Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бейінді оқыту жұмысының жылдық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ, ЖАЛАҒАШ АУДАНЫ, ТЕМІРБЕК ЖҮРГЕНОВ АТЫНДАҒЫ №123 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ
«Бекітемін»
Мектеп-лицей директоры
---------------------------------
А.Мыханова
«__» ----------- 2023 жыл
2023-2024 оқу жылына арналған бейінді оқыту жұмысының
жылдық жоспары
2023-2024 оқу жылы
М А З М Ұ Н Ы
І БӨЛІМ. Кіріспе.
-
2022 – 2023 оқу жылының оқу жұмысына қысқаша талдау және 2023 – 2024 оқу жылының мақсаттары мен міндеттері.
ІІ БӨЛІМ. БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН МЕМЛЕКЕТТІК ҚАУЛЫЛАР МЕН НҰСҚАУЛЫҚТАР, НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚҰЖАТТАР:
ІІІ БӨЛІМ. 2023 – 2024 оқу жылына арналған бағдарлы оқыту және кәсіби бағдар бойынша жұмыс жоспары.
-
Ақпараттық бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстар. Бағдаралды даярлық және бағдарлы сыныптармен жұмыс
-
Кеңес беру, диагностикалық бағыт бойынша жүргізілетін жұмыстар. Оқушылармен жүргізілетін зерттеу жұмыстары.
-
Дамытушылық бағыты бойынша жүргізілетін жұмыстар. Кәсіби бағдар және мектептен тыс мекемелермен және оқу орындарымен байланыс
-
Ата-аналармен және педагог қызметкерлермен атқарылатын жұмыстар.
2022-2023 оқу жылына арналған ҰБТ-ның жұмыс жоспарының орындалуы және оған педагогикалық талдау
2022-2023 оқу жылында 10 сынып бойынша 2 сынып ашылды, ондағы оқушылар саны 32 баламен толықтырылды. Аталған сыныптар жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша оқыды. 11 сынып бойынша 4 сынып ашылды онда 48 оқушы білім алды . 3 сынып жаратылыстану және 1 сынып қоғамдық –гуманитарлық бағыты бойынша оқытылды. 10-11 сыныптарға сабақ беретін пән мұғалімдерінің апталық жүктемесі бөлініп беріліп,олардың күнтізбелік жоспарлары,қолданбалы,таңдау курстарының бағдарламалары тексеріліп директор жанындағы кеңесте бекітілді. 10-11 сыныптарда мына пәндер бойынша қолданбалы және таңдау курстары ашылды: әдебиет,математика ,тарих,химия,биология,ағылшын пәндері. Оқушылар мен ата-аналардың қолданбалы және таңдау курстарына қатысуына өтініштері алынды.
2022-2023 оқу жылында жасаған жылдық жұмыс жоспары бойынша жұмыстар жүргізілді. «мамандықтар әлемі» тақырыбында оқушылармен тәжірибелік көрме өтті.Бітіруші сынып оқушыларының таңдау пәндері мен мамандықтары анықталды. «Мен таңдағын мамандық» мамандық таңдау кезеңінде тұрған оқушыларға психологиялық бағыт-бағдар беру өткізілді. АОО және ЖОО-мен байланыс жасалып,арнайы оқу орындарынан Қорқыт Ата атындағы университетімен ,Қызылорда «Өркениет» медицина колледжінен оқытушылар мен студенттер келіп өз оқу орындары туралы ондағы оқытылатын мамандықтарды 9,10,11 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар түсіндірме жұмыстарын жүргізіп,түлектерді оқуға шақырды.
«Мамандық таңдауда қателікке ұрын ба! » 9-11 сынып бітірушілеріне арналған дөңгелек үстел пікір алмасу өткізілді. Отырыстың мақсаты:заман талабына сай кәсіби бағдар берудің өзекті мәселелерін талқылау.Дөңгелек үстелдің жұмысына мектеп директорының орынбасары,психолог,пән мұғалімдері және оқушылар қатысты.Дөңгелек үстелдің отырысы барысында келесі сұрақтар қарастырылды:Кәсіптік білім беру мазмұны ұғымы,оны анықтайтын құжаттар туралы тұтас білімдерді қалыптастыру.
