Материалдар / "Бауыр" әңгімесі Марат Қабанбаев 7 сынып

"Бауыр" әңгімесі Марат Қабанбаев 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға тәжірибе алмасу үшін, ҚМЖ -ды құра білу үшін, дескриптор, кері байланыстарды құрастыра білу түрлері, сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер және қазақ тілінің ұлт мәдениетінің негізі, рухани өзегі екенін жете түсінуге жан - жақты бағдар беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2019
1289
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп: Өтенай ауылындағы «МДШО бар №21 орта мектеп»КММ

Күні: 13.03.18ж

Мұғалімнің аты- жөні: Конкабаева А.М.

Сынып: 7

Қатысқаны:

Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы:

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман.


Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.3.4.1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу.

Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар


Барлық оқушылар орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын ашады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: «Бауыр» әңгімесінен тұрақты тіркестерді тауып,мағынасын ашады


Кейбір оқушылар орындай алады:«Бауыр» әңгімесінен алған әсерін сипаттап авторға хат,өлең жаза алады

Критерийлер

1.«Бауыр» сөзінің мағынасын,негізгі идеясын ашу;

2. «Бауыр» әңгімесіндегі фразеологизмдерді қолдана отырып,

кейіпкерлерге мінездеме беру;

3. «Бауыр» әңгімесінен алған әсерін сипаттап жазу.

Құндылықтарға баулу

Оқушылардың бойына адамгершілік,бауымалдық қасиеттерін дамыту.

Пәнаралық байланыс

Тарих,орыс тілі

Алдыңғы сабақта

Жетім балалардың тағдыры туралы түсініктерін білу


Сабақтың барысы:

Ресурстар

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері







слаид







оқулық

Көңіл күй ахуалы



5 миут









Басы

10 минут

Шаттық шеңбері.Оқушылар бір –біріне жақсы тілек айтады.

Үш түрлі гүлді таңдау арқылы топқа бөлу.

Қызғалдақ- Iтоп;

Сарғалдақ- IIтоп;

Бәйшешек- IIIтоп.





Т.Қазақта қандай туыстық атаулар бар? Біз үшін олардың орны қандай ? Жетім балалардың тағдыры туралы қандай шығармаларды білесіңдер?

«Дара диаграммасы» әдісі арқылы «Бауыр» сөзінің мағынасын ашу.





«Хикая картасы» әдісімен «Бауыр» әңгімесін сюжет бойынша сурет салу арқылы идеясын ашу

Оқиға мән –жайы мен суреті

Оқиға мән –жайы мен суреті

суре

Оқиға мән –жайы мен суреті
















Ортасы

15 минут

Т. «Бауыр» әңгімесіндегі фразеологизмдерді қолдана отырып, «Т кестесі» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беру.

Қали Манап (Қалидың ағасы)








Сергіту сәті



Соңы

15 минут

Ж. 1. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Қалиға хат жазу;

2.«Синквеин »әдісі арқылы бес жолды өлең жазу.


слаид


Кері байланыс

Мұғалім сабақты қорытындылау барысында оқушылармен

кері байланыс орнатады.Оқушылар «Қол шапалақтау» әдісімен сабақты қорытындылайды.


Дескриптор

1.Оқушылар «Дара» диаграммасы арқылы «бауыр» сөзінің мағынасын ашады, әңгімені «Хикая картасы» әдісі арқылы суреттей отырып,идеясын ашып,түйінді ойларын айта алады.

2. «Бауыр» әңгімесіндегі фразеологизмдерді қолдана отырып,

«Т кестесі» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме бере алады.

3. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Қалиға хат,

«Синквеин әдісі» арқылы бес жолды өлең жаза алады.



Қосымша ақпарат







Саралау – оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасын сақтау


Оқушыға мейлінше қолдау көрсету сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жетістіктерін мадақтап, «жарайсың,өте дұрыс» сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін.Қабілетті балаларға тапсырманы күрделендіріп беремін. Қабілетті балаларға көркем шығармадан алған әсерлерін сипаттап авторға хат,өлең жаздырамын.


Бағалау алдын ала дайындаған бағалау критерийлері мен дескриптор арқылы бағаланады.

а) өзін-өзі

ә) топтар бірін-бірі

б) өзара бағалау

Сабақтың басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстырып өтемін.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бір-бірін тыңдай білді, ойларымен бөлісті, жұптық, топтық, жеке жұмыс болды. Жоспарланған саралаудағы тапсырма ойымдағыдай жүзеге асты.

Сабақ басында техникалық қауіпсіздік ережесімен таныстырамын. Тапсырма араларында көз жаттығуларын орындатамын.

Қорытынды бағалау



Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1«Т кестесі» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме бере алады.

2.. «Кейіпкерге хат» әдісі арқылы Қалиға хат жазу.

2. ҚБ т-да топтардың бір-бірін бағалауы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

  1. «Пікір сызығы» арқылы екі жұп боп он адамның бі-біріне айтатын пікірлері.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