлкен ересек топ балалары бұған сенбейді және «іс жүзінде Су перілері жоқ» деп әділ қарсылық білдіруі мүмкін. Үлкен ересек топ балаларына ғылыми фактілерге негізделген дәрумендер мен минералдардың пайдасы туралы түсіндіру әңгімелері орынды: «балықта мидың жұмысына қажетті фосфор көп, ал сүзбеде тістер мен сүйектерге пайдалы кальций».


11. Жақсы көңіл-күй.


Тамақтану кезінде балалардың шаршамауы немесе ашуланбауы маңызды. Мұны істеу үшін сіз топта тыныш орта құру туралы қамқорлық жасауыңыз керек. Тамақтанар алдында шулы ойындардан, күшті әсерлерден аулақ болыңыз. Тамақтану кезінде баяу музыка қабылданады. Тамақтану мәдениетін де ұмытпаған жөн.

Қорытындылай келе, жоғарыда аталған әдістер жаман тәбет мәселесін шешпейтінін атап өткен жөн, оның себептері әр жағдайда жеке болуы мүмкін.

Бұл ойын әдістері балалардың тамақтануға деген қызығушылығын оятады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!