Материалдар / бақылау тапсырмалары

бақылау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған ІІ тоқсандық бақылау тапсырмалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2018
675
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Информатикадан 6 класс бойынша ІІ тоқсандық тест жұмысы

Оқушының аты-жөні................................................................................

І нұсқа

  1. Алгоритм дегеніміз...

А/ іс-әрекет B/ толық сипатталған тапсырма C/ берілген есепті шешудегі жасалатын әрекеттердің дәл және қарапайым етіп жазылуы D/ математикалық есептің шешілуі

  1. «Сурет салу» алгоритм кестесін толтырыңдар:

    Бұйрық нөмірі

    Алгоритмнің бұйрығы

    Бұйрықтың орындалу нәтижесі

    1

    Көк қарындашты ал


    2

    Шардың сурет сал


    3

    Шарды боя


    4

    Карындашты орнына қой


    5

    соңы


  2. 25 санына келтірілген төмендігі алгоритмнің орындау нәтижесі қандай?

Басы

10-ды қос

37-ні қос

50-ді алып таст

Нәтижені хабарла

Соңы нәтиже ..................................

4. Блок сызбада алгоритмінде енгізу-шығару мәліметтері қандай фигурамен беріледі?

А/эллипс B/ параллеграмм C/ ромб D/ алтыбұрыш

5. Кез келген алгоритмнің соңғы бұйрығын көрсет:

А/ бітіру B/ кез келген бұйрық C/ орындау D/ соңы

6.Ұсынылғандардың ішінен алгоритм формасына жатпайтынын көрсетіңдер:

А/ сөздік B/ графикалық C/алгоритмдік D/ ағылшын тілінде

7. Алгоритм орындаушыларына жатпайтынын көрсетіңдер:

А/ жазу үстелі B/ адам C/ ыдыс жуатын машина D/ робот

8.Толық және толық емес формадағы алгоритмді не деп атайды?

А/сызықтық B/ тармақталған C/таңдау D/ондай алгоритм жоқ

9.Тармақталу алгоритмнің блок-схемасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен

сипатталады: А/эллипс B/ параллеграмм C/ ромб D/ алтыбұрыш

10. Сәйкестендіру:

1. сызықтық алгоритм А/ Шартқа тәуелді өзгеретін алгоритмнің түрі

2. Тармақталған алгоритм В/алгоритм бірнеше рет қайталанады

3. циклдік алгоритм С/ Барлық бұйрықтар алгоритмде тізбектей орындалады.

11. Тармақталу алгоритмнің толық формасының блок-схемасын сыз.








12.Қайсысы алгоримге жатпайды?

А/сызықтық B/ бұйрықтық C/ тармақталу D/ цикл

13. Циклдік алгоритм дегеніміз?

А/алгоритмнің бірнеше рет қайталануы

B/ іс-әрекеттің орындалуы қойылған шартқа тәуелді алгоритм

C/ егер алгоритм орындалса D/графикалық түрде түсіндірілуі


14-15. Алгоритмнің сөздік және графикалық формасын құр.

Сабаққа сөмкені әзірлеу

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

16. 72 санына келтірілген төмендгі алгоритмнің нәтижесі қандай?

Басы

21-қос

75-ті ал

Егер алынған нәтиже 10-нан кіші болса, онда 15-ті қос, ал егер 10 үлкен болса, 2-ні алып таста.

Нәтижені жарияла.

Соңы,

Келтірілген алгоритмге блок-схема құр.

17.

17.шарт соңында келетін циклдік алгоритмнің блок-схемасын сыз.

18.Дені сау мысықтың баласы күніне 8 сағаттан кем емес уақыт ойнайды. Марғау мысықтың дені сау екенін анықтайтын алгоритм құр.

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

19. Модельді тек ... құруға болады.

А/нақты бір нысанға B/ ойластырылып алған нысана C/ кез келген нысанға D/ табиғи құбылыстарға

20. Модельдеудің негізгі кезеңдері ол:

А/ модельді құру, компьютерлік тәжірибе

B/есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжірибе, модельдеу нәтижесін талдау.

C/ есептің қойылуы, модель құру D/модель құру, модельдеу нәтижесін талдау.

21.Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады

А/компьютерлік және компьютерлік емес B/ статистикалық және динамикалық

C/ тәжірибелік жәгне имитациялық D/сөздік модельдеу

22.Нысанның,үдерістің , құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы.

А/компьютерлік модель B/ ақпараттық модель C/математикалық модель D/ графикалық модель

23.модельдеу жоспары, модельдеу технологиясы,компьютерлік модель моделдеудің нешінші кезеңі: А/бірінші B/ екінші C/үшінші D/ төртінші

24.Программалық орта көмегімен жүзеге асырылатын модель

А/компьютерлік модель B/ ақпараттық модель C/математикалық модель D/ графикалық модель

25.Сәйкестендіру:

1.Модель- А/ нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.

2.модельдеу В/ нақты нысанды,құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.

Информатикадан 6 класс бойынша ІІ тоқсандық тест жұмысы



Оқушының аты-жөні................................................................................

ІІ нұсқа

  1. Барлық бұйрықтар алгоритмде көрсетілгендей тізбектей орындалады.

