Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
би үйірмесінің ортамерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Би—музыкалық ырғаққа сай дене қимылымен көрсетілетін өнер. Адамдар күнделікті еңбек процесіндегі іс-әрекеттері, қоршаған дүниеден алған сезім-әсерлері би қимыл-қозғалыстары мен ишараларына негіз болған. Табиғат құбылыстарын, аңшылық және соғыс көріністерін белгілі жүйеге түскен ырғақты қимыл—бимен бейнелеу көне дәуірде өмір талабынан туды. Би хареографиясы жинақы образдар арқылы болмысты бейнелеп, адамның ішкі жан дүниесін көрсетеді. Экономиялық, әлеуметтік, тарихи географиялық, т.б. факторлардың әсерімен де әр халықтың өзіні ғана тән би дәстүрлері, өзіндік хореография тілі, пластикалық бейнелілігі, қимыл-әрекетті музыкамен байланыстыру тәсілдері пайда болды. Би—қазақтың халық фольклорының көне түрлерінің бірі. Олтуралы Қазақстан жерінде сақталған тастағы суреттер, тарихи деректер, орыс саяхатшылары, тарихшылары, ғалымдарының этнографиялық жазбалары сыр шертеді. Би – музыка өнерімен сабақтас халық өнерінің бір түрі. Қазақтың би өнері ерте заманнан бастау алып, күні бүгінге дейін жалғасып келеді. Би өнері халқымыздың салт – дәстүрі, тұрмыс – тіршілігіне байланысты туындаған. Қазақтың ежелгі би өнері жайлы ертегі, аңыз, дастандарда айтылады. Ертедегі қазақ билері киіз үйлердің биленетін болғандықтан, алуан түрлі қимылдармен қатар бет – әлпет құбылулары арқылы да бейнеленген. Сондықтан балалар бұл сабаққа қызыға қатысады. Ол үшін әр сабақты түрлендіріп өткізу мұғалімнен ізденіс пен шығармашылықты талап етеді.
Би өнерімен айналысу оқушылардың жалпы денсаулығына жақсы әсер етеді. Нақты жеңіл қозғалыспен дұрыс жүріп тұруына, иілгіштік қабілетінің артуына, ауамен дұрыс демалуына, музыканың екпінін, буын ырғағын, мазмұнын ажырата білуге көмектеседі. Төменгі сынып оқушылары арнаулы қондырғысыз – ақ залдың ортасында бимен айналысуына болады. Ол үшін ойын түрінде берілетін нақты қимыл қозғалыс жаттығуларына көбірек көңіл бөлуі қажет. Олар қимыл қозғалыспен музыканы үйлестіру шеберлігін дамытады. Барлық бастауыш сынып мұғалімдері мен педагогтарына баланың қозғалыс – қимылдарының, ағзасының дамуы үшін дене тәрбиесі пәнінің рөлінің ерекше орын алатыны белгілі. Олай болса біздің мектебімізде дене тәрбиесі сабағынан басқа – ырғақ жаттығулары сабағы қосымша жүргізіледі.
Ырғақ—балалардың қабылдауын қозғалыс—қимыл арқылы белсендіретін сазды—педагогикалық тәртіп. Төменгі мектеп жасындағы балалар үшін жүгіру, билеу, секіру, жалпы ойын түрлері маңызды орын алады. Сондықтан балалар бұл сабаққа қызыға қатысады. Ол үшін әр сабақты түрлендіріп өткізу мұғалімнен ізденіс пен шығармашылықты талап етеді. Сабақ үш бөлімнен тұрады: аэробика (10-15 минутке есептеледі), хореографиялық және еркін қимыл қозғалыстары, ол қазіргі әуендермен орындалады. Аэробика—арнайы әуен ырғағымен орындалатын жаттығу үрлері. Сабақтың негізгі бөлігі—хореография, мұнда балалар халық биінде кездесетін негізгі қимыл—әрекеттерді үйреніп қана қоймай, пластикалық қозғалыстарға жаттығады.
Сабақтың соңында балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында әр түрлі әуендерге 10 минутта еркін ырғақта билейді.
Үлкенді, кішілі би қойылғанда басынан аяғына дейін әр-түрлі тәсілді жүйесі болады.
Біріншіден, би драматургиясы – олд бидің негізін қалайтын ой-өрісі. Бұл биде не көрсетіп, не айтқымыз келетінін нақ басып жеткізу.
Екіншіден, саз (музыка)- қандай да би қойылмасын, оның болашағы таңдап алынған сазды әуенге көп байланысты. Драмалық ойды ашуда сазды әуен негізгі роль атқарады.
Үшінші- қимыл (дене, қол, бет пішін қимылы ) барлығы осы бірсөздің ішіне сыйып тұр. Енді ойымыз күрделене түсті, осы би қимылдары сазды әуенмен үндестік табуы өте қажет. Әуенін естіп отырып қимылды көргенде, драмалық ой-өрісі ашыла түсіп барлығы бір дүние іспеттес болуы хақ.
Төртінші- ол осы ойлаған драмалық ойымызды, сазды би қойылымдарымен үйлестіре отырып, сахна кеңістігінде дұрыс қозғалыс табу.
Бесінші- әр түрлі ракурстар. Осы сахналық қазғалыстардың (суреттердің) дұрыс көрініс табуы. Би қою тәсілінде, бидің басталуы – яғни көрермен бишінің қай уақытты, қай ел-жерді, қай халықты (киім үлгісіне, сазды әуеніне, сол халыққа тән би қимылымен сазды әуеніне байланысты), қай мезгілді, кімді көрсетінін түсінуі керек. Енді сахнаға шыққан би орындаушы балалар белгіленіп берілген сурет бойынша сахна кеңістігінде қимылдарды билей жөнеледі. Келесі сазды әуенмен би қимылдарының, ракурстарының шаңына жеткізу кезеңі. Бидің драматургиялақ түйіні бидің аяғы.
«Би өнері» үйірмесінің мақсаттары:
Ерте заманнан қалыптасып, халқымыздың аса бай мұрасымен бірдей дамыған би өнері туралы, қазақтың белгілі бишілері жайлы тиянақты түсінік беру.
Оқушылардың дене бітімін шынықтырып, күшейту. Музыканы есту және баулу қабілетін теория және практика жүзінде іске асыру. Биді түсіну және билеу қабілетін қалыптастыру. Өзін – өзі ұстай білуге тәрбиелеу.
Ырғақты жаттығулардың мақсаты - әуен ырғағына ере отырып, өз денелерін еркін қозғалысқа енгізе отырып, жеңіл және күрделі қимылдарды өздігінен орындай алуға машықтандырады.
Бұл мақсатқа жету үшін төмендегі жаттығуларды қолдану қажет:
Есте сақтау, ұқыптылық және қоғамлық ортадағы дамуына;
Қимыл-әрекетінің шапшаңдығына;
Негізгі іс-әрекетті игеруіне: жүру, жүгіру, секіру, жүрудің әр түрлеріне;
Дене ағзасын еркін ұстауына т.б.
Сонымен қатар бұл сабақтың балалар үшін маңыздылығы сол, баланың танымдық әрекетінің, сұлулық пен көркемдікті сүюіне өз ықпалын тигізеді.
«Би өнері» үйірмесінің міндеттері:
Сезіну, есту қабілетін дамыту.
Қимыл – қозғалыс аппараттарының жүрек қан айналымын реттеп, жақсарту.
Дененің дұрыс бітімін қалыптастыру, дұрыс демалу, дер кезінде дұрыс қимылдарын жетілдіру.
