Материалдар / Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: Музыка Тақырыбы: «Ғажайып қыс»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: Музыка Тақырыбы: «Ғажайып қыс»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жыл мезгілі жайлы балаларға түсіндіру.Қыс мезгілінің айырмашылықтары мен қыс ғажайыптарын, қыстап қалатын құстармен таныстыру. Балаларды музыка арқылы эстетикалық сезімін қалыптастырып, музыкаға деген қызығушылығымен ынтасын және сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу арқылы дамыту. Жақсы әндер арқылы, әндердің сөздері арқылы бір-біріне деген достық, ауызбіршілік, адамгершілік қарым-қатынасты күшейту.Ұрмалы аспаптарды әуен ырғағына қосып ойнауға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
506
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Music Music




Music
















«Ғажайып қыс»

(ашық ұйымдастырылған оқу қызметі)








М.А.Д «Арман» тобы


Музыка жетекшісі:

Мұратова Дариха Жұмаділдәқызы.








Қаскелең қаласы

2021-2022 оқу жылы.


Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: Музыка

Тақырыбы: «Ғажайып қыс»

Мақсаты: Жыл мезгілі жайлы балаларға түсіндіру.Қыс мезгілінің айырмашылықтары мен қыс ғажайыптарын, қыстап қалатын құстармен таныстыру. Балаларды музыка арқылы эстетикалық сезімін қалыптастырып, музыкаға деген қызығушылығымен ынтасын және сүйіспеншіліктерін тәрбиелеу арқылы дамыту. Жақсы әндер арқылы, әндердің сөздері арқылы бір-біріне деген достық, ауызбіршілік, адамгершілік қарым-қатынасты күшейту.Ұрмалы аспаптарды әуен ырғағына қосып ойнауға дағдыландыру.

3.Білімділік мақсаты:

а) Әр музыкадағы жанрды түсінуге бағыт жасау немесе тәрбиелеу.

б) Музыка тыңдау арқылы , музыканың төрт түрлі жанрларын ажыратуға үйрету. Музыканың көңіл-күйін, темпін, характерін, дыбыстық динамикасын анықтауға үйрету.

Дамытушылық:

Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауаптар, суреттер, буклеттер көру, түсіндіру, тақпақтар оқу, компютерден электронды тапсырмалар мен оқу іс-әрекеттерге байланысты жұмыстар жүргізу.

Ұйымдастырылған оқу қызметі.

Маршпен кіру, сәлемдесу.

ІІ. Музыка тыңдау.

«Қыс мезгілінің» дыбысы.(Аяз, боран, қардағы аяқ ізінің дыбысы.)

ІІІ. Музыкалық - ырғақты қимылдар жасау.

«Ергежейлілеррдағы әндеріменкілдірімізң екіге бөлінетінін үй құстары ,жабайы құстар болып бөлінетінін000000000000000000000000000000000» биі.

«Ән» қайталау. «Ақшақар» әні.

ІV.Жаңа әнмен танысу.

«Қыс қызығы»

Ойын: «Жақсы мен жаман»

V. Жаңа оқу қызметін қорытындылау:

1.Қазір қай мезгіл?

2.Балалар, қандай құстар қыстап қалады екен? /

3.Біздің оқу қызметімізге кімдер келді?

4.Музыка арқылы көңіл-күйді білуге болады ма?

VІ. Үй тапсырмасы: Бағалау: ҰОҚ жақсы қатысқан балаларды марапаттау.


Тақырыбы: «Ғажайып қыс»

Армысыздар,құрметті қонақтар,бүгінгі біздің «Ғажайып қыс» атты ашық ұйымдастырылған оқу қызметіне қош келдіңіздер. Балалар қараңдаршы біздің бүгінгі оқу қызметіне көп қонақтар келіп отыр екен , ендеше қане, бәріміз сәлемдесейік.

Балалар: Сәлемдеседі.

Жұмбақ:

Шанамен сырғанап ойнайтын

Аққала жасап қуанып

Қар атысып жүгіріп, Шырша тойын тойлайтын

Бұл қай кез деп ойлайсыңдар?

Балалар: - Қыс.

Дұрыс айтасыңдар.

