Материалдар / Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрылымы: Мұғалім туралы мәлімет І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер VIII бөлім. Жетістіктер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
4889
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аманкелді негізгі мектебі



Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары Пән мұғалімі: Кенесова Гульсана Мухамбеткалиевна



Құрылымы:



Мұғалім туралы мәлімет

І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттеріІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі

ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары

V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері

VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер

VIII бөлім. Жетістіктер



























Мұғалім туралы мәлімет

Тегі, аты, әкесінің атыКенесова Гульсана Мухамбеткалиевна
Туған күні, жылы30.11.1982 ж.
Қызметі Биология және химия пәндерінің мұғалімі
БіліміЖоғары
Қандай оқу орының бітірген, жылыҚ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті, 2006 ж.
МамандығыБиология пәнінің мұғалімі
СанатыІ санат
Педагогикалық өтілі15 жыл
Осы мектептегі өтілі2 жыл
Осы мектепте нешінші жылдан бастап жұмыс істейді2015 жылдан
Әдістемелік тақырыбы Оқушылардың биология және химия пәндерінен алған білімдерін, тәжірибеде қолдануға дағдыландыру
Қай жылдан бастап осы тақырыппен жұмыс істейді2015 ж
Қолданатын инновациялық технологиялар түрлері1. Сын тұрғысынан ойлау және жазу технологиясының элементтері;2. УӘЖ технологиясы, 3. Модульдік технологиясы,4. Блум технологиясы,5. Кембридждік 3 деңгейлі базалық технологиясы.




І бөлім.Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы  41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан- стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Білім беру сапасының деңгейі халықаралық PISA, TIMSS және PIRLS мониторинг зерттеулері арқылы анықталады. Оқушылардың халықаралық салыстырмалы зерттеулерінің білім және білік сапасының көрсеткіші де функционалдық сауаттылық болып табылады. Қазақстандық оқушылардың осы зерттеулерге қатысу нәтижесі функционалдық сауаттылықтың қажетті деңгейде қалыптаспағанын көрсетіп отыр. Осы мақсатты жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет. Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны  жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту. Қабілетті оқушымен жұмыстың негізгі  мақсаты:
  • ең талантты және жас дарынды зерттеушілерді іріктеу және оларға қолдау көрсету;
  • оқушылардың әртүрлі ғылымға құштарлығын, қызығушылығын арттыру.


          Міндеттері:
  • теориялық білімі мен біліктерін іс жүзінде қолдана білуге баулу;
  • шығармашылық ізденісін арттырып, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын игерту;
  • іс – әрекетін басқару арқылы іздестіру, зерттеу, ой таласын туғызуға жетелеу;
  • оқушылардың бойына ғылыми және ғылыми – көпшілік әдебиеттермен жұмыс істей білу қабілетін дамыту;
  • оқушыларға мамандық таңдау жолына бағдар беру.


Оқушыға қойылған талаптар:        қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін іздене білу;        ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін, функционалдық сауаттылығын арттыру;        алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;        өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;        басқа адамдармен қарым-қатынас жасай білу, осы заманға сай технологияларды пайдалана білу (интернет, электронды пошта);        қоршаған ортада өз орныңды , жеке рөліңді анықтай білу;ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.

Жұмыстың бағыттары:
  • Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
  • Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен физика сабағында жұмыс істеу;
  • Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.


Жұмыстың әдістері:
  • Анкета, сұрақтар қою;
  • Әңгімелесу;
  • Тестілеу;
  • Әдебиеттерді қарастыру;
  • Шығармашылық жұмыстар;
  • Жобалау әдісі;
  • Мәселе шешу әдісі;
  • Синквейн.


Жұмыс түрлері:
  • сабақ кезіндегі қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
  • факультатив;
  • өз білімін көтеру;
  • пән апталықтарын өткізу;
  • ғылыми-практикалық конференциялар;
  • олимпиадалар;
  • интеллектуалдық марафон.




























