Ұйымдастыру-
шылық-
Ізденістік
|
Табиғат дегеніміз –
бізді қоршаған орта.Тірі табиғат және өлі табиғат.
Тірі табиғатқа ағаштар, жәндіктер, жануарлар, гүлдер; ал, өлі
табиғатқа қар, жаңбыр, су, тас, күн жатады.
Балалар, енді жақсылап ойланып мына бір жұмбақты
шешейік.
Жалт – жұлт еткен,
Жылғадан өткен
Бұл не ( Су )
Аспаннан домалап,
Көп моншақ төгілді.
Бұл не?
( Жаңбыр )
1) Сылдыр – сылдыр, сылдыр су,
Сылдыр суға бетіңді жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің маңдайың.
Бұл өлең жолдары не туралы айтылған деп ойлайсыңдар?
Жақсы олай болса сумен тәжірибелер жасап көрейік.
Тәжірибе арқылы судың қасиеттерімен танысамыз.
1. Судың түсін ажырату және судың түсі қандай болатынын тәжірибе
арқылы көреміз.
1 тәжірибе 1 стақан суға шай қасықты салу. Қасығымыз көріне ме?
2 тәжірибе Балаларға суы бар стақан және бояу жағылған қылқаламдар
беру. Бояу жағылған қылқаламдар арқылы суды балалар бояйды.
Судың түсін өзгертуге болама екен?
3 тәжірибе Менде екі түрлі ыдыс бар, пішіндері әр түрлі. Бұлардың
ішінде су бар. Судың пішіні қандай?
Су қандай ыдысқа құйылса, сол ыдыстың пішініндей пішінге
айналады. 4 тәжірибе
Балалар судан не пайда болады деп ойлайсыңдар? Қыста су
қайтеді?
Иа қыста су қатып қалады яғни мұзға айналады.
Жане балалар судан көпіршіктер пайда болады.
Қане мына трубкалармен үрлеп көрейік.
Бутулкадағы суды шайқағанда да көпіршіктер пайда болады екен.
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын:
«Не өзгерді?»
|
Балалар тәрбиешіні мұқият
тыңдап,
жұмбақтарды шешеді.
Су туралы.
Балалар тәжірбиені бірге орындайды.Судан қандай
өзгеріс байқағандарын айтады.
Өзгертуге болады.
Қатады.
Сергіту сәтін
қайталайды.
Ойынды қызыға ойнайды.
|
Рефлексиялық-
Түзетушілік
|
-Балалар су қандай?
-Суды ластауға болама?
-Тәжірибе жасаған ұнады ма? Өз ойларын айтып, тәжірибелердің
қызықты болғандарын, не көргендерін айтып береді.
|
Балалар
сұрақтарға жауап береді.
|