Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет
І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында
істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі
ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер
VIII бөлім. Жетістіктер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Сәуір 2018
4889
14 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Аманкелді негізгі мектебі
Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары Пән мұғалімі: Кенесова Гульсана Мухамбеткалиевна
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет
І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттеріІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер
VIII бөлім. Жетістіктер
Мұғалім туралы мәлімет
І бөлім.Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы 41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан- стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Білім беру сапасының деңгейі халықаралық PISA, TIMSS және PIRLS мониторинг зерттеулері арқылы анықталады. Оқушылардың халықаралық салыстырмалы зерттеулерінің білім және білік сапасының көрсеткіші де функционалдық сауаттылық болып табылады. Қазақстандық оқушылардың осы зерттеулерге қатысу нәтижесі функционалдық сауаттылықтың қажетті деңгейде қалыптаспағанын көрсетіп отыр. Осы мақсатты жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет. Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту. Қабілетті оқушымен жұмыстың негізгі мақсаты:
Міндеттері:
Оқушыға қойылған талаптар: қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін іздене білу; ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін, функционалдық сауаттылығын арттыру; алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу; өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру; басқа адамдармен қарым-қатынас жасай білу, осы заманға сай технологияларды пайдалана білу (интернет, электронды пошта); қоршаған ортада өз орныңды , жеке рөліңді анықтай білу;ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
Жұмыстың әдістері:
Жұмыс түрлері:
ІІІ бөлім. ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ
2016 - 2017 оқу жылы
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.2016 - 2017 оқу жылыЖОСПАРЫ
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері. Сұрақ-жауап Тест
Күнделікті Тақырыптық Қорытынды Ауызша Жазбаша Сәйкестік
Жоспар
Мәтін ішіндегі негізгісін табу. Оқулық мазмұны бойынша жоспарлау.
Зертханалық жұмыс
Кесте толтыру Тәжірибе жасау Модельдермен жұмыс
Биологиялық есептер шығару
Тақырып бойынша есептер құрастыру. Есептер шығаруға дағдыландыру.
Проблемалық жағдайлар
Түрлі жағдайлар мен әрекетттерді тәжірибе барысында анықтау. Қалай? Неге? Қайдан пайда болды? деген сұрақтар қойып болжамдар жасау.
Презентация
Электрондық презентация. Бизнес жоспарын құру. Жарнама. Эссе жаза білу.
Рефлекция – оқушының осы сабақта не алғанын анықтау.
VІІ бөлім.
Дарындылық туралы ой - пікірлерДарындылық оқушы үшін,Қабілеттілік дана емес, ол – сын.Дарынды оқушы ұстаз үшін,Мәртебе әрі сын. Психология докторы В.Панов
Дарындылық
Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы, соншалық бұл бала дарынды деген қағидаға еш күмән жоқ. Жасырын түрде кездесетін дарындылық баланың іс - әрекетінің нәтижесі көбінде жасырын түрде байқалады.
Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жұмыс жоспары (8 класс)
Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары Пән мұғалімі: Кенесова Гульсана Мухамбеткалиевна
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет
І бөлім. Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттеріІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың тізімі
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер
VIII бөлім. Жетістіктер
Мұғалім туралы мәлімет
Тегі, аты, әкесінің аты | Кенесова Гульсана Мухамбеткалиевна |
Туған күні, жылы | 30.11.1982 ж. |
Қызметі | Биология және химия пәндерінің мұғалімі |
Білімі | Жоғары |
Қандай оқу орының бітірген, жылы | Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті, 2006 ж. |
Мамандығы | Биология пәнінің мұғалімі |
Санаты | І санат |
Педагогикалық өтілі | 15 жыл |
Осы мектептегі өтілі | 2 жыл |
Осы мектепте нешінші жылдан бастап жұмыс істейді | 2015 жылдан |
Әдістемелік тақырыбы | Оқушылардың биология және химия пәндерінен алған білімдерін, тәжірибеде қолдануға дағдыландыру |
Қай жылдан бастап осы тақырыппен жұмыс істейді | 2015 ж |
Қолданатын инновациялық технологиялар түрлері | 1. Сын тұрғысынан ойлау және жазу технологиясының элементтері;2. УӘЖ технологиясы, 3. Модульдік технологиясы,4. Блум технологиясы,5. Кембридждік 3 деңгейлі базалық технологиясы. |
І бөлім.Қабілетті оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы 41-баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан- стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Білім беру сапасының деңгейі халықаралық PISA, TIMSS және PIRLS мониторинг зерттеулері арқылы анықталады. Оқушылардың халықаралық салыстырмалы зерттеулерінің білім және білік сапасының көрсеткіші де функционалдық сауаттылық болып табылады. Қазақстандық оқушылардың осы зерттеулерге қатысу нәтижесі функционалдық сауаттылықтың қажетті деңгейде қалыптаспағанын көрсетіп отыр. Осы мақсатты жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет. Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан-жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту. Қабілетті оқушымен жұмыстың негізгі мақсаты:
- ең талантты және жас дарынды зерттеушілерді іріктеу және оларға қолдау көрсету;
- оқушылардың әртүрлі ғылымға құштарлығын, қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
- теориялық білімі мен біліктерін іс жүзінде қолдана білуге баулу;
- шығармашылық ізденісін арттырып, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын игерту;
- іс – әрекетін басқару арқылы іздестіру, зерттеу, ой таласын туғызуға жетелеу;
- оқушылардың бойына ғылыми және ғылыми – көпшілік әдебиеттермен жұмыс істей білу қабілетін дамыту;
- оқушыларға мамандық таңдау жолына бағдар беру.
Оқушыға қойылған талаптар: қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін іздене білу; ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін, функционалдық сауаттылығын арттыру; алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу; өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру; басқа адамдармен қарым-қатынас жасай білу, осы заманға сай технологияларды пайдалана білу (интернет, электронды пошта); қоршаған ортада өз орныңды , жеке рөліңді анықтай білу;ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
- Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
- Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен физика сабағында жұмыс істеу;
- Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
- Анкета, сұрақтар қою;
- Әңгімелесу;
- Тестілеу;
- Әдебиеттерді қарастыру;
- Шығармашылық жұмыстар;
- Жобалау әдісі;
- Мәселе шешу әдісі;
- Синквейн.
Жұмыс түрлері:
- сабақ кезіндегі қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
- факультатив;
- өз білімін көтеру;
- пән апталықтарын өткізу;
- ғылыми-практикалық конференциялар;
- олимпиадалар;
- интеллектуалдық марафон.