ІІІ бөлім. ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ

2016 - 2017 оқу жылы



Оқушының аты-жөні:

Класс
1Саныбай Ақбөбек Азаматқызы

8
2Жалаш Бекет Берікұлы

4






































ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.2016 - 2017 оқу жылыЖОСПАРЫ
АйАптаБағыт




ОлимпиадаМАН, ДарынСайыстар
Қыркүйек1-2Қабілетті оқушыларды байқап, жұмыстың бағытын анықтау


3-4Оқушылардың биологияға пәніне деген қызығушылығын анықтауОқушылардың ғылымға деген қабілетін анықтау

Қазан1-2Олимпиадаға қойылатын талаптармен таныстыруҒылыми жобаға қойылатын талаптармен таныстыру



3-4Биологиялық тапсырмаларды жазбаша түрде орындауҒылыми жоба туралы жалпы мәлімет

Қараша1-2Кітапханаға барып қосымша биологиядан мәліметтер жинауҒылыми жоба түрлері



3-4Мектепшілік олимпиадаларға қатысуЖоба мәтіннің құрылымы

Желтоқсан1-2Қалалық олимпиадаларға қатысуҒылыми жұмыстарының тақырыптарын таңдау



3-4Биология пәні бойынша есептер шығару (9-10 класс материалдары)Олимпиадалық тапсырмалардды орйындау

Қаңтар1-2Кітапханаға барып қосымша биологиядан мәліметтер жинауӘдебиеттермен жұмыс



3-4Тесттер Деректерді жинау, тәжірибе жоспарын құрастыру

Ақпан1-2Тәжірибелер қоюТәжірибе жасау, зерттеу ұйымдастыру



3-4Зертханалық жұмыстарЗерттеу жасау

Наурыз1-2ТесттерЗерттеу жасау



3-4Қосымша әдебиеттермен жұмысЗерттеу нәтижелерін анықтау

Сәуір1-2ТесттерРефераттар жазу



3-4ТесттерРефераттарды қорғау

Мамыр1-23-4ТесттерҒылыми жұмысын жазу



V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері. Сұрақ-жауап Тест

Күнделікті Тақырыптық Қорытынды Ауызша Жазбаша Сәйкестік



Жоспар

Мәтін ішіндегі негізгісін табу. Оқулық мазмұны бойынша жоспарлау.



Зертханалық жұмыс

Кесте толтыру Тәжірибе жасау Модельдермен жұмыс



Биологиялық есептер шығару

Тақырып бойынша есептер құрастыру. Есептер шығаруға дағдыландыру.

Проблемалық жағдайлар

Түрлі жағдайлар мен әрекетттерді тәжірибе барысында анықтау. Қалай? Неге? Қайдан пайда болды? деген сұрақтар қойып болжамдар жасау.

Презентация

Электрондық презентация. Бизнес жоспарын құру. Жарнама. Эссе жаза білу.



Рефлекция – оқушының осы сабақта не алғанын анықтау.























VІІ бөлім.

Дарындылық туралы ой - пікірлерДарындылық оқушы үшін,Қабілеттілік дана емес, ол – сын.Дарынды оқушы ұстаз үшін,Мәртебе әрі сын. Психология докторы В.Панов

Дарындылық

Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы, соншалық бұл бала дарынды деген қағидаға еш күмән жоқ. Жасырын түрде кездесетін дарындылық баланың іс - әрекетінің нәтижесі көбінде жасырын түрде байқалады.





























Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жұмыс жоспары (8 класс)

Жұмыс тақырыптарыСағат саныМерзімі
Жасуша. Ұлпа.
1Жасуша- тіршіліктің ең кіші бөлшегі1

2Өсімдік ұлпалары. 1

3Микроскоп. Құрылысы. Түрлері. Ғалымдар 1

4Тәжірибе №11

Өсімдіктің вегетативті бөлімдері
5Тамыр. Тамыр бөлімдері1

6Сабақ. Сабақтың түрлері1

7Жапырақ. Орналасуы. Жапырақтың ішкі құрылысы1

8Фотосинтез. Тимирязев еңбегі1

9Фотосинтездің қараңғы және жарық фазалары.1

Өсімдіктің генеративті бөлідері
10Гүл. Гүлдің ішкі құрылысы1

11Жемістер. Түрлері1

12Тұқым. Тыңайтқыштар
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