А/сызықтық B/ тармақталған C/циклдік D/блок –сызба

  1. «математикадан үй тапсырмасын орындау» алгоритм кестесін толтырыңдар:

    Бұйрық нөмірі

    Алгоритмнің бұйрығы

    Бұйрықтың орындалу нәтижесі

    1

    Күнделікті ал


    2

    Күнделіктегі тапсырмаларды оқы


    3

    Математика кітапты шығар


    4

    Есептерді дәптерге шығар


    5

    Дәптерді орнына қой.


    6

    соңы


  2. 35 санына келтірілген төмендігі алгоритмнің орындау әнтижесі қандай?

Басы

10-ды қос

37-ні қос

50-ді алып таст

Нәтижені хабарла

Соңы нәтиже ..................................

4.Блок сызба алгоритміндегі іс-әрекет дегеніміз...

А/эллипс B/ тіктөртбұрыш C/ ромб D/ алтыбұрыш

5. Кез келген алгоритмнің соңғы бұйрығын көрсет:

А/ бітіру B/ кез келген бұйрық C/ орындау D/ соңы

  1. Блок с-хемада алгоритмнің басы мен соңы қандай фигурада беріледі.

А/эллипс B/ тіктөртбұрыш C/ ромб D/ алтыбұрыш

  1. Егер алгоритмдегі іс-әрекет бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалса... алгоритм деп аталады.

А/сызықтық B/ тармақталған C/циклдік D/толық тармақталған

  1. «Егер сағат кешкі 11 болса, онда ұйықтау керек, әйтпесе кітап оқу керек.қандай

алгоритм

А/сызықтық B/ тармақталу алгоритмнің толық формасы

C/тармақталу алгоритмнің толық емес формасы D/аралас түр

  1. Тармақталған алгоритм дегеніміз?

А/алгоритмнің бірнеше рет қайталануы

B/ іс-әрекеттің орындалуы қойылған шартқа тәуелді алгоритм

C/ егер алгоритм орындалса D/графикалық түрде түсіндірілуі

10. Сәйкестендіру:

1. сызықтық алгоритм А/ Шартқа тәуелді өзгеретін алгоритмнің түрі

2. Тармақталған алгоритм В/алгоритм бірнеше рет қайталанады

3. циклдік алгоритм С/ Барлық бұйрықтар алгоритмде тізбектей орындалады.

11. Тармақталу алгоритмнің толық емес формасының блок-схемасын сыз.















12.Қайсысы алгоримге жатпайды?

А/сызықтық B/ бұйрықтық C/ тармақталу D/ циклдік

13. Блок сызба циклдік алгоритмнің шарты ... жазылады.

А/эллипс B/ тіктөртбұрыш C/ ромб D/ алтыбұрыш

14-15. Алгоритмнің сөздік және графикалық формасын құр.

Таңғы жаттығуды жасау.

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

16. 72 санына келтірілген төмендгі алгоритмнің нәтижесі қандай?

Басы

21-қос

75-ті ал

Егер алынған нәтиже 10-нан кіші болса, онда 15-ті қос, ал егер 10 үлкен болса, 2-ні алып таста.

Нәтижені жарияла.

Соңы,

Келтірілген алгоритмге блок-схема құр.

17.

17.шарт басында келетін циклдік алгоритмнің блок-схемасын сыз.

18.Дені сау мысықтың баласы күніне 8 сағаттан кем емес уақыт ойнайды. Марғау мысықтың дені сау екенін анықтайтын алгоритм құр.

..........................................................

..........................................................

..........................................................

..........................................................

19. Модельдеудің негізгі кезеңдері ол:

А/ модельді құру, компьютерлік тәжірибе

B/есептің қойылуы, модель құру, компьютерлік тәжірибе, модельдеу нәтижесін талдау.

C/ есептің қойылуы, модель құру D/модель құру, модельдеу нәтижесін талдау.

20. Модельді тек ... құруға болады.

А/нақты бір нысанға B/ ойластырылып алған нысана C/ кез келген нысанға D/ табиғи құбылыстарға

21. Ақпараттық модель

А/компьютердің көмегімен жүзеге асады. B/ нысанның,үдерістің,құбылыстың сипаттамасын береді C/ нысанның қасиеттерін сипаттайтын математикалық формулалар D/ тек статистикалық модель

22.Ақпараттық модель, таңбалық модель моделдеудің нешінші кезеңі

А/бірінші B/ екінші C/үшінші D/ төртінші

23.Программалық орта көмегімен жүзеге асырылатын модель

А/компьютерлік модель B/ ақпараттық модель C/математикалық модель D/ графикалық модель

24.Уақыт факторларына байланысты модельді келесідей деп айтуға болады

А/компьютерлік және компьютерлік емес B/ статистикалық және динамикалық

C/ тәжірибелік жәгне имитациялық D/сөздік модельдеу

25.Сәйкестендіру:

1.Модель- А/ нысандарды, үдерістерді және құбылыстарды зерттеу үшін модель құру.

2.модельдеу В/ нақты нысанды,құбылысты немесе үдерісті қарапайым етіп түсіндіреді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