Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Баскетбол ТҚЕ Білім негіздері. Допты жүргізу тәсілдері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Үйірме жоспарын жіберіп отырған себебім жас мамандарға сыныптан тыс жұмыстарына пайдаланса болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
803
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласыЖетісу ауданы№148 мектеп-гимназия бастауыш сынып мұғалімі Есенбаева Дамегүл Жамбылқызы
Ашық сабақ.4-сынып.Математика пәніСабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтауСабақтың мақсаты: 1) Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері бойынша өткен сабақтарды пысықтау. 2) Өткен есеп түрлерін шығару қабілеттерін тексеру, тексеруге дайындау. 3) Шапшаңдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Пысықтау сабақ. Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, тексеру. Сабақтың көрнекілігі: Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі: а) Бүгін нешесі? ә) Аптаның қай күні? б) Бүгінгі ауа райы қандай?2) Психологиялық дайындық. Сұрақ – жауап арқылы математикалық есептер шығару.Оқушыларға алғашқы ақша қала пада болғн туралы әңгіме жүргіземін.Өзіміздің теңге туралы және басқа елдердің Ақшаларының атауларын сұрау, айту. Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Өткенді пысықтау» Бүгін біз өткен сабақтарда үйренген білімдерімізді пысықтаймыз. Яғни көбейту мен бөлуді жазбаша тәсілдерін, параллелепипед, текше, оның көлемін табу, шеңбер, оның радиусы деген ұғымдарын пысықтау. (Бағалау тәсілдері айтылады.) Балалар сабақты қаладағы дүкендерге саяхат жасай отырып оқулықтағы тапсырмаларды орындаймыз. Ал олай балса сабағымызды жалғастырайық.--- Қандай дүкендерді білесіңдер? --- Дүкенге бару үшін бізге не қажет? --- Ақша, көлік қажет. --- Ақшаны қайдан аламыз, қалай табамыз? --- Әркім ақшаны еңбектеніп табу керек. Олай болса бәріміз оқулықтағы №1 тапсырманы ауызша орындаймыз. 2700 1600 270 160 912000902000 27 200Тапсырманың жауаптары бағаланады. (Дұрыс жауапқа ақша беріледі.) Ал балалар біз еңбектеніп ақша таптық. Олай болса біз дүкенге баруға дайынбыз. (Кейбір оқушылар бізде ақша жоқ деп айтуы мүмкін.) Қазіргі кезде дүкенге ақшасыз баруға да болады. Қалайша дейсіңдер ғой ? Дүкенге барған кезде көресіңдер. Сендер қандай дүкендерді білесіңдер? Дүкендердің аттары айтылады.Дүкеннің сыртындаға жарнамаларды оқу. Несиелер ....... Несие дегеніміз не? Акция ...... Акция дегеніміз не? Жеңілдіктер ...... Жеңілдіктер дегеніміз не? Несиеге берілетін заттар. Бұл бөлімге келген кезде 2- тапсырма орындарады.(Заттардың суреттері алдын ала ілініп тұрады.) Заттарға № 2 тапсырмалар жазылады және шығарылады. 976*87= 84912 2376:33= 72200*302= 60400 64524:76= 849203*320 = 64960 32880.48 = 685440*440= 193600 54180.35 =14827680*80= 2214400 37800:60= 630Тапсырмалардың жауаптары тексеріледі. Келесі заттарды қалай алуға болады екен көрейік. Акция 1+1Акция жүріп жатқан тауарлар. Бір зат алсаң екіншісі сыйлыққа беріледі. №4 тапсырма орындалады, тексеріледі. 250 : 32 = 7 (қ 30) 295 : 33 = 8 (қ 31) 134 : 34 = 3 (қ 32)Балалар енді келесі тауарларды көрейін. Қазақстан республикасының тәуелсіздігіне 20 жылдығына байланысты 70% жеңілдікпен берілетін заттар. Бұл бөлімде оқулықтағы № 6 тапсырма орындаймыз. а) Параллеллепипед қандай болады ? 6 жағы болады, (төбесі, екі жағы, табаны, алды, арты.) Параллелепипедті көрсете отырып айтады.Текшені біз білеміз. Міне мынау текше. Текшені көрсетемін.а)
V қорап 50см * 50см * 10см = 25000см3V машина 10м * 3м * 4м = 120м = 120 000 000 см3120 000 000 : 25 000 = 4800 қорап сияды.ә) 160см
120см
Шеңбер, шеңбердің радиусы туралы сұрақ- жауап жүргізіледі.