Музыкалық шығармалардың буын – ырғағын, екпінін, мазмұнын дұрыс түсінуге дайындау.
Теория және практика жүзінде қозғалысын дұрыс сезіне білу.
Билеу кезінде би қозғалысы арқылы оның мәнерлілігін арттыру.
Би қозғалысы кезінде би үйрену дағдыларын қалыптастыру.
Оқушылардың би әуенін сезіну, түсіну қабілеттерін дамыту, есте сақтау ілікке, еңбекқорлыққа, табиғатты сүйе білуге, эстетикалық талғамын арттыруға, патриоттық сезімге би өнері арқылы тәрбиелеу.
Күтілтін нәтиже:
Би өнерімен айналысқан ұлдар мен қыз балалар денесінің сымбаттылығымен, әдемі жүріс – тұрысымен, музыкалық ырғақты ажырата білуімен ерекшеленеді. Би өнерімен айналысу шығармашылық шебрліктердің негізін қаоап, өзін – өзі жетілдіруге деген қызығушылығын арттырады.
2023-2024 оқу би үйірмесіне 1,2,3,4 сыныптың оқушулары қатысады. Сыныптар топтарға бөлінген. Әр топта үйірме сабағы аптасына екі рет болады. Оқу жылында 34 апта бар. Әр топта жылына 68 сағат болады.
Пояснительная записка.
Ритмике и танцам как учебно-воспитательной дисциплине должно отдаваться значительное место в системе общего музыкального образования. Научить ребенка передавать характер музыкального произведения, его образное содержание через пластику движений под музыку - именно этой цели подчинены систематические занятия ритмикой, которые необходимо проводить с детьми уже с самого раннего возраста. Основными задачами работы на уроках ритмики являются: воспитание восприятия характера музыки, развитие музыкально-выразительных представлений и творческой активности, воспитание чувства ритма, музыкально-ритмической памяти и сознательное освоение детьми метроритмической структуры музыки.
Ритмика - это ритмические движения под музыку, и именно она является начальным этапом освоения искусства танца.
Танец - это средство воспитания и развития личности ребёнка, которое способно создать благотворную почву для раскрытия его потенциальных возможностей и самореализации. Гармоничное соединение движения, музыки, игры формирует атмосферу положительных эмоций, которые в свою очередь раскрепощают ребёнка, делают его поведение естественным и красивым. Занятия ритмикой и танцем развивают физические качества, вырабатывают правильную осанку, посадку головы, походку, силу, ловкость, координацию движений, устраняют такие физические недостатки как сутулость, косолапость, искривление позвоночника и т.д. Танец обучает правилам поведения, хорошим манерам, культуре общения, развивает ассоциативное мышление, пробуждает фантазию и побуждает к творчеству, улучшает состояние здоровья.
Цель программы:
обучение детей творческому исполнению танцевальных движений и передаче образов через движения, формирование социально значимых личностных качеств и развитие творческих способностей посредством ритмики и танца.
Задачи программы:
Развитие музыкальности:
развитие способности чувствовать настроение и характер музыки;
развитие чувства ритма;
развитие музыкальной памяти.
Развитие двигательных качеств и умений:
развитие точности, координации движений;
развитие гибкости и пластичности;
формирование правильной осанки;
развитие умения ориентироваться в пространстве;
обогащение двигательного опыта разнообразными видами движений.
Развитие творческих способностей, потребности самовыражения в движении под музыку:
привитие основных навыков в умении слушать музыку и передавать в движениях её образное содержание;
развитие творческого воображения и фантазии;
развитие способности к импровизации;
Развитие и тренировка психических
процессов:
развитие умения выражать эмоции в мимике и пантомимике;
развитие восприятия, внимания, памяти;
Развитие нравственно-коммуникативных качеств личности:
Воспитание таких качеств, как внимание, целеустремлённость, собранность, работоспособность, коллективизм;
воспитание умения сопереживать другому;
воспитание умения вести себя в группе во время движения;
воспитание чувства такта.
Укрепление здоровья детей:
Укрепления иммунитета за счет физических упражнений и двигательной активности
В работе с дошкольниками обучение идет по спирали, с постепенным усложнением материала. На следующий год обучения пройденный материал подается на более высоком уровне, на новом музыкальном матернале с учетом возрастных особенностей детей.
В подходе к каждой конкретной группе детей проявляется определенная гибкость, учитывается при этом состав группы, физические данные и возможности детей.
Методы обучения, нспользуемые в программе.
Музыкальная разминка.
Движения выполняются под музыку. Используются различные виды ходьбы, бега и прыжки. Как правило разминка выполняется по кругу с продвижением вперед. В этой части упражнения даются с применением образов - например, «идем как цапля», «летим как птички», «прыгаем как зайчики».
Ритмическая гимнастика.
Выполнение общеразвивающих упражнений на месте под музыку с различными предметами и без них.
Танцевальные движения.
Данный раздел направлен на формирование танцевальных движений у детей, что способствует повышению общейкультуры ребенка и обогащению двигательного опыта разнообразными видами движений. В этот раздел входяттанцевальные шаги, позиции рук, движения рук, ног, корпуса, хлопки, прыжки, построения и перестроения.Осваиваются виды движений различных танцев.
Сюжетно-образные танцы.
Сюжетно-образные танцы являются основой для развития чувства ритма и двигательных способностей занимающихся, позволяющих свободно, красиво и правильно выполнять движения под музыку, в соответствии с текстом песни и особенностями музыки - характеру, ритму и темпу, Сюжетно-образные танцы направлены на развитие выразительности движений, чувства ритма, артистичности, развитие двигательной памяти в соответствии с музыкой и текстом песен. Использование сюжетно-образных танцев в работе с детьми способствует развитию умения воспринимать музыку, то есть чувствовать ее настроение, характер и понимать ее содержание. Развивается музыкальная память, внимание. координация движений, пластичность, ориентация в пространстве. В этом разделе используются как правило изученные танцевальные движения.
Музыкальные игры. Все дети любят играть, поэтому в программе используются музыкальные игры различного характера, а именно: сюжетно - ролевые игры, подвижные игры, общеразвивающие игры, игры для создания доверительных отношений в группе, игры направленные на развитие внимания ребёнка к самому себе, своим чувствам, игры на развитие слуха, чувства ритма, ориентации в пространстве.
Материально-техническое обеспечение.
Предметы, используемые для реализации программы.
На занятиях по ритмике и танцу используются различные предметы: платочки, бубны, ленточки на кольцах, ленточки на палочках, обручи, плоские кольца, флажки, султанчики, погремушки, цветы, воздушные шарики, мячи, колокольчики, шляпки.
Технические средства
Музыкальный центр, аудио материал.
Мониторинг танцевально-ритмической деятельности.
Для эффективного развития ребенка в танцевально-ритмической деятельности необходимо отележивать влияние занятий в кружке «Ритмика» на ребенка. Результаты исследования позволяют педагогу грамотно развивать ребенка в соответствии с его индивидуальными возможностями, видеть результат своей деятельности и вносить коррективы в перспективное планирование.
Это исследование проводится в три этапа:
- в начале учебного года с использованием таких методов как беседа, анкетирование родителей, диагностические игровые упражнения;
- в конце первого полугодия в виде открытого урока;
- в конце учебного года проводится отчетный концерт.
