Материалдар / Бақылау жұмысы 4 сынып

Бақылау жұмысы 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалдың бастауыш сынып мұғалімдері үшін пайдасы мол деп ойлаймын Сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер бүгінгі заман талабына сай, тиімді қолданылған. Бастауыш сынып білім берушілерін оқыту үшін бағалаудың тиімді тәсілдері қолданыла отырып, білімдерін арттыруға септігін тигізетін сабақ деп есептеймін. Жаңартылған білім мазмұны бойынша жұмыс жасайтын ұстаздар үшін сабақта қолданылған крийтериалды бағалау тәсілі өз көмегін береді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
1152
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі:------------------------Күні: Сыныбы: 4 «б»Пәні : Математика
ТақырыбыБақылау жұмысы
СілтемеОқулық, оқыту әдістемесі, сандар, суреттер
Жалпы мақсаты

Оқушыларды өздігінен жұмыс жасауға үйрету. Білім, білік, дағдыларын анықтау логикалық ойын дамыту, есептеу дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже

Оқушыларды өздігінен жұмыс жасауға үйренеді. Білім, білік, дағдыларын, логикалық ойын дамиды, есептеу дағдыларын қалыптасады
Түйінді идеялар



Сыни тұрғыда ойлана алады Талантты және дарынды бала анықталады Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау  Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту
Ұйымдастыру кезеңі

«Жүректен жүрекке» тренингБір біріне жылы лебізін айтады.




Мұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс- әрекеті


Жаңа сабақҚызығушылығын ояту.
Бақылау жұмысыI нұсқа№1.Есепте475 001-9802= 458375 :5=4148+614901= 90147 х 4= №2.Есепті теңдеумен шығарБумадан 120 бет қағаз алынғаннан кейін, онда 380 бет қағаз қалды. Бумада қанша бет қағаз болған?№3.Амалдар тәртібін анықта және есепте.(642 : 3 + 98) : 2 + 7196594 х 3 – 1149 +5009№4.Өрнектерді жазып, олардың мәнін тап.1)125 пен 5-тің көбейтіндісін 118-ге кеміт2)900 бен 456-ның айырмасын 2 есе кеміт№5 Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін анықтаТіктөртбұрыштың ұзындығы 54 мм, ал ені одан 24 мм қысқа.II нұсқа№1.Есепте118000-999= 8025 х 9=6923+ 51 472= 194 121 : 9= №2.Есепті теңдеумен шығарШипажайға 26 адамнан тұратын топ келгеннен кейін, онда 120 демалушы болды.Бастапқыда шипажайда неше демалушы болған?№3.Амалдар тәртібін анықта және есепте.659 х 9 : 3 + 32 985000 – 58 71 : 3 + 4709№4.Өрнектерді жазып, олардың мәнін тап.1)184 пен 12-нің қосындысын 5 есе арттыр2)1000 мен 45-тің айырмасын 5 есе кеміт.№5 Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрін анықтаТіктөртбұрыштың ені 25мм, ал ұзындығы 12мм артық.



























Дәптермен жұмыс жасайды

Үйге тапсырмаҚайталау

БағалауМадақтау Бармақ арқылы бағалайды
РефлексияСабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Пікір алысады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