ІІІ бөлім. ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ
2016 - 2017 оқу жылы
№ | Оқушының аты-жөні: | Класс |
1 | Саныбай Ақбөбек Азаматқызы | 8 |
2 | Жалаш Бекет Берікұлы | 4 |
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары.2016 - 2017 оқу жылыЖОСПАРЫ
Ай | Апта | Бағыт | ||
Олимпиада | МАН, Дарын | Сайыстар | ||
Қыркүйек | 1-2 | Қабілетті оқушыларды байқап, жұмыстың бағытын анықтау | ||
3-4 | Оқушылардың биологияға пәніне деген қызығушылығын анықтау | Оқушылардың ғылымға деген қабілетін анықтау | ||
Қазан | 1-2 | Олимпиадаға қойылатын талаптармен таныстыру | Ғылыми жобаға қойылатын талаптармен таныстыру | |
3-4 | Биологиялық тапсырмаларды жазбаша түрде орындау | Ғылыми жоба туралы жалпы мәлімет | ||
Қараша | 1-2 | Кітапханаға барып қосымша биологиядан мәліметтер жинау | Ғылыми жоба түрлері | |
3-4 | Мектепшілік олимпиадаларға қатысу | Жоба мәтіннің құрылымы | ||
Желтоқсан | 1-2 | Қалалық олимпиадаларға қатысу | Ғылыми жұмыстарының тақырыптарын таңдау | |
3-4 | Биология пәні бойынша есептер шығару (9-10 класс материалдары) | Олимпиадалық тапсырмалардды орйындау | ||
Қаңтар | 1-2 | Кітапханаға барып қосымша биологиядан мәліметтер жинау | Әдебиеттермен жұмыс | |
3-4 | Тесттер | Деректерді жинау, тәжірибе жоспарын құрастыру | ||
Ақпан | 1-2 | Тәжірибелер қою | Тәжірибе жасау, зерттеу ұйымдастыру | |
3-4 | Зертханалық жұмыстар | Зерттеу жасау | ||
Наурыз | 1-2 | Тесттер | Зерттеу жасау | |
3-4 | Қосымша әдебиеттермен жұмыс | Зерттеу нәтижелерін анықтау | ||
Сәуір | 1-2 | Тесттер | Рефераттар жазу | |
3-4 | Тесттер | Рефераттарды қорғау | ||
Мамыр | 1-23-4 | Тесттер | Ғылыми жұмысын жазу |
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері. Сұрақ-жауап Тест
Күнделікті Тақырыптық Қорытынды Ауызша Жазбаша Сәйкестік
Жоспар
Мәтін ішіндегі негізгісін табу. Оқулық мазмұны бойынша жоспарлау.
Зертханалық жұмыс
Кесте толтыру Тәжірибе жасау Модельдермен жұмыс
Биологиялық есептер шығару
Тақырып бойынша есептер құрастыру. Есептер шығаруға дағдыландыру.
Проблемалық жағдайлар
Түрлі жағдайлар мен әрекетттерді тәжірибе барысында анықтау. Қалай? Неге? Қайдан пайда болды? деген сұрақтар қойып болжамдар жасау.
Презентация
Электрондық презентация. Бизнес жоспарын құру. Жарнама. Эссе жаза білу.
Рефлекция – оқушының осы сабақта не алғанын анықтау.
VІІ бөлім.
Дарындылық туралы ой - пікірлерДарындылық оқушы үшін,Қабілеттілік дана емес, ол – сын.Дарынды оқушы ұстаз үшін,Мәртебе әрі сын. Психология докторы В.Панов
Дарындылық
Айқын дарындылық дарынды оқушының жетістіктерінің айқындығы, соншалық бұл бала дарынды деген қағидаға еш күмән жоқ. Жасырын түрде кездесетін дарындылық баланың іс - әрекетінің нәтижесі көбінде жасырын түрде байқалады.
Биология пәні бойынша қабілетті оқушылармен жұмыс жоспары (8 класс)
№ | Жұмыс тақырыптары | Сағат саны | Мерзімі |
Жасуша. Ұлпа. | |||
1 | Жасуша- тіршіліктің ең кіші бөлшегі | 1 | |
2 | Өсімдік ұлпалары. | 1 | |
3 | Микроскоп. Құрылысы. Түрлері. Ғалымдар | 1 | |
4 | Тәжірибе №1 | 1 | |
Өсімдіктің вегетативті бөлімдері | |||
5 | Тамыр. Тамыр бөлімдері | 1 | |
6 | Сабақ. Сабақтың түрлері | 1 | |
7 | Жапырақ. Орналасуы. Жапырақтың ішкі құрылысы | 1 | |
8 | Фотосинтез. Тимирязев еңбегі | 1 | |
9 | Фотосинтездің қараңғы және жарық фазалары. | 1 | |
Өсімдіктің генеративті бөлідері | |||
10 | Гүл. Гүлдің ішкі құрылысы | 1 | |
11 | Жемістер. Түрлері | 1 | |
12 | Тұқым. Тыңайтқыштар |