Ожидаемые результаты:
- овладение техникой основных двигательных и танцевальных движений; - овладение выразительностью и красотой движения;
- овладение чувством ритма;
- возросший интерес к занятиям танцевально- ритмической деятельностью; - укрепление иммунной системы организма;
- укрепление мышц позвоночника, стопы, диафрагмы, двигательного аппарата; - развитие правильной осанки;
Воспитание восприятия характера музыки
1. Прослушав музыку, преподаватель предлагает детям самостоятельно отобразить ее характер в движениях. Это дает ему возможность выяснить отношение детей к данному произведению, а также определить их творческие возможности. Преподаватель обращает внимание детей на более удачное исполнение. Иногда лучшие варианты повторяются всеми детьми. Так часто создаются сочиненные детьми совместно с преподавателем игровые упражнения, танцы. Творческий процесс способствует развитию познавательного интереса. Важно уметь подбирать такие упражнения, игры, пляски. которые формировали бы у детей отношение к окружающему миру, углубляя их представление о жизни, труде. природе.
2. После прослушивания музыки и определения ее характера (спокойный, бодрый, веселый и т.д.) преподаватель показывает детям зафиксированные движения (гимнастические, танцевальные), стараясь добиться правильной реакции на музыку и выразительности исполнения движений. Выразительное исполнение музыки должно способствовать опаданию ярких художественных образов, близких и понятных детям и легко поддающиеся передаче средствами движения. Стимулировать проявление активности и самостоятельности детей в передаче характера музыки и своего отношения к музыкальному произведению через движение.
Динамика
Методические рекомендации Характер музыки, темп и динамика неотделимы друг от друга, и работа над ними осуществляется в тесном единстве, часто на одном и том же музыкальном материале. Эти темы находят свое выражение в творчестве детей, в импровизациях различных движений под музыку, в свободных танцевальных движениях, а также в упражнениях, играх и танцах с фиксированными движениями.
Темп
Методические рекомендации При исполнении музыкального произведения точно соблюдать предложенный композитором темп. Воспитывать у детей умение удерживать нужный темп, что положительно скажется и на занятиях по хореографии.
В 2023-2024 учебном году в танцевальном кружке участвуют 1,2,3,4 классы. Классы разделены на группы. В каждой
группе кружок проводится два раза в неделю. В учебном году 34 недели. В каждой группе 68 часов занятий.
2023-2024 оқу жылының «Балауса» би үйірмесінің сабақ кестесі
күні уақыты |
дүйсенбі
|
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
10:40 – 11:25 |
3 «Д,Е» |
3 «А,Ә,Б» |
3 «В,Г» |
3 «А,Ә,Б» |
3 «В,Г» |
11:35 – 12:20 |
4 «В,Г» |
2 «Д,Е» |
4 «В,Г» |
2 «Д,Е» |
3 «Д,Е» |
12:25 – 13:10 |
1 «В,Г» |
1 «А,Ә,Б» |
1 «Е» |
1 «А,Ә,Б» |
1 «В,Г» |
13:15 – 14:00 |
2 «Б,В» |
2 «А,Ә» |
2 «Б,В» |
2 «А,Ә» |
1 «Е» |
14:15 – 15:00 |
|
4 «А,Ә» |
4 «Б» |
4 «А,Ә» |
4 «Б» |
2023-2024 оқу жылының
«Балауса» би үйірмесінің ортамерзімді күнтізбелік – тақырыптық жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 топ 1«А,Ә,Б» |
2 топ 1 «В,Г» |
||||
1 |
Би туралы мәліметтермен таныстыру. |
1 |
05.09 |
01.09 |
|
2 |
Жаттығуды қауіпсіз орындау бойынша нұсқаулық. Би сабақтарын өткізу ережелері. |
1 |
07.09 |
04.09 |
|
3 |
Бастапқы қалып. Денені дұрыс ұстау. |
1 |
12.09 |
08.09 |
|
4 |
Ұлдар мен қыздардың сәлемдесу рәсімі. |
1 |
14.09 |
11.09 |
|
5 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру. |
1 |
19.09 |
15.09 |
|
6 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
21.09 |
18.09 |
|
7 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
26.09 |
22.09 |
|
8 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
28.09 |
25.09 |
|
9 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
03.10 |
29.09 |
|
10 |
«Бауырсақ» ертегісі желісімен би қойылымы. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл күйі |
1 |
05.10 |
02.10 |
|
11-12 |
«Бауырсақ» би қойылымы. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
10.10 12.10 |
06.10 09.10 |
|
13-14 |
«Бауырсақ» би қойылымы. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
17.10 19.10 |
13.10 16.10 |
|
15-16 |
«Бауырсақ» би қойылымы. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
24.10 26.10 |
20.10 23.10 |
|
17 |
«Бауырсақ» би қойылымы. Биді пысықтау. |
1 |
07.11 |
27.10 |
|
18 |
«Бауырсақ» ертегісі желісімен би қойылымын орындау. |
1 |
09.11 |
06.11 |
|
19 |
Секіру. Жартылай отыру және толық отыру. Аяқтың жарты саусаққа көтерілу. |
1 |
14.11 |
10.11 |
|
20 |
Екі аяқпен, бір аяқпен, қауырсынды аяқпен секіру. |
1 |
16.11 |
13.11 |
|
21 |
Саусақ жаттығулары, ырғақты дамыту ойындары. |
1 |
21.11 |
17.11 |
|
22-23 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
23.11 28.11 |
20.11 24.11 |
|
24-25 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
30.11 05.12 |
27.11 01.12 |
|
26-27 |
«Көңілді доптар» Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
07.12 12.12 |
04.12 08.12 |
|
28-29 |
«Ғажайып ойыншықтар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
14.12 19.12 |
11.12 15.12 |
|
30-31 |
«Ғажайып ойыншықтар» Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
21.12 26.12 |
18.12 22.12 |
|
32-33 |
«Ғажайып ойыншықтар» Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
28.12 09.01 |
25.12 08.01 |
|
34 |
«Қысқы ғажайып» бейнелі би қимылдары |
1 |
11.01 |
12.01 |
|
35 |
«Көңілді гномдар» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
16.01 |
15.01 |
|
36-37 |
«Көңілді гномдар» би қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
18.01 23.01 |
19.01 22.01 |
|
38-39 |
«Көңілді гномдар» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
25.01 30.01 |
26.01 29.01 |
|
40-41 |
«Ғажайып ойыншықтар» Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
01.02 13.02 |
02.02 12.02 |
|
42 |
«Көңілді гномдар» биі. Биді пысықтау. |
1 |
15.02 |
16.02 |
|
43 |
«Көңілді гномдар» биін бекітіп, орындау. |
1 |
20.02 |
19.02 |
|
44 |
Ырғақты қимылдар бейнесімен шапалақты, бір орында жүруді көрсету |
1 |
22.02 |
23.02 |
|
45 |
