Міндеттері : Оқушыларға «мейірімділік» ұғымы туралы түсінік беру;Мейірімділікпен ойлау, сөйлеу, әрекет ету дағдыларын дамыту;Сабырлыққа, кешірімділікке тәрбиелеу.Сабақтың мақсаты: оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мағынасын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу | Ресурстар:Мультимедиялық тақта, оқулық,дәптер,мақал-мәтел,дәйексөз,маркер,аққағаз,гүл,жүрек,суреттері |
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңіа) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеуә) оқушылар назарын сабаққа аудару 5Т (сыныптағы тәртіп,талап, тыныштық, тазалық және татулыққа назар аудару)б) Тыныштық сәті-Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз...Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін... Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар...Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында
|
Үй тапсырмасын тексеру Шәкен Күмісбайұлы «Гүл» мәтінін мазмұнын ашу, талдау. | .Сұрақтарға жауап беру |
Әңгімелесу Оқушылар «Сүйіспеншілік адамға қуат береді» дегенді қалай түсінесіңдер?; Өмірдегі басты нәрсе не деп ойлайсың? деген сауалдарға өз ойларын айтады.Мәтінмен жұмыс Оқушылар Ғарифолла Есім «Ақ жауын» шығармасын әңгімелейді. | Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Дәйексөз Сүйіспеншілік-жүректе Нақыл сөз | Сабақтың тақырыбының мәнін ашу мақсат ында дәйексөзді сұраққа берілген жауаптарды толықтыру арқылы түсіндіру. |
Шығармашылық жұмыс: «Сүйіспеншілік»сөзіндегі әріптерге сәйкес, қажетті сөздерді орналастырып жазу | Оқушылар тапсырмаларды орындайды |
Топпен ән айту «Әрқашан дайнбыз» Өлеңін жазған: Әбдірахман Асылбек Әнін жазған: Ескендір Хасанғалиев
| Әнді ерекше көңілмен айтып,сергиді
|
Дәптермен жұмыс | Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды |
Үй тапсырмасы: Мысал әңгімелерді оқу
| Күнделіктеріне жазады. |
Тыныштық сәті Балалар денелерін түзу,бастарын жоғары көтеріп,ыңғайланып отырады.Көздерін жұмады.Ауаны терең жұтып,еркін тыныстайды,денелерін бос ұстап,айналадағы барлық тіршілік иесі оларды аялап,қоршап,қамқор болып жатқандай сезінеді.Тұла бойлары жақсылыққа,махаббатқа тлғанын сезінуге ұмтылады.Осылайша 2 минут отырады. | Оқушылар көздерін жұмып демалады. |