9,10,11 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру,диагностика,кәсіптік іріктеу жұмыстарын жүргізу мақсатында сауалнама алынды. Нәтижесінде еңбек нарығындағы сұраныс мамандықтарды оқушылардың басым көпшілігі қажет еткендігі анықталды.Қазіргі заманғы жоғары білімі бар маманға қандай талаптар қойылады?деген сұраққа оқушылар :Компьютерді білу,Бірнеше тілді,ағылшын тілін білу;Адамдармен қарым-қатынас жасай білу; Тез шешім қабылдап;Үнемі білім алу деген жауаптар жазды. Мектепте «Түлектер тақтасы» орналастырылған. Қараш айында бітіруші түлектерді мамандық таңдауға бағдарлау мақсатында «Кәсіпке баулу-өмір талабы»тақырыбында бітіруші түлектермен сыр-сұхбат жүргізілді. Алдағы уақытта оқушыларға Қарағанды,Семей,Павлодар,Көкшетау,Жезқазған,Ақтөбе,Қызылорда қалаларындағы 25 оқу орнымен атап айтқанда «ҚарГу», Ш.Уалиханов атындағы КМУ, «Қызмет», «Жас өркен», «Бизнес», Жалағаш ауданындағы индустриалды-аграрлық колледдері «Мәңгілік ел жастары -индустрияға», «Серпін-2050» бағдарламасы аясында өз оқу орындары жайлы ондағы мамандықтар жайлы 9-11 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар түсіндірме жұмыстарын жүргізіп, түлектерді оқуға орналастыру.
Ұлттық біріңғай тестілеуге дайындық барысы туралы. 2022-2023 оқу жылында мектеп бітіруші оқушылар үшін ҰБТ дайындық жұмыс жоспары жасалып,бекітілді. Бекітілгіен жұмыс жоспарына сәйкес келесі іс-шаралар жүргізілді. Қазіргі уақытта 11 сыныптар барлығы 15 сынама тест жұмыстарын тапсырды.Орта балы 87,3. Әрбір сынама тест жұмысынан кейін әр оқушы , жеке сыныптар және мектеп бойынша сараптама жұмысы жүргізіледі. Нәтижесінің өсу және кему динамикасы бақыланып, себептері анықталып отырды. Ай сайын жиналыста сынама тест жұмыстарының қарытындысы бойынша тыңдалады. Әрбір пән мұғалімі өз пәні бойынша оқушыларды ҰБТ дайындау үшін жеке жұмыс жоспарын құрып бекітті.Оқушылардың тест тапсыру бейімделуін жақсарту және ҰБТ кезіндегі қорқынышты сейілту мақсатында 2022-жылдың қазан -2023 жылдың мамыр айларында сынама тест өткізілді. Оқу жылы бойынша ай сайын ата-аналар жиналысы өтеді. 2022 жылдың қазан айында алғашқы ата-аналар жиналысы сынама тест жұмысын ұйымдастыру мен өткізу сұрақтары бойынша өтті. Барлық ата-аналар ҰБТ тапсырудың ережелерімен,балдық шкаламен,ҰБТ кезінде оқушыларды тест жазу залына өткізу ережелерімен танысты.
Екінші ата-аналар жиналысы 2022 жылдың қараша айында өткізілді. Бұл жиналыста оқушылардың сынама тестен алған балдарымен танысты.
Сынама тестен төмен бал алған оқушылардың ата-анарымен жек сұхбаттар мен әңгімелесулер жүргізіліп,төменгі бал алудың себептеріін анықтауға тырысты. Ата-аналар мен оқушыларға мектеп психологының кеңестері берілді. Желтоқсан айының соңында үшінші ата-анлар жиналысы өткізілді. Бұнда І жырты жылдықтың қорытындысы айтылып,аты-аналар тағы да ҰБТ кезіндегі ережелермен таныстырылды. Мектеп бітіруші сынып оқушыларының ҰБТ-ға дайындықтарын жоғарлыту,тест тапсыруға оқушыларды психологиялық дайындау мақсатында мектеп психологының жұмыс жоспары құрылып,жұмыстар жүргізілді.