«Қоян, аю, қасқыр, түлкі, аққулар» бейнелі би қимылдары |
1 |
27.02 |
26.02 |
|
46 |
Шашақпен спорттық би. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
29.02 |
01.03 |
|
47 |
Шашақпен спорттық би. Қозғалыстарды пысықтау |
1 |
05.03 |
04.03 |
|
48 |
Шашақпен спорттық би. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
07.03 |
11.03 |
|
49 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру |
1 |
12.03 |
15.03 |
|
50 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
14.03 |
18.03 |
|
51 |
Лентамен қозғалыстарды пысықтау |
1 |
19.03 |
01.04 |
|
52 |
Лентамен қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
02.04 |
05.04 |
|
53 |
Обручпен би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
1 |
02.04 |
08.04 |
|
54 |
Обручпен би жаттығулары. Қозғалыстарды пысықтау. |
1 |
09.04 |
12.04 |
|
55 |
Обручпен би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
11.04 |
15.04 |
|
56 |
"Түрлі-түсті жалаушалар" би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
1 |
16.04 |
19.04 |
|
57 |
"Түрлі-түсті жалаушалар".Қозғалыстарды пысықтау. |
1 |
18.04 |
22.04 |
|
58 |
"Түрлі-түсті жалаушалар".Қозғалыстарды пысықтау. |
1 |
23.04 |
26.04 |
|
59 |
"Кемпірқосақ" биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
25.04 |
29.04 |
|
60-61 |
Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
30.04 02.05 |
03.05 06.05 |
|
62 |
"Кемпірқосақ" биі. Қозғалыстарды пысықтау. |
1 |
14.05 |
10.05 |
14.05 - 07.05 |
63 |
"Кемпірқосақ" биі. Қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
14.05 |
13.05 |
|
64 |
"Кемпірқосақ" биі. Биді пысықтау. |
1 |
16.05 |
17.04 |
|
65 |
Кемпірқосақ" биін сахналау. |
1 |
21.05 |
20.05 |
|
66 |
Қорытынды сабақ. Өткен тақырыптарға шолу. |
1 |
23.05 |
24.05 |
|
Среднесрочный календарно – тематический план танцевального кружка «Балауса»
2023-2024 учебного года
№ |
Тема урока |
часы |
Сроки 3 топ 1 «Е» |
Примечание |
1 |
Введение в танец |
1 |
01.09 |
|
2 |
Инструктаж по безопасному исполнению упражнений. Правила поведения на танцевальных занятиях. |
1 |
06.09 |
|
3 |
Постановка корпуса: положение рук, ног. |
1 |
08.09 |
|
4 |
Поклон – приветствие мальчиков и девочек |
1 |
13.09 |
|
5 |
Виды шага: с высоким подъемом колена, пятками, носочками |
1 |
15.09 |
|
6 |
Позиции ног. 1-3 позиции |
1 |
20.09 |
|
7 |
Позиции рук. 1-3 позиции |
1 |
22.09 |
|
8 |
Позиции ног. 4-6 позиции |
1 |
27.09 |
|
9 |
Позиции рук. 4-6 позиции |
1 |
29.09 |
|
10 |
Танцевальная композиция «Колобок». Прослушивание музыки, характер, настроение танца. |
1 |
04.10 |
|
11-12 |
«Колобок». Изучение элементов различных движений |
2 |
06.10 11.10 |
|
13-14 |
«Колобок». Отработка движений |
2 |
13.10 18.10 |
|
15-16 |
«Колобок». Соединение движений в танец |
2 |
20.10 25.10 |
|
17 |
Танцевальная композиция «Колобок». Отработка танца |
1 |
27.10 |
|
18 |
Танцевальная композиция «Колобок». Исполнение танца |
1 |
08.11 |
|
19 |
Прыжки.. Полуприседание и полное приседание. |
1 |
10.11 |
|
20 |
Прыжки на двух ногах, на одной ноге, с переменной ног. Дробное выстукивание. |
1 |
15.11 |
|
21 |
Пальчиковая гимнастика, музыкальные игры. |
1 |
17.11 |
|
22-23 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Изучение элементов различных движений |
2 |
22.11 24.11 |
|
24-25 |
«Веселые шарики». Отработка движений |
2 |
29.11 01.12 |
|
26-27 |
«Веселые шарики». Соединение движений в танец |
2 |
06.12 08.12 |
|
28-29 |
«Волшебные игрушки». Изучение элементов различных движений |
2 |
13.12 15.12 |
|
30-31 |
«Волшебные игрушки». Отработка движений |
2 |
20.12 22.12 |
|
32-33 |
«Волшебные игрушки». Соединение движений в танец |
2 |
27.12 10.01 |
|
34 |
Сюжетно-образные движения: «Зимние чудеса» |
1 |
12.01 |
|
35 |
Танец «Веселые гномики». Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
17.01 |
|
36-37 |
Танец «Веселые гномики». Изучение элементов различных движений |
2 |
19.01 24.01 |
|
38-39 |
Танец «Веселые гномики» Отработка движений |
2 |
26.01 31.01 |
|
40-41 |
Танец «Веселые гномики». Соединение движений в танец |
2 |
02.02 14.02 |
|
42 |
Танец «Веселые гномики». Отработка танца |
1 |
16.02 |
|
43 |
Танец «Веселые гномики». Исполнение танца |
1 |
21.02 |
|
44 |
Передача ритмических рисунков хлопками, притопами |
1 |
23.02 |
|
45 |
Сюжетно-образные движения «Зайчики, медведи, волк, итд» |
1 |
28.01 |
|
46 |
Спортивный танец с мохнашками. Изучение элементов различных движений. |
1 |
01.03 |
|
47 |
Отработка движений с мохнашками. |
1 |
06.03 |
|
48 |
Соединение движений в танец с мохнашками. |
1 |
06.03 |
06.03-08.03 |
49 |
Виды шага: с высоким подъемом колена, пятками, носочками |
1 |
13.03 |
|
50 |
Гимнастичеcкие танцевальные движения с лентами. Изучение элементов различных движений . |
1 |
15.03 |
|
51 |
Отработка движений с лентами. |
1 |
20.03 |
|
52 |
Соединение движений в танец с лентами. |
1 |
03.04 |
|
53 |
Танцевальные упражнения с обручами. Изучение элементов различных движений. |
1 |
05.04 |
|
54 |
Танцевальные упражнения с обручами. Отработка движений. |
1 |
10.04 |
|
55 |
Соединение движений в танец с обручами. |
1 |
12.04 |
|
56 |
Изучение элементов различных движений с обручами. |
1 |
17.04 |
|
57 |
Танцевальные упражнения с разноцветными флажками. Отработка движений. |
1 |
19.04 |
|
58 |
Танцевальные упражнения с разноцветными флажками. Соединение движений в танец. |
1 |
24.04 |
|
59 |
Танец "Разноцветная радуга". Прослушивание музыки, характер, настроение танца. |
1 |
26.04 |
|
60-61 |
Танец "Разноцветная радуга". Изучение элементов различных движений. |
2 |
03.05 08.05 |
|
62 |
Танец "Разноцветная радуга". Отработка движений. |
1 |
10.05 |
|
63 |
Танец "Разноцветная радуга". Соединение движений в танец. |
1 |
15.05 |
|
64 |
Танец "Разноцветная радуга". Отработка танца. |
1 |
17.05 |
|
65 |
Исполнение танца "Разноцветная радуга". |
1 |
22.05 |
|
66 |
Заключительное занятие. Обзор прошлых тем. |
1 |
24.05 |
|
2023-2024 оқу жылының «Балауса» би үйірмесінің
ортамерзімді күнтізбелік – тақырыптық жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
4-топ 2 «А,Ә» |
5-топ 2 «Б,В» |
||||
1 |
Би туралы мәліметтермен таныстыру. |
1 |
05.09 |
04.09 |
