Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
Ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс
әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау сияқты жалпыадамзаттық
құндылықтардың мәнін жақсылық, қайырымдылық істер арқылы іс жүзінде
көрсетуге мүмкіндік алады.
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Т –
ережесі:
Тәртіп.
Талап.
Тыныштық.
Тазалық.
Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың
тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
Сейілғазы
Әбдікәрімов
• Мақсұттың бұл іс-әрекетінің
себебі неде?
• Батылдық қандай жағдайларда
көрініс береді?
• Мақсұттың іс-әрекетінен қандай
үлгі алуға болады?
• Батыл адамның бойында қандай
қасиеттер болуы керек?
• Өзіңнің батылдық танытқан
кезің болды ма?
Қалайша?
1-тапсырма
Әңгімені оқып, «Батыл адам»
қандай болуы керектігі туралы ойланып, өз ойларыңды
түйіндеңдер.
Мұқан
Иманжанов
Жекпе-жек
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Дескрипторы:
Оқулықтағы даналық сөздердің
мәнін ұғынып, өмірді тануға талпынады. Оқу материалдарын оқу,
зерттеу, қолдану жұмыстарымен
айналысады.
3-тапсырма
Сөйлемдерді өз ойларыңмен
жалғастырып, дәптерге
жазыңдар.
Батылдық дегеніміз
...
Батыл іс деп
...
Батыл адамның бойында
...
Батыл болу
...
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Тыныс алуға зейін
қою.
Баяу музыка
қойылады.
Мұғалім: Сіздерден
аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір
тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде,
біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен
қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі
мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар.
Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге
қоюға болады...
Д е
м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10
рет) немесе 1..................2
[3]. Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді
есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Батыл адам – батыр
адам. Батылсыздық іске шамасы келмеуден де нашар. Ағын
су емес, тұрып қалған су бұзылады. Біреулер басқалар түртіп
қалмайынша, бір де қадам жасамайды. Себеп – ақылдың таяздығында
емес, босаңдығында. Қиындықты көре білу үшін ақыл керек, ал одан
шығудың жолын табу үшін кемеңгерлік қажет. Бальтасар Грасиан
Табанды бала (Аңыз әңгіме)
• Әлімнің өз мақсатына жетуіне не
себеп
болды?
• Табанды болудың маңызы
неде?
• Табандылық қандай іс-әрекеттер
арқылы
көрініс табады?
• Өз
бойыңда табандылық бар ма? Айтып
бер.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек”
әдісі.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін кері
байланыс арқылы білдіреді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|