Қане, бәріміз бірге айтайық Қыс; Зима; Уйенті

(Осы кезде есік тықылдатып, қонақтар ергежейлілер келеді)

Ергежейлер: Сәлеметсіңдер ме ?

Балалар сәлемдеседі.

Ергежейлер: Біз Ақшақарды іздеп келдік. Ақшақарды сағындық. Және сендерге сыйлық алып келдік.

(Ергежейлердің қалпақтары және тәттілер)


Жетекші: Жарайсыңдар . Ақшақарда сендерді сағынды.Бізбен бірге қызықты оқу қызметіне қатысыңдар.

Бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу қызметі қыс мезгілі жайлы; Қыстың қызығы мен ғажайыптары.

Бәріміз бірге: Ақшақар; Белоснежка, Шнөу уайт

  1. Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?

  2. Қыс мезгілінің айларын кім атап бере алады?

  3. Қазір қандай ай?

  4. Біз жақында қандай мерекені тойладық?

  5. Қыс мезгілінде ойналатын қандай ойындарды білесіңдер?

  6. Қыстап қалатын құстарды атау;

(Сауысқан, торғай, қарға, көгершінт.б) бұл құстар қыстың суығынан қорықпай, өз қоректерін тауып жейді екен.


(Осы кезеде ортаға бір бала торғайды таспен атып жүгіріп келеді.)

Жетекші: Балақай сен кім боласың?

Жалқаубек: Мен Жалқаубекпін ғой.

Жетекші: Жалқаубек торғайды атуға болмайды. Бұл қолыңдағы не? Біздің балалармен бірге құстарға қамқор болуды үйрен.

Айару:

Таспен атып торғайды

Ұя бұзуға болмайды

Құс өкпелеп кетеді

Бақшамызға қонбайды.


Бекарыс:

Құс ұясын бұзбаңдар

Балапанын алмаңдар

Құстар біздің досымыз

Обалына қалмаңдар


Нұрасыл:

Үйге кірші торғайым

Мен суықтан қорғайын

Үйшік жасап берейін.

Алдыңа жем себейін.

Күн жылынып, қар кеткенде

Босатамын көктемде.


Димаш:

Жылы жаққа ұшпайтын

Біздің жақта қыстайтын.

Жүрсе суық далада

Жем шашуды ұмытпа.


Жетекші: Балалар мен үйден мынадай ұя жасап әкелдім.Қазір далаға серуенге шыққанда ағаштарға іліп қоямыз. Сендерде үйге барғанда әртүрлі материалдардан ұя жасап ілулеріңе болады. Яғни біз құстарға қамқор болып, қыс мезгілінде сумен жем шашып тұруымыз керек.


2) Музыка тыңдау: «Қыс мезгілінің» дыбысы.(Аяз, боран, қардағы аяқ ізінің дыбысы.)


Айлин:

Қыс айы қаңтардан

Басталады жыл басы

Алып келді қыс қарды

Ұзақ күндер қысқарды.


Би; Ырғақтық- қимылдар жасау; (Ергежейлілермен бірге қалпақтарын киіп, би қимылдарын жасау)рдағы әндеріменкілдірімізң екіге бөлінетінін үй құстары ,жабайы құстар болып бөлінетінін00000000000000000000000000000000))


Дауыс жаттығуын жасау.

Ма-ме-ми-мо –му....

«Ән» қайталау. «Ақшақар» әні.

(Аспаптармен балалармен қосылып орындау.)


ІV.Жаңа әнмен танысу. «Қыс қызығы»


V.Ойын: «Жақсы мен жаман/ойыны»

(Мнема кесте арқылы)


Қыс мезгілінде қар жауса жақсы ма?

Қарда шанамен ойнаған жаман ба?

Қыста қар атысып ойнаған жақсы ма?

Қыс мезгілінде даладан қар жеген жақсы ма?

Қыста суық тиіп ауырған жақсы ма?

Қыс болғанда жаңа жылды тойлаған жаман ба?

Жетекші:

Балалар біз ергежейлермен және Жалқаубекпен қоштасайық.

Қош сау болыңдар.

