Қазақ тілінен ашақ
сабағының конспекті.
Конспект открытого занятия по казахскому
языку
Күні. Дата: 28.04. 2018
ж/г.
Мұғалімі. Преподаватель: Конакбаева
Т.К.
Топ/Группа:
Ересек/старшая.
Білім
беру саласы. Образовательная область: Қатынас/Коммуникация.
Тақырыбы.
Тема: Білім еліне саяхат/
Путешествие в страну знаний.
Мақсаттар мен
міндеттер/Цели и задачи:
Тәрбиелік.
Воспитательная: Қазақ тілін үйренуге
сүйіспеншілікті тәрбиелеу, күнделікті өмірде қазақ сөздерді
пайдалануға дағдыландыру. (воспитание интереса к
изучению казахского языка, использование слов на казахском языке в
повседневной жизни).
Білімділік.
Образовательная: Сұрақтарға қазақ тілінде
толық жауап беруге жаттықтыру; жемістер мен көкөністерді қазақ
тілінде атау және санау арқылы 10-ға дейін санды, үй жануарларды,
түстерді қайталау. (упражнять отвечать на
вопросы полным ответом на казахском языке; повторение и умение
называть названия фруктов и овощей, домашних животных, цвет, счет
до 10-ти на казахском языке).
Дамытушылық.
Развивающая: Қазақ тіліне тән дыбыстарды
дұрыс айту, сөздік қорларын байыту. (провильное
произношение специфических звуков казахского языка, обогощение
словарного запаса).
Жабдықтар. Оборудование: доп; көкөністер мен
жемістердің ойыншықтары; себет; 2 табақ; жасыл өлке
кейіпкерлерінің, үй жануарлардың, «Шалқан» мен «Үш торай»
ертегілерінің кейіпкерлердің суреттері. (мяч; игрушки овощей и
фруктов; корзина; 2 подноса; картинки героев знленого края,
домашних животных, героев сказок «Репка» и «Три
поросенка»).
Полингвалдық компонент.
Полингвальный компонент: көктем-весна-spring, көкөністер – овощи
-produce
,
жемістер – фрукты - fruits, алма – яблоко
-apple , бұрыш– перец
-pepper, сиыр – корова
- cow, ат – лошадь
-horse.
ҰОӘ барысы/Ход ОУД
Мотивациялық - қозғаушы
кезең
Мотивационно-побудительный этап
Ұйымдасттыру
кезеңі/Организационный этап:
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Шаттық шеңбері/круг
приветсвия:
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды
қараса.
Сәлем саған,
жер-ана!
Сәлем саған, нұрлы
күн!
Сәлем сізге,
қонақтар!
Аман-есен
болайық.
Бейбітшілік
қалайық!
Танысу
шеңбері. «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, балаларды таныстырады.
(доппен). Балалар орындықтарына отырады.
Сұрақ-жауап:
-Балалар, қазір қай жыл
мезгілі?
-Көктемнің қай
айы?
-Көктем айларын
атайықшы.
-Бүгін аптаның қай
күні?
-Апта
күнднрін атап өтейік. (саусақтармен).
-Балалар,
бүгін біздің сабағымызға апайлар келді, олар сендердің қазақ
тілінен білімдерін көргісі келіп отыр. Көрсетеміз бе
білімдерімізді?
Іздену - ұйымдастырушы
кезең / Организационно-побудительный этап
Балаларды шеңберге тұруға
шақырамын:
-Балалар,
біз қазір «Білім еліне» саяхатқа барамыз. «Білім елінде»
біздерді жасыл өлкенің
кейіпкерлері күтіп жатыр, олар кейбір
тапсырмаларды орындай алмай жатр, біз оларға көмектесеміз
бе?
-Ендеше көздерімізді жұмып,
3-ке дейін санап, айналайық. (сиқырлы музыка)
-Міне,
біз «Білім елінде».
(фланелеграфқа Әже
ілінеді)
-Балалар, қарандаршы, әженің
жемістер және көкөністермен себеті бар.
1-тапсырма: «Жемістер мен көкөністерді
сана»
Әжеге жемістер мен
көкөністерді қазақ тілінде атауға және санауға көмектеседі (10-ға
дейін).
(фланелеграфқа Ата
ілінеді)
Дидактикалық ойын: «Сиқырлы
қапшық»
2-тапсырма: «Түстерді
дұрыс ата және сана»
Балалар қапшықтың ішінен
асықтарды шығарып, түстерін атайды, барлық асықтарды
санайды.
Сергіту сәті:
«Қарлығаш»
Қане қанат
жазайық,
Қарлығаш болып
ұшайық.
Ұшып, ұшып
алайық,
Орнымыға
қонайық.
-Балалар, осы қарлығаш біздерге
бір жаңалық әкелді – Жасыл өлкенің Баян –сұлуын Айдаһар алып кеткен
екен, оны құтқару үшін сол Айдаһарға үй жануарларды беруіміз керек.
Баян-сұлуны құтқарамыз ба?
(фланелеграфқа Айдаһар ілінеді)
3-тапсырма: «Үй жануарлар» (суреттер).
Дидактикалық ойын: «Дұрыс ата»
Балалар қапшықтың ішінен
жануарларды шығарып, атауларын қазақша атайды.
-Жарайсындар, балалар!
Айдаһар үй жануарлады алып, Баян-сұлуны жіберді!
(фланелеграфқа Баян –сұлу Әже мен Атаның қасына
ілінеді)
(фланелеграфқа Ер-Төстік
ілінеді)
3-тапсырма: «Қай ертегінің кейіпкері?»
(сиқырлы
сандықша).
Балалар
сандықтың ішінен кейіпкерлерді шығарып, қай ертегінің кейіпкері
екенін айтады. («Баурсақ», «Үш торай» ертегілердің
кейіпкерлері).
Рефлексивті -
коррекциялаушы кезең / Рефлексивно-побудительный
этап.
Қорытынды.
-Балалар, біз бүгін қайда
бардық?
-Кімдерге көмек
бердік?
-Біздің сабағымызға кімдер
келді?
-Сендерге бүгінгі сабағымыз
ұнады ма?
-Жарайсындар! Сендер барлық
тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар! Жыл бойы қазақ тілінен алған
білімдерінді жақсы көрсеттіңдер! Мен сендер үшін
қуаныштымын!
-Ал енді келген қонақтармен
қоштасайық!
-Сау болыңыздар!