Материалдар / Білім беру саласы:Таным Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы: «Сумен тәжірибе жүргізу»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру саласы:Таным Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы: «Сумен тәжірибе жүргізу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсініктерін қалыптастыру. Табиғат байлығына қамқор бола білуге дағдыларын жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2020
2214
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Акимжанова Алия Бакибаевна

Павлодар облысы,Тереңкөл ауданы,Тереңкөл ауылы МҚКК «Талбесік» бөбекжайы, тәрбиеші, кіші топқа арналған сабақ жоспары.

Күні:

Білім беру саласы:

Таным

Бөлімі:

Жаратылыстану

Тақырыбы:

«Сумен тәжірибе жүргізу»

Мақсаты: (кіші топ)

Судың мөлдір екенін, бірақ оның кез-келген түске бояуға немесе ластауға болатынын көрсету.

Міндеттері:

Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсініктерін қалыптастыру. Табиғат байлығына қамқор бола білуге дағдыларын жетілдіру.

Әдіс –тәсілдер:

Көрсету, түсіндіру, сұрақ –жауап, Дидактикалық ойын: «Не өзгерді?»

Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар:

 Судың суреті,екі ыдысқа құйылған су, бояулар, бөтелке, топырақ..

Сөздік жұмыс:

су

Қостілдік компонент:

су - вода



Оқу іс-әрекеті

Тәрбиешінің іс-әрекеті

(ерте жас тобы)

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Шаттық шеңбер:

Сәлем күнім!

Сәлем досым!

Бүгінгі күн,

Сәтті болсын!


Балалар шаттық шеңберге тұрып қайталайды

Ұйымдастыру-

шылық-

Ізденістік





 Табиғат дегеніміз – бізді қоршаған орта.Тірі табиғат және өлі табиғат.
Тірі табиғатқа ағаштар, жәндіктер, жануарлар, гүлдер; ал, өлі табиғатқа қар, жаңбыр, су, тас, күн жатады.
  Балалар, енді жақсылап ойланып мына бір жұмбақты шешейік.
  Жалт – жұлт еткен,
  Жылғадан өткен
  Бұл не    ( Су )
  Аспаннан домалап,
  Көп моншақ төгілді.
  Бұл не?
              ( Жаңбыр )
1) Сылдыр – сылдыр, сылдыр су,
Сылдыр суға бетіңді жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің маңдайың.
Бұл өлең жолдары не туралы айтылған деп ойлайсыңдар?
Жақсы олай болса сумен тәжірибелер жасап көрейік.   Тәжірибе арқылы судың қасиеттерімен танысамыз.
1. Судың түсін ажырату және судың түсі қандай болатынын тәжірибе арқылы көреміз.
1 тәжірибе 1 стақан суға шай қасықты салу. Қасығымыз көріне ме?
2 тәжірибе Балаларға суы бар стақан және бояу жағылған қылқаламдар беру. Бояу жағылған қылқаламдар арқылы суды балалар бояйды.
Судың түсін өзгертуге болама екен?
3 тәжірибе Менде екі түрлі ыдыс бар, пішіндері әр түрлі. Бұлардың ішінде су бар. Судың пішіні қандай?
Су қандай ыдысқа құйылса, сол ыдыстың пішініндей пішінге айналады.
4 тәжірибе
Балалар судан не пайда болады деп ойлайсыңдар? Қыста су қайтеді?
Иа қыста су қатып қалады яғни мұзға айналады.
Жане балалар судан көпіршіктер пайда болады.
Қане мына трубкалармен үрлеп көрейік.
Бутулкадағы суды шайқағанда да көпіршіктер пайда болады екен.
Сергіту сәті:
 
Дидактикалық ойын: «Не өзгерді?»

Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, 
жұмбақтарды шешеді.








Су туралы.







Балалар тәжірбиені бірге орындайды.Судан қандай өзгеріс байқағандарын айтады.
Өзгертуге болады.
Қатады. 











Сергіту сәтін қайталайды.

Ойынды қызыға ойнайды.

Рефлексиялық-

Түзетушілік

-Балалар су қандай?
-Суды ластауға болама?
-Тәжірибе жасаған ұнады ма? Өз ойларын айтып, тәжірибелердің қызықты болғандарын, не көргендерін айтып береді.

Балалар сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Жасайды:

 Тәжірибе арқылы судың қасиеттерінің өзгеріп отыратынын меңгереді.

Түсінеді:

 Судың тіршілік үшін қажет екенін ұғынып,оның маңызы туралтуралы білімді

Қолданады:

Тәжірибе жасап, бастаған істерін аяғына жеткізе алады. 



Есеп:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!