Оқушылардың қобалжуларын сейілту мақсатында психолог ай сайын сауалнама жұмысын жүргізеді. Ата-аналар үшін ұсыныстар берілді. Әрбір сынама тест жұмыстары бойынша жеке мониторинг жүргізілді. Төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылардың ата-анларына уақытылы хабардар етіп,жеке әңгімелесуге шақырылып отырды. Әр айдың соңында ата-аналар жиналысы пән мұғалімдерінің қатысуымен өткізілді. Жиналыста оқушылардың сынама тест жұмыстары бойынша көрсеткен балдық нәтижесі сарапталып,ұсыныстар беріліп отырды. Күн сайын оқушылардың сабаққа қатысуы мен оқу үлгірімі бақыланып алынды.ҰБТ-ға тапсыруға қажетті құжаттарды дайындау жұмыстары жүргізіліп.
Ата-аналардан қорытынды аттестаттауды қандай нұсқада жазатыны туралы мектеп директорының атына жазылған өтініштері қабылданды. Мектеп сайтындағы ақпараттарды жаңарту жұмыстары жүргізілді. ҰБТ бойынша ақпараттық бұрыштар қойылып ережелері таныстырылды.демалыс күндері мен сабақтан тыс уақыттарда бекітілген кестеге сай барлық пәндер бойынша қосымша сабақтар өткізілді.Нәтижесінде ҰБТ-ның қорытындысы 1 лек бойынша 87,3 % болса, 2 лек бойынша 89 % пайыз және екеуінің қосындысы 91 % пайызды құрады. Тестке қатысқан 48 оқушының 40 оқушы мемлекеттік грант иегері ,8 оқушы ақылы негізде ЖОО –на орналастырылды.
БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН МЕМЛЕКЕТТІК ҚАУЛЫЛАР МЕН НҰСҚАУЛЫҚТАР, НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚҰЖАТТАР:
-
2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуға және оқу процесін төмендегідей нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруға тиіс:«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы ;
-
«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы ;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 03 сәуірдегі № 115 бұйрығы;
-
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларға аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы;
-
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығы;
-
«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендерінің, құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілердің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 сәуірдегі № 179 бұйрығы;
-
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы;
-
«Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы;
-
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің, сондай-ақ кредиттік оқыту технологиясын есепке алғандағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жан басына шаққандағы нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 қаршадағы № 596 бұйрығы;
-
Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығы;
-
«Білім және ғылым саласындағы азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын, сондай-ақ Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы;
-
«Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы ;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің2020 жылғы 13 тамыздағы «Короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» № 345 бұйрығы ;
-
«Қашықтықтан білім беру технологиялар бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № 374 бұйрығы.
БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕСІ ДИРЕКТОРЫНЫҢ БЕЙІНДІ ОҚЫТУ ІСІ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЫНЫҢ ЛАУАЗЫМДЫҚ НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ
1. Жалпы ережелер
1.1. Бұл жұмыс сипаттамасы 13 шілде 2009 жылғы
Қазақстан Республикасының № 338-ның Білім және ғылым министрі
бекіткен оқу орнының директорының орынбасары тарифтік және
біліктілік сипаттамаларын, Еңбек және Қазақстан Республикасының
№141 әлеуметтік қорғау министрі 28.06.03 қалалық және біліктілік
сипаттамаларын негізделген білім беру мекеме ұжымдық шартта
жекелеген Еңбек министрінің бұйрығымен бекітілген қызметтің барлық
бағыттары үшін ортақ болып табылатын мемлекеттік органдар мен
мемлекеттік кәсіпорындардың маманы лауазымы, сондай-ақ Қазақстан
Республикасының халықты әлеуметтік қорғау №119-р 30.05.03 туралы
құжаттары негізінже жасалды.
1.2. Оқу орындарының және алдын ала оқыту бейіні бойынша
директорының орынбасары оқу орнының директоры тағайындайды және
қызметтен босатады.
Оқу орындарының еңбекке уақытша жарамсыздық демалысы және
директордың орынбасары кезеңде және алдын ала оның міндеттері білім
беру директорының орынбасары тағайындалуы мүмкін үйрену бейіні
бойынша - әдістемелік жұмыс. Осы жағдайларда TDY еңбек кодексіне
сәйкес шығарылған, оқу орнының директоры бұйрығымен жүзеге
асырылады
1.3. Оқу орындарының және алдын ала оқыту бейіні бойынша
директордың орынбасары, кем дегенде 3 жыл оқытушылық немесе
басшылық лауазымдарда жоғары кәсіптік білімі мен жұмыс тәжірибесі
болуы керек.
1.4. Білім беру мекемелерінің және тікелей оқу орнының директоры
дейінгі оқыту баяндамалар бейіні бойынша директорының
орынбасары.
