Материалдар / Білім беру саласы: «Денсаулық» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Дене шынықтыру Тақырыбы: «Денсаулық еліне саяхат»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру саласы: «Денсаулық» Ұйымдастырылған оқу қызметі: Дене шынықтыру Тақырыбы: «Денсаулық еліне саяхат»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға жаттығудың адам денсаулығына пайдасы мен шипасы туралы түсіндіре отырып іс жүзінде көрсету. Балалардың дене белсенділігін дамыту,денелерінің түзу сымбатты қалыптасуына көңіл бөлу. Балалардың қимыл-қозғалысын жетілдіру,салауатты өмір сүру салтына тәрбиелеу, ептілікке, төзімділікке, достыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
7574
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда қаласы,Ә.Бөкейхан көшесі №91В

«Адина»жеке балалар бақшасы мекемесінің тәрбиешісі Досжанова Ултай Мусаевна

Білім беру саласы«Денсаулық»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Дене шынықтыру

Тақырыбы: «Денсаулық еліне саяхат»

Мақсаты; Балаларға жаттығудың адам денсаулығына пайдасы мен

шипасы туралы түсіндіре отырып іс жүзінде көрсету. Балалардың дене белсенділігін дамыту,денелерінің түзу сымбатты қалыптасуына көңіл бөлу.

Балалардың қимыл-қозғалысын жетілдіру,салауатты өмір

сүру салтына тәрбиелеу, ептілікке, төзімділікке, достыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

1. Балаларды шеңбер бойымен қозғалыстармен серуендеуге жаттықтыру;

2. Алға 20-25см биіктікке бір орнынан секіру(арақашықтығы40-50 см) ;

3. Гимнастикалық орындықта тепе-теңдікті сақтап жүруді;

4.Табан мен алақанға сүйеніп,төрттағандап еңбектеу;

Құрал-жабдықтар:
4 доп, гимнастикалық орындық - 1; балалар санындағы қызыл және сары түсті кішкентай шеңберлер. Музыкалық сүйемелдеу.

Оқу қызметінің барысы:
Музыкалық залға бірсаппен кіріп орналасады. Бір қатарда тұрады.
Тәрбиеші: Сәлем қыздар, сәлем ұлдар! Сендердің келе жатқан қыс мезгіліне дайындықтарыңды ,денсаулықтарыңды көрейін деп.Жағдайларың жақсы ешқайсың ауырып жүмеген шығарсындар.Жарайсындар.Ауырмаңдар. Балалар, сендер сәлем сөзінің мағынасын білесіңдер ме? (Балалардың жауаптары).

Сәлем!» - бұл ең жақсы сөздер! Себебі «сәлем» сау болуды білдіреді! Балалар, денсаулықтың не екенін білесіңдер ме?  (Балалардың жауаптары).

Тәрбиеші: Денсаулықты сақтау - көңілді болған кезде бәрі жақсы болады. Барлығына денсаулық қажет - балалар да, ересектер де, тіпті жануарлар да. Дені сау болу үшін не істеу керек? Сіздің денсаулығыңыз туралы қамқорлық жасауды қалауыңыз керек және оны білуіңіз керек. Егер сендер денсаулықтарыңды бақыламасаңдар, оны жоғалтуларың мүмкін. Сіз денсаулық елінде болдыңыз ба? Сендер дайынсыңдар ма?
Ең мықты, епті,жылдам және ең бастысы дені сау адам болғыларың келеді ме?

Балалар: Ия, қалаймыз.

Тәрбиеші:Ендеше жолға шығайық «Денсаулық еліне»барып денсаулықтарыңды шыңдап келіңдер,мен сендерге келесі жолы соғып тағы тексеремін.Сау болыңдар ,ауырмаңдар,жемістерді көп жеңдер,қолды үнемі жуып жүріңдер.

Тәрбиеші:Әркімнің көңіл-күйі жақсы болуы үшін біз бір-бірімізге күлкі сыйлауымыз керек.

Бет гимнастикасы:

Ерніңізді күлімсіретіп созамыз «и-и-и», ернімізді түтікке «у - у - у» қоямыз.


Әрқашан сау болуды, ауырмауды қалайсыңдар ма?

Тәрбиеші: Онда біз уақытты жоғалтпаймыз - жолда! Музыка естіледі - «Ашық кеңістікті бірге өткізу қызықты».

I бөлім. Балалар қимылдап залды аралап шығады:

1. Аяқтың ұшымен жүру

2. Өкшемен жүру, қол белде

3. Аяқтың сыртымен

3. Адымдап жүру.

4. Тізені жоғары көтеріп жүру

5. Жүгіру тыныс жаттығуы (біз таза ауамен дем алу үшін келдік ).

Т: Міне, біз денсаулықтың сиқырлы жерінде тұрмыз.

Тәрбиеші: Бірақ сендер өздеріңнің қай қалада екендеріңді білесіңдер ме?

(Суретте балаларға жаттығулар жасап тұрған суретті көрсетеді.)

Т:. Осы қаладағы ұранды тыңдаңыз: « Күн сайын жасаймыз,ауырмауды қалаймыз ...».Ол не балалар?

Жаттығу бәріне пайдалы, бәріне жаттығу қажет.

Ол бізді жалқаулық пен аурудан құтқарады.


Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар, енді жүрейік! Өйткені, серуендеу денсаулыққа өте пайдалы.


 Бір қатарда қайта құру Балалар бір қатарда тұрады.

