Материалдар / Баламен отбасының ынтымақтастығының негізгі бағыттары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баламен отбасының ынтымақтастығының негізгі бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Баламен отбасының ынтымақтастығының негізгі бағыттары Ж. Какимова, Отбасы – баланың тұлғалық қасиеттерінің негізі қаланатын алғашқы әлеуметтік бірлік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2021
327
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Баламен отбасының ынтымақтастығының негізгі бағыттары


Ж. Какимова,


Отбасы – баланың тұлғалық қасиеттерінің негізі қаланатын алғашқы әлеуметтік бірлік.

Бала тәрбиесінде ата-аналардың оң көз-қарасын қалыптастыру үшін дұрыс бағыт-бағдар беру үшін, ата-аналардың педагогикаға сенім артуы үшін және баланың ата-анасына, туыстарына мейірімі мен сыйластығын қалыптастыру тұрғысында баламен отбасымен ерекше ынтымақтастықта болғаны абзал.

Ынтымақтастықтың негізгі бағыттары:

  • Балаларға біркелкі талаптарымен бірыңғай білім беру кеңестігін қамтамасыз ету;

  • Баланың отбасы мен мектепке дейінгі ұйымдарда психологиялық-психикалық-физикалық денсаулығын қамтамасыз ету;

  • Балалармен бірлескен іс-әрекет түрлеріне қатысу;

  • Баланың жеке дамуы үшін білім беру траекториясын құруда баланың бейімділігі мен отбасы қажеттіліктерін есепке алу;

  • Ата-аналардың педагогикалық-психологиялық сауаттылықтарын жетілдіру, оқыту бағдарламаларын меңгерту;

  • Балалардың шығармашылық әрекетін дамыту;

  • Жоспарлау мен бақылауды ұйымдастыру;

  • Қалыптастыру мен дамыту мәселелері бойынша тәжірибе алмасу;

  • Әлеуметтік дамытушы орта қалыптастыруға көмектесу;

Жалпы отбасы болсын, мектепке дейінгі тәрбие беретін мекеме болсын тәрбиеленуде мынадай тәсілдерді қолданған жөн: ақыл-кеңес беру, үлгі-өнеге көрсету, үйрету, түсіндіру, жадында қалдыру, жаттату, салыстыру, ынталану, мадақтау, талап қою.

Мектепке дейінгі тәрбие беретін мекеме-халықтық білім беру жүйесінің алғашқы баспалдағы. Бұл ортада бала көпшіл, ұйымшыл болып өседі. Бала тәрбиесі жөнінде сұрақтың ата-анасымен, яғни отбасымен байланыста болуы педагогикалық ұжымның ең негізгі міндеті. Балалардың жалпы адамгершілік, өнегелік, өзін-өзі ұстауы, жан-жақты білім алуы, қоғамдық ортадағы көзқарасы, қоршаған орта өзгерістерін байқауы, сезінуі қазіргі заман стандарттарын меңгеруге шақырады.

Мұндай шаралар ата-анаға да, балаға да зор қуаныш сыйлары анық.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!