120см : 40 см =3 еніне 40см-ден 3 дөңгелек сызуға болады.160см : 40 см= 4ұзындығы 40см-ден 4 дөңгелек сызуға болды.3см * 4 см = 12қабырғасы 40см-ден 12 шаршы№ 6 тапсырманың орындалуы тексеріліп болған соң дүкеннің ішін ары қарай аралаймыз. « Ішінде ақшасы бар дисконтты картаны ұтып ал » бөлімінде № 7; 8; тапсырмалар орындалады. № 7 бойынша теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп құрастыру. Қант – 25 кг Кәмпит – 35 кг 80 кг Шоколад –Х кгШешуі: 25 + 35 + Х = 80 Х= 80 - 60 Х = 20 25 + 35 + 20 = 80 Жауабы: шоколад 20 кг№ 8. 2303*7=16121; 611:70=8(51 қалдық); 31270*5=156350Тапсырмалардың дұрыстығы тексеріледі. Ал балалар өзімізге ұнаған, керекті заттарды алдық. Енді кассаға барып, төлейтін ақшамызды төлеп, үйге қайтайық. Кассаға келген кезде оқулықтағы № 5 тапсырма орындалады.1900 т : 5 =380т 6025 г : 5 г =1205г 16 т : 80 ц =2т/20ц 4320 кг : 2 =2160кг 9000 кг : 2 =4500кг 2560 кг : 80 =32кг3960 кг : 9 =440кг 100 кг : 250 г =400г 9810 г : 30 г =327г35 000 г : 2 =17500г 378 ц : 600 кг =63кг 10 т : 2000 кг =59480 т : 30 т =316 2106 кг : 9 кг =234кг 40 кг 350 г : 2 =20175г№ 5 тапсырманың жауаптары тексеріліп болған соң, тілшімен сұхбаттасамыз. Сыныпқа тілші кіріп келеді.Тілші: --- Сәлеметсіздер ме --- Қайдан келе жатырсыздар? --- Дүкендегі саяхаттарыңыз қалай өтті? --- Дүкен ішінде қиындықтар болды ма? Қандай? Мұғалім: 3 – 4 оқушының жіберген қателіктерін айтып бағалайды.1.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтады2.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтады3.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтадыТілші: Дүкенге жасаған саяхаттарыңыз жақсы өткен сияқты. Алдағы уақыттарда да саяхаттарыңыз сәтті бола берсін. Сау болыңыздар! Сабақты қорыту: Біз сабақта нені үйрендік?Несие туралы, акция туралы, пайыз туралыҮйге тапсырма 23 беттегі № 3тапсырма және № 2 тапсырманың 3 – 4 бағандарын шығарып келу.
Ашық сабақ.4-сынып.Математика пәніСабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтауСабақтың мақсаты: 1) Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері бойынша өткен сабақтарды пысықтау. 2) Өткен есеп түрлерін шығару қабілеттерін тексеру, тексеруге дайындау. 3) Шапшаңдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Пысықтау сабақ. Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, тексеру. Сабақтың көрнекілігі: Сабақтың барысы: 1) Ұйымдастыру кезеңі: а) Бүгін нешесі? ә) Аптаның қай күні? б) Бүгінгі ауа райы қандай?2) Психологиялық дайындық. Сұрақ – жауап арқылы математикалық есептер шығару.Оқушыларға алғашқы ақша қала пада болғн туралы әңгіме жүргіземін.Өзіміздің теңге туралы және басқа елдердің Ақшаларының атауларын сұрау, айту. Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Өткенді пысықтау» Бүгін біз өткен сабақтарда үйренген білімдерімізді пысықтаймыз. Яғни көбейту мен бөлуді жазбаша тәсілдерін, параллелепипед, текше, оның көлемін табу, шеңбер, оның радиусы деген ұғымдарын пысықтау. (Бағалау тәсілдері айтылады.) Балалар сабақты қаладағы дүкендерге саяхат жасай отырып оқулықтағы тапсырмаларды орындаймыз. Ал олай балса сабағымызды жалғастырайық.--- Қандай дүкендерді білесіңдер? --- Дүкенге бару үшін бізге не қажет? --- Ақша, көлік қажет. --- Ақшаны қайдан аламыз, қалай табамыз? --- Әркім ақшаны еңбектеніп табу керек. Олай болса бәріміз оқулықтағы №1 тапсырманы ауызша орындаймыз. 