Жалқаубек сенде қайтатын шығарсың. Енді біздің балалардан біраз нәрсе үйренген боларсың. ??? Қош сау бол .

VІ. Жаңа оқу қызметін қорытындылау:

1.Қазір қай мезгіл?

2.Балалар, қандай құстар қыстап қалады екен? /

3.Біздің оқу қызметімізге кімдер келді?

4.Музыка арқылы көңіл-күйді білуге болады ма?


VІІ. Үй тапсырмасы: Бағалау: Oқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды марапаттау.

Сыйлық: ( Балаларға тәттілер ұсыну)
























  1. (Осы кезде есік тықылдатып, қонақтар ергежейлілер келеді)


  1. Қане, бәріміз бірге айтайық Қыс; Зима; Уйенті


  1. Бәріміз бірге: Ақшақар; Белоснежка, Шнөу уайт

Ергежейлілер; Гномики,-----------------

  1. / Осы кезеде ортаға бір бала торғайды таспен атып жүгіріп келеді./

  2. Тақпақтар:

Айару:

Димаш

Бекарыс

Нұрасыл


  1. Музыка тыңдау: «Қыс мезгілінің

  2. Тақпақ : Айлин

  3. Би; Ырғақтық- қимылдар жасау; Ергежейлілермен бірге қалпақтарын киіп, би қимылдарын жасаурдағы әндеріменкілдірімізң екіге бөлінетінін үй құстары ,жабайы құстар болып бөлінетінін000000000000000000000000000000000»

  4. Дауыс жаттығуын жасау.

Ма-ме-ми-мо –му....

  1. «Ән» қайталау. «Ақшақар» әні.

(Аспаптармен балалармен қосылып орындау.)

11.Жаңа әнмен танысу. «Қыс қызығы»


12.Ойын: /Жақсы мен жаман/ойыны.

(Мнема кесте арқылы)

13.

Балалар біз ергежейлілермен және Жалқаубекпен қоштасайық.Қош сау болыңдар.


14. Жаңа оқу іс-әрекетті қорытындылау:


15. Үй тапсырмасы: Oқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды марапаттау.


Сыйлыққа; / Балаларға тәттілер ұсыну./


































































2-бала: Бағдат 3-бала:Сая

Туған соң адам боп, Ата жолын жалғапты.

Білімсізден жаман жоқ Бауырласқан тәніміз,

Ел дәстүрін білмесең, Бұзылмаған антымыз.

Жұрт айтады надан деп. Кең даланың ежелгі

Ата-бабаң ардақты, Қазақ деген халқымыз.

Жамандыққа бармапты, Өзге ұлттай біздің де,

Ардақ тұтып үлкенді, Бар дәстүрмен салтымыз!

Кішіні құрмет тұтыпты.


Әже: -Жарайсыңдар балалар.

Ерден атай:

-Нәрестенің құлағына; Бисимиллаһир рахмани-рахим! Сенің атың Қамбар! 3 рет дауыстап атын айтады. «Қамбар»-деп баланың аты қойылады.

Тәрбиеші:

-Міне, нәрестенің аты да қойылды.Қазақ халқы ат қоюға үлкен мән берген.Белгілі бір мақсатпен қоятын болған. Өскенде бала өз атына лайықты азамат болсын деп тілек тілеген.

Бесікке салу рәсімі.

Тәрбиеші:

Балалар сендер қандай бесік туралы мақал-мәтелдер ,тыйым сөздер білесіңдер?

4-бала: - «Бос бесікті тербетпе»

5-бала:- «Ел болам десең ,бесігіңді түзе»

Әже: Бисимиллаһир рахмани-рахим! Алдыменен баламыздың денсаулығы мықты болу үшін тұзды суға салып,баланы суға түсіріп, майлап ,бесікке салайық.

Осы кезде музыка ойналып тұрады. «Ана әлдиі»

Баланы майлау:

Өс-өс балам, өсе бер,

Батыр балуан бол білекті.

Батыл бол талмас жүректі.

Аяқ-қолыңды созайын,

Саусағыңды жазайын.

Етті болсын балтырың,

Епті боп өс жарқыным.

Әже: Бесікке салмас бұрын; бесікті аластап алайық.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!