|
2 |
Жаттығуды қауіпсіз орындау бойынша нұсқаулық. Би сабақтарын өткізу ережелері. |
1 |
07.09 |
06.09 |
|
3 |
Бастапқы қалып. Денені дұрыс ұстау. |
1 |
12.09 |
11.09 |
|
4 |
Ұлдар мен қыздардың сәлемдесу рәсімі. |
1 |
14.09 |
13.09 |
|
5 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру. |
1 |
19.09 |
18.09 |
|
6 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
21.09 |
20.09 |
|
7 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
26.09 |
25.09 |
|
8 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
28.09 |
27.09 |
|
9 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
03.10 |
02.10 |
|
10 |
«Алтын күз» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
05.10 |
04.10 |
|
11-12 |
«Алтын күз» биі. Әр түрлі қозғ-рдың элементтерін үйрену |
2 |
10.10 12.10 |
09.10 11.10 |
|
13-14 |
«Алтын күз» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
17.10 19.10 |
16.10 18.10 |
|
15-16 |
«Алтын күз» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
24.10 26.10 |
23.10 23.10 |
23.10-25.10 |
17 |
«Алтын күз» биі Биді пысықтау. |
1 |
07.11 |
06.11 |
|
18 |
«Алтын күз» биін сахналау. |
1 |
09.11 |
08.11 |
|
19 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
14.11 |
13.11 |
|
20 |
«Көңілді доптар». Қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
16.11 |
15.11 |
|
21 |
«Ғажайып сыйлықтар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
21.11 |
20.11 |
|
22 |
«Ғажайып сыйлықтар». Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
23.11 |
22.11 |
|
23 |
«Жел, Күн, Жұлдыздар, Жаңбыр, Күзгі жапырақтар» бейнелі би қимылдары |
1 |
28.11 |
27.11 |
|
24 |
«Ақ ұлпа қарлар» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңілкүйі |
1 |
30.11 |
29.11 |
|
25-26 |
«Ақ ұлпа қарлар» биі. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
05.12 07.12 |
04.12 06.12 |
|
27-28 |
«Ақ ұлпа қарлар» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
12.12 14.12 |
11.12 13.12 |
|
29-30 |
«Ақ ұлпа қарлар» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
19.12 21.12 |
20.12 25.12 |
|
31 |
«Ақ ұлпа қарлар» биі. Биді пысықтау. |
1 |
26.12 |
27.12 |
|
32 |
«Ақ ұлпа қарлар» биін сахналау. |
1 |
28.12 |
08.01 |
|
33 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыс-тардың элементтерін үйрену |
1 |
09.01 |
10.01 |
|
34 |
«Көңілді доптар» .Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
11.01 |
15.01 |
|
35 |
Ырғақты қимылдар бейнесімен шапалақты, бір орында жүруді көрсету |
1 |
16.01 |
17.01 |
|
36 |
«Қоян, аю, қасқыр, түлкі, аққулар» бейнелі би қимылдары |
1 |
18.01 |
22.01 |
|
37 |
Шашақпен спорттық би. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
23.01 |
24.01 |
|
38 |
Шашақпен спорттық би. Қозғалыстарды пысықтау |
1 |
25.01 |
29.01 |
|
39 |
Шашақпен спорттық би. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
30.01 |
31.01 |
|
40 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру |
1 |
01.02 |
05.02 |
|
41 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Әр түрлі қимылдың элементтерін үйрену |
1 |
06.02 |
07.02 |
|
42 |
Лентамен қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
08.02 |
12.02 |
|
43 |
«Түрлі-түсті жалаушалар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыс-тардың элементтерін үйрену |
1 |
13.02 |
14.02 |
|
44 |
«Түрлі-түсті жалаушалар» . Қимылды биге біріктіру |
1 |
15.02 |
19.02 |
|
45-46 |
«Қаражорға» биінің элементтері |
2 |
20.02 22.02 |
21.02 26.02 |
|
47-48 |
«Қамажай» биінің элементтері |
2 |
27.02 29.02 |
28.02 04.03 |
|
49 |
«Қызыл телпек» ертегі желісімен би қойылымы. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
05.03 |
06.03 |
|
50-51 |
«Қызыл телпек» би қойылымы. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
07.03 12.03 |
11.03 13.03 |
|
52-53 |
«Қызыл телпек» би қойылымы. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
14.03 19.03 |
18.03 20.03 |
|
54-55 |
"Қызыл телпек" ертегісі желісімен би қойылымы. Қимылдарды биге біріктіру. |
2 |
02.04 04.04 |
01.04 03.04 |
|
56 |
"Қызыл телпек" би қойылымы. Биді пысықтау. |
1 |
09.04 |
08.04 |
|
57 |
"Қызыл телпек" би қойылымын сахналау. |
1 |
11.04 |
10.04 |
|
58 |
"Қолшатыр" биі әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
16.04 |
15.04 |
|
59-60 |
"Қолшатыр" биі. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
18.04 23.04 |
17.04 22.04 |
|
61-62 |
"Қолшатыр" биі. Қозғалыстарды пысықтау. |
2 |
25.04 30.04 |
24.04 29.04 |
|
63-64 |
"Қолшатыр" биі. Қимылдарды биге біріктіру. |
2 |
02.05 02.05 |
06.05 08.05 |
02.05-07.05 |
65 |
"Қолшатыр" биі. Биді пысықтау. |
1 |
14.05 |
13.05 |
|
66-67 |
"Қолшатыр" биін сахналау. |
2 |
16.05 21.05 |
15.05 20.05 |
|
68 |
Қорытынды сабақ. Өткен тақырыптарға шолу. |
1 |
23.05 |
22.05 |
|
Среднесрочный календарно – тематический план танцевального кружка «Балауса»
2023-2024 учебного года
№ |
Тема урока |
часы |
Сроки 6 топ 2 «Д,Е» |
Примечание |
1 |
Введение в танец |
1 |
05.09 |
|
2 |
Инструктаж по безопасному исполнению упражнений. Правила поведения на танцевальных занятиях. |
1 |
07.09 |
|
3 |
Постановка корпуса: положение рук, ног. |
1 |
12.09 |
|
4 |
Поклон – приветствие мальчиков и девочек |
1 |
14.09 |
|
5 |
Виды шага: с высоким подъемом колена, пятками, носочками |
1 |
19.09 |
|
6 |
Позиции ног. 1-3 позиции |
1 |
21.09 |
|
7 |
Позиции рук. 1-3 позиции |
1 |
26.09 |
|
8 |
Позиции ног. 4-6 позиции |
1 |
28.09 |
|
9 |
Позиции рук. 4-6 позиции |
1 |
03.10 |
|
10 |
Танец «Золотая осень». Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
05.10 |
|
11-12 |
Танец «Золотая осень». Изучение элементов различных движений |
2 |
10.10 12.10 |
|
13-14 |
Танец «Золотая осень». Отработка движений |
2 |
17.10 19.10 |
|
15-16 |
Танец «Золотая осень» Соединение движений в танец |
2 |
24.10 26.10 |
|
17 |
Танец «Золотая осень» Отработка танца |
1 |
07.11 |
|
18 |
Танец «Золотая осень» Исполнение |
1 |
09.11 |
|
19 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Изучение элементов различных движений |
1 |
14.11 |
|
20 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики» Соединение движений в танец |
1 |
16.11 |
|
21 |
Танцевальные упражнения «Волшебные подарки». Изучение элементов различных движений |