2700 1600 270 160 912000902000 27 200Тапсырманың жауаптары бағаланады. (Дұрыс жауапқа ақша беріледі.) Ал балалар біз еңбектеніп ақша таптық. Олай болса біз дүкенге баруға дайынбыз. (Кейбір оқушылар бізде ақша жоқ деп айтуы мүмкін.) Қазіргі кезде дүкенге ақшасыз баруға да болады. Қалайша дейсіңдер ғой ? Дүкенге барған кезде көресіңдер. Сендер қандай дүкендерді білесіңдер? Дүкендердің аттары айтылады.Дүкеннің сыртындаға жарнамаларды оқу. Несиелер ....... Несие дегеніміз не? Акция ...... Акция дегеніміз не? Жеңілдіктер ...... Жеңілдіктер дегеніміз не? Несиеге берілетін заттар. Бұл бөлімге келген кезде 2- тапсырма орындарады.(Заттардың суреттері алдын ала ілініп тұрады.) Заттарға № 2 тапсырмалар жазылады және шығарылады. 976*87= 84912 2376:33= 72200*302= 60400 64524:76= 849203*320 = 64960 32880.48 = 685440*440= 193600 54180.35 =14827680*80= 2214400 37800:60= 630Тапсырмалардың жауаптары тексеріледі. Келесі заттарды қалай алуға болады екен көрейік. Акция 1+1Акция жүріп жатқан тауарлар. Бір зат алсаң екіншісі сыйлыққа беріледі. №4 тапсырма орындалады, тексеріледі. 250 : 32 = 7 (қ 30) 295 : 33 = 8 (қ 31) 134 : 34 = 3 (қ 32)Балалар енді келесі тауарларды көрейін. Қазақстан республикасының тәуелсіздігіне 20 жылдығына байланысты 70% жеңілдікпен берілетін заттар. Бұл бөлімде оқулықтағы № 6 тапсырма орындаймыз. а) Параллеллепипед қандай болады ? 6 жағы болады, (төбесі, екі жағы, табаны, алды, арты.) Параллелепипедті көрсете отырып айтады.Текшені біз білеміз. Міне мынау текше. Текшені көрсетемін.а)
V қорап 50см * 50см * 10см = 25000см3V машина 10м * 3м * 4м = 120м = 120 000 000 см3120 000 000 : 25 000 = 4800 қорап сияды.ә) 160см
Шеңбер, шеңбердің радиусы туралы сұрақ- жауап жүргізіледі.
120см : 40 см =3 еніне 40см-ден 3 дөңгелек сызуға болады.160см : 40 см= 4ұзындығы 40см-ден 4 дөңгелек сызуға болды.3см * 4 см = 12қабырғасы 40см-ден 12 шаршы№ 6 тапсырманың орындалуы тексеріліп болған соң дүкеннің ішін ары қарай аралаймыз. « Ішінде ақшасы бар дисконтты картаны ұтып ал » бөлімінде № 7; 8; тапсырмалар орындалады. № 7 бойынша теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп құрастыру. Қант – 25 кг Кәмпит – 35 кг 80 кг Шоколад –Х кгШешуі: 25 + 35 + Х = 80 Х= 80 - 60 Х = 20 25 + 35 + 20 = 80 Жауабы: шоколад 20 кг№ 8. 2303*7=16121; 611:70=8(51 қалдық); 31270*5=156350Тапсырмалардың дұрыстығы тексеріледі. Ал балалар өзімізге ұнаған, керекті заттарды алдық. Енді кассаға барып, төлейтін ақшамызды төлеп, үйге қайтайық. Кассаға келген кезде оқулықтағы № 5 тапсырма орындалады.1900 т : 5 =380т 6025 г : 5 г =1205г 16 т : 80 ц =2т/20ц 4320 кг : 2 =2160кг 9000 кг : 2 =4500кг 2560 кг : 80 =32кг3960 кг : 9 =440кг 100 кг : 250 г =400г 9810 г : 30 г =327г35 000 г : 2 =17500г 378 ц : 600 кг =63кг 10 т : 2000 кг =59480 т : 30 т =316 2106 кг : 9 кг =234кг 40 кг 350 г : 2 =20175г№ 5 тапсырманың жауаптары тексеріліп болған соң, тілшімен сұхбаттасамыз. Сыныпқа тілші кіріп келеді.Тілші: --- Сәлеметсіздер ме --- Қайдан келе жатырсыздар? --- Дүкендегі саяхаттарыңыз қалай өтті? --- Дүкен ішінде қиындықтар болды ма? Қандай? Мұғалім: 3 – 4 оқушының жіберген қателіктерін айтып бағалайды.1.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтады2.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтады3.Оқушы 3 – 4 оқушының жауаптары туралы айтадыТілші: Дүкенге жасаған саяхаттарыңыз жақсы өткен сияқты. Алдағы уақыттарда да саяхаттарыңыз сәтті бола берсін. Сау болыңыздар! Сабақты қорыту: Біз сабақта нені үйрендік?Несие туралы, акция туралы, пайыз туралыҮйге тапсырма 23 беттегі № 3тапсырма және № 2 тапсырманың 3 – 4 бағандарын шығарып келу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)