Ұйымдастырылған оқу
қызметі
Білім беру
саласы:Таным,қатынас.
Сенсорика
Тақырыбы: «Бақбақ
гүлдері»
Бекітемін:
Күні:
Білім беру
саласы:Таным,қатынас.
Бөлімі:Сенсорика.
Тақырыбы: «Бақбақ
гүлдері».
Мақсаты:Кеңістікте түрлі түсті
геометриялық пішіндерді-шеңбер мен үшбұрышты орналастыруды
үйрету,балалар назарын белгілі бір түстегі фигураны әртүрлі
заттарды бейнелеу /бақбақ гүлді/,үшін қолдану мүмкін екеніне
аудару,саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер мен
құрал-жабдықтар:бақбақ гүлінің суреті,слаид,жасыл
жолақшалар,көрсетуге арналған сары дөңгелектер/бақбақ гүлдер/
үлестірмелі қағаздар-өсімдіктер бейнеленген алаңқай,әрбір балаға
бақбақ гүлдерге арналған сары дөңгелектер/тәрелкелер/,Фребель
материалдары.
Сөздік
жұмыс:бақбақ.
Билингвальды
компонент:бақбақ-одуванчик.
Оқу қызметінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
Бақбақ туралы тақпақ
оқу:
«Үлбіреп
бақбақ,
Шалғынды
сазда
Өседі
қаптап».
Бақбақтың суретіне
қарау./слаид/
Сөздік
жұмыс:бақбақ.
Билингвальды
компонент:бақбақ-одуванчик.
-Бақбақ гүлінің түсі
қандай?
-Гүлді не ұстап
тұр?
|
Балалар тақпақты
тыңдап.Бақбақтың суретіне назар
аударады
«Бақбақ сөзін
қайталайды»
-Сары
-Гүлдің
сабағы.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
-Балалар, бүгін біз
сендермен өз бақбақ гүлімізді
жасаймыз.
Қараңдаршы мынау
қандай пішін және оның түсі
қандай?
-Бұл сабағы
болады.
-Ал,мынау қандай
пішін және оның түсі қандай?
|
-Жасыл түсті
жолақша.
-Сары
,дөңгелек.
|
|
Бұл бақбақ гүлі
болады.
Үлестірмелі
материалмен жұмыс.
-Балалар,алаңқайға
қараңдаршы, онда өсімдік сабағы бар,бірақ бақбақ гүлінің
күлтешелері жоқ.
Сергіту
сәті.
«Бақбақ»өлеңіне
қимылдар жасау.
-Кәне,балалар,
бәріміз бірге алаңқайымызды
толтырайық.
Тәрелкедегі пішіндер
қандай ?
Әрбір сабаққа
бір-бірден бақбақ гүлін
орналастырыңдар.
Жеке жұмыс
жүргізіледі.
-Қараңдаршы балалар,
біз қандай әдемі бақбақ гүлі өсіп тұрған алаңқай
жасадық.
Балалар бақбақ гүлі
пісіп жетілгенде басындағы тұқымы желмен ұшып
кетеді.
Балалар бақбақ
гүлінің пісіп жетілгенде тұқымы желмен қалай ұшатынын өзіміз байқап
көрейік.Ендеше «Кім алысқа ұшырады?»ойынын
ойнаймыз.
Шарты:Таяқшадағы
мақтаны ауызға ауа толтырып алып , үрлеп ұшыру.Кім алысқа
ұшырады,сол«жеңімпаз»
атанады.
|
Балалар сәйкес
қимылдар жасайды.
-Сары
дөңгелектер.
-Балалар жұмысты
орындайды.
|
Рефлексивті
түзетушілік
|
«Гүлдер шешек
атты»дидактикалық ойын.
Шарты:Тәрбиеші
балаларға бақбақ гүлінің қалай ашылатынын бейнелеп көрсетуді
сұрайды.
-Балалар бақбақ
гүлінің түсі қандай?
-Сабағының түсі
қандай?
Балаларды
мақтап,мадақтау.
|
Қолдарын бастарына
қойып тұрады /гүл жабылды/,қолдарын ашып жаяды /гүл
ашылды/.
-Сары.
-Жасыл
|
Күтілетін
нәтижелер:
Қайталайды:пішіндерден бақбақ
гүлін жасайды;
Түсінеді:өсімдікті сабағы
ұстап тұратындығын;
Қолданады:бейне шығатындай
етіп түрлі түсті геометриялық пішіндерді
орналастыруды.