1 |
21.11 |
|
22 |
Танцевальные упражнения «Волшебные подарки». Соединение движений в танец |
1 |
23.11 |
|
23 |
Сюжетно-образные движения: «Ветерок, Солнышко, Звездочки, Дождик, Уборка листьев» |
1 |
28.11 |
|
24 |
Танец «Белые снежинки». Прослушива-ние музыки, характер, настроение танца. |
1 |
30.11 |
|
25-26 |
Танец «Белые снежинки». Изучение элементов различных движений |
2 |
05.12 07.12 |
|
27-28 |
Танец «Белые снежинки». Отработка движений |
2 |
12.12 14.12 |
|
29-30 |
Танец «Белые снежинки». Соединение движений в танец |
2 |
19.12 21.12 |
|
31 |
Танец «Белые снежинки». Отработка танца |
1 |
26.12 |
|
32 |
Исполнение танца «Белые снежинки». |
1 |
28.12 |
|
33 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Изучение элементов различных движений |
1 |
09.01 |
|
34 |
«Веселые шарики». Соединение движений в танец |
1 |
11.01 |
|
35 |
Передача ритмических рисунков хлопками, притопами |
1 |
16.01 |
|
36 |
Сюжетно-образные движения «Зайчики, медведи, волк, лебеди, итд» |
1 |
18.01 |
|
37 |
Спортивный танец с мохнашками. Разучивание элементов различных движений |
1 |
23.01 |
|
38 |
Спортивный танец с мохнашками. Отработка движений |
1 |
25.01 |
|
39 |
Спортивный танец с мохнашками. Соединение движений в танец |
1 |
30.01 |
|
40 |
Виды шага: с высоким подъемом колена, пятками, носочками |
1 |
01.02 |
|
41 |
Гимнастичеcкие танцевальные движения с лентами. Разучивание элементов различных движений |
1 |
06.02 |
|
42 |
Гимнастичеcкие танцевальные движения с лентами. Соединение движений в танец |
1 |
08.02 |
|
43 |
Танцевальные упражнения с разноцветными флажками. Изучение элементов различных движений |
1 |
13.02 |
|
44 |
Танцевальные упражнения с разноцветными флажками. Соединение движений в танец |
1 |
15.02 |
|
45-46 |
Элементы танца «Каражорга» |
2 |
20.02 22.02 |
|
47-48 |
Элементы танца «Камажай» |
2 |
27.02 29.02 |
|
49 |
Танцевальная композиция «Красная шапочка». Прослушивание музыки, характер, настроение танца. |
1 |
05.03 |
|
50-51 |
Танцевальная композиция «Красная шапочка». Изучение элементов различных движений |
2 |
07.03 12.03 |
|
52-53 |
«Красная шапочка». Отработка движений |
2 |
14.03 19.03 |
|
54-55 |
«Красная шапочка». Соединение движений в танец. |
2 |
02.04 04.04 |
|
56 |
«Красная шапочка». Отработка танца |
1 |
09.04 |
|
57 |
Исполнение танцевальной композиции «Красная шапочка». |
1 |
11.04 |
|
58 |
Танец "Зонтики". Прослушивание музыки, характер, настроение танца. |
1 |
16.04 |
|
59-60 |
Танец "Зонтики". Изучение элементов различных движений. |
2 |
18.04 23.04 |
|
61-62 |
Танец "Зонтики". Отработка движений |
2 |
25.04 30.04 |
|
63-64 |
Танец "Зонтики". Соединение движений в танец. |
2 |
02.05 |
|
65 |
Танец "Зонтики". Отработка танца |
1 |
14.05 |
|
66-67 |
Исполнение танца "Зонтики". |
2 |
16.05 21.05 |
|
68 |
Заключительное занятие. Обзор прошлых тем. |
1 |
23.05 |
|
2023-2024 оқу жылының
«Балауса» би үйірмесінің ортамерзімді күнтізбелік – тақырыптық жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
7 топ 3 «А,Ә,В» |
8 топ 3 «В,Г» |
||||
1 |
Би туралы мәліметтермен таныстыру. |
1 |
05.09 |
01.09 |
|
2 |
Жаттығуды қауіпсіз орындау бойынша нұсқаулық. Би сабақтарын өткізу ережелері. |
1 |
07.09 |
06.09 |
|
3 |
Бастапқы қалып. Денені дұрыс ұстау. |
1 |
12.09 |
08.09 |
|
4 |
Ұлдар мен қыздардың сәлемдесу рәсімі. |
1 |
14.09 |
13.09 |
|
5 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру. |
1 |
19.09 |
15.09 |
|
6 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
21.09 |
20.09 |
|
7 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 1 – 3 кезең |
1 |
26.09 |
22.09 |
|
8 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
28.09 |
27.09 |
|
9 |
Қолдың қалыпты жағдайы. 4 – 6 кезең |
1 |
03.10 |
29.09 |
|
10 |
« Сабантой» би қойылымы. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
05.10 |
04.10 |
|
11-12 |
«Сабантой» биі. Әр түрлі қозғ-рдың элементтерін үйрену |
2 |
10.10 12.10 |
06.10 11.10 |
|
13-14 |
«Алтын күз» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
17.10 19.10 |
13.10 18.10 |
|
15-16 |
«Алтын күз» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
24.10 26.10 |
20.10 |
|
17 |
«Алтын күз» биі Биді пысықтау. |
1 |
07.11 |
27.10 |
|
18 |
«Алтын күз» биін сахналау. |
1 |
09.11 |
08.11 |
|
19 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
14.11 |
10.11 |
|
20 |
«Көңілді доптар». Қимылдарды биге біріктіру. |
1 |
16.11 |
15.11 |
|
21 |
«Ғажайып сыйлықтар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
21.11 |
17.11 |
|
22 |
«Ғажайып сыйлықтар». Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
23.11 |
22.11 |
|
23 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісімен би қойы-лымы. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
28.11 |
24.11 |
|
24-25 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісімен би қойылымы. Әр түрлі қозғ-дың элемент-н үйрену |
2 |
30.11 05.12 |
29.11 01.12 |
|
26-27 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісімен би қойылымы. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
07.12 12.12 |
06.12 08.12 |
|
28-29 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісімен би қойылымы. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
14.12 19.12 |
13.12 15.12 |
|
30 |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісімен би қойылымын сахналау. |
1 |
21.12 |
20.12 |
|
31 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
26.12 |
22.12 |
|
32 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
28.12 |
27.12 |
|
33 |
Шашақпен спорттық би. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
09.01 |
10.01 |
|
34 |
Шашақпен спорттық би. Қозғалыстарды пысықтау |
1 |
11.01 |
12.01 |
|
35 |
Шашақпен спорттық би. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
16.01 |
17.01 |
|
36 |
«Қысқы ертегі» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
18.01 |
19.01 |
|
37-38 |
«Қысқы ертегі» биі. Әр түрлі қимылдардың элементтерін үйрену |
2 |
23.01 25.01 |
24.01 26.01 |
|
39-40 |
«Қысқы ертегі» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
30.01 01.02 |
31.01 02.02 |
|
41-42 |
