Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.1.2 Оқудың түрлерін
(буындапоқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолдану.
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс
түрлерін (дауысты, дауыссыз) ажырату және дұрыс
дыбыстау
1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу.
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу.
Тыныштық сәті.
Өзін-өзі тану мұғалімі.
-Балалар, бүгін ерекше сабақ. Біріншіден, сауат ашу сабағы
өзін-өзі тану пәнімен бірге өтеді.
-Мына суретке қараңдаршы, нелерді көріп
тұрсыңдар?
- Бір сөзбен бұл суреттерді не деп айтуға
болады?
-Қалай ойлайсыңдар, қоғамдық орындарда не істеуге
болмайды?Адам өзін-өзі қалай ұстау керек?
- Егер қоғамдық орындарды ережені ұстанбасақ, қалай
ойлайсыңдар не болады?
-Ендеше, балалар, мектеп те қоғамдық орын болып
табылады.
- Сендер кеше б әрпімен танысыпсыңдар. Сондықтан БББ
ережесін құрастырып көрейікші.
Б-белсенді бол.
Б-бірлік.
Б-білім.
Сауат ашу пәні мұғалімі:
- балалар, жаңа сендер қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстау
ережелерімен таныстыңдар. Ендеше біз бүгін қоғамдық орын –
мұражайға саяхатқа шығамыз.
Өткенді қайталау.
-Саяхатқа шықпас бұрын сауат ашу пәнінен алған білімімізді
еске түсірейікші. «Білім сандығы» әдісімен
қайталау.
Гистаграммалық диктант.
П
Б
Бағалау: өзін-өзі бағалау
(смайликпен)
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Билет алу үшін, тапсырма орындау.
Театрға саяхат.
1-тапсырма.
1-топ: тиісті әріптерді қой.
Әт...ш, ...рм...кш..., ерт...г..., әд...п,
к...ш, ...ңб...к, әңг...м..., ес...к.
2-топ: буындардан сөз жаса.
3-топ: адасқан әріптерден сөз жаса.
Қ,у,о,ы,ш –
Т,п,і,к,а –
І,і,б, м, л –
М, м, а, ғ, ұ, л, і –
4-топ: сөйлемдегі сөздерді орнына
қой.
Мектепке кеше бардым мен.
Асан ойнады доппен.
2-тапсырма.
1-топ: дыбыстық талдау жаса.
Бақа, балық, Болат, бота, бөрік,
бақбақ.
2-топ: қарама-қарсы сөздерді тап.
Қалың –
Үлкен –
Кәрі –
Биік –
Ащы –
Терең –
3-топ: екінші мағынасын түсіндір.
Алма, қазан, қой, түс, ара.
4-топ: сөздерді оқы. Артығын сыз.
Кітап, дәптер, сызғыш, қасық.
Емен, қайың, қызғалдақ, шырша.
Барыс, бағдаршам, бақа, балық.
Семей қаласындағы Абай мұражайын видеомен
көрсету.
Сергіту сәті: «Бала, бала, балапан»
Оқулықпен жұмыс. «Бор
неден жасалады?» мәтінін оқу.
Эксперимент. Бор жасап көру.
Тақтамен жұмыс. Б әрпінен
басталатын сөздер жазу.
Дәптермен жұмыс.
Қорытынды. «Сұрақ-жауап»
әдісі.
|
Таратпа материал.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=F7J_tGHHrn4&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y
Оқулық
Гипс, су, бояу,арнайы ыдыс.
|
Саралау
–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау тәсілі «Тапсырма
» әдісі
арқылы жүзеге асады.
Кейбір
оқушыға:
- Тақтаға сөздер жазады. Сол сөзбен сөйлем құрастырып
айтады.
Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.
Қарқынды оқушыға: ойдан сөйлем құрап жаз.
Қарқыны баяу оқушы сөзді
көшіріп жазады.
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
ҚБ: «Бас бармақ»
әдісі
ҚБ:
Смайликтер
Кері байланыс «Шегіртке мен құмырсқа» әдісі
Құмырсқа – мен бүгін белсенді болдым, жақсы
еңбектендім. Маған сабақ ұнады.
Шегіртке - Маған сабақ ұнамады. Түсінбеген
жерлерім болды.
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Топтық жұмыста материалды пайдаланып, жасауда қауіпсіздік
техниканың ережесі сақталады.
Сергіту сәті сәйкес қимыл
жасау арқылы орындалады:
|