Материалдар / «Бақытсыз Жамал» қазақ әдебиетіндегі тұңғыш роман
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бақытсыз Жамал» қазақ әдебиетіндегі тұңғыш роман

Материал туралы қысқаша түсінік
Міржақып Дулатұлының "Бақытсыз Жамал" романы бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2023
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспарТексерілді:

Бөлім:

3-бөлім: Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Нуриахметова

Күні:

20.01.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Бақытсыз Жамал» қазақ әдебиетіндегі тұңғыш роман

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

8.3.3.1.Шығарманыңкөркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады

Шығарманыңкөркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады

Бағалау критерийлері:

әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады

Шығарманыңкөркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазады

Құндылықтарға баулу:

Өмір бойы білім алу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Балалық шақтан қызықты оқиға»жүзеге асырылады.

Мақсаты: Эмпатияны дамыту

Тиімділігі: Оқушылар қызықты сәтті еске алу арқылы көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Үй тапсырмасын пысықтау. Жұптық жұмыс

«Желдеткіш» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.



Міржақып Дулатұлының жарық көрген алғашқы кітабы?



«Бақытсыз Жамал» шығармасының кейіпкерлерін ата?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма: Топтық жұмыс.

«Рандомайзер» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөлу топқа бөлу.

Видеоролик жазушы Мұхтар Мағауиннің пікірі

«4 сөйлем» әдісі бойыншы шығарма мазмұнын ұлттық мүдде тұрғысынан талдап жазады.

Айтылым:

Сұрақтарға жауап береді.



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым , жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

-әдеби шығарманың идеясын пафосын түсінеді



-ұлттық мүдде тұрғысынан талдап жазады

Оқулық, жазба дәптері.

Бейнеролик https://youtu.be/OksdFmr-nm0


2-тапсырма:

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтың 103 бетінен Жамалдың салт-дәстүрге мойынұсынған жерін тап

3- тапсырма

Жеке жұмыс

«Журналист» әдісі бойынша «Жамал мен Ғали әділетсіз қоғам құрбандары» тақырыбына әдеби эссе жазады .













Жазылым:

Оқушылар берілген тақырып бойынша эссе жазады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы – 1 балл.

Үзіндіні тауып оқиды





Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

-Шығарманың көркемдік-идеясын талдайды

-шығарма құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды

-Эссе жазу талаптарын сақтайды

Оқулық















жұмыс дәптелері

Сабақтың соңы

Рефлексия

7 мин.


4 – тапсырма

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

«wortwoll» тақтасы арқылы тапсырманы орындайды.



Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың шығарманы толық түсінгендігін анықтайды.

Кері байланыс

«SMS жазу» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс береді.







Үйге тапсырма

Бейбіт Сарыбайдың «Бақытты Жамал» шығармасымен танысу .

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша сабаққа қорытынды жасайды.















Оқушылар достарына сабақты қаншалықты түсінгендігін хабарлама жазу арқылы сабаққа кері байланыс береді.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни 4 тапсырмадан тұратын тест тапсырмасын орындау



Дескриптор: Жалпы – 4 балл.











«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

https://wordwall.net/ru/resource/27935551

Бағалау





Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».




«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:



















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!