Материалдар / Биология сабақтарында виртуалды зертхананы қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Биология сабақтарында виртуалды зертхананы қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінен виртуалды зертханаға арналған бағдарламалар
Авторы:
27 Желтоқсан 2023
324
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

17(VII) топ элементтері


Педагогтің аты-жөні

Сайлауғазина Толғанай Дәлелқызы

Күні:

14.02.2022

Сынып:

10 «А»

Сабақтың тақырыбы

«Галогендер мен олардың қосылыстарының қолданылуы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.8 хлордың суды залалсыздандыруда қолдануын түсіндіру және осы процестің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау;

10.2.1.9 галогендер және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін анықтау


Сабақтың мақсаты

  • Хлордың суды залалсыздандыруда қолдануын және осы процестің артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды.

  • Залалсыздандырудың артықшылығы мен кемшілігін сипаттай отырып кесте толтыра алады.

  • Галогендер және олардың қосылыстарының қасиеттерін біледі


Бағалау критерйлері

  • Хлордың суды залалсыздандыруда қолдануын анықтайды

  • Суды хлорлау кемшіліктері мен артықшылықтарының теңгерімін ажыратады

     

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

3.«Өрмекші» әдісін қолдану арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.












4.Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Truе\falsе» әдісімен сұрау


Сұрақтар

«Truе\

falsе»

Фтор-барлық бейметалдардың ішіндегі ең белсенді элемент.


Фтор оттегімен,азотпен және көміртегімен тікелей әрекеттеседі


Хлор судан оттекті ығыстырып сутекпен қосылады,нәтижесінде хлосутек түзіледі.


Фтор барлық галогендерді олардың қосылыстарынан ығыстырмайды.


Галоген иондарын анықтау үшін күміс (I) нитраты анықталады.


Крахмалды сапалық анықтау үшін, йод ерітіндісі қолданылады















Оқушылар оқытушымен сәлемдеседі.

Сабақтың тақырыбы,мақсаты және бағалау критерийлерін түсінеді.

Оқушылар бір-бірлеріне сабаққа сәттілік тілейді.











Дескриптор:


1.Гaлoгeндердің тoтығy-тoтықcызданy рeaкция тeңдеyлepін құрaстыpyды біледі;

2.галогенид-иондарды тәжірибе жүзінде анықтауды жоспарлау және анықтауды біледі.


2 балл

Мақсаты: Оқушылар тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, анықтамаларды мән беріп тыңдау, ойларын қорыта алі, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бірінің қателерін түзетіп бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі , өз ойларын еркін жеткізе алу мүмкіндігі беріледі.



Презентация




















Сабақтың ортасы


25 минут

  • Өтілген тақырып бойынша берілген зерттеу жұмыстарын,топпен бірге қорғайды:


1 топқа тапсырма: Йод және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлі туралы қысқа мерзімді жоба қоғайды


Дескриптор:

Жобаны жоспарлай алады

Топ ережесін сақтай отырып, йод және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін сипаттайды, түсіндіреді.

Жұмысын қорғай алады


2 топқа тапсырма: Фтор және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлі туралы қысқа мерзімді жоба қоғайды


Дескриптор:

Жобаны жоспарлай алады

Топ ережесін сақтай отырып, фтор және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін сипаттайды, түсіндіреді.

Жұмысын қорғай алады




3топқа тапсырма: Бром және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлі туралы қысқа мерзімді жоба қорғайды


Дескриптор:

Жобаны жоспарлай алады

Топ ережесін сақтай отырып, бром және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін сипаттайды, түсіндіреді.

Жұмысын қорғай алады


4 топқа тапсырма: Хлор және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлі туралы қысқа мерзімді жоба қоғайды


Дескриптор:

Жобаны жоспарлай алады

Топ ережесін сақтай отырып, хлор және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін сипаттайды, түсіндіреді.

Жұмысын қорғай алады




  • Білімді бекітуді «Сәйкесін тап» стратегиясы арқылы жүзеге асырамын.


Галогендер


Физиологиялық рөлі

1

Фтор

А

Асқазан сөлі құрамына кіреді, асқорыту

2

Хлор

В

Тіс эмалінің бұзылуынан қоғайды

3

Бром

С

Қалқанша безінің қызметін реттейді

4

Йод

D

ОЖЖ қозу және тежелу үдерісін реттейді


Дескриптор (тест жауаптары):

1

2

3

4

В

А

D

C









Дескриптор:


Жобаны жоспарлай алады

Топ ережесін сақтай отырып, галоген және олардың қосылыстарының физиологиялық рөлін сипаттайды, түсіндіреді.

Жұмысын қорғай алады

6 балл

























Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!