Т: жақсы, біз қазірдің өзінде жарты жолдан өттік, сәл шыдау керек, сынақты жеңу керек. Жүрейік?

Балалар: Ия.

Т: Немесе төсекке барып ұйықтағыларың келе ме немесе тәттілерді жейсіңдер ме? Балалар: Жоқ.

Т: Ендеше алға, жолды жалғастырамыз.


II бөлім. Балаларды үш қатарға бөлу.

Жалпы дамыту жаттығуларын орындау үшін балалар үш қатарға бөлінеді .

Жалпы дамыту жаттығулар

Гим. таяқшамен.

1.Б.қ. н.т. таяқша төменде; 1- таяқшаны алға созып, оң аяқты артқа созу; 2- б.қ. келу; осылай сол аяқпен;(6рет)

2.Бқ.н.т. қолды тік ұстап, таяқшаны жоғары көтеру; 1-отырып, таяқшаны алға созу; 2- б.қ. келу; (6-7рет)

3.Б.қ. аяқ алшақ, таяқша төменде; 1-2- оңға бұрылу, қолды тік ұстау, тізені бүкпеу; 3-4- б.қ. келу; сол жақпен қайталау. (5-6рет)

4.Б.қ. отырып, аяқты алшақ ұстау, таяқша тізе үстінде; 1- таяқшажоғарыда; 2-оң аяққа енкею, таяқшаны жеткізу; 3- тік тұру, таяқшаны жоғары көтеру; 4- б.қ. келу. Сол аяқпен қайталау. (5-6 рет)

5. Б.қ. арқамен жату, таяқша бас жақта; 1- оң аяқты тура көтеріп, таяқшаны аяққа тигізу; 2- б.қ. келу. Сол аяқпен қайталау.(5-6 рет)

6. Б.қ. н.т. таяқша төменде; 1- секіріп , аяқты алшақ ұстау, таяқшаны жоғары көтеру; 2- б.қ. келу. (8-рет)

Т: Жарайсыңдар балалар! Біз одан әрі қарай жүреміз. Бізді одан да көп қиындықтар күтіп тұр.

Қозғалыстың негізгі түрлері:

1. Гимнастикалық орындықтан секіру, қолды екі жағына созу, бүгілген аяқпен жай еденге қону.

2. 4-5 доп үстінен секіру(40-50см арақашықтығы);

3. Табан мен алақанға сүйеніп,төрттағандап еңбектеу;

Жақсы, біз барлық кедергілерді еңсердік.

Осы мезетте Микроб кейіпкердің кіруі.

Меніңше, «Денсаулықтың елі» сиқырлы қазірдің өзінде бізге күш-қуат береді. Ал енді кімнің ең епті, тез,жылдам,мықты екенін анықтаймыз.

III бөлім.

Балалар шеңберге тұрады.Балалар сендердің ыстықтарың көтеріліп немесе шамалы науқастанған сатте аналарың сендерге мынадай түрлі-түсті дәрумендер береді.,денсаулықты нығайту үшін жіне іштеріңдегі микробты өлтіру үшін.Осы шеңберлер дәрумен болады(балаларға таратып беру)

Микроб:Ой бұл дәрумендер ма?Мен микробты жұқтырамын кімді ұстап алсам.

Тәрбиеші:Жоқ біздің балалар ең мықты,жылдам және епті.

«Витаминдер»ойыны.

Балаларға 3 түрлі қағаздан қиылған шеңбер беріледі.Зал ішімен музыка бойынша жүгіреді музыка тоқтағанда,микроб ұстап алып біреуіне жұқтырғысы келеді.Балалар өздерінің межелі орындарына баруы қажет.Ойын 2-3 рет қайталанады.

Микроб: Мен өз күшімді жоғалтып барамын.Денсаулықтың иісі шығып әлсіредім,табанымды жалтыратайын.(Залдан шығып кетеді).

Тәрбиеші:Көрдіңдер ме балалар сендер үнемі осындай қозғалыста болсаңдар,жаттығу жасап ,ерінбесеңдер,кирешки,чипсы мен кола ішпей жүрсеңдер еш ауру жолай алмайды.
Қараңызшы, балаларға!   

Балалар әлемдегі ең мықты.

Тәрбиеші:Балалар біздің саяхатымыз аяқталды! Бұл денсаулық сақтау елінде біз өткерген қиын жол. Біз көптеген қызықты және пайдалы нәрселерді білдік. Бірақ біз барлық жерде болған жоқпыз, сондықтан біз әлі күнге дейін осы керемет елді аралаймыз. Осындай қызықты сапар үшін рахмет.Балалардың қыс мезгілде аурмай,дендері сау болатынын жаттығу жасау арқылы көрдік. Ал, балалар, біз балабақшаға барамыз

Релаксация

Т: Балалар, біздің саяхатымыз аяқталды. Біз Микробты жеңіп межелі жерге жеттік.Қандай керемет жер «Денсаулық елі»енді біз ауырмаймыз.

«Денсаулық елінен » Қоштасып, топқа баратын кез келді. (Балалар бір қатарға жиналып, музыкалық топқа енеді)


Күтілетін нәтиже:

Игереді:Гимнастикалық таяқшамен жаттығу жасауды,4-5 доп арасымен секіру арқылы, төрттағандап еңбектеуді, гимнастикалық орындықта тепе-теңдікті сақтап жүруді.

Түсінеді : Жаттығудың денсаулыққа пайдасын.

Жасайды: Нұсқау бойынша, өз беттерінш


 



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!