Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық қабілеттіліктерін дамыту жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық қабілеттіліктерін дамыту жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа беретін 1 сынып мұғалімдеріне арналған педагогикалық психологиялық мақала .Бастауыш оқушыларына беретін әр пән мұғалімдері баяу сөйлейтін топтағы балалардың психологиялық темпераменттерін ескермейді, көбінесе есекрмеуінен көптеген психологиялық жағдайда көп балалар қабілетсіздер қатарына еніп қала береді . Сол себептен мұғалімдердің оқу процесінде әр уақытта орташа оқитын оқушы балаларды психологиялық тұрғыда зерттеп ескеріп оқуға қызығушылық ынталарын тәрбиелеу арқылы оқушылардың қабілеттерінің дамуына кең жол ашады, көп көмек береді.Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық практикалық қабілетін дамытуда мектептегі қоғамдық ұйымдардың жұмысытары, еңбекке және дене шынықтыру, үйірмелерге дебат ,мерекелік шараларға сонымен қатар сабақтан тыс іс- шаралар оқушы бойындағы қабілеттілікті дамытатын шаралар болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық қабілеттіліктерін қалыптастыру жолдары

Әр мектепте бастауыш сынып мұғалімдері оқушылардың оқуға қызығушылық ынтасын тәрбиелеу арқылы оқушылардың қабілеттерінің дамуына кең жол ашады .Ұстаздар алғашқы күннен бастап оқушы балалардың бейімділігі мен ыждағатын бала бойындағы оның қолынан не істеу келетіндігін, оқу ынтасы мен еңбекке ұқыптылығы қандай екендігін есепке алып оқу процесін осы негізге орайластыра жүргізгені дұрыс.Қазіргі кезде кейбір мұғалімдер оқушылардың қабілеттілігін оның оқу материалдарын тез ұға алушылығымен ғана байланстырады . Бұл кезде де мұғалімдердің аса сезімталдығы қажет. Өйткені оқушы бойындағы психологиялық нерв жүйесінің тума қасиеттеріне байланысты табиғатынан баяу темперамент флегматиктер мен меланхоликтер болып табылатын оқушылар да аз емес. Сонымен қатар осындай баяу ойланып жауап беретін сынып оқушылары қабілетсіздер қатарына қосылатын болса, онда бұл педагогикалық және психологиялық тұрғы да өрескел қате болып есептеледі. Сол себептен оқушы бойындағы қабілетін тәрбиелеу үшін жүргізілетін педагогикалық жұмыстардың мазмұны мен түрлері сан алуан болып келеді, яғни бұларды нақты жағдайларға байланысты оқушылардың психологиялық жас дара ерекшеліктеріне мысалы: тұрған жері, отбасы жағдайын жүргізе білу әрбір бастауыш мұғалімдерінің жеке шығармашылық ісі.Мәселен мұғалімдер жүргізетін осындай жұмыстардың бірі- оқушылардың сабақ оқу әрекетін қызығушылықпен тартымды , мазмұнды жан-жақты әдістерді қолдана етіп ұйымдастыру. Әсіресе төменгі бастауыш сынып оқушыларының бейімділіктерін қызығушылық белсенділіктерін көре білумен қатар оларды барынша көтермелеп қолпаштап белсенділігін үнемі арттырып отырған жөн. Сонымен бірге мұғалім жақсы үлгіретін сыныптағы оқушыларға талапты көбірек қойып, қосымша тапсырмаларды беретін болса және де «орташа » қабілеті бар оқушыларды да психологиялық бақылаудан тыс қалдырмағаны дұрыс. Кейбір кез жағдайларда осындай оқушылардың психологиялық табиғи мүмкіндіктері жеткілікті болғанымен, мұғалімнің назарынан тыс қалып қояды да ол «орташа» қабілеті бар оқушы болып қала береді. Сондықтан да бастауыш сынып оқушыларының әр уақытта келешегіне зор тұлға ретінде үмітпен қарау керек екені абзал. Бастауыш сынып мұғалімдері оқушыларға практикалық қабілеттерін дамытып отыруды ұмытпауы тиіс. Сонымен бірге оқушыларға қоғамдық тапсырмаларды беріп , оның орындалу сапасын тексеріп, сондай-ақ оқушының ыждағаттылығын, және дағды ұқыптылығын қадағалап, оның қабілетінің дами түсуіне бағыт көрсетіп отырулары қажет. Бастауыш сынып оқушыларың психологиялық практикалық қабілетін дамытуда мектептегі қоғамдық ұйымдардың жұмсытары, еңбекке және дене шынықтыру, үйірмелерге дебат ,мерекелік шараларға сонымен қатар сабақтан тыс іс- шаралар оқушы бойындағы қабілеттілікті дамытатын шаралар болып табылады.



Қатпағул Дархан Оразұлы

«Батық ЖОББМ» КММ

Педагог –психологі

Шет ауданы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!