1.5. Профессор-оқытушылар құрамының: тікелей үшін алдын ала есептің
профиліне және оқыту бойынша білім беру мекемелерінің директорының
орынбасары.
1.6. Өз қызметінде, орынбасары оқу орындарының директоры және алдын
ала оқыту бейіні бойынша Конституция мен білім беру мен
студенттердің оқыту барлық деңгейлерінде Қазақстан, Президент
Жарлықтарының және білім беру органдарының Республикасының
заңдарында басшылыққа алады; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы
және өртке қарсы қорғау, сондай-ақ Жарғыға және (ішкі ережелерден,
бұйрықтардан және директоры, бұл жұмыс сипаттамасы директиваларына
қоса алғанда), жергілікті білім беру мекемелерінің, нормативтік
құқықтық ережелері және нормативтік еңбек келісім-шарты
(келісім-шарт).
Алдын ала Бала құқықтары туралы Конвенцияға сай бейініне және оқыту
бойынша білім беру мекемелерінің директорының
орынбасары.
2.
Функциялары
оқу орындарының директорының орынбасары және
алдын ала оқыту бейіні бойынша негізгі іс-шаралар мыналар болып
табылады:
2.1. алдын ала профильді және жұмыс басқару және осы қызметті
дамытудың бақылауды ұйымдастыру;
2.2. талдау, профильдер процесін бақылау және жетілдіру;
2.3. Профессор-оқытушылар құрамының оқыту және дағдылар.
3. Міндеттері
Алдын ала бейініне және оқыту бойынша білім беру
мекемелерінің директорының орынбасары мынадай міндеттерін
орындайды:
3.1. алдын ала оқыту және мамандандырылған білім беру үйлестірушісі
болып табылады;
Жеке оқу жоспарын қолдану арқылы 3.2.organizuet Алдын-ала профильді
оқыту және мамандандырылған білім беру;
3.3.organizuet ағымдағы және болашақ болжау, профессор-оқытушылар
құрамының жоспарлау, көп деңгейлі бағдарламаларды енгізу, талдау
және білім беру процесінде оқыту профиль Алдын-ала профильді;
3.4.osuschestvlyaet жүйелі сапа бейіндегі бақылау және Алдын-ала
профильді оқу орындары мен студенттердің оқу оқыту нәтижелерін
объективті бағалау оқыту;
Оқу орнының (аптасына кем дегенде 5) профессор-оқытушылар құрамы
жүргізген 3.5.poseschaet тренингтер, олардың нысаны мен мазмұнын
талдау, талдау мұғалімдердің назарына жеткізеді;
3.6. мамандандырылған оқыту жүйесі оқу, оқушылардың әлеуметтенуі
даралау бағытталған ерте бейіндеу, оқыту профиль саралау,
үйлестіреді;
3.7.obespechivaet сапасы мен есепке алу құжаттамасының жиынтығы
уақтылы дайындау;
3.8. құжаттандыру және бейімделген Алдын-ала профильді оқыту
дамытуға мұғалімдердің жұмысын үйлестіреді;
3.9.koordiniruet оқу курстары мен оқытушылардың және алдын ала
оқыту бейіні бойынша қайта даярлау;
3.10. Профессор-оқытушылар құрамының қызметін үйлестіреді: үздік
оқу-әдістемелік ұйымдастыру тәжірибесі және мектептегі білім беру
бөлігі ретінде студенттер мен ата-аналарға, кеңес формасы мен
мазмұнын студенттерге диагностика жүйесін дамытудағы мұғалімдері
әдістемелік бірлестігінің жұмысын ұйымдастыру инновациялық
технологияларды тестілеу синтездеу және тарату үшін;
Дамуына оқытушылардың, алдын ала және оқыту бейіні бойынша оқу
бағдарламаларын түзету үшін
3.11. Жас мамандарға әдістемелік көмек
көрсету;
3.12. кеңес және практикалық көмек көрсету;
3.13. Оқу процесін жетiлдiру бойынша ұсыныстар, сондай-ақ оқу
орнының мұғалімдер кеңесінің жұмысына қатысады;
3.14. Жоғары оқу орындарының студенттерімен бірлескен
ғылыми-зерттеу жұмысы (кәсіби білім беру студенттері, ата-аналар,
жұмыс берушілер, ұйымдар әр түрлі оқу қажеттіліктері үшін мүмкіндік
береді);
3.15.Түрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын таңдау, білім
«мектеп-жоғары мектебін» жалғастыруға кросс-кесу оқу бағдарламалары
бойынша оқыту, «мектеп-колледж-университет», ғылым кәсіби қабілетін
ашу, терең зерттеу түрлі цикл үшін субъектілердің өзін-өзі таңдау
одан әрі білім беру бейіндік.
