Материалдар / Білім еліне саяхат/ Путешествие в страну знаний.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім еліне саяхат/ Путешествие в страну знаний.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
313
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілінен ашақ сабағының конспекті.

Конспект открытого занятия по казахскому языку


Күні. Дата: 28.04. 2018 ж/г.

Мұғалімі. Преподаватель: Конакбаева Т.К.

Топ/Группа: Ересек/старшая.

Білім беру саласы. Образовательная область: Қатынас/Коммуникация.

Тақырыбы. Тема: Білім еліне саяхат/ Путешествие в страну знаний.

Мақсаттар мен міндеттер/Цели и задачи:

Тәрбиелік. Воспитательная: Қазақ тілін үйренуге сүйіспеншілікті тәрбиелеу, күнделікті өмірде қазақ сөздерді пайдалануға дағдыландыру. (воспитание интереса к изучению казахского языка, использование слов на казахском языке в повседневной жизни).

Білімділік. Образовательная: Сұрақтарға қазақ тілінде толық жауап беруге жаттықтыру; жемістер мен көкөністерді қазақ тілінде атау және санау арқылы 10-ға дейін санды, үй жануарларды, түстерді қайталау. (упражнять отвечать на вопросы полным ответом на казахском языке; повторение и умение называть названия фруктов и овощей, домашних животных, цвет, счет до 10-ти на казахском языке).

Дамытушылық. Развивающая: Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айту, сөздік қорларын байыту. (провильное произношение специфических звуков казахского языка, обогощение словарного запаса).

Жабдықтар. Оборудование: доп; көкөністер мен жемістердің ойыншықтары; себет; 2 табақ; жасыл өлке кейіпкерлерінің, үй жануарлардың, «Шалқан» мен «Үш торай» ертегілерінің кейіпкерлердің суреттері. (мяч; игрушки овощей и фруктов; корзина; 2 подноса; картинки героев знленого края, домашних животных, героев сказок «Репка» и «Три поросенка»).

Полингвалдық компонент. Полингвальный компонент: көктем-весна-spring, көкөністер – овощи -produce , жемістер – фрукты - fruits, алма – яблоко -apple , бұрыш– перец -pepper, сиыр – корова - cow, ат – лошадь -horse.

ҰОӘ барысы/Ход ОУД

Мотивациялық - қозғаушы кезең

Мотивационно-побудительный этап

Ұйымдасттыру кезеңі/Организационный этап:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

Шаттық шеңбері/круг приветсвия:

Табиғатым тамаша,

Көз тоймайды қараса.

Сәлем саған, жер-ана!

Сәлем саған, нұрлы күн!

Сәлем сізге, қонақтар!

Аман-есен болайық.

Бейбітшілік қалайық!


Танысу шеңбері. «Сенің атың кім?» сұрағын қойып, балаларды таныстырады. (доппен). Балалар орындықтарына отырады.

Сұрақ-жауап:

-Балалар, қазір қай жыл мезгілі?

-Көктемнің қай айы?

-Көктем айларын атайықшы.

-Бүгін аптаның қай күні?

-Апта күнднрін атап өтейік. (саусақтармен).


-Балалар, бүгін біздің сабағымызға апайлар келді, олар сендердің қазақ тілінен білімдерін көргісі келіп отыр. Көрсетеміз бе білімдерімізді?

Іздену - ұйымдастырушы кезең / Организационно-побудительный этап

Балаларды шеңберге тұруға шақырамын:

-Балалар, біз қазір «Білім еліне» саяхатқа барамыз. «Білім елінде» біздерді жасыл өлкенің кейіпкерлері күтіп жатыр, олар кейбір тапсырмаларды орындай алмай жатр, біз оларға көмектесеміз бе?

-Ендеше көздерімізді жұмып, 3-ке дейін санап, айналайық. (сиқырлы музыка)

-Міне, біз «Білім елінде».

(фланелеграфқа Әже ілінеді)

-Балалар, қарандаршы, әженің жемістер және көкөністермен себеті бар.

1-тапсырма: «Жемістер мен көкөністерді сана»

Әжеге жемістер мен көкөністерді қазақ тілінде атауға және санауға көмектеседі (10-ға дейін).


(фланелеграфқа Ата ілінеді)

Дидактикалық ойын: «Сиқырлы қапшық»

2-тапсырма: «Түстерді дұрыс ата және сана»

Балалар қапшықтың ішінен асықтарды шығарып, түстерін атайды, барлық асықтарды санайды.

Сергіту сәті: «Қарлығаш»

Қане қанат жазайық,

Қарлығаш болып ұшайық.

Ұшып, ұшып алайық,

Орнымыға қонайық.

-Балалар, осы қарлығаш біздерге бір жаңалық әкелді – Жасыл өлкенің Баян –сұлуын Айдаһар алып кеткен екен, оны құтқару үшін сол Айдаһарға үй жануарларды беруіміз керек. Баян-сұлуны құтқарамыз ба?

(фланелеграфқа Айдаһар ілінеді)

3-тапсырма: «Үй жануарлар» (суреттер). Дидактикалық ойын: «Дұрыс ата»

Балалар қапшықтың ішінен жануарларды шығарып, атауларын қазақша атайды.

-Жарайсындар, балалар! Айдаһар үй жануарлады алып, Баян-сұлуны жіберді!

(фланелеграфқа Баян –сұлу Әже мен Атаның қасына ілінеді)

(фланелеграфқа Ер-Төстік ілінеді)

3-тапсырма: «Қай ертегінің кейіпкері?» (сиқырлы сандықша).

Балалар сандықтың ішінен кейіпкерлерді шығарып, қай ертегінің кейіпкері екенін айтады. («Баурсақ», «Үш торай» ертегілердің кейіпкерлері).


Рефлексивті - коррекциялаушы кезең / Рефлексивно-побудительный этап.

Қорытынды.

-Балалар, біз бүгін қайда бардық?

-Кімдерге көмек бердік?

-Біздің сабағымызға кімдер келді?

-Сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма?

-Жарайсындар! Сендер барлық тапсырмаларды өте жақсы орындадыңдар! Жыл бойы қазақ тілінен алған білімдерінді жақсы көрсеттіңдер! Мен сендер үшін қуаныштымын!

-Ал енді келген қонақтармен қоштасайық!

-Сау болыңыздар!







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!