Сабақ:
|
Мектеп:Үлгілі орта
мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Сыдықбаева
Г
|
СЫНЫП:
|
1
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
.
Бас әріппен
жазылатын сөздер.
|
Оқу
мақсаттары
|
1.3.9.3. Бас әріппен
жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына
берілген атауларды) анықтау.
1.3.7.1. Мұғалімнің
көмегімен сөз, сөйлем мәтінді тексеру және қателерін
түзету.
1.3.8.1. Жазу жолын жоларалық
кеңістікті жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:Бас әріппен жазылатын сөздерді
(кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды)
біледі, жазады, оқиды.
Көптеген
оқушылар:Бас әріппен жазылатын сөздерді
(кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды)
өз бетінше оқиды.атайды.
Кейбір
оқушылар:Бас әріппен жазылатын сөздерді
(кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды)
анықтайды, қолданады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Бас әріппен
жазылатын сөздерді біледі, оқиды, табады,
жазады.
Жер су атауларына, кісі
аттары, үй жануарларына берілген атауларды анықтайды,
қолданады.
|
Құндылықтардыдарыту
|
Ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Математика,
дүниетану
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Интербелсенді
тақта
|
Алдыңғы
оқу
|
Адам жер су аттарының бас
әріппен жазылатының біледі.
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған уақыт
есебі
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
|
(Ұ) Психологиялық
дайындық
Көңіл-күйді реттеу
тренингі.
Шеңбер жасап тұрып
жұптасу.
Алақанға
алақан
Иыққа
иық
Арқаға
арқа
Бетке
бет
Мұрынға
мұрын
Қол белгісі әдісі
арқылы көңіл-күйлерін
көрсетеді
Өткенді
пысықтау.
|
Шаттық
шеңбері
АКТ
|
Ортасы
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мына сөздермен
сандар нені білдіреді.
Еркін
микрофон
Ойлан
тап
Сөз 40
дауысты
дауыссыз
жіңішке жуан 2 42
Дескриптор.
1.Берілген сөздерді
оқыды.
2.Шешімін
тапты.
ҚБ.
Мадақтау,мақтау.
1-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс. Түймедақ әдісі.
Мәтінді түсініп оқы,
мазмұнын айт.
Дескриптор
-
Мәтінді түсініп
оқыды.
-
Мазмұнын
айтты..
-
Сұрақтар
қойды.
-
Негізгі ойды
анықтады.
-
Сөйлем ішінде бас
әріппен жазылған сөздерді
тапты.
-
Неліктен солай
жазылғанын түсіндірді.
(ҚБ)Жалауша
|
|
Ережені
меңгерту.
Адамның, жер-су,
жан-жануарлардың аттары бас әріппен
жазылады.
|
|
2-тапсырма. Топпен
жұмыс. Постер қорғау. Дана үкі
әдісі.
І-топ. Қала аттарын
жазу.
С өйлем
құрастыру
Қ
......
Дескриптор.
-
Берілген әріптен
қала аттарын жазды.
-
Сөйлем
құрады.
ІІ-топ. Жануарларға
байланысты атауларды
ажыратады.
Сөйлем
құрайды..
Құлагер
Ақтөс
Мойнақ
Қарақасқа
Ақтабан
Тарзан
Ит атауы (иттің
суреті)
Жылқы атауы
(жылқының суреті)
Дискрептор.
-
Жылқы мен итке
байланысты атауларды атады.
-
Сөйлем
құрастырды.
|
Қима
қағаздар
|
Сергіту
сәті.
|
ІІІ-топ. Жер-су
аттарын бөліп жазу.
Каспий
Арал
Ақтау
Қарағанды
Ақтөбе
Ертіс
-
Қала
суреті.
-
Өзен
суреті.
(Қима-қағаздарды
жапсыру)
Дискрептор.
Жер-су атауларын
ажыратады, сөйлем
құрастырады.
(ҚБ) «Смайликтер»
әдісі
«Шапалақ»
әдісі
|
|
|
3-тапсырма.
Дәптермен жұмыс
(Д) Жатқа
жаз
Жарыста Ораз озар ма
екен,
Ажар озар ма
екен?
Дискрептор.
-
Жаңылтпашты жатқа
жазады.
-
Адам атының астын
сызады.
-
Бас әріптерге
жазылған сөздерге сұрақ
қояды.
Қосымша
тапсырма
Берілген сөздерді
алфавит ретімен жаз.
Ержан,Ақтау,Жайық,Балқаш,Гүлсім,Сәбит,Тоқтар,
Әлжан,Нағима,Қарағанды,Олжас.
(ҚБ) «Басбармақ»
әдісі
|
|
Соны
|
«Интервью» әдісі.
Сұқбаттасу.
-Қандай сөздер бас
әріппен жазылады?
-Жағыпар мен Жапар
қайда барды?
-Олар не
пісірді?
-Сорпасы қандй
болды?
-Олардың қасына кім
келді?
-Сорпа неге тәтті
болды?
Кері
байланыс.
Білім
теңізі.
Ереже
шығанағы.
Жағалау.
|
Смайликтер
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Мадақтау,мақтау.
Жалаушалар.
Сайликтер.
Басбармақ.
Шапалақ.
|
Пәнаралық
байланыс, денсаулық және қауіпсіздік, АҚТ-мен байланыс, тәрбие
құндылықтары
|
Рефлексия
|
Жауап
жазылады
|
Сабақтың мақсаты мен
міндеттері орындалды ма?
|
Сабақтың мақсты мен міндеті
орындалды.
|
Бүгін оқушылар не
үйренді?
|
Оқушылар бас әріппен
жазылатынын білді.
|
Сабақ қалай өтті? Қандай
деңгейде өтті?
|
Жоғары деңгейде
өтті
|
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
|
Жоспарланған тапсырмалар
ұтымды болды.
|
Уақытты қалай
пайдаландым?
|
Уақытты тиімді
пайдаландым.
|
Жоспарыма қандай өзгерістер
енгіздім?
|
Өз бетінше жұмыс істеуге
тапсырмалар енгіздім.
|
Қорытынды
бағалау
|
Ең жақсы өткен
екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:Сабақтың әр
кезеңінде бағалау.
2:Топқа бөліп топпен
жұмыс жасау(постер қорғау)
|
Қандай екі нәрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту мен оқуға
қатысты)
1:Сабақтың
нәтижесіне көңіл бөлу.
2:Рефлекция.
|
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі
сабағыма қажетті болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1:Оқушыларға қызықты
тапсырмалар қолдану керек.
2:Уақытты тиімді пайдалану
керек.
|