«Қысқы ертегі» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
06.02 08.02 |
07.02 09.02 |
|
43 |
«Қысқы ертегі» биі. Биді пысықтау. |
1 |
13.02 |
14.02 |
|
44 |
«Қысқы ертегі» биін сахналау. |
1 |
15.02 |
16.02 |
|
45 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Әр түрлі қимылдың элементтерін үйрену |
1 |
20.02 |
21.02 |
06.03 |
46 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
22.02 |
23.02 |
|
47 |
Орыс халық биі «Валенки». Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
27.02 |
28.01 |
|
48-49 |
Орыс халық биі «Валенки». Әр түрлі қимылдардың элементтерін үйрену. |
2 |
29.02 05.03 |
01.03 06.03 |
|
50-51 |
Орыс халық биі «Валенки». Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
07.03 12.03 |
13.03 15.03 |
|
52-53 |
Орыс халық биі «Валенки». Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
14.03 19.03 |
20.03 03.04 |
|
54 |
Орыс халық биі «Валенки». Биді пысықтау. |
1 |
02.04 |
05.04 |
|
55 |
Орыс халық биі «Валенки» сахналау. |
1 |
04.04 |
10.04 |
|
56-57 |
"Қаражорға" биінің элементтері. |
2 |
09.04 11.04 |
12.04 17.04 |
|
58-59 |
"Қамажай" биінің элементтері. |
2 |
16.04 18.04 |
19.04 24.04 |
|
60 |
"Толағай" биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі. |
1 |
23.04 |
26.04 |
|
61-62 |
"Толағай" биі. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
25.04 30.04 |
03.05 |
|
63 |
"Толағай" биі. Қозғалыстарды пысықтау. |
1 |
02.05 |
08.05 |
|
64 |
Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
02.05 |
10.05 |
|
65 |
"Толағай" биі. Биді пысықтау. |
1 |
14.05 |
15.05 |
|
66 |
"Толағай" биін сахналау. |
1 |
16.05 |
17.05 |
|
67 |
Қазақтың атақты бишілері |
1 |
21.05 |
22.05 |
|
68 |
Қорытынды сабақ. Өткен тақырыптарға шолу. |
1 |
23.05 |
24.05 |
|
Среднесрочный календарно – тематический план танцевального кружка «Балауса»
2023-2024 учебного года
№ |
Тема урока |
часы |
Сроки 9 топ 3 «Д,Е» |
Примечание |
1 |
Введение в танец |
1 |
01.09 |
|
2 |
Инструктаж по безопасному исполнению упражнений. Правила поведения на танцевальных занятиях. |
1 |
04.09 |
|
3 |
Постановка корпуса: положение рук, ног. |
1 |
08.09 |
|
4 |
Поклон – приветствие мальчиков и девочек |
1 |
11.09 |
|
5 |
Виды шага: с высоким подъемом колена, пятками, носочками |
1 |
15.09 |
|
6 |
Позиции ног. 1-3 позиции |
1 |
18.09 |
|
7 |
Позиции рук. 1-3 позиции |
1 |
22.09 |
|
8 |
Позиции ног. 4-6 позиции |
1 |
25.09 |
|
9 |
Позиции рук. 4-6 позиции |
1 |
29.09 |
|
10 |
Танцевальное представление «Сабантой» . Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
02.10 |
|
11-12 |
Танец «Сабантой». Изучение элементов различных движений |
2 |
06.10 09.10 |
|
13-14 |
Танец «Сабантой». Отработка движений |
2 |
13.10 16.10 |
|
15-16 |
Танец «Сабантой». Соединение движений в танец |
2 |
20.10 23.10 |
|
17 |
Танец «Сабантой». Отработка танца |
1 |
27.10 |
|
18 |
Танец «Сабантой» Исполнение танца |
1 |
06.11 |
|
19 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Изучение элементов различных движений |
1 |
10.11 |
|
20 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики» Соединение движений в танец |
1 |
13.11 |
|
21 |
Танцевальные упражнения «Волшебные подарки». Изучение элементов различных движений |
1 |
17.11 |
|
22 |
Танцевальные упражнения «Волшебные подарки». Соединение движений в танец |
1 |
20.11 |
|
23 |
Танцевальный спектакль со сказкой про хлопковую девочку и кошку. Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
24.11 |
|
24-25 |
Танцевальный спектакль со сказкой про хлопковую девочку и кошку. Изучение элементов различных движений |
2 |
27.11 01.12 |
|
26-27 |
Танцевальный спектакль со сказкой про хлопковую девочку и кошку. Отработка движений |
2 |
04.12 08.12 |
|
28-29 |
Танцевальный спектакль со сказкой про хлопковую девочку и кошку. Соединение движений в танец |
2 |
11.12 15.12 |
|
30 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Изучение элементов различных движений. |
1 |
22.12 |
|
31 |
Постановка танцевального спектакля со сказкой про хлопковую девочку и кошку. |
1 |
22.12 |
|
32 |
Танцевальные упражнения «Веселые шарики». Соединение движений в танец |
1 |
25.12 |
|
33 |
Спортивный танец с мохнашками. Разучивание элементов различных движений |
1 |
08.01 |
|
34 |
Спортивный танец с мохнашками. Отработка движений |
1 |
12.01 |
|
35 |
Спортивный танец с мохнашками. Соединение движений в танец |
1 |
15.01 |
|
36 |
Танец «Зимняя сказка». Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
19.01 |
|
37-38 |
Танец «Зимняя сказка». Изучение элементов различных движений |
2 |
22.01 26.01 |
|
39-40 |
Танец «Зимняя сказка». Отработка движений |
2 |
29.01 02.02 |
|
41-42 |
Танец «Зимняя сказка». Соединение движений в танец |
1 |
05.02 09.02 |
|
43 |
Танец «Зимняя сказка». Отработка танца |
1 |
12.02 |
|
44 |
Исполнение танца «Зимняя сказка». |
1 |
16.02 |
|
45 |
Русский танец «Валенки». Прослушивание. музыки, характер, настроение танца. |
1 |
19.02 |
|
46 |
Русский танец «Валенки» Изучение элементов различных движений. |
1 |
23.02 |
|
47 |
Гимнастичеcкие танцевальные движения с лентами. Разучивание элементов различных движений |
1 |
26.02 |
|
48 |
Гимнастичеcкие танцевальные движения с лентами. Соединение движений в танец |
1 |
01.03 |
|
49 |
Русский танец «Валенки» Изучение элементов различных движений. |
1 |
04.03 |
|
50-51 |
Русский танец «Валенки» Отработка движений |
2 |
11.03 15.03 |
|
52-53 |
Русский танец «Валенки» Соединение движений в танец |
2 |
18.03 01.04 |
|
54-55 |
Русский танец «Валенки» Отработка танца |
1 |
05.04 |
|
56 |
Исполнение русского танца «Валенки». |
1 |
08.04 |
|
57 |
Элементы танца "Қаражорға". |
2 |
12.04 15.04 |
|
58 |
Элементы танца "Қамажай". |
2 |
19.04 22.04 |
|
59-60 |
Танец «Толағай». Прослушивание музыки, характер, настроение танца |
1 |
26.04 |
|
61-62 |
Танец «Толағай». Изучение элементов различных движений. |
2 |
29.04 03.05 |
|
63 |
Танец «Толағай». Отработка движений. |
1 |
06.05 |
|
64 |
Танец «Толағай». Соединение движений в танец. |
1 |
10.05 |
|
65 |
Танец «Толағай». Отработка танца |
1 |
13.05 |
|
66 |
Исполнение танца «Толағай». |
1 |
17.05 |
|
67 |
Казахские знаменитые танцоры |
