Мұғалімнің аты-жөні:
|
Худайбергенова Гүлбахыт
Боребекқызы
|
Пән/Сынып:
|
Биология, 9
сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
3
сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
2-тарау..
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Әр түрлерді сипаттауда
бинарлық номенклатураны қолдану. Зертханалық жұмыс «Анықтағыш
көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның)
анықтау»
|
Оқу мақсаты:
|
9.1.1.1 Әртүрлі түрлерді сипаттауда бинарлы
номенклатураны қолдану
9.1.1.2 Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін
ерекшелік белгілері бойынша танып білу (анықтағыш
бойынша)
|
Бағалау критериі:
|
1 Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы
номенклатураны қолданады.
2. Өсімдіктер мен жануарлардың
түрлерін ерекшелік белгілері бойынша түсінеді,анықтағыш бойынша
мысал келтіреді.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың мақсаты
|
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі
не?
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1 минут
00:00
03:00
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме,
оқушылар. Бүгін біз сіздермен
сабағымызды бастаймыз.
Сабағымыздың
тақырыбы: Әр түрлерді сипаттауда
бинарлық номенклатураны қолдану. Зертханалық жұмыс «Анықтағыш
көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның)
анықтау»
Бүгінгі
сабақта:
Сіздің білетініңіз: Әр
түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдануды Зертханалық
жұмыста «Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін
(жергілікті регионның) анықтауды»
|
|
|
|
Презентация
Слайд 1
Слайд 2
|
8 минут
03:00
11:00
|
Жаңа
сабақ
|
Оқушылар алдымен еске
түсірейік, мына суреттен нені байқап
отырсыздар.
Өсімдіктер мен жануарлардағы жүйелеудің
салыстырмалы түрде:
Келесі біз ең алдымен еске
түсіре кетейік, жүйелеудің (систематиканы)
негізін қалаған Карл Линней
туралы біраз тоқтала өтсем:
Енді біз түр және бинарлы
номенклатура ұғымдарына анықтама береміз:
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
|
|
|
Презентация
Слайд 2
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
|
11
минут
11:00
14:00
14:00
17:00
17:00
20:00
|
Тәжірибе
|
Келесі бізде
№1 Зертханалық
жұмыс «Анықтағыш көмегімен
өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның)
анықтау». Оқушылар сіздер үй жағдайында
өз аулаларынызда өсетін бір кез-келген өсімдікті алып зерттеп
көріңіздер.Ол зерттелетін өсімдіктің сідер ерекшеліктерін аныөтау
керексіздер. Ол үшін сіздерген төмендегідей құрал-жабықтар қажет
болады.
Құрал-жабдықтар: кеппешөптер немесе суреттері,
анықтағыш атластар, АКТ құралдары(ноутбук,
планшет)
Жұмыс барысы:
-
Берілген өсімдіктің ерекшеліктерін
зерттеу(жапырағы, тамыры, гүл, жеміс)
-
Анықтағыш пайдалану арқылы түрін
анықтау
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеру
|
|
Дескрипторлар:
«Анықтағыш көмегімен
өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның)
анықтайды».
|
Презентация
Слайд 6
|
3мин
20:00
23:00
|
Бекіту
|
Тапсырма
№1.
Жаңа тақырыпты жақсы меңгерген
болсаң, мына төмендегі сұраққа жауап бере алады деген
ойдамын:
-Тірі ағзалар жүйесіндегі
негізгі өлшем бірлік
-Халықаралық ғылыми жіктелімде
өсімдіктердің, жануарлардың және
микроорганизмдердің туыстары
мен
түрлерін екі латын
сөзімен атауы
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
|
Дескриптор:
Жаңа тақырыпты жақсы меңгерген
болса (+ таңбасымен) белгілейді.
|
Презентация
Слайд
7
|
2мин
23:00
25:00
|
Сабақты қорытындылау
|
Сабағымызды
қорытындылайық. Бүгінгі сабақтан алған
білімді меңгергендіріңізді тексеру үшін тапсырма орындап
көрейік.
Сөйлемді толықтыру.
Патшалық – Бөлім – .......- Қатар- Тұқымдас-
.......—Түр
Патшалық- Тип-.........-Отряд-...........-
Туыс- Түр
|
|
|
|
Презентация
Слайд
8
Презентация
Слайд
8
|