3.16. жоғары, техникалық және кәсіптік білім беру кәсіби бағдар
ұйымдастыру бірлесе отырып өткізді;
3.17.Оқыту және құзыреті сапасын мониторинг, элективті курстар
курстар қолданбалы;
Қоғамдық орындарда үйінде оқу орындарының, жылы 3.18.soblyudaet
этикалық мінез-құлық, оқытушының тиісті әлеуметтік
мәртебесі.
4.
Құқықтары
Оқу орындарының және алдын ала оқыту бейіні
бойынша директордың орынбасары өз құзыреті шегінде, құқылы:
4.1. (төтенше қажеттілігі жоқ, әрине басталғаннан кейін сыныбына
барып, мұғалім оқыту үшін ескертулер жасауға құқығы жоқ) оқу
орнының студенттерімен өтті кез келген отырыстарына қатысады;
4.2. орындалуы міндетті нұсқамалар тікелей бағынысты қызметкерлерді
бередi;
4.3. қылықтары үшін студенттер тәртіптік жауапкершілікке тарту, оқу
үрдісін, iрiткi салу, Жарғының және ынталандыру мен айыппұлдардың
оқу орнының ережесін белгіленген тәртіппен;
4.4. қажет болған жағдайда, уақытша бірлескен қызмет үшін топтар
мен сыныптар біріктіру, сыныптар күшiн жоюға кестесінде уақытша
өзгерістер енгізуге.
5.
Жауапкершілік
5.1. Бейіндік оқуға қатысты жұмыстар бойынша
міндеттерін орындамау немесе тиiсiнше орындамауы, жарамды себептері
Жарғысы мен оқу орнының ішкі нормативтік емес берілген құқықтарын
қоса алғанда, білім беру мекемелері мен басқа да жергілікті
нормативтік құқықтық, осы Нұсқаулықпен белгіленген бағдар,
директоры құқықтық бұйрықтары, оқу орнының директорының орынбасары
жоқ үшін және Алдын-ала профильді оқыту еңбек заңнамасында
айқындалатын тәртіппен тәртіптік жауаптылықта болады. Тәртіптік
жаза ретінде еңбек міндеттерін өрескел бұзғаны үшін жұмыстан босату
қолданылуы мүмкін.
5.2.Бір рет, оның ішінде өтініштер, дене және (немесе) психикалық
жеке студенттің үстінен зорлық-зомбылық, сондай-ақ білім беру
ұйымдарының, басқа азғын акт директорының орынбасары комиссияның
және алдын ала оқыту бейіні бойынша ілеспе білім әдістері сәйкес
қызметінен босатылады. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі мен
Қазақстан Республикасының Заңына, «Білім туралы», Өрт қауіпсіздігін
бұзу, еңбекті қорғау, білім беру процесіне, оқу орындарының
директорының орынбасары ұйымдастыру үшін және алдын ала оқыту
бейіні бойынша санитарлық ережелер тәртіппен және әкімшілік
регламенттер көзделген жағдайларда әкімшілік жауапкершілікке
тартылады.
5.3 Оқу орнын тудыратын кінәлі, немесе өз міндеттерін орындамауға
(сәтсіздік) байланысты білім беру үрдісіне қатысушылардың
зақымдануы, оқу орындарының директорының орынбасары және алдын ала
оқыту бейіні бойынша Қазақстан Республикасының және (немесе)
азаматтық құқық Еңбек Кодексте белгiленген шектерде жауапты болады
.