1 |
20.05 |
|
68 |
Заключительное занятие. Обзор прошлых тем. |
1 |
23.05 |
|
2023-2024 оқу жылының
«Балауса» би үйірмесінің ортамерзімді күнтізбелік – тақырыптық жоспары
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
10 топ 4 «А,Ә,Б» |
11 топ 4 «Б» |
12 топ 4 «В,Г» |
||||
1 |
Би туралы мәліметтермен таныстыру. |
1 |
05.09 |
01.09 |
04.09 |
|
2 |
Жаттығуды қауіпсіз орындау бойынша нұсқаулық. Би сабақтарын өткізу ережелері. |
1 |
07.09 |
06.09 |
06.09 |
|
3 |
Бастапқы қалып. Денені дұрыс ұстау. |
1 |
12.09 |
08.09 |
11.09 |
|
4 |
Ұлдар мен қыздардың сәлемдесу рәсімі. |
1 |
14.09 |
13.09 |
13.09 |
|
5 |
Қадам түрлері: тізе көтеріп жүру, аяқ ұшымен және өкшемен жүру. |
1 |
19.09 |
15.09 |
18.09 |
|
6 |
Қолдың қалыпты жағдайы. |
1 |
21.09 |
20.09 |
20.09 |
|
7 |
Аяқтың қалыпты жағдайы. |
1 |
26.09 |
22.09 |
25.09 |
|
8 |
«Гүлдер үндестігі» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
28.09 |
27.09 |
27.09 |
|
9-10 |
«Гүлдер үндестігі» биі. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
03.10 05.10 |
29.09 04.10 |
02.10 04.10 |
|
11-12 |
«Гүлдер үндестігі» биі. Қозғалыстарды пысықтау. |
2 |
10.10 12.10 |
06.10 11.10 |
09.10 11.10 |
|
13-14 |
«Гүлдер үндестігі» биі. Қимылдарды биге біріктіру. |
2 |
17.10 19.10 |
13.10 18.10 |
16.10 18.10 |
|
15 |
«Гүлдер үндестігі» биі. Биді пысықтау. |
1 |
24.10 |
20.10 |
23.10 |
|
16 |
«Гүлдер үндестігі» биін сахналау. |
1 |
26.10 |
20.10 |
25.10 |
|
17 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
07.11 |
27.10 |
06.11 |
|
18 |
«Көңілді доптар» би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
09.11 |
08.11 |
08.11 |
|
19 |
«Күзгі джаз» биі Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
14.11 |
10.11 |
13.11 |
|
20-21 |
«Күзгі джаз» биі Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
16.11 21.11 |
15.11 17.11 |
15.11 20.11 |
|
22-23 |
«Күзгі джаз» биі Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
23.11 28.11 |
22.11 24.11 |
22.11 27.11 |
|
24-25 |
«Күзгі джаз» биі Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
30.11 05.12 |
29.11 01.12 |
29.11 04.12 |
|
26 |
«Күзгі джаз» биі Биді пысықтау. |
1 |
07.12 |
06.12 |
06.12 |
|
27 |
«Күзгі джаз» биін сахналау |
1 |
12.12 |
08.12 |
11.12 |
|
28 |
Обручпен би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
14.12 |
13.12 |
13.12 |
|
29 |
Обручпен би жаттығулары. Қозғалыстарды пысықтау |
1 |
19.12 |
15.12 |
18.12 |
|
30 |
Обручпен би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
21.12 |
20.12 |
20.12 |
|
31 |
«Қыс ертегісі» биі . Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
26.12 |
22.12 |
25.12 |
|
32-33 |
«Қыс ертегісі» биі. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
2 |
28.12 09.01 |
27.12 10.01 |
27.12 08.01 |
|
34-35 |
«Қыс ертегісі» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
11.01 16.01 |
12.01 17.01 |
10.01 15.01 |
|
36-37 |
«Қыс ертегісі» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
18.01 23.01 |
19.01 24.01 |
17.01 22.01 |
|
38 |
«Қыс ертегісі» биі. Биді пысықтау. |
1 |
25.01 |
26.01 |
24.01 |
|
39 |
«Қыс ертегісі» биін сахналау. |
1 |
30.01 |
31.01 |
29.01 |
|
40 |
Шашақпен спорттық-би жаттығулары. Әр түрлі қимылдардың элементтерін үйрену |
1 |
01.02 |
02.02 |
31.01 |
|
41 |
Шашақпен спорттық-би жаттығулары. Қимылдарды пысықтау |
1 |
06.02 |
07.02 |
05.02 |
|
42 |
Шашақпен спорттық-би жаттығулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
08.02 |
09.02 |
07.02 |
|
43 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену |
1 |
13.02 |
14.02 |
12.02 |
|
44 |
Лентамен гимнастикалық би жаттығулары. Қозғалыстарды пысықтау |
1 |
15.02 |
16.02 |
14.02 |
|
45 |
Лентамен гимнастикалық би жатты-ғулары. Қимылдарды биге біріктіру |
1 |
20.02 |
21.02 |
19.02 |
|
46 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
22.02 |
23.02 |
21.02 |
|
47-48 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» Әр түрлі қозғалыстардың элементтерін үйрену. |
2 |
27.02 29.02 |
28.01 01.03 |
26.02 28.02 |
|
49-50 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
05.03 07.03 |
06.03 13.03 |
04.03 06.03 |
|
51-52 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
12.03 14.03 |
15.03 20.03 |
11.03 13.03 |
|
53 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» Биді пысықтау. |
1 |
19.03 |
03.04 |
18.03 |
|
54 |
Орыс ұлттық биі «Барыня» биін сахналау. |
1 |
02.04 |
05.04 |
20.03 |
|
55 |
"Қаражорға" биінің элементтері. |
1 |
04.04 |
10.04 |
01.04 |
|
56 |
"Қамажай" биінің элементтері. |
1 |
09.04 |
12.04 |
03.04 |
|
57 |
«Көктем вальсі» биі. Әуенін тыңдау, музыканың сипаты, бидің көңіл-күйі |
1 |
11.04 |
17.04 |
08.04 |
|
58-59 |
«Көктем вальсі» биі. Әр түрлі қимылдардың элементтерін үйрену |
2 |
16.04 18.04 |
19.04 24.04 |
10.04 15.04 |
|
60-61 |
«Көктем вальсі» биі. Қозғалыстарды пысықтау |
2 |
23.04 25.04 |
26.04 03.05 |
17.04 22.04 |
03.05-01.05 |
62-63 |
«Көктем вальсі» биі. Қимылдарды биге біріктіру |
2 |
30.04 02.05 |
03.05 08.05 |
24.04 29.04 |
|
64 |
«Көктем вальсі» биі. Биді пысықтау. |
1 |
02.05 |
10.05 |
06.05 |
|
65 |
«Көктем вальсі» биін сахналау. |
1 |
14.05 |
15.05 |
08.05 |
|
66 |
Би - халықтың этникалық мәдениетінің көрінісі. |
1 |
16.05 |
17.05 |
13.05 |
|
67 |
Қазақтың атақты бишілері |
1 |
21.05 |
22.05 |
15.05 |
|
68 |
Қорытынды сабақ. Өткен тақырыптарға шолу. |
1 |
23.05 |
24.05 |
20.05 |
|
«Бекітемін» «Келісемін»
Шерхан Мұртаза атындағы директордың тәрбие ісі
№1 мектеп-гимназия КММ жөніндегі орынбасары
директоры ___________Б.Мамедова
___________ Э.Абишева «____»__________2023ж.
«____»__________2023ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
«Балауса» би үйірмесінің ортамерзімді
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Жетекшісі: Ж.Досыбайлы
Б.Момышұлы ауылы
«Бекітемін» «Келісемін»
Шерхан Мұртаза атындағы директордың тәрбие ісі
№1 мектеп-гимназия КММ жөніндегі орынбасары
директоры ___________П.Турлыбекова
___________ Э.Абишева «____»__________2023ж.
«____»__________2023ж.
2023-2024 оқу жылына арналған
«Балауса» би үйірмесінің ортамерзімді
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Жетекшісі: Ж.Досыбайлы
Б.Момышұлы ауылы