Баламен отбасының
ынтымақтастығының негізгі бағыттары
Ж.
Какимова,
Отбасы – баланың тұлғалық
қасиеттерінің негізі қаланатын алғашқы әлеуметтік
бірлік.
Бала тәрбиесінде ата-аналардың
оң көз-қарасын қалыптастыру үшін дұрыс бағыт-бағдар беру үшін,
ата-аналардың педагогикаға сенім артуы үшін және баланың
ата-анасына, туыстарына мейірімі мен сыйластығын қалыптастыру
тұрғысында баламен отбасымен ерекше ынтымақтастықта болғаны
абзал.
Ынтымақтастықтың негізгі
бағыттары:
-
Балаларға біркелкі
талаптарымен бірыңғай білім беру кеңестігін қамтамасыз
ету;
-
Баланың отбасы мен мектепке
дейінгі ұйымдарда психологиялық-психикалық-физикалық денсаулығын
қамтамасыз ету;
-
Балалармен бірлескен іс-әрекет
түрлеріне қатысу;
-
Баланың жеке дамуы үшін білім
беру траекториясын құруда баланың бейімділігі мен отбасы
қажеттіліктерін есепке алу;
-
Ата-аналардың
педагогикалық-психологиялық сауаттылықтарын жетілдіру, оқыту
бағдарламаларын меңгерту;
-
Балалардың шығармашылық
әрекетін дамыту;
-
Жоспарлау мен бақылауды
ұйымдастыру;
-
Қалыптастыру мен дамыту
мәселелері бойынша тәжірибе алмасу;
-
Әлеуметтік дамытушы орта
қалыптастыруға көмектесу;
Жалпы отбасы болсын, мектепке
дейінгі тәрбие беретін мекеме болсын тәрбиеленуде мынадай
тәсілдерді қолданған жөн: ақыл-кеңес беру, үлгі-өнеге көрсету,
үйрету, түсіндіру, жадында қалдыру, жаттату, салыстыру, ынталану,
мадақтау, талап қою.
Мектепке дейінгі тәрбие
беретін мекеме-халықтық білім беру жүйесінің алғашқы баспалдағы.
Бұл ортада бала көпшіл, ұйымшыл болып өседі. Бала тәрбиесі жөнінде
сұрақтың ата-анасымен, яғни отбасымен байланыста болуы
педагогикалық ұжымның ең негізгі міндеті. Балалардың жалпы
адамгершілік, өнегелік, өзін-өзі ұстауы, жан-жақты білім алуы,
қоғамдық ортадағы көзқарасы, қоршаған орта өзгерістерін байқауы,
сезінуі қазіргі заман стандарттарын меңгеруге
шақырады.
Мұндай шаралар ата-анаға да,
балаға да зор қуаныш сыйлары анық.