6. Қатынастар. Лауазымдық
байланыс
Оқу орындарының және оқыту бейіні бойынша
директордың орынбасары:
6.1. Бұл баптың 77, бабының 1-тармағына сәйкес, оқу орнының
директоры бекіткен кесте бойынша жұмыс істейді; st.82, Қазақстан
Республикасының Еңбек кодексінің 2-тармақ;
6.2. баяндамалар директоры болып табылады, олардың қызметін
талдайды;
6.4. нормативтік және тиісті құжаттармен қолын қойдыра танысты
ұйымдастырушылық білім беру мекемесі ақпарат директоры алады;
6.5. профильдеу процесін ұйымдастыру бойынша білім беру мекемесінің
директоры тәртібін мақұлдайды;
6.6. жүйелі білім беру мекеме-оқытушылар құрамының, білім беру
мекемесінің басқа директорының орынбасары бар, оның құзыретіне
кіретін мәселелер бойынша ақпарат алмасу;
6.7. міндетін атқарушы орынбасары. Ғылыми директоры - (және т.б.
демалыс, ауру,) оның уақытша болмаған кезеңде білім беру
мекемелерінің әдістемелік жұмыс. Директорының бұйрығы негізінде
Қазақстан Республикасы мен оқу орнының Жарғысын Еңбек кодексіне
сәйкес міндеттерін орындау, тиісті бұйрық объективті себептерге
байланысты берілуі мүмкін емес, егер.
Білуге міндетті:
Қазақстан Республикасының
Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл
туралы», «Қазақстан Республикасындағы бала
құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
туралы», «Неке және отбасы
туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бойынша,
асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты
берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар
туралы»,«Арнайы әлеуметтік қызмет
туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік және
медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау
туралы», «Кәмелетке толмағандардың арасындағы
құқық бұзушылықтар мен балалардың қадағалаусыз және панасыз
қалуының алдын алу туралы» Заңдарын және басқа да білім беруді
дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық
актілерді; тәрбие жұмысының
тақырыбын оқыту әдістемесі; жабдықтар мен сыныптарда және
жапсарлас, жабдықтауға қойылатын талаптар; құралдар және
оқу-әдістемелік мүмкіндіктері оқыту; негізгі бағыттары мен білім
беру және педагогика даму болашағы; құқық және ғылыми басқару,
педагогика және психология негіздері; Мемлекеттік білім беру
стандарттары; педагогика, педагогикалық психология; ғылым оқыту мен
тәжірибенің жетістіктері; экономика негіздері, еңбек заңнамасы;
ережелер мен еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы
қорғау ережелері; санитарлық ережелер мен нормалар.
Қызметтік нұсқаулықпен таныстым
және екінші данасын алдым
______________________ ______________________________таныстым
(Қолы) (аты-жөні)
Күні: «___» _______________ 20 ____ г.
Мақсаты:
1.Оқушылардың саналы кәсіби таңдауын жүзеге асыруға қажетті ресурстарын құру мүмкіндіктерін туғызу,кәсіптік қызығушылығын жан-жақты қалыптастырып,мамандықты дұрыс таңдауға бағыт беру.
Міндеті:
1 .Пән мұғалімдерінің оқыту үрдісіндегі проблемаларын шешу жолдарын анықтау және олардың теориялық,әдістемелік білім деңгейлерін арттыру.
2. Оқушылардың қызығушылық бағытын, қабілетін келешекте ие болуға тиісті мамандыққа бейімделуін қанағаттандыру
3..Мектептің жоғары сыныптарында негізгі мектепті бітірушілерді жан жақты зерттеу,диагностикалау жұмыстарын жүргізе отырып,бағдарлы сыныптарға іріктеу жұмыстарын ұйымдастыру.
4. Бағдарлы сыныптарға арналған оқулықтардың қолдану барысын сабақтарға қатысу,семинарлар өткізу арқылы зерттеу.
-Кәсіби білім беру аясында әлеуметтік серіктестікті дамыту:
- Кәсіби білім беруде мекемлермен бірлесіп бағыт беру алдындағы, кәсіби бағыт беру жұмыстарын ұйымдастыру;
-Кәсіби бағдар беруді оқу бағдарламасына, оқу- тәрбие үдерісіне енгізу.
Күтілетін нәтижелер:
1. Мектепте мұғалімдердің оқытудың жаңа әдістемесін енгізу арқылы жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мұғалімдердің деңгейі артады.
2. пән мұғалімдерінің сұраныстары толық қанағаттандырылып, әлемдік білім кеңістігіне ықпалдасу мақсатында педагогиканың озық тәжірибесі жинақталып таратылады.
3. Пән мұғалімдерінің оқыту үрдісіндегі проблемаларын шешу жолдары анықталады және олардың теориялық әдістемелік білім деңгейлері арттырылады .